Календарно-тематичне планування
Інтегрованого курсу «Досліджуємо історію і суспільство»
6 КЛАС
(За Модельною навчальною програмою «Досліджуємо історію і суспільство. 5-6 класи (інтегрований курс») авт. Пометун О.І., Ремех Т.О., Малієнко Ю.Б., Мороз П. В.
№ |
Дата |
Зміст уроку |
Підручник |
ВСТУП. ЖИТТЯ ЛЮДЕЙ У ПЕРВІСНІ ЧАСИ |
|||
1 |
|
Вступ. Історію якого суспільства вивчатимемо в 6 класі |
§1 |
2 |
|
Як досліджують час і простір в історії Стародавнього світу |
§2 |
3 |
|
Розв’язування хронологічних задач |
|
4 |
|
Практичне заняття. Як і коли на земній кулі з’явилися прадавні люди |
С.15 |
5 |
|
Як первісна людина господарювала |
§3 |
6 |
|
Як було організовано життя суспільства за первісних часів |
§4 |
7 |
|
Як жили первісні люди на теренах України |
§5 |
8 |
|
Трипільська культура |
§5 |
9 |
|
Яким був духовний світ людини за первісності |
§6 |
10 |
|
Як змінювалися суспільні відносини в минулому |
§7 |
11 |
|
Навчальний проєкт «Люди первісної доби на території України» |
С.39 |
12 |
|
Узагальнення |
|
ЦИВІЛІЗАЦІЇ ДАВНЬОГО СХОДУ |
|||
13 |
|
Як розвивалось господарство Стародавнього Єгипту |
§8 |
14 |
|
Як були організовані суспільство і влада в стародавньому Єгипті |
§9 |
15 |
|
Як Вавилон став столицею могутнього царства |
§10 |
16 |
|
Які були особливості розвитку Фінікійської цивілізації |
§11 |
17 |
|
Як жили й працювали мешканці Стародавнього Китаю |
§12 |
18 |
|
Що відомо про Стародавню Індію |
§13 |
19 |
|
Яка роль права і закону в житті держави й суспільства в минулому і тепер |
§14 |
20 |
|
Які були міфічні уявлення та релігійні вірування в народів Давнього Сходу |
§15 |
21 |
|
Практичне заняття. Як у країнах Стародавнього Сходу розвивались писемність, освіта та наукові знання |
С. 86 |
22 |
|
Як розвивались архітектура та мистецтво в країнах Давнього Сходу |
§16 |
23 |
|
Навчальний проєкт «Погляньмо на це уважніше» |
С. 93 |
24 |
|
Узагальнення |
|
АНТИЧНА ГРЕЦЬКА ЦИВІЛІЗАЦІЯ ТА ЇЇ СУСІДИ |
|||
25 |
|
Якими були природа й населення Стародавньої Греції |
§17 |
26 |
|
Які цивілізації називають палацовими |
§17 |
27 |
|
Практичне заняття. Що можна дізнатися про давньогрецьке суспільство ХІ – ІХ ст. |
С.99 |
28 |
|
Як розвивалася Греція у VІІІ – VІ ст. до н.е. |
§18 |
29 |
|
Що називають великою грецькою колонізацією |
§19 |
30 |
|
Як відбувалося становлення афінського полісу |
§20 |
31 |
|
У чому особливості спартанської держави та життя спартанців |
§21 |
32 |
|
Які народи сусідили з греками на території сучасної України в І тис. до н.е. |
§ 22 – 23 |
33 |
|
Які народи сусідили з греками на території сучасної України в І тис. до н.е. |
§ 22 – 23 |
34 |
|
Як і чому відбувались греко-перські війни |
§24 |
35 |
|
Як в Афінах утверджувалася демократія |
§25 |
36 |
|
Практичне заняття. Особливості способу життя мешканців Афін за часів Перікла |
С. 137 |
37 |
|
Яким було духовне життя Стародавньої Греції |
§26 |
38 |
|
Як розвивались освіта, наука і театр у Стародавній Греції |
§27 |
39 |
|
Як Александр Македонський створив найбільшу імперію у світі |
§28 |
40 |
|
Як постали й розвивались Елліністичні держави |
§29-30 |
41 |
|
Як постали й розвивались Елліністичні держави |
§29-30 |
42 |
|
Навчальний проєкт «Порівняй і зроби висновки» |
С.158 |
43 |
|
Узагальнення |
|
СТАРОДАВНІЙ РИМ ТА ЙОГО СУСІДИ |
|||
44 |
|
Що відомо про заселення і розвиток Італії в І тис. до н.е. |
§31 |
45 |
|
Практичне заняття. Як утворилась Римська середземноморська держава |
С.170 |
46 |
|
Як розгорталась суспільно-політична боротьба в Римі в ІІ – І ст. до н.е. |
§ 33-34 |
47 |
|
Як розгорталась суспільно-політична боротьба в Римі в ІІ – І ст. до н.е. |
§ 33-34 |
48 |
|
Практичне заняття. Чому Гай Юлій Цезар залишається відомою і шанованою людиною сьогодні |
С. 177 |
49 |
|
Як і коли в Римі розпочався період імперії |
§ 35 |
50 |
|
Якими були вірування і традиції Стародавніх римлян |
§ 36 |
51 |
|
Яким було повсякденне життя римлян |
§37 |
52 |
|
У чому особливості Римської імперії в ІІІ – на початку ІV ст. |
§38 |
53 |
|
Коли і як виникло християнство |
§ 39 |
54 |
|
У чому цінність культури Стародавнього Риму |
§ 40 |
55 |
|
Чому занепала Західна Римська імперія |
§ 41 |
56 |
|
Навчальний проєкт «Зробімо це» |
С. 213 |
57 |
|
Що відомо про господарське та суспільне життя і духовний світ давніх слов’ян |
§42-43 |
58 |
|
Що відомо про господарське та суспільне життя і духовний світ давніх слов’ян |
§42-43 |
59 |
|
Узагальнення |
|
ЛЮДИНА В ПРИРОДІ, СУСПІЛЬСТВІ, ГРОМАДІ, ДЕРЖАВІ |
|||
60 |
|
Як співіснують людина і природа від минулого дотепер |
§44 – 45 |
61 |
|
Як співіснують людина і природа від минулого дотепер |
§44 – 45 |
62 |
|
Практичне заняття. Як особисто долучитися до сталого розвитку |
С.229 |
63 |
|
Яка роль громади в житті людей і суспільства |
§46 |
64 |
|
Як живе шкільна спільнота |
§ 47 |
65 |
|
Чому права людини є цінністю |
§48 – 49 |
66 |
|
Чому права людини є цінністю |
§48 – 49 |
67 |
|
Як живе різноманітне суспільство |
§ 50 |
68 |
|
Проєкт «Машина часу» |
С.248 |
69 |
|
Узагальнення |
|
70 |
|
Узагальнення до курсу «Подорожуємо шляхами минулого і сьогодення» |
§ 51 |