Календарно-тематичне планування Інтегрованого курсу «Досліджуємо історію і суспільство» 6 КЛАС (За Модельною навчальною програмою «Досліджуємо історію і суспільство. 5-6 класи (інт

Про матеріал
Календарно-тематичне планування Інтегрованого курсу «Досліджуємо історію і суспільство» 6 КЛАС (За Модельною навчальною програмою «Досліджуємо історію і суспільство. 5-6 класи (інтегрований курс») авт. Пометун О.І., Ремех Т.О., Малієнко Ю.Б., Мороз П. В.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

Інтегрованого курсу «Досліджуємо історію і суспільство»

6 КЛАС

(За Модельною навчальною програмою «Досліджуємо історію і суспільство. 5-6 класи (інтегрований курс») авт. Пометун О.І., Ремех Т.О., Малієнко Ю.Б., Мороз П. В.

Дата

Зміст уроку

Підручник

ВСТУП. ЖИТТЯ ЛЮДЕЙ У ПЕРВІСНІ ЧАСИ

1

 

Вступ. Історію якого суспільства вивчатимемо в 6 класі

§1

2

 

Як досліджують час і простір в історії Стародавнього світу

§2

3

 

Розв’язування хронологічних задач

 

4

 

Практичне заняття. Як і коли на земній кулі з’явилися прадавні люди

С.15

5

 

Як первісна людина господарювала

§3

6

 

Як було організовано життя суспільства за первісних часів

§4

7

 

Як жили первісні люди на теренах України

§5

8

 

Трипільська культура

§5

9

 

Яким був духовний світ людини за первісності

§6

10

 

Як змінювалися суспільні відносини в минулому

§7

11

 

Навчальний проєкт «Люди первісної доби на території України»

С.39

12

 

Узагальнення

 

ЦИВІЛІЗАЦІЇ ДАВНЬОГО СХОДУ

13

 

Як розвивалось господарство Стародавнього Єгипту

§8

14

 

Як були організовані суспільство і влада в стародавньому Єгипті

§9

15

 

Як Вавилон став столицею могутнього царства

§10

16

 

Які були особливості розвитку Фінікійської цивілізації

§11

17

 

Як жили й працювали мешканці Стародавнього Китаю

§12

18

 

Що відомо про Стародавню Індію

§13

19

 

Яка роль права і закону в житті держави й суспільства в минулому і тепер

§14

20

 

Які були міфічні уявлення та релігійні вірування в народів Давнього Сходу

§15

21

 

Практичне заняття. Як у країнах Стародавнього Сходу розвивались писемність, освіта та наукові знання

С. 86

22

 

Як розвивались архітектура та мистецтво в країнах Давнього Сходу

§16

23

 

Навчальний проєкт «Погляньмо на це уважніше»

С. 93

24

 

Узагальнення

 

АНТИЧНА ГРЕЦЬКА ЦИВІЛІЗАЦІЯ ТА ЇЇ СУСІДИ

25

 

Якими були природа й населення Стародавньої Греції

§17

26

 

Які цивілізації називають палацовими

§17

27

 

Практичне заняття. Що можна дізнатися про давньогрецьке суспільство ХІ – ІХ ст.

С.99

28

 

Як  розвивалася Греція у VІІІ – VІ ст. до н.е.

§18

29

 

Що називають великою грецькою колонізацією

§19

30

 

Як відбувалося становлення афінського полісу

§20

31

 

У чому особливості спартанської держави та життя спартанців

§21

32

 

Які народи сусідили з греками на території сучасної України в І тис. до н.е.

§ 22 – 23

33

 

Які народи сусідили з греками на території сучасної України в І тис. до н.е.

§ 22 – 23

34

 

Як і чому відбувались греко-перські війни

§24

35

 

Як в Афінах утверджувалася демократія

§25

36

 

Практичне заняття. Особливості способу життя мешканців Афін за часів Перікла

С. 137

37

 

Яким було духовне життя Стародавньої Греції

§26

38

 

Як розвивались освіта, наука і театр у Стародавній Греції

§27

39

 

Як Александр Македонський створив найбільшу імперію у світі

§28

40

 

Як постали й розвивались Елліністичні держави

§29-30

41

 

Як постали й розвивались Елліністичні держави

§29-30

42

 

Навчальний проєкт «Порівняй і зроби висновки»

С.158

43

 

Узагальнення

 

СТАРОДАВНІЙ РИМ ТА ЙОГО СУСІДИ

44

 

Що відомо про заселення і розвиток Італії в І тис. до н.е.

§31

45

 

Практичне заняття. Як утворилась Римська середземноморська держава

С.170

46

 

Як розгорталась суспільно-політична боротьба в Римі в ІІ – І ст. до н.е.

§ 33-34

47

 

Як розгорталась суспільно-політична боротьба в Римі в ІІ – І ст. до н.е.

§ 33-34

48

 

Практичне заняття. Чому Гай Юлій Цезар залишається відомою і шанованою людиною сьогодні

С. 177

49

 

Як і коли в Римі розпочався період імперії

§ 35

50

 

Якими були вірування і традиції Стародавніх римлян

§ 36

51

 

Яким було повсякденне життя римлян

§37

52

 

У чому особливості Римської імперії в ІІІ – на початку ІV ст.

§38

53

 

Коли і як виникло християнство

§ 39

54

 

У чому цінність культури Стародавнього Риму

§ 40

55

 

Чому занепала Західна Римська імперія

§ 41

56

 

Навчальний проєкт «Зробімо це»

С. 213

57

 

Що відомо про господарське та суспільне життя і духовний світ давніх слов’ян

§42-43

58

 

Що відомо про господарське та суспільне життя і духовний світ давніх слов’ян

§42-43

59

 

Узагальнення

 

ЛЮДИНА В ПРИРОДІ, СУСПІЛЬСТВІ, ГРОМАДІ, ДЕРЖАВІ

60

 

Як співіснують людина і природа  від минулого дотепер

§44 – 45

61

 

Як співіснують людина і природа  від минулого дотепер

§44 – 45

62

 

Практичне заняття. Як особисто долучитися до сталого розвитку

С.229

63

 

Яка роль громади в житті людей і суспільства

§46

64

 

Як живе шкільна спільнота

§ 47

65

 

Чому права людини є цінністю

§48 – 49

66

 

Чому права людини є цінністю

§48 – 49

67

 

Як живе різноманітне суспільство

§ 50

68

 

Проєкт «Машина часу»

С.248

69

 

Узагальнення

 

70

 

Узагальнення до курсу «Подорожуємо шляхами минулого і сьогодення»

§ 51

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Дремова Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Чучвера Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Чурсінова Любов Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 серпня 2023
Переглядів
10527
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку