Календарно-тематичне планування

Про матеріал
Календарно-тематичне планування до уроків за модельною навчальною програмою «Досліджуємо історію і суспільство. 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (автори Пометун О.І., Ремех Т.О., Малієнко Ю.Б., Мороз П.В.), 6 клас, 70 годин.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування до уроків

за модельною навчальною програмою

 «Досліджуємо історію і суспільство. 5-6 класи (інтегрований курс)»

для закладів загальної середньої освіти

(автори Пометун О.І., Ремех Т.О., Малієнко Ю.Б., Мороз П.В.),

6 клас, 70 годин.

№ уроку

Дата уроку

Тема уроку

Примітка

1.

 

Вступ. Завдання і структура курсу. Що таке історія стародавнього світу.

 

2.

 

Повторення. Що таке історичний час?

 

3.

 

Як досліджують час і простір в історії стародавнього світу?

 

4.

 

Практичне заняття. Відлік часу в історії.

 

5.

 

Узагальнення та систематизація знань. Повторення вивченого в 5 класі.

 

Розділ 1. Життя людей у первісні часи.

6

 

Практичне заняття. Як і коли на Земній кулі з’явилися первісні люди.

 

7.

 

Як первісна людина господарювала.

 

8.

 

Як було організовано життя суспільства за первісних часів.

 

9.

 

Як жили первісні люди на теренах України.

 

10.

 

Яким був духовний світ людини за часів первісності.

 

11.

 

Як змінювалися суспільні відносини в минулому.

 

12.

 

Практичне заняття. Дослідження стоянок первісних людей на теренах України.

 

13.

 

Узагальнення та систематизація знань за розділом 1. «Життя людей за первісних часів».

 

Розділ 2. Цивілізація давнього Сходу.

14.

 

Як розвивалось господарство стародавнього Єгипту.

 

15.

 

Як були організовані суспільство і влада в стародавньому Єгипті.

 

16.

 

Як Вавилон став столицею могутнього царства.

 

17.

 

Якими були особливості розвитку фінікійської цивілізації.

 

18.

 

Як жили і працювали мешканці стародавнього Китаю.

 

19.

 

Що відомо про стародавню Індію.

 

20.

 

Яка роль права і закону в житті держави і суспільства в минулому і тепер.

 

21.

 

Які були міфічні та релігійні уявлення народів Сходу.

 

22.

 

Як розвивалися архітектура і мистецтво в країнах Сходу.

 

23.

 

Колективний проєкт «Надбання цивілізацій Сходу».

 

24.

 

Узагальнення знань за розділом 2. Цивілізація давнього Сходу.

 

Розділ 3. Антична грецька цивілізація та її сусіди (частина І).

25.

 

Природа і населення стародавньої Греції.

 

26.

 

Як розвивалася Греція у VIII-VI ст. до н.е.

 

27.

 

Велика грецька колонізація.

 

28.

 

Становлення Афінського поліса.

 

29.

 

У чому особливості державного устрою та життя спртанського поліса.

 

30-

31.

 

Які народи сусідили з греками на території сучасної України.

 

32.

 

Узагальнення та систематизація знань за розділом 3 (частина І).

 

Розділ 3. Антична грецька цивілізація та її сусіди (частина ІІ).

33.

 

Чому і як відбвулись греко-перські війни.

 

34.

 

Утврдження в Афінах демократії.

 

35.

 

Духовне життя стародавньої Греції.

 

36.

 

Як розвивалися освіта, наука і театр.

 

37.

 

Імперія Александра Македонського.

 

38-

39.

 

Як постали і розвивалися елліністичні держави.

 

40.

 

Практичне заняття. Складаємо історичний портрет (на вибір Перікла, або А. Македонського).

 

41.

 

Узагальнення та систематизація знань за розділом 3 (частина ІІ).

 

Розділ 4. Стародавній Рим та його сусіди (частина І).

42.

 

Заселення і розвиток Італії в І тис. до н.е.

 

43.

 

Римська республіка в V-III ст. до н.е.

 

44-

45.

 

Суспільно-політична боротьба в Римі в ІІ-І ст. до н.е.

 

46.

 

Як і коли розпочався період імперії в Римі.

 

47.

 

Якими були вірування і традиції стародавніх римлян.

 

48.

 

Повсякденне життя римлян.

 

49.

 

Узагальнення за розділом 4 (частина І)

 

Розділ 4. Стародавній Рим та його сусіди (частина ІІ ).

50.

 

Особливості Римської імперії у ІІІ- на початку IV ст.

 

51.

 

Коли і як виникло християнство.

 

52.

 

У чому цінність культури стародавнього Риму.

 

53.

 

Чому занепала Західна Римська імперія.

 

54-

55.

 

Господарське та суспільне життя і духовний світ східних слов’ян.

 

56.

 

Практичне заняття. Два світи: язичництво і християнство. Чому християнство стає державною релігією в стародавньому Римі.

 

57.

 

Узагальнення знань за розділом 4 (частина ІІ).

 

Розділ 5. Людина в природі, суспільстві, державі, громаді.

58-

59.

 

Як співіснують людина і природа в минулому і тепер.

 

60.

 

Роль громади в житті людей і суспільства.

 

61.

 

Як живе шкільна спільнота.

 

62-

63.

 

Чому права людини є цінністю.

 

64.

 

Як живе різноманітне суспільство.

 

65.

 

Практичне заняття. Прописуємо правила для свого класу (можна школи чи громади).

 

66.

 

Узагальнення та систематизація  за розділом 5

 

Узагальнююче повторення

67.

 

Повторення. Що тобі відомо про історію. Що вивчає історія стародавнього світу.

 

68.

 

Повторення. Вимірювання історичного часу.

 

69.

 

Підсумковий урок. Подорожуємо шляхами минулого.

 

70.

 

Резерв

 

 

 

docx
До підручника
Всесвітня історія. Історія України 6 клас (Пометун О.І., Мороз П.В., Малієнко Ю.Б.)
Додано
27 серпня 2023
Переглядів
1992
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку