№ п\п |
Тема урока |
Дата |
Примітка |
||||
6А |
6Б |
6В |
66а |
6б |
6в |
||
Вступ до інтегрованого курсу історії |
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Повторення. Що вивчає наука історія |
|
|
|
|
|
|
2 |
Історична періодизація: світ і Україна |
|
|
|
|
|
|
3 |
Археологічна періодизація. Хронологічні межі історії Стародавнього світу. |
|
|
|
|
|
|
4 |
Практичне заняття.Лічба часу в історії стародавнього світу |
|
|
|
|
|
|
5 |
Історичні джерела з історії Стародавнього світу |
|
|
|
|
|
|
Розділ І. Життя людей у первісні часи |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Поява і розселення людини на планеті Земля. |
|
|
|
|
|
|
7 |
Кам’яний вік людства. |
|
|
|
|
|
|
8 |
Кам’яний вік людства. |
|
|
|
|
|
|
9 |
Перші люди на теренах України. |
|
|
|
|
|
|
10 |
Неолітична революція. Початок обробки металів. |
|
|
|
|
|
|
11 |
Перші землероби та скотарі України. |
|
|
|
|
|
|
12 |
Перші землероби та скотарі України. |
|
|
|
|
|
|
13 |
Практичне заняття.Основні стоянки та пам’ятки первісних людей на території України. |
|
|
|
|
|
|
14 |
Форми організації первісних спільнот. |
|
|
|
|
|
|
15 |
Первісна культура та релігійні вірування людей. |
|
|
|
|
|
|
16 |
Узагальнення з теми Життя людей у первісні часи |
|
|
|
|
|
|
17 |
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів з теми Життя людей у первісні часи |
|
|
|
|
|
|
Розділ ІІ. Цивілізації Стародавнього Сходу |
|
|
|
|
|
|
|
18 |
Цивілізаційні центри Стародавнього Сходу в часі і просторі. |
|
|
|
|
|
|
19 |
Наукові дослідження стародавніх цивілізацій |
|
|
|
|
|
|
20 |
Давній Єгипет. |
|
|
|
|
|
|
21 |
Народження Цивілізації Дворіччя. Давній Вавилон. |
|
|
|
|
|
|
22 |
Ізраїльсько-Юдейське царство. |
|
|
|
|
|
|
23 |
Давні Індія та Китай. |
|
|
|
|
|
|
24 |
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів з теми Цивілізації Стародавнього Сходу |
|
|
|
|
|
|
25 |
Держава і суспільство. |
|
|
|
|
|
|
26 |
Родина, освіта і виховання дітей у Стародавньому світі. Становище жінок. |
|
|
|
|
|
|
27 |
Міфологія. Релігійні уявлення. |
|
|
|
|
|
|
28 |
Поява монотеїстичних релігій. |
|
|
|
|
|
|
29 |
Культурні надбання Стародавнього Сходу. |
|
|
|
|
|
|
30 |
Узагальнення з теми Цивілізації Стародавнього Сходу |
|
|
|
|
|
|
31 |
Урок контролю і корекці навчальних досягнень учнів з теми Цивілізації Стародавнього Сходу |
|
|
|
|
|
|
Розділ ІІІ. Давня Греція та її сусіди |
|
|
|
|
|
|
|
32 |
Природа і населення стародавньої Греції. |
|
|
|
|
|
|
33 |
Мінойська цивілізація. Ахейська Греція. |
|
|
|
|
|
|
34 |
Поліси. Велика грецька колонізація. Еллінізм. |
|
|
|
|
|
|
35 |
Поліси. Велика грецька колонізація. Еллінізм. |
|
|
|
|
|
|
36 |
Давньогрецький поліс. Афіни – батьківщина демократії |
|
|
|
|
|
|
37 |
«Золотий вік» Афін за Перікла |
|
|
|
|
|
|
38 |
Стародавня Спарта – приклад олігархічної держави. |
|
|
|
|
|
|
39 |
Узагальнення з теми «Становлення Античної грецької цивілізації». |
|
|
|
|
|
|
40 |
Військова справа в Стародавній Греції. Греко-перські війни |
|
|
|
|
|
|
41 |
Держава Александра Македонського. Елліністичні держави. |
|
|
|
|
|
|
42 |
Традиції повсякденного життя |
|
|
|
|
|
|
43 |
Навчання дітей. Виховання громадян і воїнів (на прикладі Афін і Спарти). |
|
|
|
|
|
|
44 |
Міфологія. Релігія. Олімпійські ігри. |
|
|
|
|
|
|
45 |
Культура Давньої Греції та Еллінізму |
|
|
|
|
|
|
46 |
Осередки давньогрецької цивілізації на теренах України |
|
|
|
|
|
|
47 |
Кіммерійці на теренах України |
|
|
|
|
|
|
48 |
Скіфи на теренах України |
|
|
|
|
|
|
49 |
Сармати на теренах України |
|
|
|
|
|
|
50 |
Узагальнення з теми Давня Греція та її сусіди |
|
|
|
|
|
|
51 |
Урок контролю і корекці навчальних досягнень учнів з теми Давня Греція та її сусіди |
|
|
|
|
|
|
Розділ ІV. Давній Рим і його сусіди |
|
|
|
|
|
|
|
52 |
Природа і населення Апеннінського півострова. Виникнення міста Рим. |
|
|
|
|
|
|
53 |
Царський період. Римська республіка. |
|
|
|
|
|
|
54 |
Воєнна експансія Риму. Військова справа в Давньому Римі. |
|
|
|
|
|
|
55 |
Диктатура Юлія Цезаря. |
|
|
|
|
|
|
56 |
Практичне заняття. Історичний портрет Цезаря |
|
|
|
|
|
|
57 |
Римська імперія Октавіана Августа. |
|
|
|
|
|
|
58 |
Римська імперія від розквіту до поділу |
|
|
|
|
|
|
59 |
Людина в правовій системі Давнього Риму |
|
|
|
|
|
|
60 |
Родина і виховання в Давньому Римі. Повсякденне життя |
|
|
|
|
|
|
61 |
Релігія в Стародавньому Римі: від язичництва до християнства |
|
|
|
|
|
|
62 |
Культура Давнього Риму. |
|
|
|
|
|
|
63 |
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Давній Рим. Римська імперія.» |
|
|
|
|
|
|
64 |
Велике переселення народів. Падіння Стародавнього Риму |
|
|
|
|
|
|
65 |
Давні слов’яни на теренах України |
|
|
|
|
|
|
66 |
Повсякденне й господарське життя слов’ян на теренах України. |
|
|
|
|
|
|
67 |
Узагальнення з теми Давній Рим і його сусіди |
|
|
|
|
|
|
68 |
Урок контролю і корекції навчальнидосягнень учнів з теми Давній Рим і його сусіди |
|
|
|
|
|
|
69 |
Узагальнення. Внесок цивілізацій Стародавнього світу в історію людства |
|
|
|
|
|
|
70 |
Резерв |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|