Календарно-тематичне планування корекційно-розвиткової роботи СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВЕ ОРІЄНТУВАННЯ

Про матеріал

Календарно-тематичне планування корекційно-розвиткової роботи СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВЕ ОРІЄНТУВАННЯ з учнем 2-Б класу 2020-2021 н. р. І семестр

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування                                                                                                                корекційно-розвиткової роботи                                                                                                              СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВЕ ОРІЄНТУВАННЯ                                                                                                      з учнем 2-Б класу                                                                                                                                                            2020-2021 н. р.                                                                                                                                                                               І семестр

Асистент учителя: Мазоха О. М.

СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВЕ ОРІЄНТУВАННЯ                                                                                                                         2 год. на тиждень                                                                                                                                                          

№п\п

Дата

Зміст навчального матеріалу

 

 

 

Вступ

1

 

 

Дотримання правил безпеки і санітарно-гігієнічних вимог у шкільних кабінетах (повторення та поглиблення знань).

Помешкання, школа, домівка

2

 

Види житлових будинків і господарських будівель у місті.

3

 

Багатоповерховий будинок  у місті.

4

 

Приватний будинок  у місті.

5

 

Під’їзд, ліфт, сходова клітка.

6

 

Види житлових будинків і господарських  будівель у  селі.

7

 

Житловий будинок у селі.

8

 

Господарські будівлі у селі ( сарай, веранда та ін.),  їх призначення.

9

 

Мій будинок.

10

 

Основні правила організації робочого місця школяра. 

Складання портфеля.

11

 

Меблі  та їх призначення.

12

 

Основи догляду за власним житлом (прибирання, застилання ліжка, правила дотримання порядку у власних речах).

13

 

Правила безпечної поведінки  в приміщенні школи та надворі.

14

 

Безпека школяра.

15

 

Правила поведінки у школі.

16

 

Правила поведінки під час масових шкільних заходів.

 

17

 

Правила поведінки у громадських місцях.

Основи загальної гігієни

18

 

Правила особистої гігієни.

19

 

Засоби особистої гігієни.

20

 

Значення дотримання правил особистої гігієни.

21

 

Предмети особистої гігієни.

22

 

Предмети загальної гігієни.

23

 

Послідовність ранкового туалету.

24

 

Послідовність вечірнього туалету.

25

 

Регулярне виконання ранкового та вечірнього туалету.

26

 

Розпорядок дня.

27

 

Гігієна тіла.

28

 

Догляд  за ротовою порожниною та зубами.

29

 

Догляд за шкірою та волоссям.

30

 

 

Догляд за шкірою рук, ніг та нігтями.

31

 

Збереження та зміцнення здоров ‘я.

32

 

Правила поводження на канікулах та в довільний час (Інструктаж).

 

Календарно-тематичне планування                                                                                                                                                 корекційно-розвиткової роботи                                                                                                                                                               СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВЕ ОРІЄНТУВАННЯ                                                                                                                                                    з учнем 2-Б                                                                                                                                                                                 ІІ семестр                                                                                                                                                                                                            2020-2021 н. р.                                                                                                                                                                                                     Асистент учителя:

СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВЕ ОРІЄНТУВАННЯ                                                                                                                                                   2 год. на тиждень                                                                    

№ п\п

Дата

Зміст навчального матеріалу

 

Одяг та взуття

33

 

Види одягу та взуття (за сезонами).

34

 

Призначення одягу та взуття (повсякденний).

35

 

Призначення одягу та взуття (святковий).

36

 

Призначення одягу та взуття (спортивний).

37

 

Відповідність одягу погодним умовам.

38

 

Підтримування чистоти натільної білизни, одягу, взуття.

39

 

Повсякденний догляд за одягом та взуттям (чистий, брудний).

40

 

Послідовність одягання та роздягання.

41

 

Лицьова та виворотна сторона одягу.

42

 

Види застібок одягу та взуття.

Гігієна харчування

43

 

Правила споживання їжі та режим харчування.

44

 

Повноцінне харчування.

45

 

Корисні та шкідливі продукти.

46

 

Здорове харчування.

47

 

Перші та другі страви.

48

 

Продукти харчування.

49

 

Види продуктів харчування.

50

 

Значення  харчування.

51

 

Посуд: тарілка, чашка, ложка та ін. (призначення та використання).

52

 

Користування  столовими приборами.

53

 

Правила поведінки в шкільній їдальні.

54

 

Правила поведінки за столом.

55

 

Правила споживання їжі та режим харчування.

Соціальна орієнтація

56

 

Правила спілкування з однолітками та працівниками школи.

57

 

Правила етикету під час зустрічі й прощання з однолітками.

58

 

Форми звертання з проханням до однолітків та дорослих.

59

 

Знайомство та спілкування з людьми. Побудова дружніх стосунків.

60

 

Що таке толерантність.

61

 

Толерантне ставлення до людей, які мають проблеми зі здоров’ям.

62

 

Гуманне ставлення до людей з особливими потребами.

63

 

Поведінка дитини в автономній ситуації  (якщо заблукав,

загубився, відстав від класу, тощо).

64

 

Побутова небезпека (запах диму, загорання, витік води тощо).

65

 

Безпечні місця для ігор і розваг.

Правила поводження на канікулах та в довільний час (Інструктаж).

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Інкл
Додано
13 січня
Переглядів
114
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку