№ з/п |
Зміст уроку |
К-сть годин |
Дата |
Примітка |
1 |
Загальне уявлення про орфографію та її зв'язок з іншими розділами науки про мову. Види орфограм. Орфографічне правило. Орфографічний словник. |
1 |
|
|
2 |
Велика буква. Велика буква у власних назвах. |
1 |
|
|
3 |
Поглиблення вивченого про велику букву і лапки у власних назвах. |
1 |
|
|
4 |
Правила переносу слів. Основні правила переносу слів. Перенос буквосполучень –ьо- та –йо-. Склад . правила складоподілу. |
1 |
|
|
5 |
Звукове значення букв я, ю, є, ї. повторення правил фонетичної транскрипції. Складні випадки наголошення слів. |
1 |
|
|
6 |
Звуки мови і звуки мовлення. Голосні і приголосні звуки. |
1 |
|
|
7 |
Приголосні тверді і м’які, дзвінкі і глухі. Вимова звуків, що позначаються буквами ґ та г. |
1 |
|
|
8 |
Ненаголошені е, и. способи перевірки літер, що позначають ненаголошені голосні. Вимова ненаголошених і наголошених голосних. |
1 |
|
|
9 |
Ненаголошені голосні [е],[и], [о] у коренях слів. Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом. |
1 |
|
|
10 |
Вимова та уподібнення приголосних звуків. Вимова глухих та дзвінких приголосних. Уподібнення за дзвінкістю-глухістю. |
1 |
|
|
11 |
Тверді, м’які та пом’якшені приголосні. Уподібнення за м’якістю. Вимова буквосполучень –ться, -шся, -тч, -жці, -шці, -зці та ін.. |
1 |
|
|
12 |
Чергування у-в, і-й. Поняття про чергування та його причини. Випадки, коли чергування змінює лексичне значення. |
1 |
|
|
13 |
Практичне заняття № 1. Орфографічний практикум. |
1 |
|
|
14 |
Спрощення в групах приголосних. Дія закону милозвучності в українській мові. |
1 |
|
|
15 |
Чергування голосних звуків. Умови чергування голосних у коренях та суфіксах. Чергування о-а, е-і, е-и,о,е-і, е-о після шиплячих. |
1 |
|
|
16 |
Чергування приголосних. Чергування г-ж-з, к-ч-ц, х-ш-с. Загальні закономірності чергування приголосних. Спільнокореневі слова та форми слова. |
1 |
|
|
17 |
Позначення м’якості приголосних на письмі. Позначення м’якості приголосних на письмі буквами ь, і, я, ю, є. сполучення ьо, йо. |
1 |
|
|
18 |
Основні правила вживання знака м’якшення. Слова-винятки. Передача м’яких приголосних звукописом. |
1 |
|
|
19, 20 |
Правила вживання апострофа. Правила вживання і написання слів з апострофом. |
2 |
|
|
21 |
Подвоєння внаслідок збігу та на позначення подовжених голосних. Збіг приголосних на межі значущих частин слова. |
1 |
|
|
22 |
Подовження м’яких приголосних в іменниках, прикметниках, прислівниках. |
1 |
|
|
23 |
Практичне заняття №2. Орфографічний тренінг. |
1 |
|
|
24 |
Написання слів іншомовного походження. Поєднання в запозичених словах – власних та загальних назвах. |
1 |
|
|
25 |
Слова винятки. И,і у словах іншомовного походження. |
1 |
|
|
26 |
Правило «дев’ятки». Вживання апострофа і м’якого знака у запозичених словах. |
1 |
|
|
27, 28 |
Правопис префіксів при-, пре-, з-(с-), роз-, без- та ін.. правила вимови префіксів. |
2 |
|
|
29 |
Написання префіксів із наголошеними Е, И. вимова префіксів з-(с-). |
1 |
|
|
30, 31, 32 |
Уроки грамотності. Застосування набутих протягом курсу знань на практиці. Робота з текстом. |
3 |
|
|
33 |
Повторення вивченого з рік |
1 |
|
|
34 |
Підсумкове заняття |
1 |
|
|