Індивідуальне навчання (0.5 год на тиждень) англійська мова за О.Д. Карпюк
7 клас
Календарно-тематичне планування з англійської мови 7 клас 1 семестр (за О.Д. Карп'юк)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||||||
ТЕМА. Шкільне життя , моя родина |
||||||||||||||||
1 |
|
Знову до школи. Обов’язки, шкільні правила |
обмінюватися думками, висловлювати свої враження, почуття та емоції , правильно вживати модальні дієслова |
A canteen, a gym, a headmaster, a library, a locker, a science lab, stuff Boarding school, fair, shabby, spacious, to mean, be close to, to show around |
There is / There are Modal Verbs: have to, must (n’t), need (n’t) |
Ѵ |
Ѵ |
|
|
Ex.5(b), p.6 Скласти 5 речень із конструкціями There is / There are |
|
|||||
2 |
|
|
Після школи, соціальні мережі, урок домашнього читання |
розповідати про шкільні правила, надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям. Утворювати речення з словами too / enough |
take part in, go for, practice, surf the net Vocabulary box, p.26 |
too / enough Модальні дієслова must/ mustn’t |
|
Ѵ |
|
|
Вивчити нові слова Ex.5 p.25
Ex.5, p.30 Ex.5(b) p.37-38
|
|
||||
3 |
|
|
Моя сім’я. Домашні обов’язки. Узагальнення теми |
розповідати про членів своєї родини обмінюватись думками про обов’язки у родині
|
To consist of, to like/likes to do, don’t/doesn’t like A mess, to pick up, to tidy up, cozy, to get upset, a broom, a mop, share To boil, to cut, to dry, to fry, to pour, to |
Еverybody, somebody, anybody,etc. |
Ѵ |
Ѵ |
|
|
Скласти розповідь про сім’ю Ex.4 p. 58
|
|
||||
ТЕМА. Харчування |
||||||||||||||||
4 |
|
|
Все про їжу. Ми те, що ми їмо.
|
аргументувати свою точку зору щодо вибору їжі, обмінюватися думками використовувати нові ЛО у мовленні, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
Acid, to repair, to smell, to increase, carbohydrate, immunity, zinc, organic, etc. peel, slice, mash, mix, boil, chop, pepper, vinegar, napkin, bowl, fork, knife, spoon |
|
|
|
Ѵ |
|
Ex.5 p.67 Вивчити нові слова Ex. 5 p.71 |
|
||||
5 |
|
|
Сервірування столу. Багато чи мало. Рецепти |
описувати правила сервірування столу правильно вживати в реченні a lot of / lots of, a little, a few |
dish, method, set, to spread, festive, lay the table An experience, to arrange, to follow |
a lot of / lots of, a little, a few |
|
|
Ѵ |
Ѵ |
Ex.4 p. 73 Ex.4 p. 75 (у.) Написати рецепт
|
|
||||
6 |
|
|
Моя улюблена страва. Правильне харчування. Традиції харчування України та Великобританії |
розповідати про свою улюблену страву, використовуючи нову лексику теми висловлювати свою точку зору щодо правильного харчування |
ЛО теми |
Еverybody, somebody, anybody,etc a lot of / lots of, a little, a few |
|
|
Ѵ |
|
Ex.4b, p.80 Ex.5(6-10), p.81 Зробити проект по темі “Healthy /Unhealthy food”. |
|
||||
7 |
|
|
Контроль аудіювання Контроль читання
|
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації
|
ЛО теми |
|
|
|
Ѵ |
|
Повт слова |
|
||||
8 |
|
|
Контроль письма Контроль говоріння |
запитувати та надавати інформацію, обмінюватися думками
|
ЛО теми |
|
|
|
Ѵ |
|
Повторити лексико-грам. матеріал теми |
|
||||
1