Календарно – тематичне планування з корекції розвитку 9 клас
(за програмою «Корекція розвитку» корекційно-розвиткової роботи для 5-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із ЗПР. Автори: Сак Т.В., Прохоренко Л.І.)
2 години на тиждень
№ п.п. |
Дата |
К-сть годин |
Тематика корекційно – розвиткової роботи |
Примітки |
1. |
|
1 |
Вступне заняття |
|
Формування уяви в нових (змінених) умовах діяльності |
||||
2. |
|
2 |
Розвиток уяви в процесі оволодіння новим навчальним матеріалом. |
|
3. |
|
2 |
Формування уяви засобами уявлення кінцевого результату предметної діяльності; створення плану виконання завдання; орієнтація уяви на кінцевий і проміжні результати розв’язку. |
|
Формування логічного мислення |
||||
4. |
|
3 |
Уміння виділяти суттєві властивості об’єктів, явищ; розуміння загальних понять. |
|
5. |
|
2 |
Порівняння об’єктів, явищ на рівні уявлень. |
|
6. |
|
3 |
Класифікація об’єктів і явищ. |
|
7. |
|
2 |
Уміння дати словесну характеристику класів у класифікації. |
|
8. |
|
3 |
Уміння давати визначення поняття. Уміння відносити об’єкти до родини (класу) |
|
Формування причинно-наслідкового мислення |
||||
9. |
|
2 |
Уміння розкривати причинно-наслідкові зв’язки у тексті; повідомленнях. |
|
Формування саморегуляції |
||||
Формування мотивації |
||||
10. |
|
2 |
Розвивати мотивацію через засвоєння цікавих фактів у змісті навчання, використання отриманих знань життєдіяльності. |
|
11. |
|
3 |
Розвивати навчальну мотивацію, бажання мати високий рівень знань і умінь засобами створення ситуації успіху, зацікавлення в груповій діяльності, проведення експериментів, дослідів з певних тем. |
|
12. |
|
3 |
Розвивати різноманітні потреби, мотиви. |
|
13. |
|
1 |
Підсумкове заняття |
|