Календарно-тематичне планування
драматичного гуртка
(початковий рівень)
Перший рік навчання
№ з/п |
Тема заняття
|
К-сть годин |
Дата |
1. |
Робота над календарно-тематичним плануванням занять. |
2 |
03.09 |
2. |
Розподіл теоретичних та практичних занять. |
2 |
05.09 |
3. |
Опрацювання методичних рекомендацій щодо проведення занять драматичного гуртка. |
2 |
10.09 |
4. |
Планування постановочних творів різних жанрів. |
2 |
12.09 |
|
Акторська майстерність |
|
|
5. |
Органічна сценічна увага. Оволодіння основними елементами уваги. Управління своєю увагою до предмета, до партнера. |
2 |
17.09 |
6. |
Вправи на загальну увагу , розвиток зорового сприйняття, творчих слухових сприймань. |
2 |
19.09 |
7. |
Звільнення м’язів і подолання м’язових затискувань. М’язова мобільність. Координація рухів, управління м’язами. Уміння знімати м’язову скутість. |
2 |
24.09 |
8. |
Вправи на зняття м’язової напруги. Підпорядкування роботи м’язів своїй волі. |
2 |
26.09 |
9. |
Тренінг із оволодіння елементами сценічної дії. |
2 |
01.10 |
10. |
Налаштовування до дії, вправи на звільнення м’язів, увагу та уяву. |
2 |
03.10 |
11. |
Вправи на пам’ять фізичних дій, емоційну пам’ять. Дії з уявними предметами. |
2 |
08.10 |
12. |
Тренаж фізичного самопочуття. Вправи на запам’ятовування фізичного сам опочуття. |
2 |
10.10 |
13. |
Дія в умовах вимислу, подолання обставин. |
2 |
15.10 |
14. |
Засвоєння запропонованих обставин з поведінкою актора. |
2 |
17.10 |
15. |
Подолання обставин. |
2 |
22.10 |
16. |
Виправдання поз. Виправдання місця дії. Виправдання рухів. |
2 |
24.10 |
17. |
Індивідуальні та групові вправи на розвиток фантазії та уяви. |
2 |
29.10 |
18. |
Робота над етюдом. Основні засоби виховання актора. Мета та завдання етюдів. Складові етюду. |
2 |
31.10 |
19. |
Індивідуальні та колективні етюди на дію з уявними предметами. Етюди-характеристики тварин, природних явищ. |
2 |
05.11 |
|
Сценічна мова |
|
|
20. |
Гімнастика обличчя. Тренування нижньої щелепи. Тренування губних м’язів. Тренування м’язів язика. |
2 |
07.11 |
21. |
Розвиток дихання. Комбіноване дихання. Різноманітна сила видиху. Скорочення вдиху та подовження видиху. |
2 |
12.11 |
22. |
Розвиток фонаційного руху. |
2 |
14.11 |
23. |
Розвиток вільного звучання. |
2 |
19.11 |
24. |
Мовний апарат та його тренування. |
2 |
21.11 |
25. |
Розвиток голосу. |
2 |
26.11 |
26. |
Утворення голосу та гігієна голосу. |
2 |
28.11 |
27. |
Постановка голосу та його природні дані. |
2 |
03.12 |
28. |
Робота над дикцією. |
2 |
05.12 |
29. |
Чіткість дикції. Сценічне звучання голосних та приголосних. |
2 |
10.12 |
30. |
Робота над дикцією з використанням чистомовок та скоромовок. |
2 |
12.12 |
31. |
Вправи на тренування голосних звуків. Робота над йотованими звуками. |
2 |
17.12 |
32. |
Орфоепія. Норми літературної вимови. |
2 |
19.12 |
33. |
Вправи на правильну вимову. |
2 |
24.12 |
34. |
Робота над віршованим твором. Вибір літературного матеріалу. |
2 |
26.12 |