Календарно-тематичне планування
4 – й клас
№ п/п |
Дата |
Назва розділу, зміст корекційно-розвиткових занять |
Ймовірно очікуванні результати |
Розвиток наочно-образного мислення засобом конструювання
|
|||
1 |
|
Формувати уміння аналізувати об’єкт, виділяти в ньому основні частини й деталі, їх складові, визначати їх розміри, форму, просторові відношення й призначення.
|
уміє:сприймати сенсорні еталони, виділяти об'ємні пред- мети в макропросторі, співвідносити форми об'ємних предметів і задані еталони фор- ми; порівнювати предмети за довжиною і шириною; виділяти функціональні частини у реаль- них предметах, визначати їх просторове взаєморозташування; відтворювати споруду відповідно до зразка, визначати склад конструкторських деталей, особливості їх форми, розміру й розташування; добирати необхідні деталі відповідно до зразка |
2 |
|
Учити аналізувати конструкторський зразок. |
|
3 |
|
Учити співвідносити елементи зразка з частинами предмета. |
|
4 |
|
Самостійно будувати конструкторський зразок за схемою. |
|
5 |
|
Навчати виділенню функціональних частин у реальних предметах, визначенню їх просторового взаєморозташування.
|
|
6 |
|
Учити відтворювати споруду відповідно до зразка. |
|
7 |
|
Учити визначати склад конструктивних деталей, особливості їх форми, розміру й розташування. |
|
8 |
|
Учити відтворювати в споруді знайомий предмет, знаходити його конструкторське рішення. |
|
9 |
|
Учити планувати послідовність виконання дій з реалізації задуму конструкції.
|
|
10 |
|
Навчати добирати необхідні деталі відповідно до зразка.
|
|
11 |
|
Добиватися точного з'єднання конструкторських деталей при відтворенні споруди. |
|
Розвиток логічного мислення |
|||
12 |
|
Виділення ознак предметів. |
Уміє: на матеріалі навчальних предметів Природознавство, Математика для четвертого класу виділяти ознаки предметів; виділяти суттєві властивості предметів; порівнювати предмети, явища; класифікувати предмети і явища; ділити об’єкти на класи відповідно до заданої основи; давати визначення поняттям; відносити об’єкти до родини (класу).
|
13 |
|
Впізнання предметів по заданих ознаках. |
|
14 |
|
Уміння виділяти суттєві властивості предметів. |
|
15 |
|
Порівняння двох і більше предметів.
|
|
16 |
|
Класифікація предметів і явищ, засвоєння дії класифікації. |
|
17 |
|
Правила класифікації: поділ предметів на класи, групи виділенням в предметах тих чи інших ознак |
|
18 |
|
Уміння складати словесну характеристику класів у вже готовій класифікації.
|
|
19 |
|
Уміння ділити об’єкти на класи відповідно до заданої основи.
|
|
20 |
|
Уміння давати визначення поняттям. |
|
21 |
|
Формування уміння відносити об’єкти до родини (класу).
|
|
Розвиток довільної уваги
|
|||
22 |
|
Розвивати довільну увагу. |
Уміє: концентрувати увагу тривалий час на конкретному предметі, завданні, керувати увагою в нових умовах виконання; зосереджуватися на об’єктах, даних уявно, мисленнєво, словесно, називати їх основні властивості; переключати та розподіляти увагу, контролювати її під час переключення на інший вид діяльності; визначати під час засвоєння нової інформації суттєві та другорядні моменти. |
23 |
|
Розвивати довільну увагу з максимальною опорою на активну мислительну діяльність дітей.
|
|
24 |
|
Розвивати вміння уважно сприймати навчальні вимоги |
|
25 |
|
Розвивати вміння уважно сприймати нову інформацію. |
|
26 |
|
Розвивати увагу під час навчальної діяльності. |
|
27 |
|
Розвивати увагу під час навчальної діяльності, як засобу формування контрольної функції. |
|
28 |
|
Вчити здатності контролювати свої дії і вчинки |
|
29 |
|
Вчити перевіряти результати своєї діяльності.
|
|
30 |
|
Поступово і наполегливо розвивати прагнення домагатися мети. |
|
31 |
|
Формувати властивості уваги учениці на уроці. |
|
32 |
|
Поступово розвивати довільну увагу. |
|
33 |
|
Поступово розвивати довільну уяву. |
|
34 |
|
Формувати уважність як рису особистості.
|
|
35 |
|
Підсумкове заняття. Повторення пройденого та вивченого за рік. |
|
|
|
|
|