Календарно-тематичне планування із зарубіжної літератури в 11 класі на 2023 – 2024 н. р.(І/ІІ семестр)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 11 класу складено відповідно до Навчальної програми для загальноосвітніх навчальних закладів «Зарубіжна література. 10-11 класи. Рівень стандарту», 2017 (затвердженою наказом МОН від 23.10.2017 № 1407). Рішення робочої групи з оновлення змісту навчальних програм із зарубіжної літератури для 10-11 класів (2017, рівень стандарту), від 13 червня 2022 р. (протокол № 2)
Перегляд файлу

ПОГОДЖУЮ                                    

заст. директора з НВР                      


________ПІБ                      

(підпис)                                                

15.09. 2023р.                                        

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

 

із зарубіжної літератури в 11 класі

на 2023 – 2024 н. р.(І/ІІ семестр)

 

учитель зарубіжної літератури

ПІБ

 

 

                          Розглянуто

                                                            на засіданні динамічної групи

                                                               суспільно-гуманітарного циклу

                                                             (протокол №1 від 15.09.2023р.)

                                             Керівник               ПІБ

 

 

 

 

 

 

м. -//-, 2023р.

Календарно-тематичне планування

 із зарубіжної літератури

11 клас

(35 год., 1 год. на тиждень)

Календарно-тематичне планування для 11 класу складено відповідно до Навчальної програми для загальноосвітніх навчальних закладів «Зарубіжна література. 10-11 класи. Рівень стандарту», 2017 (затвердженою наказом МОН від 23.10.2017 № 1407). Рішення робочої групи з оновлення змісту навчальних програм із зарубіжної літератури для 10-11 класів (2017, рівень стандарту), від 13 червня 2022 р. (протокол № 2)

 

 


Клас

10

Семестри

І

ІІ

Контрольні роботи у формі:

2

2

контрольного класного твору;

1

1

виконання інших завдань

(тестів, відповідей на запитання)

1

1

Уроки розвитку мовлення* (у+п)

2

2

Уроки позакласного читання

1

1

Перевірка зошитів

4

5

 

Орієнтовний обсяг письмового твору, складеного учнем/ученицею

 

Клас

Кількість сторінок

11-й

2,0–2,5

 

Для вивчення напам’ять

  • Й. В. Ґете «Фауст» (один із монологів Фауста за вибором учителя)
  • Ґійом Аполлінер (1 вірш за вибором учня)
  • Р. М. Рільке (1 вірш за вибором учня)

 

І семестр

 

Зміст навчального матеріалу

Дата

Примітки

ВСТУП. ЛІТЕРАТУРА. МОРАЛЬ. ЛЮДЯНІСТЬ  (1г)

1.

Виклики сучасного світу. Значення літератури та культури для збереження миру й духовності. Роль вітчизняної перекладацької школи для популяризації світової літератури й формування українського читача. Літературні премії світу, письменники-лауреати та їхній внесок у боротьбу за мир і духовність

 

 

ЗОЛОТІ СТОРІНКИ ДАЛЕКИХ ЕПОХ (2г+1гРМ)

2.

Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи. Йоганн Вольфґанґ Ґете, віхи життя та значення діяльності для світової культури. Історія створення трагедії «Фауст». Особливості  композиції. Проблематика. Жанрова своєрідність твору

 

 

3.

Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Пошуки сенсу буття й призначення людини. Фауст і Маргарита

 

Вивчити напам. монолог Фауста

4.

Розвиток мовлення №1 (у).

Порівняння образів Фауст-Мефістофель.

Опозиція Фауст – Мефістофель, діалектичне вирішення проблеми добра і зла.  Удосконалення навичок читання драматичного твору. Виразне читання напам’ять монологу Фауста

 

Зошит

МОДЕРНІЗМ (5г+1гРМ+1гПЧ)

5.

Світоглядні й естетичні засади модернізму, його художнє новаторство. Модерністські явища в художній прозі на початку ХХ ст. Ф. Кафка, Дж.Джойс і М. Пруст як зачинателі модернізму в європейській прозі. Життя і творчий шлях Франца Кафки (1883-1924)

 

 

6.

Урок позакласного читання №1.

Кафка. Лист до батька

 

 

7.

Зображення відчуження особистості в новелі «Перевтілення». Образ Грегора Замзи: проблемність, метафоричність, символічність

 

 

8.

Урок розвитку мовлення №2 (п).

Творча робота за оповіданням Франца Кафки «Перевтілення» (написання есе)

 

Зошит

9.

Альбер Камю (1913 – 1960). «Чума». Віхи життя й особливості світогляду А. Камю. Роман «Чума»: проблематика, сюжет і композиція

 

 

10.

Притчевість твору, алегоризм образів і ситуацій

 

 

11.

Контрольна робота №1 з теми «Модернізм». Контрольний твір («Суспільне добро — це і є щастя кожної окремої людини?»; "Чи актуальний твір "Чума" в наш час?" ¬ "Проблема вибору у романі "Чума" А.Камю")

 

Тематична

ШЕДЕВРИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ЛІРИКИ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТ.(7г)

12.

Розмаїття течій модернізму й авангардизму в європейській ліриці XX ст. Гійом Аполлінер – поет авангардист. Зв'язок поезії митця з естетикою кубізму, своєрідність «сюрреалізму» письменника, його художні новації в царині літератури

 

Зошит

13.

Збірки «Алкоголі. Вірші 1898-1913 рр.», «Каліграми. Вірші Миру і Війни». Специфіка віршованої форми каліграм («Зарізана голубка і водограй»). Тема кохання й часу у вірші «Міст Мірабо». Верлібр у творчості Г. Апполінера

 

Вивчити напам. поезію (на вибір)

14.

Своєрідність поглядів і поетики Райнера Марії Рільке (1875-1926). Переосмислення античних міфів у віршах митця («Орфей, Еврідіка, Гермес»). Діалог ліричного героя з Богом («Згаси мій зір…»). Філософський характер і художня довершеність лірики поета

 

Вивчити напам. поезію (на вибір

15

Віхи творчого шляху й художні здобутки Федеріко Гарсіа Лорки (1898-1936).  Жанрове розмаїття його лірики. Яскраві образи й символи у віршах поета. («Про царівну Місяцівну»). Своєрідність художнього світу Ф.Гарсіа Лорки («Гітара»)

 

 

16.

Контрольна робота №2 з теми «Шедеври європейської лірики першої половини ХХ ст.» (Тестові завдання)

 

Зошит

Тематична

 

 

 

ІІ семестр

 

 

17.

Розвиток жанру антиутопії у ХХ ст.: ознаки та представники. Зв'язок творчості Дж. Орвелла із соціально-історичною ситуацією доби. Викриття сутності тоталітарної системи та її ієрархії в антиутопіях митця

 

 

18.

Дж. Орвелл «Скотоферма». Система образів. Боротьба проти страху й рабської покірності в суспільній свідомості. Поетика антиутопії (фантастика, мова, символи, алегорії) та ін.

 

 

ПРОБЛЕМА ВІЙНИ І МИРУ В ЛІТЕРАТУРІ ХХСТ.(4г)

19.

Епічний театр Б. Брехта: теоретичні засади й художні практика. Бертольт Брехт – драматург-новатор. Зображення війни як засобу збагачення в драмі «Матінка Кураж та її діти». Ідеї попередження та риси «епічного театру» в п’єсі

 

 

20.

Життєвий і творчий шлях Генріха Белля. Засудження антигуманної сутності Другої світової війни в оповіданні «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…». Образ школи як художня модель нацистської Німеччини. Символічний зміст назви оповідання, її зв'язок з історією Спарти. Специфіка змалювання образу головного героя

 

 

21.

Віхи життя й творчості Пауля Целана. «Фуга смерті» - один із найвідоміших творів про Голокост. Художнє новаторство митця. Прийом протиставлення. Провітні мотиви та їхня роль у творі. Трансформація біблійних образів і мотивів у творі

 

 

22.

Контрольна робота №3 з теми  «Проблема війни і миру в літературі ХХ ст». Контрольний твір («Проблема війни і миру в літературі ХХ ст»)

 

Тематична

ЛЮДИНА ТА ЇЇ ПОШУКИ СЕНСУ ІСНУВАННЯ В ПРОЗІ 

ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТ(4г+1гРМ+1гПЧ)

23.

Загальна характеристика провідних тенденцій прози другої половини ХХ ст.

Ернест Міллер  Гемінгвей. Віхи життя і творчості митця. «Кодекс честі» героїв Г.М. Гемінгвея. Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті «Старий і море»

 

 

24.

Образ Сантьяго. Символіка образів. Сенс фіналу та назви повісті. Новаторство прози Е.М. Гемінгвея, особливості оповіді, «принцип айсберга» та ін. Ознаки притчі у повісті

 

 

25.

Короткі відомості про життя митця, лауреата Нобелівської премії Г.Г.Маркеса. Специфіка «магічного реалізму» Г.Г.Маркеса. Синтез реального і фантастичного в оповіданні «Стариган із крилами»

 

 

26.

Відображення моральної деградації людства. Філософсько-етичний сенс зустрічі янгола з людьми. Символічний зміст образу янгола. Сенс фіналу та назви оповідання

 

 

27.

Урок позакласного читання №2.

В. Голдінг «Володар мух»

 

 

28.

Урок розвитку мовлення №3 (п).

Твір на тему «Проблема війни і миру в літературі ХХ ст»

 

 

ЛІТЕРАТУРА ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ – ПОЧАТКУ ХХІ СТ. (3г)

29.

Модерністські та неоавангардистські тенденції в драматургії другої пол. ХХ ст. Формування «театру абсурду» як явища театрального авангарду в 1950-1960-х рр., його провідні ознаки. Постмодернізм – одне з найяскравіших літературних явищ останніх десятиліть ХХ – початку ХХІ ст

 

 

30.

Короткі відомості про Милорада Павича. Утілення в оповіданні «Скляний равлик» рис постмодернізму

 

 

31.

Можливість вибору шляхів читання твору як вияв характерної для постмодерністської  літературної гри  письменника з текстом і читачем. Варіанти фіналу твору як ознака стилю М. Павича. Значення центральної метафори

 

 

СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ (3г+1гРМ)

32.

Джон Майкл Грін – американський письменник, автор книжок для підлітків та молоді, відеоблогер. «Провина зірок» - розповідь про історію кохання невиліковно хворих  юнака та дівчини

 

 

33.

Урок розвитку мовлення №4 (у).

Образи головних героїв. Ідея цінності життя. Символіка назви твору. Ліризм, іронічність оповіді. Дискусія (Тема смерті і життя, відповідальність)

 

 

34.

Контрольна робота №4 з тем «Література другої половини ХХ – початку ХХІ ст. Сучасна література в юнацькому читанні» (Тестові завдання)

 

 

35.

Підсумковий урок

 

 

 

docx
Додано
31 жовтня 2023
Переглядів
2363
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку