КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВИХ ЗАНЯТЬ З КОРЕКЦІЇ РОЗВИТКУ для учня 2 класу (порушення

Про матеріал
Календарно-тематичне планування складено відповідно до Програми з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку» (базова) для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушенням опорно-рухового апарату. Автори: Чеботарьова О.В., Іоганова Н. А.- Київ-2015 (для 2 класу) з адаптацією згідно з індивідуальних особливостей розвитку дитини. Кількість годин на тиждень - 1 година. Усього - 35 годин/навчальний рік.
Перегляд файлу

БОБРОВИЦЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №1

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВИХ ЗАНЯТЬ

З КОРЕКЦІЇ РОЗВИТКУ

для учня 2 класу

(порушення опорно-рухового апарату)

 

C:\Users\IРЦ\Desktop\АТЕСТАЦІЯ\МОЯ АТЕСТАЦІЯ\ДО друку\дівчинка ора.jpg

 

ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ  Шимко Наталія Віталіївна

 

Кількість годин на тиждень - 1 год.

 

 

СКЛАДЕНО календарно-тематичне планування відповідно до Програми з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку» (базова) для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з порушенням опорно-рухового апарату.  Автори: Чеботарьова О.В., Іоганова Н. А.- Київ-2015  (для 2 класу) з адаптацією згідно з індивідуальних особливостей розвитку дитини.  

І СЕМЕСТР

Дата проведення

з/п

К-ть годин/

занять

Напрями корекційно- розвивальної роботи

Зміст корекційно-розвивальної роботи

Завдання корекційно-розвивальної роботи

 

1

 

1

Діагностичний етап

 

Первинна діагностика

 

 

 

 

Діагостика когнітивної та емоційно-вольової сфери.

 

 

 

 

 

Аналіз динаміки розвитку дитини, вивчення сильних сторін та позитивних змін.

Зняття психоемоційної напруги. Пізнання індивідуальних особливостей «Я-концепції».

 

 

2-8

7

Ознайомлення з

довкіллям та розвиток зв’язного мовлення

 

Розвиток дрібної моторики

Ігри із мозаїкою. Шнурування.

 Робота із пластиліном, солоним тістом, природним матеріалом.

 

Розфарбовування предметів у альбомі за контуром.

 

Проходження лабіринтів, малювання за опорами.

 

Домальовування. та розфарбовування різноманітних предметів у книжках-

Розмальовках.

 

 Зображення точок різної інтенсивності та густоти.

 

Графічні диктанти.

 

 

Навчання точності виконання рухів пальцями рук; розвивати силу і спритність рухів рук; розвивати довільне регулювання м’язового тонусу кистей і пальців рук.

 

 

 

 

9-16

8

 

Розвиток артикуляційної моторики

 

Логопедичні розминки.

 

Заучування чистомовок, скоромовок, віршів.

Пальчикова гімнастика.

 

Розвивати вміння виконувати комплекс

артикуляційних вправ на ті групи звуків. Вимова яких порушена; чітко й правильно вимовляти звуки у складах, словах.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сенсорне виховання

 

Вдосконалення

просторових функцій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток зорового сприймання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток слухового сприймання

 

 

 

 

 

Розвиток кінестетичної пам’яті

Дидактичні ігри та вправи на визначення місця розташування

предметів в просторі відносно інших предметів.

 

Вправи на розвиток

просторового уявлення («Розрізана

картинка», «Танграм», «Монгольська гра», «Графічний диктант»).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ігри на групування предметів за кольором, формою і величиною, кількістю.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправи, де діти вчаться орієнтуватися на ритм, висоту, силу, тембр голосу.

 

 

 

 

Вправи на виконання словесних

інструкцій; на визначення напрямку звуку в просторі відносно власного тіла.

 

 

 

Вправи на дотикове обстеження предметів із заплющеними очима, визначення їх форми, величини,

складових, фактури.

Стимулювати орієнтувальну активність, приваблюючи увагу дитини до предметів і явищ; вдосконалювати навички фіксації погляду на об’єкті, прослідковувати за його переміщенням в обмеженому просторі; уточнити просторові

характеристики: віддаленість( далеко-близько), розміщення в просторі (посередині, біля, між, перед, в, над, під), вчити ними оперувати; вміти

відтворювати ціле зображення з окремих частин.

 

Вчити шляхом наочно-дійового й наочно- образного мислення аналізувати, синтезувати, порівнювати, класифікувати, узагальнювати предмети за їх ознаками; вміти концентрувати

увагу на предметі вивчення; довільно, цілісно й вибірково усвідомлювати об’єкти, їх ознаки,

назви, довільно запам’ятовувати їх, зберігати у довготривалій зоровій пам’яті; пригадувати, уявляти предмети, їх ознаки.

 

Вчити вслуховуватися в інтонації дорослого, реагувати на гучність звучання, із закритими очима визначати місце знаходження джерела звуку; закріплювати вміння співвідносити

предмет, що видає звуки з його назвою; тренувати вміння відтворювати рухи за словесною інструкцією.

 

 

Вчити на дотик визначати предмет, його форму, величину, окремі частини; знаходити певний предмет серед інших; дотримуватись інструкції виконання.

 

 

 

 

 

 

ІІ СЕМЕСТР

Дата проведення

з/п

К-ть годин/

занять

Напрями корекційно- розвивальної роботи

Зміст корекційно-розвивальної роботи

Завдання корекційно-розвивальної роботи

 

17

1

Сенсорне виховання

Розвиток кінестетичної пам’яті

 

Вправи на дотикове обстеження предметів із заплющеними очима, визначення їх форми, величини, складових, фактури.

 

 

 

Вчити на дотик визначати предмет, його форму, величину, окремі частини; знаходити певний предмет серед інших; дотримуватись інструкції виконання.

 

18-27

10

Ознайомлення з

довкіллям та розвиток зв’язного мовлення

 

Збагачення знань про

себе та навколишній світ

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток зв’язного мовлення

 

Спостереження за явищами природи.

 

Спостереження за  рослинами, тваринами.

 

Спостереження за працею людей.

 

Ознайомлення із професіями. Народні звичаї та традиції.

 

 

Вправи на збагачення словникового запасу.

 

 Вправи на розвиток зв’язного мовлення: опис предметів (за зразком, за малюнком, за запитаннями).

 

Вправи на розвиток зв’язного мовлення: робота з деформованими текстами;

 

Вправи на розвиток зв’язного мовлення: побудова розповіді за серією малюнків.

 

 Вправи на розвиток зв’язного мовлення: розповідь знайомої казки.

 

Вправи на розвиток зв’язного мовлення: розповідь про побачене під час екскурсії.

 

 

Розвивати пізнавальні інтереси і потреби дітей,

сприяти формуванню уміння спостерігати; вчити розпізнавати предмети, явища природи, суспільні події, оцінювати їх, порівнювати, співставляти, робити висновки; дотримуватись традицій і особливостей поведінки в певних життєвих

  ситуаціях.

 

 

28-34

7

Розвиток пізнавальної діяльності

Розвиток пізнавальних процесів (наочно-образного мислення, уваги, уяви, пам’яті), причинно-наслідкових залежностей.

 

Розвиток емоційного і ситуативно-ділового спілкування дитини з дорослим.

 

Конструювання (за наслідуванням, за зразком, за схемою, самостійно).

 

Ігри на використання спеціальних знарядь у проблемних ситуаціях.

 

Дидактичні ігри та вправи на розвиток пам’яті, мислення, уваги, уяви.

 

 

 

Сюжетно-рольові ігри.

 

 Ігри на використання спеціальних знарядь у проблемних ситуаціях (Наприклад,

«Відремонтуй іграшку», «Дістань іграшки з …»).

 

Вправи на розвиток уміння спілкуватися, домовлятися,

товаришувати.

 

Ігри на формування у дитини довіри і впевненості у собі.

 

Усвідомлювати причинно-наслідкові залежності

між предметами, вміти концентрувати довільну увагу на предметі діяльності; вчитись користуватись власними знаннями про предмет, розвивати творчу уяву.

 

 

35

1

Діагностичний етап

Вторинна діагностика

 

Діагостика когнітивної та емоційно-вольової сфери.

 

Моніторингове дослідження ефективності корекційно-розвиткової роботи. Аналіз динаміки розвитку дитини. Пізнання індивідуальних особливостей «Я-концепції».

Усього:35 годин/35 занять


 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Щербаченко Оксана Дмитрівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Інкл
Додано
22 січня 2021
Переглядів
4366
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку