Календарно-тематичне планування
Інтегрованого курсу «Я досліджую світ. 1 клас»
І семестр (64 години)
Навчальна програма: Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти під керівництвом О. Я. Савченко.
Підручник:
Грущинська І.В. «Я досліджую світ» : підруч. для 1 кл. закладів загальної середньої освіти. (у 2-х частинах) : Ч. 1 / І.В. Грущинська, З.М. Хитра, І. Дробязко. — К. : УОВЦ «Оріон», 2018. — 112 с.: іл.
Тема тижня
|
Назва уроку
|
Підручник Ч.1. (С.)
|
Робочий зошит Ч.1. (С.)
|
Дата проведення
|
Примітка |
|||
Перший тиждень ВСТУП Чому цікаво досліджувати світ? |
1. Що таке світ? |
4 |
3 |
|
|
|||
2. Який мій навколишній світ? |
5 |
4 |
|
|||||
3. Чи цікаво бути дослідником? |
6 |
4 |
|
|||||
4.Як зробити песика з паперу?
Виготовлення паперових виробів |
8 |
|
|
|
||||
Наше перше дослідження — «людина» |
|
|
|
|
||||
Другий
Усі люди різні
|
5. Чим я відрізняюся від інших? |
10 |
5 |
|
|
|||
6. Що я вже вмію робити? |
11 |
8 |
|
|||||
7. Де я живу? |
12 |
8 |
|
|||||
8.Який я маю вигляд? |
13 |
|
|
|
||||
Третій
Життя
|
9. Чи може людина жити без інших людей? |
14 |
9 |
|
|
|||
10. Чи можна жити без природи? |
15 |
|
|
|||||
11. Урокекскурсія. Як спостерігати |
17 |
11 |
|
|||||
12.Яку рослину я люблю? |
19 |
|
|
|
||||
Четвертий
Ознаки живої природи
|
13. Чим схожі між собою рослини, |
20 |
12 |
|
|
|||
14. Які умови необхідні організмам |
22 |
13 |
|
|||||
15. Чим люди відрізняються від інших |
24 |
13 |
|
|||||
16.Як відтворити пташку в небі? Рельєфні аплікації з пластиліну |
25 |
|
|
|
||||
П’ятий
Я відповідаю
|
17. Яку будову має моє тіло? |
26 |
14 |
|
|
|||
18. Чому люди одне одному бажають |
28 |
14
|
|
|||||
19. Чи можна навчитися бути здоровим? |
29 |
15 |
|
|||||
20.Як восени дбати про своє здоров’я?
Аплікація з листя (метелик, їжачок, |
31 |
|
|
|
||||
Шостий тиждень
Дбаю про своє здоров’я
|
21. Які звички потрібні для здоров’я? |
32 |
16 |
|
|
|||
22. Чому рух приносить користь? |
34 |
17 |
|
|||||
23. Як розпорядок дня впливає на моє здоров’я? |
35 |
17 |
|
|||||
24.Чи рухаються рослини? |
37 |
|
|
|
||||
Сьомий тиждень
Складники |
25. Яка їжа корисна, а яка — шкідлива? |
38 |
18 |
|
|
|||
26. Яка поведінка вдома є безпечною? |
40 |
19 |
|
|||||
27. Яка поведінка на вулиці тобі |
42 |
20 |
|
|||||
28.Яка їжа корисна? Рельєфне ліплення овочів та фруктів |
44 |
|
|
|
||||
Восьмий тиждень
Важливість органів чуття |
29. Які я маю органи чуття? |
45 |
21 |
|
|
|||
30. Як зір і слух відкривають мені світ? |
47 |
22 |
|
|||||
31. Що я можу розрізнити на смак, |
50 |
22
|
|
|||||
32.Які відчуття тобі подарувала осінь?
Аплікація з рваного паперу |
53 |
|
|
|
||||
Дев’ятий
Органи чуття
|
33. Як доглядати за органами зору і слуху? |
54 |
23 |
|
|
|||
34. Які правила допомагають берегти |
57 |
24 |
|
|||||
35.Які відчуття у вас викликають ці тваринки?
Аплікація з ватних дисків «Совеня» |
59 |
|
|
|
||||
36. Підбиваємо підсумки: |
60 |
25
|
|
|
||||
Наше друге дослідження «людина серед людей» |
|
|
|
|
||||
Десятий тиждень
Правила співжиття
|
37. Як я досліджую історію своєї сім’ї? |
62 |
26 |
|
|
|||
38. Які звертання побутують у твоїй родині? |
64 |
27 |
|
|||||
39. Чому потрібно шанувати батьків? |
65 |
28 |
|
|||||
40.Хто до тебе звертається «моє сонечко»? |
66 |
|
|
|
||||
Одинадцятий тиждень
Культура
|
41. Чому ввічливі слова називають |
67 |
29
|
|
|
|||
42. У чому полягають секрети вихованості? |
69 |
30 |
|
|
||||
43. Чому ввічливість завжди доречна? |
71 |
30 |
|
|||||
44.Як подарувати гарний настрій?
Виготовлення вазочки для квітів |
72 |
|
|
|
||||
Дванадцятий тиждень
Чесноти |
45. Що таке доброзичливість? |
73 |
32 |
|
|
|||
46. Що таке правдивість і щирість? |
76 |
33 |
|
|||||
47. Коли я вчиняю правильно? |
77 |
34 |
|
|
||||
48.Коли ми називаємо когось «добрим»? Виготовлення іграшки «Добрий лев» |
78 |
|
|
|
||||
Тринадцятий тиждень
Усі професії |
49. Урокекскурсія. Хто працює в школі? |
79 |
35 |
|
|
|||
50. Ким працюють мої батьки? |
81 |
36 |
|
|||||
51. Ким працюватимуть люди |
83 |
37 |
|
|||||
52.Хто оберігає мою родину? Виготовлення мобілі з ангелами |
85 |
|
|
|
||||
Чотирнадцятий тиждень
Громадські місця |
53. Чому й де збираються люди? |
86 |
38 |
|
|
|||
54. Які бувають заклади культури? |
89 |
39 |
|
|||||
55. Урокекскурсія. Чому я люблю |
90 |
40 |
|
|||||
56.Чому кажуть, що книга — найкращий Виготовлення закладокподарунків |
93 |
|
|
|
||||
П’ятнадцятий тиждень
Поведінка |
57. Як поводитися в транспорті? |
94 |
41 |
|
|
|||
58. Як поводитися в закладах культури? |
96 |
42 |
|
|||||
59. Що робити, якщо загубився / |
99 |
43 |
|
|||||
60«А хто, хто Миколая любить?» Робота з різними матеріалами.
Виготовлення черевичка |
101 |
|
|
|
||||
Шістнадцятий тиждень
Поведінка,
|
61. Як я допомагаю старшим? |
102 |
44 |
|
|
|||
62. Як я дбаю про чистоту в громадських |
104 |
45 |
|
|
||||
63.Як я готуюся до новорічних свят? Створення колективної композиції |
106 |
|
|
|
||||
64. Підбиваємо підсумки: |
107 |
46 |
|
|
||||