Календарно-тематичне планування. "Індивідуальне календарно-тематичне планування з природознавства"

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з природознавства для роботи з дітьми за індивідуальною формою навчання (За підручником Т.Г.Гільберг, Т.В.Сак).

Перегляд файлу

74218

147ПРИРОДОЗНАВСТВО

 

За підручником Т.Г.Гільберг, Т.В.Сак
 

2 год. на місяць     

 

 

Тема уроку

Дата

Пізик А.

Дата

Лютік М.

Спостереження за порами року

1.

Пори року. Спостереження за порами року. Наша планета – Земля. Глобус – модель Землі. Чому на Землі бувають день і ніч. Доба. С.7-9

12.09

12.09

Чому на Землі існують пори року. Рік. Влив Сонця на сезонні явища в природі. Ознаки осені. Осінні явища в природі.С.10-18

Вода в природі. Три стани води. Зміна стану води за нагрівання та охолодження. Термометр. С.19-24

2.

Вимірювання температури.

Практична робота №1. Визначення показів термометра за малюнками, вимірювання температури води та повітря.

Колообіг води у природі. Опади. С.25-30

26.09

26.09

Що таке погода та як її передбачити. Складові погоди. Народні прикмети та прогноз погоди. С.31-34

Урок-екскурсія. Спостереження за явищами природи восени(с.150-151)

3.

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Контрольна робота № 1.

10.10

10.10

4.

Аналіз контрольної роботи.

Осінні явища в житті рослин. Плоди і насіння у природі.

Практична робота №2. Розпізнавання органів трав’янистих рослин (с.41-45)

24.10

24.10

Навчальний  проект «Як рослини та тварини готуються до зими?»

Природа восени

5.

Гриби: їстівні та отруйні. Правила збирання грибів

Практична робота №3. Розпізнавання їстівних та отруйних грибів за наочністю.  С.45-48

07.11

07.11

Комахи, звірі та птахи восени. Перелітні та осілі птахи. С.48-54

Невидимі ланцюги в осінньому лісі. Взаємозв’язки у природі восени .Охорона рослин і тварин. Праця людей восени. С.57-59

6.

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Контрольна робота №2

 

28.11

28.11

Природа взимку

7.

Аналіз контрольної роботи. Ознаки зими. Зимові явища у живій та неживій природі. Як утворюється лід на ставку? С.62-64

Практична робота №4. Сніг і лід – це вода. Порівняння властивостей льоду та снігу. (с.64-66)

12.12

12.12

Погода взимку. Ожеледиця, заметіль, замерзання водойм. Рослини взимку. Дерева, кущі, трав’янисті рослини взимку.

Тварини взимку. Як зимують птахи. Зимуючі та осілі птахи. Звірі взимку. Турбота людей про тварин узимку

С.66-76

8.

 

Навчальний проект. «Пташина їдальня» (с.76-77)

26.12

26.12

Екскурсія в природу. Спостереження за природою взимку.

Практична робота №5. Дослідження сніжинок за допомогою лупи та за малюнками (с.151-155)

 Взаємозв’язки у природі взимку. Праця людей взимку.

9

Узагальнення і систематизація знань учнів. Контрольна робота №3

 

 

 

 

                                                     Природа навесні

 

10.

Ознаки весни. Весняні явища у живій та неживій природі. Чому буває вітер. Погода навесні. Відлига. Льодохід. Повінь. С.82-93

 

 

Рослини навесні. Ранньоквітучі трав’янисті рослини. Сокорух, розвиток бруньок, цвітіння. Охорона рослин. С.94-97

11.

Тварини навесні.  Комахи. Птахи навесні. Повернення перелітних птахів. Пора гніздування. Облаштування гнізд, насиджування та виведення пташенят. Охорона птахів. С.100-106

 

 

Звірі навесні. Піклування про потомство. С.107-110

Взаємозвязки у природі навесні.

Праця людей навесні. С.110-112

Екскурсія в природу. Спостереження за явищами природи навесні. С.155-156

12.

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Контрольна робота №4

 

 

 

                                                                                                                Природа влітку

13.

Аналіз контрольної роботи. Ознаки літа. Нежива і жива природа влітку Сонячний годинник. С.115- 120. С.12-13

 

 

Рослини лісу. Лікарські рослини. Отруйні рослини. С.120 -145.

Практична робота №6. Розпізнавання деяких отруйних рослин рідного краю за ілюстраціями.

14.

Тварини лісу. Охорона лісу.  Правила поведінки у лісі влітку. Рослини і тварини луків. С.124- 131.

 

 

Рослини і тварини прісних водойм. Взаємозв’язки у природі влітку.  С.132- 134. . Навчальний проект  «Добра справа для природи»

15.

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Контрольна робота №5

 

 

 

16

Аналіз контрольної роботи. Людина і природа. Навчальний проект. «Добра справа для природи» С. 143-144 Червона книга України. С. 138 - 141.

 

 

Екскурсія в природу. Здрастуй, літечко! (спостереження за ознаками літа, що наближається). Узагальнення спостережень за природою та погодою.

Урок-екскурсія. Відвідання парника.

17.

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Контрольна робота №6

 

 

 

18.

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

 

 


 

doc
Додано
25 грудня 2018
Переглядів
1097
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку