Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу "Я досліджую світ" 1 клас 1 семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу "Я досліджую світ" (1 клас, 1 семестр) до підручника ,авторами якого є І. Грущинська, З. Хитра, І. Дробязко
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

 

Інтегрованого курсу «Я досліджую світ. 1 клас»

 

І семестр (64 години)

Навчальна програма: Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти під керівництвом О. Я. Савченко. 

 

Підручник:

Грущинська І.В. «Я досліджую світ» : підруч. для 1 кл. закладів загальної середньої освіти. (у 2-х частинах) : Ч. 1 / І.В. Грущинська, З.М. Хитра, І. Дробязко. — К. : УОВЦ «Оріон», 2018. — 112 с.: іл.

 

 

Тема тижня

 

Назва уроку

 

Підручник Ч.1. (С.)

 

Робочий зошит Ч.1. (С.)

 

Дата проведення

 

 

Примітка

Перший

тиждень

ВСТУП

Чому цікаво досліджувати світ?

1. Що таке світ?

4

3

 

 

2. Який мій навколишній світ?

5

4

 

3. Чи цікаво бути дослідником? 

6

4

 

4.Як зробити песика з паперу?

Виготовлення паперових виробів
способом згинання (песик, метелик)

 

 

8

 

 

 

 

 

Наше перше дослідження —

«людина»

 

 

 

 

 

 

Другий
тиждень

 

Усі люди різні

 

5. Чим я відрізняюся від інших?

10

5

 

 

6. Що я вже вмію робити?

11

8

 

7. Де я живу?

12

8

 

8.Який я маю вигляд?
Створення образу­портрета

 

13

 

 

 

 

Третій
тиждень

 

Життя
в довкіллі

 

9. Чи може людина жити без інших людей?

14

9

 

 

10. Чи можна жити без природи?

15

 

 

11. Урок­екскурсія. Як спостерігати
за змінами в довкіллі?

 

17

 

11

 

12.Яку рослину я люблю?
Аплікація «Гілка калини»

 

19

 

 

 

 

Четвертий
тиждень

 

Ознаки живої природи

 

13. Чим схожі між собою рослини,
тварини і люди?

 

20

 

12

 

 

14. Які умови необхідні організмам
для життя?

 

22

 

13

 

15. Чим люди відрізняються від інших
живих істот?

 

24

 

13

 

16.Як відтворити пташку в небі?

Рельєфні аплікації з пластиліну

 

25

 

 

 

 

П’ятий
тиждень

 

Я відповідаю
за своє здоров’я

 

17. Яку будову має моє тіло?

26

14

 

 

18. Чому люди одне одному бажають
здоров’я?

 

28

14

 

 

19. Чи можна навчитися бути здоровим?

29

15

 

20.Як восени дбати про своє здоров’я?

Аплікація з листя (метелик, їжачок,
колективна робота «дівчинка­осінь»)

 

 

31

 

 

 

 

 

Шостий

тиждень

 

Дбаю про своє здоров’я

 

21. Які звички потрібні для здоров’я?

32

16

 

 

22. Чому рух приносить користь?

34

17

 

23. Як розпорядок дня впливає на моє здоров’я? 

35

17

 

24.Чи рухаються рослини?
Виготовлення квітки соняшника
з пластиліну та природного матеріалу

 

 

37

 

 

 

 

 

Сьомий

тиждень

 

Складники
безпечної
поведінки

25. Яка їжа корисна, а яка — шкідлива?

38

18

 

 

26. Яка поведінка вдома є безпечною?

40

19

 

27. Яка поведінка на вулиці тобі
не зашкодить?

 

42

 

20

 

28.Яка їжа корисна?

Рельєфне ліплення овочів та фруктів

 

44

 

 

 

 

Восьмий

тиждень

 

Важливість

органів чуття

29. Які я маю органи чуття?

45

21

 

 

30. Як зір і слух відкривають мені світ?

47

22

 

31. Що я можу розрізнити на смак,
запах і дотик?

 

50

22

 

 

32.Які відчуття тобі подарувала осінь?

Аплікація з рваного паперу
«Чарівна осінь»

 

 

53

 

 

 

 

 

Дев’ятий
тиждень

 

Органи чуття
потрібно
берегти

 

33. Як доглядати за органами зору і слуху?

54

23

 

 

34. Які правила допомагають берегти
органи нюху, смаку та дотику?

 

57

 

24

 

35.Які відчуття у вас викликають ці тваринки?

Аплікація з ватних дисків «Совеня»
або «Кошенята»

 

 

59

 

 

 

 

 

36. Підбиваємо підсумки:
ми досліджуємо світ!

 

60

25

 

 

 

Наше друге дослідження

«людина серед людей»

 

 

 

 

 

 

Десятий

тиждень

 

Правила

співжиття

 

37. Як я досліджую історію своєї сім’ї?

62

26

 

 

38. Які звертання побутують у твоїй родині?

64

27

 

39. Чому потрібно шанувати батьків?

65

28

 

40.Хто до тебе звертається «моє сонечко»?
Виготовлення паперового сонечка

 

66

 

 

 

 

Одинадцятий тиждень

 

Культура
поведінки

 

41. Чому ввічливі слова називають
чарівними?

 

67

 

 

29

 

 

 

42. У чому полягають секрети вихованості?

69

30

 

 

43. Чому ввічливість завжди доречна?

71

30

 

44.Як подарувати гарний настрій?

Виготовлення вазочки для квітів
або підставки для олівців

 

 

72

 

 

 

 

 

Дванадцятий тиждень

 

Чесноти
людини

45. Що таке доброзичливість?

73

32

 

 

46. Що таке правдивість і щирість?

76

33

 

47. Коли я вчиняю правильно?

77

34

 

 

48.Коли ми називаємо когось «добрим»?

Виготовлення іграшки «Добрий лев»

 

78

 

 

 

 

Тринадцятий тиждень

 

Усі професії
потрібні

49. Урок­екскурсія. Хто працює в школі?

79

35

 

 

50. Ким працюють мої батьки?

81

36

 

51. Ким працюватимуть люди
в майбутньому?

 

83

 

37

 

52.Хто оберігає мою родину?

Виготовлення мобілі з ангелами

 

85

 

 

 

 

Чотирнадцятий тиждень

 

Громадські місця

53. Чому й де збираються люди?

86

38

 

 

54. Які бувають заклади культури?

89

39

 

55. Урок­екскурсія. Чому я люблю
відвідувати бібліотеку?

 

90

 

40

 

56.Чому кажуть, що книга — найкращий
подарунок?

Виготовлення закладок­подарунків

 

 

93

 

 

 

 

 

П’ятнадцятий тиждень

 

Поведінка
в громадських місцях

57. Як поводитися в транспорті?

94

41

 

 

58. Як поводитися в закладах культури?

96

42

 

59. Що робити, якщо загубився /
загубилася в громадському місці?

 

99

 

43

 

60«А хто, хто Миколая любить?»

Робота з різними матеріалами.

Виготовлення черевичка
або рукавички для Миколая

 

 

101

 

 

 

 

 

Шістнадцятий тиждень

 

Поведінка,
співпраця
і співжиття людей

 

61. Як я допомагаю старшим?

102

44

 

 

62. Як я дбаю про чистоту в громадських
місцях?

 

104

 

45

 

 

 

63.Як я готуюся до новорічних свят?

Створення колективної композиції

 

106

 

 

 

 

 

64. Підбиваємо підсумки:
ми досліджуємо світ!

 

107

 

46

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Косенко Наталія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
3 травня 2020
Переглядів
4988
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку