Календарно-тематичне планування для дітей із ЗПР 4 – й клас

Про матеріал
Міністерство освіти і науки України Інститут спеціальної педагогіки НАПН України «Корекція розвитку» Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку Автори: Сак Т.В., Прохоренко Л.І.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

4 – й клас

 

п/п

Дата

Назва розділу, зміст корекційно-розвиткових занять

Ймовірно очікуванні результати

Розвиток наочно-образного мислення засобом конструювання

 

1

 

Формувати уміння аналізувати об’єкт, виділяти в ньому основні частини й деталі, їх складові, визначати їх розміри, форму, просторові відношення й призначення.

 

уміє:сприймати сенсорні еталони, виділяти об'ємні пред- мети в макропросторі, співвідносити форми об'ємних предметів і задані еталони фор- ми; порівнювати предмети за довжиною і шириною; виділяти функціональні частини у реаль- них предметах, визначати їх просторове

взаєморозташування; відтворювати  споруду відповідно до зразка, визначати склад                            конструкторських деталей, особливості їх форми, розміру й розташування; добирати              необхідні                            деталі відповідно до зразка

2

 

Учити аналізувати конструкторський зразок.

 

3

 

Учити співвідносити елементи зразка з частинами предмета.

 

4

 

Самостійно будувати конструкторський зразок за схемою.

 

5

 

 

Навчати виділенню функціональних частин у реальних предметах, визначенню їх просторового взаєморозташування.

 

 

6

 

Учити відтворювати споруду відповідно до зразка.

 

7

 

Учити визначати склад конструктивних деталей, особливості їх форми, розміру й розташування.

 

8

 

Учити відтворювати в споруді знайомий предмет, знаходити його конструкторське              рішення.

 

9

 

Учити планувати послідовність виконання дій з реалізації задуму конструкції.

 

 

10

 

Навчати добирати необхідні деталі відповідно до зразка.

 

 

11

 

Добиватися точного з'єднання конструкторських деталей при відтворенні споруди.

 

Розвиток логічного мислення

12

 

Виділення ознак предметів.

Уміє: на матеріалі навчальних предметів Природознавство,

Математика для четвертого класу виділяти ознаки предметів; виділяти суттєві властивості предметів;

порівнювати предмети, явища; класифікувати предмети і

явища; ділити об’єкти на класи відповідно до заданої основи; давати визначення поняттям; відносити об’єкти до родини (класу).

 

13

 

Впізнання предметів по заданих ознаках.

 

14

 

Уміння виділяти суттєві властивості  предметів.

 

15

 

Порівняння двох і більше предметів.

 

 

16

 

Класифікація предметів і явищ, засвоєння дії класифікації.

 

17

 

Правила класифікації: поділ предметів на класи, групи виділенням в предметах тих чи інших ознак

 

18

 

Уміння складати словесну характеристику класів у вже готовій класифікації.

 

 

19

 

Уміння ділити об’єкти на класи відповідно до заданої основи.

 

 

20

 

Уміння давати визначення поняттям.

 

21

 

Формування уміння відносити об’єкти до  родини (класу).

 

 

Розвиток довільної уваги

 

22

 

Розвивати довільну увагу.

Уміє: концентрувати увагу тривалий час на конкретному предметі, завданні, керувати увагою в нових умовах виконання;

зосереджуватися на об’єктах, даних уявно, мисленнєво, словесно, називати їх основні властивості; переключати та розподіляти              увагу, контролювати її під час

переключення на інший вид діяльності; визначати під час засвоєння нової інформації суттєві та другорядні моменти.

23

 

Розвивати довільну увагу з максимальною опорою на активну мислительну діяльність дітей.

 

 

24

 

Розвивати вміння уважно сприймати навчальні вимоги

 

25

 

Розвивати вміння уважно сприймати нову інформацію.

 

26

 

Розвивати увагу під час навчальної діяльності.

 

27

 

Розвивати увагу під час навчальної діяльності, як засобу формування контрольної функції.

 

28

 

Вчити здатності контролювати свої дії і вчинки

 

29

 

Вчити перевіряти результати своєї діяльності.

 

 

30

 

Поступово і наполегливо розвивати прагнення домагатися мети.

 

31

 

Формувати властивості уваги учениці на уроці.

 

32

 

Поступово розвивати довільну увагу.

 

33

 

Поступово розвивати довільну уяву.

 

34

 

Формувати уважність як рису особистості.

 

 

35

 

Підсумкове заняття. Повторення пройденого та вивченого за рік.

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Інкл
Додано
10 січня 2023
Переглядів
787
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку