Календарно-тематичне планування з англійської мови для 8 класу, підручник Карпюк, розроблене відповідно до оновленої програми зі змістовими лініями та очікуваним результатом.
№ уроку |
|
Дата |
Підтема |
Змістова лінія |
Очікуваний результат |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
|
||||||||||||||||||||||||
|
Екологічна безпека та ста-лий роз-виток |
Громадянська відповідальність |
Здоров'я і безпека |
Підприємливість та фі-нансова грамотність |
|
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Зорове сприймання |
Сприйман-ня на слух
|
Усна взаємодія та про-дукування |
Писемне продуку-вання |
|
Примітка |
||||||||||||||||||||
|
Тема: Я і мої друзі |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
|
|
Повторення лексики з теми «Подорож» |
.
|
|
|
. |
Наприкінці теми учень вмітиме наводити приклади свого внеску в життя громади, порівнюватиме безпосереднє спілкування з віртуальним, навчиться розрізняти часові форми, збагатить лексичний та граматичний мінімуми, зокрема вивчить нову граматичну структуру As+adjective/adverb+as
|
The Present Simple Tense |
С.14 |
Впр.2 с.4-5, впр. 3 с.6 |
|
Впр1,2,3,4,6 с.4-7 |
Впр.5,7 с.7 |
Повторити лексику на с.4 |
|
|||||||||||||||||
2 |
|
|
Grammar. Revise Present Tenses |
Present Simple, Present Continuous, Present Perfect |
|
Впр.3, с.9 |
|
|
Впр1,2 с.8 |
Скласти 9 речень |
|
||||||||||||||||||||||
3 |
|
|
Grammar. Revise Past Tenses |
The Past Simple, Past Perfect |
|
Впр.5, с.10 Впр. 7 с. 11 |
|
|
Впр.4(с), с.10 Впр.6 с.11 |
Скласти 8 речень |
|
||||||||||||||||||||||
4 |
|
|
Speaking and Listening |
The Present and PastTenses |
|
|
Впр.1,2 с.13 |
Впр.1-3, с.12-13 |
Впр.3,1, с.14 |
Впр.2, с.15 |
|
||||||||||||||||||||||
5 |
|
|
Сім'я та друзі |
The Present Simple Tense |
ЛО теми с. 18 |
Впр.4, с.19, впр. 3 с. 20 |
Впр.1, с.19 |
Впр.4 с.21, впр.2, с.18 |
Впр.3, с.18 |
Описати риси характеру кожного члена сім'ї |
|
||||||||||||||||||||||
6 |
|
|
Справжній друг |
The Present Simple Tense, the Present Continuous Tense, Future Simple |
|
Впр.1, с.21, впр.4, с.22 |
Впр.4, с.22 |
Впр.2,3 с.22 |
Впр.5, с.23 |
Написати твір про найкращого друга |
|
||||||||||||||||||||||
7 |
|
|
Друг та товариш. |
Simple Tense
|
|
Впр.6, с.23 |
Впр.6, с.23 |
Впр.8, с.24 |
Впр.7 с.24 |
Скласти діалог |
|
||||||||||||||||||||||
8 |
|
|
Grammar
|
As+adjective/adverb+as |
ЛО с.27 |
Впр.1 с. 26-27
|
с.25 с.27 |
С.27
|
Впр.1, с.25 |
Вивчити слова і правило |
|
||||||||||||||||||||||
9 |
|
|
Листування |
|
Simple and Continuous Tenses |
ЛО теми |
Впр.1, с.29 |
|
Впр.4, с.28 впр. 6 с. 28 |
Впр.2, с.29 |
Впр.3, с.29
|
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
10 |
|
|
|
Узагальнення матеріалу з теми |
|
Впр.6, с.25 |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Тема «Стиль життя» |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
11 |
|
|
Користь сна. Фази сну |
|
|
|
|
Наприкінці теми учень зможе проектувати власні повсякденні дії, зможе описати власний стиль життя та визначити власні пріоритети, зможе надати рекомендації щодо дотримання здорового способу життя. А також засвоїть нові ЛО теми. |
The Present Simple Tense |
|
Впр.2, с.30-31 |
Впр.2, с.30-31 |
Впр.1, с.30, впр.4, с.31 Впр. 5 с. 32а |
Впр.3, с.31 Впр. 5в с. 32 |
Впр.7, с.32 |
|
|||||||||||||||||
12 |
|
|
Їжа та смаки. |
The Present Simple Tense |
С.33 |
Впр.3, с.34 |
Впр.5. с. 35 |
Впр.1, с.33, Впр2,3 с.34 |
Впр.6, с.36 |
Вивчити лексику с. 33 |
|
||||||||||||||||||||||
13 |
|
|
Grammar. Revise Future Tenses |
Present Simple Present Continuous (майбутня дія) |
|
Впр. 4,5 С.38 |
С.37 |
Впр.1, с.37
|
Впр.2, с.37-38 Впр.6 с. 38 |
Впр.3, с.38 Впр. 7 с. 38 |
|
||||||||||||||||||||||
14 |
|
|
Дозвілля підлітка |
|
Active and passive of previously learnt verb forms |
|
Впр2а, с.41 |
Впр.2в, с.41 |
Впр.2а, с.41, Впр.5а с.42 |
Впр.,4, с.42 |
Впр.5в, с.42 |
|
|||||||||||||||||||||
15 |
|
|
Заняття у вільний час |
Active and passive of previously learnt verb forms |
|
Впр.6, с.43 Впр. 8 с. 44 |
С. 43 |
С.43 Впр. 7а с. 44 |
Впр.7в С. 44 |
Впр.9 с. 45 |
|
||||||||||||||||||||||
16 |
|
|
Здоровий спосіб життя |
Active and passive of previously learnt verb forms |
|
Впр.1, с.45 |
|
Впр.2 с.45 |
Впр.1с.45 |
Впр.3, с.45 |
|
||||||||||||||||||||||
17 |
|
|
Повсякденні дії |
Active and passive of previously learnt verb forms |
|
Впр. 3, с.47 |
Впр.4, с.47 |
Впр.1, с.46 Впр.3, с.42 |
Впр.2, с.46 |
Впр.5, с.48 |
|
||||||||||||||||||||||
18 |
|
|
Підлітковий вік. Шкідливі звички |
|
Active and passive of previously learnt verb forms |
|
Впр.7, с.49
|
Впр.9, с.51 |
Впр.7 с..49 Впр.8, с.50 |
|
Написати твір про вплив шкідливих звичок на організм підлітка |
|
|||||||||||||||||||||
29 |
|
|
Дієта чи здорове харчування? |
Active and passive of previously learnt verb forms |
Vocabulary Revision Game впр.4, с.46 |
Впр.11, с.52 |
Впр.10, с.51-52 |
Впр.10-11, с.51-52 Впр. 12 с. 53 |
Впр.12, с.53 |
Впр.13, с.53 |
|
||||||||||||||||||||||
20/21 |
|
|
Reading and Speaking |
Active and passive of previously learnt verb forms |
|
Впр.1, с.54-55 |
|
Впр. 3-6 с. 56-57 |
Впр. 2 с. 57 |
Впр. 8 с. 57 Зробити проект |
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
22 |
|
|
Захист проектів на тему: «Я обираю здоровий спосіб життя» |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
23 |
|
|
|
|
Узагальнення матеріалу з теми |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Тема «Шкільне життя» |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
24 |
|
|
Listening |
Наприкінці теми учень зможе дискутувати довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі, зможе обговорити шкільні правила, виокремить різницю навчання у школах України та Велокобританії |
Active and passive of previously learnt verb forms |
|
Впр.3,4 с.63
|
Впр.2а, с.62 С. 63
|
Впр.1, с.62 Впр. 2в с. 62
|
Впр.3, с.63
|
Впр.6, с.56 Написати розповідь про улюблені фрукти та овочі |
|
|||||||||||||||||||||
25 |
|
|
Grammar. Modality |
|
Active and passive of previously learnt verb forms |
ЛО С.57 |
Впр. 2 с. 65 |
С.64,65 |
|
Впр. 1 с. 64, впр. 3 с. 65, впр. 4 с. 66 |
Впр.5, с.66
|
|
|||||||||||||||||||||
26 |
|
|
Grammar |
Active and passive of previously learnt verb forms |
ЛО теми |
|
|
Впр.6, с.66
|
Впр.7, с.67
|
Вивчити правила, скласти речення |
|
||||||||||||||||||||||
27 |
|
|
Школи в Україні та Великобританії |
Active and passive of previously learnt verb forms |
Назви продуктів харчування |
Впр.1, с.68-69
|
С. 68 |
Впр.3,4, с.70-71
|
Впр.2 с. 70
|
Впр.4 с С. 71 |
|
||||||||||||||||||||||
28 |
|
|
Школи в Україні та Великобританії |
Active and passive of previously learnt verb forms |
ЛО теми |
Впр.6, с.71 |
|
Впр. 6 с. 71 |
Впр.7, с.73 |
Впр.8, с.73 |
|
||||||||||||||||||||||
29 |
|
|
Шкільні предмети |
Active and passive of previously learnt verb forms |
Назви продуктів харчування. Впр.2, с.62 |
Впр.1, с.73-74 |
|
Впр.1, с.73-74 Впр.2, с.74 |
Впр.1в, с.74 |
Впр.4, с.74 |
|
||||||||||||||||||||||
30 |
|
|
Урок розвитку усної взаємодії та продукування |
Active and passive of previously learnt verb forms |
Назви продуктів харчування |
Впр.6, с.78
|
|
Впр.5, с.75 Впр.6,с.76. |
7в |
Впр.6, с.77 |
|
||||||||||||||||||||||
31 |
|
|
У школі |
Active and passive of previously learnt verb forms |
ЛО теми |
|
|
|
Впр.1, 2, с.77 |
Впр.3, с.78 |
|
||||||||||||||||||||||
32 |
|
|
Учитель та учень: взаємодія на уроці. |
Active and passive of previously learnt verb forms Tense |
ЛО теми |
Впр.3, с.80 |
Впр.1, с.79 |
впр. 2в с. 79 |
Впр. 2а с. 79 Впр. 3 с. 80 |
Впр.4 с. 80 |
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
33 |
|
|
Кадрове забезпечення школи |
|
|
. |
|
|
Active and passive of previously learnt verb forms |
To listen to music, to read magazines, to watch cartoons, to play games, to go for a walk, to go to birthday parties |
Впр.3в, с.82
|
|
Впр.1, с.80, Впр.2, с.81, впр.3а с. 81
|
Впр.4, с.83
|
Впр.6в, с.84 |
|
|||||||||||||||||
34 |
|
|
Grammar |
|
Active and passive of previously learnt verb forms |
ЛО теми |
Впр.1, с.84
|
с.85 с.86
|
|
Впр.2, с.85 Впр. 3 с. 85 |
Впр.5, с.87, вивчити правило |
|
|||||||||||||||||||||
35 |
|
|
Чи легко бути вчителем? |
Active and passive of previously learnt verb forms |
|
Впр.1а, с.87 Впр.8, с.90 |
Впр.2, с.88 С.88
|
Впр.1, с.87
|
Впр.3, с.88 Впр.6 с. 89 Впр. 5 с. 89
|
Вивчити ЛО с. 88 Впр.9 с.90 |
|
||||||||||||||||||||||
36 |
|
|
Учень 21століття |
Active and passive of previously learnt verb forms |
|
Впр.2, с.92-93
|
Впр.1, с.91
|
Впр.2, с.92
|
Впр.1, с.91
|
Написати твір «учень 21 століття» |
|
||||||||||||||||||||||
37 |
|
|
Учень 21 століття |
Active and passive of previously learnt verb forms |
|
Впр.5а, с.94
|
Впр.4, с.94
|
Впр.6, с.95 |
|
Впр.7, с.95 |
|
||||||||||||||||||||||
38 |
|
|
Reading and Writing |
Active and passive of previously learnt verb forms |
ЛО теми |
Впр.8, с.96 Впр.9а, с.96 |
|
Впр.9в, с.97 Впр.10, с.97 |
|
Впр. 1 с. 97 |
|
||||||||||||||||||||||
39 |
|
|
Правила у школах Британії |
Active and passive of previously learnt verb forms |
ЛО теми |
Впр.3с. 98-99 |
Впр.5а, с.100 |
Впр.3в, с.99 |
Впр.1,2, с.98 |
Написати твір про правила у школах України |
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
Навчання – найголовніша діяльність школярів |
Active and passive of previously learnt verb forms |
To visit a city, to visit a village, to travel, to stay at home, to go to the seaside… |
Впр.6а, с.102 |
|
Впр.6в, с.103 Впр.7, с.104 |
|
Впр.9 с. 105 Зробити проект |
|
||||||||||||||||||||||
40 |
|
|
Захист проектів «Школа моєї мрії»
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
Reading |
|
|
|
|
|
|
|
Впр.1 с.106-108 |
Впр.1 с. 106-108 |
Впр. 2 с. 109 |
|
Впр. 5 с. 109 |
|
|||||||||||||||||
41 |
|
|
. |
|
|
Узагальнення матеріалу з теми |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
42 |
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
43 |
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
44 |
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
45 |
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
46 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||