Календарно-тематичне планування для 9-го класу з хімія

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з хімії для 9 класу на тему 3. Початкові поняття про органічні сполуки. По підручнику О.В.Григорович, видавництво Ранок.
Перегляд файлу

1

 


Календарно-тематичне планування з хімія 9 клас по підручнику Григоровича, видавництво Ранок

Дата

Тема і зміст уроку

Тип і вид уроку

Основні засоби і методи навчання

Демонстрації, лабор., типи РЗ

Домашнє завдання

Міжпредметні зв’язки

Примітки

1.

 

Особливості органічних і неорганічних сполук. Елементи-органогени.

Комбінований урок

Пояснювально-ілюстративний метод. Оволодіння знаннями

Практ.роб.: Виявлення органічних сполук у харчових продуктах.

 

Опрацювати
§ 22, вив. Класифікацію орган.сполук

Природознавство,
біологія

Пов. тему

Типи хімічних реакцій.

2.

 

Вуглеводні. Метан як представник насичених вуглеводнів.

Урок засвоєння нових знань

Метод формування умінь і навичок. Наочні засоби.

Демонстрація моделі молекул вуглеводнів (у тому числі 3D-проектування).

 

Опацювати § 23, виготовити 3-D модель метану з пластиліну

Географія (добування метану), біологія (вуглеводи)

 

3.

 

Гомологія. Гомологи метану, їхні молекулярні та структурні формули й назви.

Комбінований урок

Організації і здійснення навчально-пізнавальної діяльності.

Демострація гомологів метану та їх молекул. І структурні формули

§ 24 чит. І вив гомологічний ряд

Географія, математика

Пов. тему

Оксиди. Кислоти.

4.

 

Фізичні властивості. Реакція заміщення для метану.

Комбінований урок

Закріплення знань, умінь, навичок. Практичні методи.

Демонстрація реакцій заміщення

§ 25, підготувати цікаві факти про метан

Фізика, математика

 

5.

 

Розв’язання задач. Обчислення об’ємних відношень газів за хімічними рівняннями.

Урок застосування знань

Метод оволодіння знаннями. Пояснення. Застосування одержаних знань.

РРЗ (Обчислення об'ємних відношень газів за хімічними рівняннями).

§ 26 опрацювати, виконати задачі у зош ст.155 №289, 290

Математика (обчислення задач)

Пов. тему

Кількість речовини.

Молярна маса.

 

6.

 

Етен (етилен) і етин (ацетилен) як представники ненасичених вуглеводнів. Молекулярні та структурні формули.

Урок засвоєння нових знань

Пояснювально-ілюстративний метод. Оволодіння знаннями.

Демонстрація молекулярних формул представників ненасичених вуглеводів

§ 27 опрац.
написати схему застосування етену.

Біологія, математика

 

7.

 

Фізичні  властивості. Реакція приєднання для етену й етину (галогенування, гідрування). Горіння вуглеводів.

Урок засвоєння нових знань

Закріплення знань, умінь, навичок. Практичні методи.

Демонстрація реакцій приєднання

§ 27 зробити задачі в зошит ст.160  №318, 319. Підготуввти навч.проект

Фізика (фізичні властивості речовин)

 

8.

 

Поняття про полімери на прикладі поліетилену. Застосування поліетилену.

Комбінований урок

Організації і здійснення навчально-пізнавальної діяльності.

Навчальний проект:Використання полімерів: еколого-економічний аспект.

§ 28 чит. Зробити кросворд на тему: характер.полімер. і застосув. Поліетилену
Підготув. Навч.проект

Фізика, екологія

 

9.

 

 

Поширення вуглеводів у природі. Природний газ, нафта, кам’яне вугілля.

Перегонка нафти. Застосування вуглеводнів.

Комбінований урок

 

Організації і здійснення навчально-пізнавальної діяльності. Закріплення знань.

 

Навчальний проект:

 Альтернативні джерела енергії.

Демонстрація: Горіння парафіну, визначення його якісного складу за продуктами згоряння.

 

§ 29 опрацюв. І підготувати вікторину про роль нафти, газу, вугілля в житті людини. Підготуватися до с.р.

Біологія (вуглеводи в природі), географія

Географія, екологія

Пов. тему

Закон Авогадро. Молярний об’єм газів. Відносна густина газів.

 

10.

 

Самостійна робота з теми: «Органічні речовини. Вуглеводні».

Урок застосування знань

Застосування одержаних знань.

Робота над помилками

§ 29 ст.171 №354 письмово

 

 

11.

 

Оксигеновмісні органічні речовини. Поняття про спирти, карбонові кислоти, жири, вуглеводи.

Урок засвоєння нових знань

Стимулювання і мотивації навчально-пізнавальної діяльності. Метод формування умінь і навичок. Наочний.

Ознайомлення зі зразками виробів із поліетилену Виявлення властивостей поліетилену: відношення до нагрівання, розчинів кислот, лугів.

Створити повідомлення про користь спиртів, жирів, вуглеводів, карбонових кислот

Біологія

Пов. тему

Теорія О.М. Бутлерова

12.

 

Метанол, етанол, гліцерол: молекулярні та структурні формули, фізичні властивості. Якісна реакція на гліцерол.

Комбінований урок

Пояснювально-ілюстративний метод. Оволодіння знаннями.

Лабор.дослід: Взаємодія гліцеролу з купрум(ІІ) гідроксидом.

§ 30, скласти порівняльну таблиць для метанолу та етанолу. § 32 опрацювати

Фізика

 

13.

 

Горіння етанолу. Отруйність метанолу й етанолу. Згубна дія алкоголю на організм людини.

Урок засвоєння нових знань

Пояснювально-ілюстративний метод. Оволодіння знаннями.

Демонстрація якісних реакцій

§ 31 опрацювати, описати схему впливу алкоголю на організм

Біологія (здоров’я людини), математика (рівняння реакції)

Пов. тему

Явище гомології. Гомологи метану

14.

 

Етанова (оцтова) кислота, її молекулярна і структурна формули, фізичні властивості. Застосування етанової кислоти.

Урок засвоєння нових знань

Метод формування умінь і навичок. Наочні засоби.

Демонстрація дії етанової кислоти на індикатори.

§ 33, ст. 187 завд. 392 письмово

Фізика (фізичні властивості)

 

15.

 

Хімічні властивості етанової кислоти.

Комбінований урок

Стимулювання і мотивації навчально-пізнавальної діяльності. Наочні методи спостереження.

Взаємодія етанової кислоти з металами, лугами.

§ 33 опрацюв. І підготуватися до практ.роботи

Математика (рівняння реакції)

Пов. тему

Явище ізомерії. Ізомери вуглеводнів.

 

16.

 

Практична  робота №4. Властивості етанової кислоти.

Урок застосування знань

Застосування одержаних знань. Наочні методи.

Демонстрація дослідів.

Повт. Що таке кислоти

Математика (рівняння реакції)

 

17.

 

Вищі карбонові кислоти: стеаринова, пальмітинова, олеїнова.

Урок засвоєння нових знань

Пояснювально-ілюстративний метод. Оволодіння знаннями.

Демонстрація молекулярних і структурних формул кислот (стеаринової, пальміт.,олеїнової)

§ 34 опрацюв. І підготувати навч.проект

Б

Пов. тему

Насичені вуглеводні. Алкани.

 

18.

 

Мило, його склад, мийна дія.

Комбінований урок

Наочні методи спостереження

Навчальний проект:

Виготовлення мила з мильної основи.

§ 34, підготувати коротке повідомлення про роль жирів

Фізика, екологія, біологія

 

19.

 

Жири. Склад жирів, фізичні властивості.  Природні й гідрогенізовані жири. Біологічна роль жирів.

Комбінований урок

Стимулювання і мотивації навчально-пізнавальної діяльності. Наочні методи спостереження

Демонстрація склад і фізичні властивості жирів

§ 35 опрацюв., ст. 202  № 427, 431 письмово

Біологія (біологічна роль)

Пов. тему

Ненасичені вуглеводні. Алкени. Алкіни.

20.

 

Вуглеводи: глюкоза, сахароза, крохмаль, целюлоза. Молекулярні формули, фізичні властивості, поширення й утворення в природі.

Урок засвоєння нових знань

Метод формування умінь і навичок. Наочні засоби.

Лабораторний дослід: №12 взаємодія глюкози з купрум(ІІ) гідроксидом. Демонстація властивостей вуглеводів: глюкози, сахарози, крохмаль, целюлози.

 

§ 36, створити кросворд про вуглеводи

Біологія, фізика

 

21.

 

Крохмаль і целюлоза – природні полімери. Якісні реакції на глюкозу і крохмаль.

Комбінований урок

Організації і здійснення навчально-пізнавальної діяльності. Практичні методи.

Лабораторні досліди: № 13 Відношення крохмалю до води (розчинність, утворення клейстеру).

№ 14 Взаємодія крохмалю з йодом.

§ 37, ст. 215 виконати Домашній експеримент: Виявлення крохмалю в харчових продуктах.

Біологія, математика

Пов. тему

Оксигеновмісні органічні речовини.

 

22.

 

Практична  робота №5. Виявлення органічних сполук у харчових продуктах.

Урок застосування знань

Застосування одержаних знань. Наочні методи.

Демонстрація дослідів

Підготувати навчальні проекти

 

 

23.

 

Застосування вуглеводів, їхня біологічна роль.

Комбінований урок

Стимулювання і мотивації навчально-пізнавальної діяльності. Наочні методи спостереження.

Навчальні проекти:

1) Екотрофологія – наука про екологічно безпечне харчування.

2) Дослідження хімічного складу їжі.

3)  Хімічний склад жувальних гумок.

 4)  Хімічний склад засобів догляду за ротовою порожниною

Виконати тести на класрумі

Біологія

 

24.

 

Нітрогеновмісні органічні речовини. Поняття про амінокислоти. Білки як біологічні полімери. Денатурація білків.

Урок засвоєння нових знань

Наочні методи спостереження.

Демонстрація презентації та відеоурока про нітрогеновмісні органічні речовини

§ 38 чит., створити макет структури білка

Біологія, фізика

 

25.

 

Біологічна роль амінокислот і білків. Значення природних і синтетичних органічних сполук.

Урок засвоєння нових знань

Метод оволодіння знаннями. Пояснення. Застосування одержаних знань.

Перегляд наукового відео

Підготувати навчальні проекти

Біологія, екологія

Пов. тему

Нітрогеновмісні органічні речовини.

26.

 

Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів.

Комбінований урок

Організації і здійснення навчально-пізнавальної діяльності. Закріплення знань

Навчальні проекти:

18) Друге життя паперу.

19)Джерела органічного забруднення мікрорайону

§ 39 чит., пройти тестові завдання на сайті

Екологія

 

27.

 

Узагальнення знань про оксигеновмісні і нітрогеновмісні органічні речовини.

Урок застосування знань

Застосування одержаних знань.

Робота над помилками.

Підготуватися до к.р.

 

Пов. тему

Генетичний зв'язок між класами органічних речовин.

 

28.

 

  Тестовий контроль з теми: «Оксигено- вмісні і нітрогеновмісні органічні  речовини».

Урок контролю

Метод контролю і самоконтролю навчально пізнавальної діяльності. Перевірка знань.

Метод контролю знань.

Повторити вив. тему

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, 9 клас, Планування
До підручника
Хімія 9 клас (Григорович О.В.)
Додано
23 лютого 2021
Переглядів
4220
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку