КТП розроблено для підручника О.Карпюк для 7 класу за новою програмою зі змістовими лініями. Розраховано на 2 годині на тиждень. 7 рік навчання. Автор КТП Швага Марина Максимівна.
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
Starting up! Починаємо навчання! |
|||||||||||
1
|
|
Введення. Ознайомлення з підручником. Починаємо навчання. Розвиток лексики. |
Впр.1, 2, ст.4-5 Впр. 4, ст.6 Впр. 3, ст.5 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміє працювати в групах |
Впр. 5 (а,б,), ст.6 |
UNIT 1: In and out of school. Тема 1: У школі та поза школою.
|
|||||||||||
2
|
|
У школі. Розвиток навичок лексики. |
Впр.1, ст.8 Впр. 2, ст.9 Впр. 3, ст.9
|
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Розповідає про школу. |
Впр. 4, ст.9 |
3
|
|
Шкільні види діяльності.. Розвиток навичок аудіюван. |
Впр.1, ст.10 Впр. 2, ст..11 |
There is/ There are Впр.3 Ст.11 |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Розповідає про школу. |
Впр. 4, ст.12 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність |
||||||||
4 |
|
Що твоя школа значить для тебе. Розвиток навичок читання. |
Впр.1, ст.13
Впр.2, ст.14
|
Модальні дієслова Must/ Have to/ Musn’t |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Розповідати про заняття в школі. |
Впр. 4, ст.14 |
5
|
|
Шкільні правила. Розвиток навичок читання. |
Впр.1, ст.16 (1-4) Впр.5, ст.15
|
Модальні дієслова Must/ Have to/ Musn’t Need/ Needn’t |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Розповідає про правила поведінки в школі. |
Впр.1, ст.16 (5-8)
|
6
|
|
Шкільні правила. Розвиток навичок граматики. |
Впр.2, ст.17 Впр. 4, ст.17 |
Модальні дієслова Must/ Have to/ Musn’t Need/ Needn’t |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Розповідає про шкільні правила. |
Впр. 3, ст.17 |
7 |
|
Шкільні правила. Розвиток навичок мовлення. |
Впр.1, ст.18 Впр.2, ст.19 Впр. 4, ст.2 |
|
Ініціативність і підприємливість
|
|
+ |
|
|
Розповідає що повинні та що не повинні робити учні в школі. |
Впр. 5, ст.20 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінанова грамотність |
||||||||
8
|
|
Як правильно описати місце. Розвиток навичок письма. |
|
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
|
Вміти описувати шкільну кімнату. |
Впр.2, ст.21
|
9 |
|
Закріплення вивченої теми. Тематична.
|
За завданнями вчителя. (Тестові завдання) |
Ініціативність і підприємливість
|
|
+ |
|
|
|
|
|
10 |
|
Після школи. Розвиток навичок лексики. |
Впр.1, ст.22 Впр.2, ст.23 Впр. 4, ст.24
|
Будова слова. Впр.3 Ст.23
|
Інформаційно- цифрова компетентність |
|
|
+ |
|
Вміти розповідати про своє хобі. |
Впр.5, 6 ст.25
|
11 |
|
Нові технології та підлітки. Розвиток навичок аудіювання |
Впр.1, ст.26 Впр.2, ст.26-27, Впр. 3, ст.27
|
Прикмет-ник та прислівник Too/ enough |
Інформаційно- цифрова компетентність |
|
|
+ |
|
Вміти розповідати про свої соціальні мережі. |
Впр.5, ст.28
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінанова грамотність |
||||||||
12 |
|
Соціальні мережі. Розвиток навичок граматики. |
Впр.1, ст.29 Впр.2, ст.29 Впр. 3, ст.29-30
|
Прикмет-ник та прислівник Too/ Enough Стор.28 |
Інформаційно- цифрова компетентність |
|
|
+ |
|
Вміти правильно вживати в реченнях прикметник та прислівник. |
Впр. 4, ст.30 |
13
|
|
Навчання поза школою. Розвиток навичок говоріння.
|
Впр.1, ст.31 Впр.2, ст.32 Впр. 3-4 ст.33
|
|
Інформаційно- цифрова компетентність |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про гуртки в школі. |
Впр.5, ст.34
|
14
|
|
Навчання поза школою. Розвиток навичок граматики. |
Впр.1, ст.35 Впр.2, ст.35 |
Модальні дієслова Must/ Have to/ Musn’t Need/ Needn’t
|
Уміння вчитися упродовж життя |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про гуртки в школі. |
Впр. 3, ст.36 |
15 |
|
Шкільні кабінети. Розвиток навичок аудіювання.
|
Впр.1, 2, 3, ст.35 |
Минулий неозначе-ний час |
Уміння вчитися упродовж життя |
|
+ |
|
|
Вміти розповідати про шкільні кабінети. |
Впр.4 Ст.36 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінанова грамотність |
|||||||||
16
|
|
Інтернаціональ-ний фестиваль у школі Нью Берг. Розвиток навичок читання.
|
Впр. 9, ст..40-41 |
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
|
+ |
|
|
Вміти порівнюва-ти культурні традиції |
Впр.10, ст.41
|
|
17 |
|
Закріплення вивченої теми. Розвиток навичок письма. Тематична
|
За завдання-ми вчителя. (Тестові завдання) |
Минулий неозначений час та модальні дієслова. |
Уміння вчитися упродовж життя |
|
+ |
|
|
|
За завданнями вчителя.
|
|
AT HOME! ВДОМА!
|
||||||||||||
18
|
|
Хатні справи. Розвиток навичок лексики. |
Хатні обовязки. Впр.1, ст.48 Впр.3, 4, ст.49, Впр.5,ст.50
|
|
Уміння вчитися упродовж життя |
|
+ |
|
+ |
Розповідати про справи по госпо-дарству. |
Впр. 7-8, ст.50-51 |
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливіст ь та фінанова грамотність |
|||||||||
19
|
|
Зроби це сам. Розвиток навичок читання. |
Предмети домашньо-го вжит-ку. Впр.1, ст.52-53 Впр.2,ст..54 Впр.4, ст.55 |
|
Уміння вчитися упродовж життя |
+ |
|
+ |
|
Розповідати про свої обов’язки по господарст-ву. |
Впр.3,6 ст.54-55, |
|
20 |
|
Вдома. Розвиток навичок граматики. |
Впр.1, ст.57 Впр.3,ст.58 Впр.4,ст.58 |
Займенники |
Уміння вчитися упродовж життя |
|
+ |
|
+ |
Розповідати про обов’яз-ки членів родини по господарст-ву |
Впр. 2, ст.58 |
|
21 |
|
Хатні справи. Розвиток навичок говоріння.
|
Впр.1, ст.59 Впр.2,ст.59 Впр.3,ст.60 Впр.5, ст.61
|
Займенники |
Уміння вчитися упродовж життя |
+ |
|
+ |
|
Розповідати про обов’яз-ки членів родини по господарст-ву |
Впр. 6, ст.62 |
|
22
|
|
Все про їжу. Розвиток навичок читання. |
Приготування їжі. Впр.1, ст.64-65 Впр.2, ст.65
|
|
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
+ |
|
Розповідає про користь їжі. |
Впр.3, ст.65-66
|
|
23 |
|
Способи обробки продуктів харчування. Розвиток навичок лексики. |
Способи обробки їжі. Впр.1, ст.69 Впр.2, ст.69 Впр.3, ст.70 |
|
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
+ |
Вміти розказати про свій улюблений рецепт страви |
Впр.5, ст.71 |
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
||||||||
24 |
|
Кухонні прилади, посуд. Серверування. Розвиток навичок аудіювання. |
Кухонне приладдя. Впр.1, ст.71 Впр.2, ст.72 Впр.3, ст.72-73 |
Множина іменників. Винятки. |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
+ |
Вміти обговорювати правила етикету за столом. |
Впр. 4, ст..73 |
25 |
|
Їжа. Розвиток навичок граматики. |
Впр.1, ст.74 Впр.2, ст.74-75 Впр.3, ст.75 |
Злічуваль-ні та нез-лічувальні іменники. |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
Вміти розрізняти іменники та правильно вживати їх. |
Впр. 4, ст..75 |
26 |
|
Способи обробки продуктів харчування. Розвиток навичок говоріння.
|
Впр.1, ст.76 Впр.2, ст.76 Впр.3, ст.77 |
Множина іменників. Винятки. |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
+ |
|
Вміти давати інструкції по сервіруванню столу. |
Впр.5, ст.78 |
27 |
|
Способи обробки продуктів харчування. Закріплення. Розвиток навичок письма. Тематична. |
За завдання-ми вчителя. (Тестові завдан-ня) |
Злічуваль-ні та нез-лічувальні іменники. Множина іменників. Винятки. |
Ініціативність і підприємливість |
|
+ |
|
+ |
|
Впр. 5, ст..81 |
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура) |
Ключові компетентності |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати |
Домашнє завдання |
|||
Екологічна безпека |
Громадянська відпо-відальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотні-сть |
||||||||
28 |
|
Контроль навичок аудіювання. |
Listening Comprehension (the first term) |
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
Написати контроль аудіювання.
|
Підготу-ватися до ко-нтролю читання |
|
29 |
|
Контроль навичок читання. |
Reading Comprehension (the first term)
|
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
Написати контроль читання.
|
Підготу-ватися до ко-нтролю письма |
|
30 |
|
Контроль навичок письма. |
Writing Comprehension (the first term)
|
Ініціатив-ність і підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
Написати творчу роботу.
|
Підготу-ватися до конт-ролю мовлення |
|
31
|
|
Контроль навичок говоріння.
|
Speaking Comprehension (the first term) |
Ініціативність підприєм-ливість |
|
+ |
|
|
Розказати обрану тему.
|
Повторити вив-чене |
|
32 |
|
Підсумок знань за 1 семестр.
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчене у 1 семестрі. |
|