Календарне планування з англійської мови для 7 класу 5 годин на І семестр за підручником Solutions з мовленнєвою функцією, мовним інвентарем, комунікативними уміннями та інтегрованими змістовими лініями
Календарно-тематичне планування за НМК “Solutions” Pre-Intermediate у 7-А класі
на I семестр 2017-2018 н.р.
№ |
дата |
Тема |
Мовленнєвий матеріал |
Види діяльності |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||
|
|
|
лексика |
граматика |
читання |
аудіювання |
письмо |
говоріння |
||||||||||||||
1. Я, моя родина, мої друзі |
||||||||||||||||||||||
1 |
|
Введення навчального матеріалу з теми «Я, моя сім’я, мої друзі» Введення нових лексичних одиниць |
Personality adjectives |
To be |
|
SB p,4ex,2,4 |
SB p,4ex,3 |
SBp,4 ex,1, |
SB p,4ex,5 SBp,4 ex,6 |
|||||||||||||
2 |
|
Риси характеру друзів Розвиток навичок письма |
Vocabulary Builder p,124 |
Negative prefixes |
|
WB p,4 Ex,4 |
WB p,4 ex,1,2,3 |
|
WB p,4 ex5,6 |
|||||||||||||
3 |
|
Зараз і завжди. Опрацю-вання теми через вико-нання граматичних вправ |
|
Pres. Simple/Рres. Cont. |
SB p.5 Ex.4 |
SB p.5 Ex/2 |
SB p.5 ex.3 |
SB p.5 Ex1 |
SB p.5 ex.5 SB p.5 Ex7 |
|||||||||||||
4 |
|
Чим ти займаєшся зараз Введення та опрацю-вання нової лексики |
Chat, dance, drink.smile |
Grammar Builder p.104 |
|
SB p.5 Ex.6 |
WB p.5 Ex.1.2 |
|
WB p.5 Ex3.4.5 |
|||||||||||||
5 |
|
Урок домашнього читання. Розвиток навичок аналітичного читання |
SB p.6 ex 1 |
|||||||||||||||||||
6 |
|
Стиль життя. Введення та опрацювання нової лексики |
Do,learn,goon, opportunity |
|
SBp.6 ex 2.3 |
|
SBp.6 ex.4 |
SB p.6 ex 7,8. |
SBp.6 ex 5.6 |
|||||||||||||
7 |
|
Українська сторінка Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Voluntary work,award,achieve |
|
WB p.6 ex. 3,4 |
WB p.6 ex. 106 |
|
WB p.6 ex. 1 |
WB p.6 ex. 2,WB p.6 challenge! |
|||||||||||||
8 |
|
Обов’язки в сім’ї. Розвиток навичок читання |
Avoid,expect,fancy,hope,lend |
Verb + infinitive |
|
|
SB p6 ex 1,7,8. |
SB p6 ex 1,7 |
SB p6 ex 8 |
|||||||||||||
9 |
|
Події нашого життя. Розвиток навичок письма |
Spend time,talk,send |
Grammar Builder p.105 |
WB p.7 ex.1 |
|
WB p.7ex. 2,3 |
|
WB p.7ex. 4 |
|||||||||||||
10 |
|
Презентації проектів з теми «Я, моя сім’я, друзі» |
|
|||||||||||||||||||
11 |
|
Сімейні традиції. Введення та опрацю-ванняновоїлексики |
Musicalstyles |
adjectives |
SBp.p. 8-9ex.3,4 |
SBp.p. 8ex.1 |
|
SBp.p.8 ex.2 |
SBp.p.9ex.5 |
|||||||||||||
12 |
|
Традиції сімейних свят. Введення та опрацю-вання лексики з теми |
Types of personality |
|
WBp.p.8 ex.3,4 |
|
WBp.p.8 ex.21 |
SBp.p. 9ex.8 |
SBp.p.9 ex.6.7 |
|||||||||||||
13 |
|
Улюблені заняття. Введення та опрацю-вання лексики з теми |
hobbies |
|
SBp.p10. ex.8 |
SBp.p.10 ex.1,2 |
SBp.p.10 ex.7 |
|
SBp.p. 10ex.3,4 |
|||||||||||||
14 |
|
Чи є у тебе хобі? Розвиток навичок мовлення |
|
|
SBp.p. 10ex.1,2 |
SBp.p.10 ex.5,6 |
|
SBp.p10. ex.9,11 |
WBp.p. 9ex.1,2 |
|||||||||||||
15 |
|
Письмове повідомлення про себе. Розвиток навичок письма. |
|
Modifying adverbs |
SBp.p. 11ex.1,4,5,,6,7 |
|
SBp.p. 11ex.4,9 |
|
SBp.p.11 ex.2,3 |
|||||||||||||
16 |
|
Урок домашнього читання. Розвиток навичок аналітичного читання |
|
|||||||||||||||||||
17 |
|
Портфоліо учня. Систематизація тематичного матеріалу. |
|
|
WBp.p.11 ex.3,4 |
|
WBp.p.10.ex. 2,3, |
SBp.p.11 ex.7 |
WBp.10. ex.4,5 |
|||||||||||||
18 |
|
Узагальнення навчального матеріалу з теми «Я, моя сім’я, мої друзі» |
|
|||||||||||||||||||
2. Cпорт |
||||||||||||||||||||||
19 |
|
Введення навчального матеріалу з теми «Cпорт» |
Kinds of sport |
Present Simple |
SB p.14 ex.5 |
SB p.14 ex.2 |
|
SB p.14 ex.1,3 |
WB p.12ex.1,2 |
|||||||||||||
20 |
|
Спортивні заняття та змагання. Введення нових лексичних одиниць |
Kinds of sport |
Past Simple |
|
|
WB p.12 ex.3,4 |
SB p.14 ex.4,7 |
SB p.14 ex.6 |
|||||||||||||
21 |
|
Спортивне минуле. Опрацювання теми через виконання грам. вправ |
Play,go,do with sports |
Past Simple |
|
SB p.15 ex.1,2,5 |
SB p.15 ex.3 |
SB p.15 ex.8 |
SB p.15 ex.6,7 |
|||||||||||||
22 |
|
Спортивні події минулого Виконання грам. вправ |
|
Grammar Builder p.106 |
SBp.15 ex.4 |
|
WBp.13 ex.3,4,5 |
|
WBp.13 ex.1 |
|||||||||||||
23 |
|
Урок домашнього читання. Розвиток навичок аналітичного читання |
WBp.13 ex.2 |
|||||||||||||||||||
24 |
|
Нетрадиційні види спорту. Введення лексики з теми |
Messy, slow, tiring |
|
SBp.16 ex.2 |
SBp.16 ex.5,6 |
SBp.16 ex.8 |
SBp.16 ex.1,7,9 |
SBp.16 ex.3,4 |
|||||||||||||
25 |
|
Українська сторіночка Розвиток навичок письма |
Compete,tournament,scary |
|
WB p.13 ex.2,3 |
WB p.106 |
|
WB p.14 ex.1 |
WB p.14 |
|||||||||||||
26 |
|
Спортивні історії. Роз-виток навичок мовлення |
Pitch,join,kit |
Past Simple& Cont. |
SB p.17 ex.1,2,3 |
SB p.17 ex.4 |
WB p.15 ex.3 |
|
SB p.17 ex.5 |
|||||||||||||
27 |
|
Короткі історії з минуло-го. Опрацювання теми через виконання граматичних вправ |
Marathon, spectator |
Grammar Builder p.106 |
WB p.15 ex.1 |
|
WB p.17 ex.3 |
SB p.17 ex.6 |
WB p.15 ex.2 |
|||||||||||||
28 |
|
Презентація проектів «Моє відношення до спорту» |
|
|||||||||||||||||||
29 |
|
Зірка серфінгу. Введення та опрацювання лексики з теми |
Shore,float,wave |
|
SBp.18 ex.1 |
|
SBp.19 ex.7 |
SB p.18 ex.1 |
SBp.18 ex.2 |
|||||||||||||
30 |
|
Спортивні супергерої Введення нової лексики |
Surface, paddle, splash |
|
WB p.16 ex.2,3,4 |
|
WB p.16 ex.1 |
SB p.19 ex.9 |
SB p.19 ex.8 |
|||||||||||||
31 |
|
Це трапилось на мину-лих вихідних. Опрацю-вання теми через виконання вправ |
Free-time activities |
Past Simple |
SB p.20 ex.1,6 |
SB p.20 ex.4,5 |
SB p.20 ex.7,8,10 |
SB p.20 ex.2 |
SB p.20 ex.9,11 |
|||||||||||||
32 |
|
Історія з життя. Виконання граматичних вправ |
Bowling, have a barbecue |
Wh-questions |
|
WBp.17 ex.4 |
WBp.17ex2,3,5 |
|
WBp.17 ex.1,2 |
|||||||||||||
33 |
|
Урок домашнього читання Розвиток навичок аналітичного читання |
|
|||||||||||||||||||
34 |
|
Лист- подяка другу. Розвиток навичок письма |
|
An informal style |
SB p.21ex1,2 |
|
|
SB p.21ex.5 |
SB p.21ex.3,4,6 |
|||||||||||||
35 |
|
Спорт-це наше майбутнє. Систематизація тематичного матеріалу. |
|
|
WBp.18ex.1,2,3 |
|
WB p.18 ex.4 |
|
WBp.18ex.4,5 |
|||||||||||||
36 |
|
Узагальнення навчального матеріалу з теми «Спорт» |
|
|||||||||||||||||||
3. Харчування |
||||||||||||||||||||||
37 |
|
Введення навчального матеріалу з теми «Харчування». Введення нових лексичних одиниць |
Grains, spiced, oils, syrups |
Imperatives |
|
WB p.22ex.1 |
SB p.24 ex.2 |
SB p.24 ex.3,5 |
SB p.24 ex.4 |
|||||||||||||
38 |
|
Їжа . Введення та опрацювання нової лексики |
Canning, drying, freezing, pickling |
Prepositions of movement |
|
|
WB p.22 ex.3 |
WB p.22 ex.2,4,5 |
WB p.22 ex.1,6 |
|||||||||||||
39 |
|
Мало чи багато? Розвиток навичок письма |
|
Some,any,many, much |
|
SB p.25 ex.2 |
SB p.25 ex.4 |
SB p.25 ex.6,8 |
SB p.25 ex.3,5 |
|||||||||||||
40 |
|
Джерела їжі. Розвиток навичок мовлення |
|
Grammar Builder p.108, ex.1-4 |
|
WB p.23 ex.1 |
|
WB p.23 ex.2 |
WB p.23 ex.3 |
|||||||||||||
41 |
|
Урок домашнього читання. Розвиток навичок аналітичного читання |
WB p.23 ex.4 |
|||||||||||||||||||
42 |
|
У продуктовому магазині. Введення нової лексики |
|
Present & Past Simple |
|
SB p.26 ex.2 |
SB p.26 ex.4,5 |
WB p.24ex.1 |
SB p.26 ex.3 WB p.24 ex.2 |
|||||||||||||
43 |
|
Складаємо меню Розвиток навичок мовлення |
Beat, melt, pour, squeeze, stir |
|
|
WB p.24ex.3 |
WB p.106 |
|
WB p.24ex.4,5,6 |
|||||||||||||
44 |
|
Відмінність загальних і конкретних значень.Опрацювання теми через виконанняграм. вправ |
|
Grammar Builder p.108, ex.5.7 |
|
WB p.25ex.3 |
|
WB p.25ex.5 |
Grammar Builder p.108, ex.6 |
|||||||||||||
45 |
|
Традиції харчування Введення нової лексики |
Sour, bitter, spicy, salty, sweet |
This, that |
|
SB p.28 ex.4.6 |
|
WB p.26 ex.2.3 |
WBp.26ех.1SBp.28Challengе |
|||||||||||||
46 |
|
Речі, без яких ми не можемо жити. Введення лексики з теми |
Beef, pork, lamb, mutton |
These, those |
|
WBp.26 ex.3 |
|
|
WBp.26 ex.2 |
|||||||||||||
47 |
|
Вживаємо корисну їжу. Обмін інформацією. Розвиток навичок мовлення. |
Fast food, junk food, finger |
PresentCont. |
SBp.30 ex.5 |
|
SBp.26 ex.2 |
WBp.27 ex.1,5 |
WBp.27ex.2 |
|||||||||||||
48 |
|
Їжа в школі і поза нею. Розвиток навичок писемного мовлення. |
Carrots, solid foods |
|
Intonation |
|
SB p.27 ex.3 |
|
SB p.27 ex.6 |
|||||||||||||
49 |
|
Презентація учнівських проектів «Рецепти страв» |
|
|||||||||||||||||||
50 |
|
Покупки. Обговорення побаченого. Розвиток навичок мовлення. |
|
|
|
SB p.29 ex.3 |
|
SBp.29ex.6 |
WB p.27 ex.4 SBp.29Challenge |
|||||||||||||
51 |
|
Мій обід. Написання плану розповіді |
Gram, hunger |
|
Intonation |
|
|
project |
SBp.31ex1 |
|||||||||||||
52 |
|
Що на вечерю? Розвиток навичок мовлення |
Noodles, curry, sauces |
|
|
|
|
|
SBp.31ex2 |
|||||||||||||
53 |
|
Традиції харчування. Систематизація тематичного матеріалу |
|
Extreme adjectives |
|
SBp.31ex.3,4 |
SBp.31ex.7 |
|
WBp.28ex.1 |
|||||||||||||
54 |
|
Узагальнення навчального матеріалу з теми «Харчування» |
|
|||||||||||||||||||
|
4. Кіно і театр |
|||||||||||||||||||||
55 |
|
Введення навчального матеріалу з теми «Кіно і театр» Введення нових лексичних одиниць |
Types of film action film, animated film, comedy, disaster film, documentary film, historical drama, |
|
New words and phrases |
SB p.34 ex. 5 |
|
|
WB p.30 ex. 1, 2, Challenge! |
|||||||||||||
56 |
|
У кіно. Введення та опрацювання нової лексики |
I loved Avatar .It’s a science fiction film. The story was really gripping,
|
horror film, musical, romantic comedy, science fiction film, thriller, war film, |
New words and phrases |
WB p.30 ex.3 |
SB p.34 ex. 4 |
SB p.34 ex.2, 6
|
SB p.34 ex. 1, 3, 7 |
|||||||||||||
57 |
|
Хто з над усіх? Розвиток навичок письма |
In your opinion, who’s the most talented actor in the world? What’s the most moving film you’ve ever seen? |
Comparatives and Superlatives
|
|
SB p.35 ex. 1, 2, 4 |
Grammar Builder 4B p.110 ex. 1-6 |
SB p.35 ex. 3, 5 WB p.31 ex.1, 2, 3, 4, 5,
|
SB p.35 Challenge!ex. 6 |
|||||||||||||
58 |
|
Слава в кіно. Розвиток навичок мовлення |
I’m not as tall as my sister. |
Comparatives and Superlatives |
|
SB p.36 ex. 2, 3, 4 WB p.32 ex.2, 3 |
SB p.36 ex. 5, 6 Listening Extra Unit 4 WB p.106 |
WB p.32 ex.1,
|
SB p.36 ex.1, 7 |
|||||||||||||
59 |
|
Зараз і завжди. Розвиток навичок писемного мовлення. |
Why don’t we watch a film on TV?- I’m too tired./I haven’t got enough time. |
(not) as… as, too, enough Grammar Builder 4D p.110 ex. 7-10 |
WB p.33 ex. 1, 2, 3,4,
|
SB p.37 ex. 1 |
SB p. 37 ex. 2, 5 |
SB p.37 ex. 3, 4
|
SB p. 37 ex. 6 Challenge! |
|||||||||||||
60 |
|
Неймовірні трюки. Розвиток навичок читання
|
Many stunts are too dangerous…Stuntmen and women are specially trained to… |
Effects, motion, scene, studio |
|
Compound nouns |
SB p. 38-39 ex.2, 3, 4 WB p.34 ex. 2, 3 |
|
SB p. 39 ex.5 WB p.34 ex.1, Challenge! |
|||||||||||||
61 |
|
Купуємо квитки. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
I’d like to book three tickets to Eclipse, please. |
Questions |
SB p.40 ex.3 |
SB p. 40 ex.1 |
SB p.40 ex. 4, 5 WB p.35 ex.2, 3 |
WB p.35 ex.1, 3, 4, 5 |
SB p.40 ex. 2, 6, 7 |
|||||||||||||
62 |
|
Відгук про фільм. Розвиток навичок письма
|
Characters, opinion, plot summary, |
Linking words: however, although |
|
SB p.41 ex.2, 3, 6 WB p.36 ex.1,2, |
|
SB p.41 ex. 4, 5, 7, 8 WB p.37 ex. 5 |
SB p.41 ex.1 Challenge! |
|||||||||||||
63 |
|
Богдан Ступка. Розвиток навичок читання |
|
|
|
|
WB p. 37 ex. 1, 2 |
|
WB p. 37 ex. 3
|
|||||||||||||
64 |
|
Урок домашнього читання. Розвиток навичок аналітичного читання |
WB p.114 |
|||||||||||||||||||
65 |
|
Засоби масової інформації в Україні. Опрацювання теми через виконання вправ |
If stuntmen perform the stunts, you never see the actor’s face. |
Present / Past Simple |
|
|
WB p.38 ex.2, 3 |
|
WB p.38 ex.1, 6 |
|||||||||||||
66 |
|
Що на телебаченні? Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
special effects and stunts, |
|
|
WB p.39 ex. 3 |
|
WB p.39 ex.2, 4, 5 |
WB p.39 ex.1 |
|||||||||||||
67 |
|
Презентація учнівських проектів «Улюблені телевізійні програми» |
|
|
WB p.40 ex. 2 |
WB p.40 ex. 3, 4 |
|
WB p. 40 ex.5 |
WB p.40 ex.1 |
|||||||||||||
68 |
|
Улюблені обличчя телеекрану Розвиток навичок письма |
basic information |
|
|
|
WB p.41 ex.1, 2, 3 |
|
WB p.41 ex. 4 |
|||||||||||||
69 |
|
Традиційна українська музика. Розвиток навичок мовлення |
Which showing would you like? |
|
|
WB p.42 ex. 3, 4 |
|
WB p.42 ex. 1, 5 |
WB p.42 ex.2 |
|||||||||||||
70 |
|
Сучасна українська музика. Систематизація тематичного матеріалу |
|
|
|
|
WB p.43 ex.2, 3 |
|
WB p. 43 ex. 1, 4, Challenge! |
|||||||||||||
71 |
|
Узагальнення навчального матеріалу з теми «Кіно і театр» |
|
|||||||||||||||||||
72 |
|
Контроль сформованості навичок письма |
|
|||||||||||||||||||
73 |
|
Контроль сформованості навичок говоріння |
|
|||||||||||||||||||
74 |
|
Контроль сформованості навичок читання |
|
|||||||||||||||||||
75 |
|
Контроль сформованості навичок аудіювання |
|
|||||||||||||||||||
76 |
|
Аналіз контрольних робіт з письма |
|
|||||||||||||||||||
77 |
|
Аналіз контрольних робіт з читання та аудіювання |
|
|||||||||||||||||||
78 |
|
Повторення вивченого лексико-граматичного матеріалу |
|
|||||||||||||||||||
79 |
|
Узагальнення й систематизація вивченого |
|
|||||||||||||||||||