Календарно-тематичне планування корекційно-розвиткової роботи СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВЕ ОРІЄНТУВАННЯ з учнем 2-Б класу 2020-2021 н. р. І семестр
Календарно-тематичне планування корекційно-розвиткової роботи СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВЕ ОРІЄНТУВАННЯ з учнем 2-Б класу 2020-2021 н. р. І семестр
Асистент учителя: Мазоха О. М.
СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВЕ ОРІЄНТУВАННЯ 2 год. на тиждень
№п\п |
Дата |
Зміст навчального матеріалу
|
|
|
Вступ |
1 |
|
Дотримання правил безпеки і санітарно-гігієнічних вимог у шкільних кабінетах (повторення та поглиблення знань). |
Помешкання, школа, домівка |
||
2 |
|
Види житлових будинків і господарських будівель у місті. |
3 |
|
Багатоповерховий будинок у місті. |
4 |
|
Приватний будинок у місті. |
5 |
|
Під’їзд, ліфт, сходова клітка. |
6 |
|
Види житлових будинків і господарських будівель у селі. |
7 |
|
Житловий будинок у селі. |
8 |
|
Господарські будівлі у селі ( сарай, веранда та ін.), їх призначення. |
9 |
|
Мій будинок. |
10 |
|
Основні правила організації робочого місця школяра. Складання портфеля. |
11 |
|
Меблі та їх призначення. |
12 |
|
Основи догляду за власним житлом (прибирання, застилання ліжка, правила дотримання порядку у власних речах). |
13 |
|
Правила безпечної поведінки в приміщенні школи та надворі. |
14 |
|
Безпека школяра. |
15 |
|
Правила поведінки у школі. |
16 |
|
Правила поведінки під час масових шкільних заходів.
|
17 |
|
Правила поведінки у громадських місцях. |
Основи загальної гігієни |
||
18 |
|
Правила особистої гігієни. |
19 |
|
Засоби особистої гігієни. |
20 |
|
Значення дотримання правил особистої гігієни. |
21 |
|
Предмети особистої гігієни. |
22 |
|
Предмети загальної гігієни. |
23 |
|
Послідовність ранкового туалету. |
24 |
|
Послідовність вечірнього туалету. |
25 |
|
Регулярне виконання ранкового та вечірнього туалету. |
26 |
|
Розпорядок дня. |
27 |
|
Гігієна тіла. |
28 |
|
Догляд за ротовою порожниною та зубами. |
29 |
|
Догляд за шкірою та волоссям. |
30
|
|
Догляд за шкірою рук, ніг та нігтями. |
31 |
|
Збереження та зміцнення здоров ‘я. |
32 |
|
Правила поводження на канікулах та в довільний час (Інструктаж). |
Календарно-тематичне планування корекційно-розвиткової роботи СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВЕ ОРІЄНТУВАННЯ з учнем 2-Б ІІ семестр 2020-2021 н. р. Асистент учителя:
СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВЕ ОРІЄНТУВАННЯ 2 год. на тиждень
№ п\п |
Дата |
Зміст навчального матеріалу
|
Одяг та взуття |
||
33 |
|
Види одягу та взуття (за сезонами). |
34 |
|
Призначення одягу та взуття (повсякденний). |
35 |
|
Призначення одягу та взуття (святковий). |
36 |
|
Призначення одягу та взуття (спортивний). |
37 |
|
Відповідність одягу погодним умовам. |
38 |
|
Підтримування чистоти натільної білизни, одягу, взуття. |
39 |
|
Повсякденний догляд за одягом та взуттям (чистий, брудний). |
40 |
|
Послідовність одягання та роздягання. |
41 |
|
Лицьова та виворотна сторона одягу. |
42 |
|
Види застібок одягу та взуття. |
Гігієна харчування |
||
43 |
|
Правила споживання їжі та режим харчування. |
44 |
|
Повноцінне харчування. |
45 |
|
Корисні та шкідливі продукти. |
46 |
|
Здорове харчування. |
47 |
|
Перші та другі страви. |
48 |
|
Продукти харчування. |
49 |
|
Види продуктів харчування. |
50 |
|
Значення харчування. |
51 |
|
Посуд: тарілка, чашка, ложка та ін. (призначення та використання). |
52 |
|
Користування столовими приборами. |
53 |
|
Правила поведінки в шкільній їдальні. |
54 |
|
Правила поведінки за столом. |
55 |
|
Правила споживання їжі та режим харчування. |
Соціальна орієнтація |
||
56 |
|
Правила спілкування з однолітками та працівниками школи. |
57 |
|
Правила етикету під час зустрічі й прощання з однолітками. |
58 |
|
Форми звертання з проханням до однолітків та дорослих. |
59 |
|
Знайомство та спілкування з людьми. Побудова дружніх стосунків. |
60 |
|
Що таке толерантність. |
61 |
|
Толерантне ставлення до людей, які мають проблеми зі здоров’ям. |
62 |
|
Гуманне ставлення до людей з особливими потребами. |
63 |
|
Поведінка дитини в автономній ситуації (якщо заблукав, загубився, відстав від класу, тощо). |
64 |
|
Побутова небезпека (запах диму, загорання, витік води тощо). |
65 |
|
Безпечні місця для ігор і розваг. Правила поводження на канікулах та в довільний час (Інструктаж). |