Затверджено:
____________________
«_____» «______________» 2019 р.
Календарно-тематичне планування
корекційно-розвиткової роботи
з подолання порушень письма та читання
в учнів 2-3-х класів
із загальним недорозвиненням мовлення
на 2019-2020 н. р.
вчитель-логопед _______________
Календарний план складений з використанням наступних джерел:
Кількість годин на тиждень - 2 години.
І семестр – 26 годин.
ІІ семестр – 38 годин.
Рік – 64 годин.
Основні напрямки корекційно-розвиткової роботи:
№ з/п |
Зміст роботи |
Дата прове дення |
Дата фактич на |
||
Формування фонематичних процесів та мовленнєвого аналізу та синтезу |
Заповнення пробілів лексико-граматичного ладу мови |
||||
|
Голосні першого ряду |
|
|
|
|
1 |
Звукоутворення голосних звуків. |
Слова, що вказують на предмет (іменники). Істоти та неістоти. |
|
|
|
2 |
Звук і буква А. |
Число іменників. |
|
|
|
3 |
Звук і буква О. |
|
|
||
4 |
Звук і буква У. |
Рід іменників. |
|
|
|
5 |
Звук і буква Е. |
|
|
||
6 |
Звук і буква И. |
Слова, що означають дію предмета (дієслова). |
|
|
|
7 |
Звук і буква І. Складоутворювальна роль голосних. |
|
|
||
8 |
Розрізнення звуків і букв А – Е. |
Диференціація іменників та дієслів. |
|
|
|
9 |
Розрізнення звуків і букв А – О. |
|
|
||
10 |
Розрізнення звуків і букв О – У. |
Споріднені слова. |
|
|
|
11 |
Розрізнення звуків і букв И – У. Наголос. |
Слова, що означають ознаку предмета (прикметники).
|
|
|
|
12 |
Диференціація Е – И у наголошених складах. Наголос. |
Диференціація частин мови. |
|
|
|
13 |
|
|
|||
14 |
Ненаголошені Е, И. |
Словосполучення. Узгодження іменників і прикметників в роді та числі .
|
|
|
|
15 |
Голосні першого ряду (повторення). |
|
|
||
|
Голосні другого ряду |
|
|
|
|
16 |
Буква Я. |
Словосполучення. Узгодження іменників і прикметників в роді та числі. |
|
|
|
17 |
Буква Є. |
|
|
||
18 |
Буква Ю. |
Словосполучення. Узгодження іменників і дієслів в роді, числі.
|
|
|
|
№ з/п |
Зміст роботи |
Дата прове дення |
Дата фактич на |
||
Формування фонематичних процесів та мовленнєвого аналізу та синтезу |
Заповнення пробілів лексико-граматичного ладу мови |
||||
19 |
Буква Ї. |
|
|
|
|
20 |
Розрізнення Й – Ї. |
Словосполучення. Узгодження іменників і дієслів в минулому часі та числі. |
|
|
|
21 |
|
|
|||
22 |
Голосні другого ряду (повторення). |
|
|
||
23 |
Апостроф. |
Диференціація частин мови (повторення). |
|
|
|
24 |
|
|
|||
|
Приголосні звуки |
|
|
|
|
25 |
Звукоутворення приголосних звуків. |
Речення. Інтонаційне оформлення речення. |
|
|
|
|
Тверді та м’які приголосні |
|
|
||
26 |
Буквосполучення ЬО. |
Головні члени речення. |
|
|
|
27 |
Буквосполучення ЙО. |
|
|
||
28 |
Розрізнення буквосполучень ЬО і ЙО. |
Поширення речення додатком у знахідному відмінку.
|
|
|
|
29 |
|
|
|||
30 |
Позначення м’якості приголосних на письмі. Диференціація І – И.
|
Поширення речення додатком у давальному відмінку. |
|
|
|
31 |
Позначення м’якості приголосних на письмі буквою Я. |
Поширення речення додатком у давальному відмінку. |
|
|
|
32 |
Позначення м’якості приголосних на письмі буквою Ю.
|
Поширення речення додатком у родовому відмінку. |
|
|
|
33 |
Позначення м’якості приголосних на письмі буквою Є. Диференціація Е – Є. |
Поширення речення додатком у родовому відмінку. |
|
|
|
34 |
Тверді та м’які приголосні (повторення). |
Поширення речення додатком у орудному відмінку |
|
|
|
35 |
|
|
|||
|
Глухі та дзвінкі приголосні |
|
|
||
36 |
Розрізнення звуків та букв С – З. |
Поширення речення ознакою
|
|
|
|
37 |
|
|
|||
№ з/п |
Зміст роботи |
Дата прове дення |
Дата фактич на |
||
Формування фонематичних процесів та мовленнєвого аналізу та синтезу |
Заповнення пробілів лексико-граматичного ладу мови |
||||
38 |
Розрізнення звуків та букв Ш – Ж. |
Вчити будувати речення, що містять присвійний займенник (моя, твоя, своя). |
|
|
|
39 |
|
|
|||
40 |
Розрізнення звуків та букв П – Б. |
Закріпити навички будувати речення, що містять прислівник. Присвійні займенники. |
|
|
|
41 |
|
|
|||
42 |
Розрізнення звуків та букв Т – Д. |
Узгодження присвійних займенників і прикметників з іменниками в роді та числі. |
|
|
|
43 |
|
|
|||
44 |
Розрізнення звуків та букв Х – Г. |
Велика буква у власних назвах. |
|
|
|
45 |
Дієслова ІІІ особи множини. |
|
|
||
46 |
Розрізнення звуків та букв Ф – В. |
Дієслова ІІІ особи множини теперішнього часу. |
|
|
|
47 |
Розрізнення звуків та букв Ф – В. |
Робота з деформованими реченнями. |
|
|
|
48 |
Розрізнення звуків та букв Ф – ХВ. |
Суфіксальне словотворення (суфікси – еньк, - оньк). Узгодження іменника з прикметником.
|
|
|
|
49 |
|
|
|||
50 |
Розрізнення звуків та букв Т – Д. |
Побудова речень за опорними словами, за малюнками.
|
|
|
|
51 |
|
|
|||
|
Диференціація приголосних за акустичною схожістю |
|
|
||
52 |
Розрізнення М – Н. |
Утворення прикметників від іменників. Місцевий відмінок однини іменників. |
|
|
|
53 |
|
|
|||
54 |
Розрізнення К – Т. |
Побудова речень за опорними словами.
|
|
|
|
55 |
|
|
|||
56 |
Розрізнення Г – Д. |
Складання речень із поданих словосполучень. Графічний диктант.
|
|
|
|
№ з/п |
Зміст роботи |
Дата прове дення |
Дата фактич на |
||
Формування фонематичних процесів та мовленнєвого аналізу та синтезу |
Заповнення пробілів лексико-граматичного ладу мови |
||||
57 |
|
|
|
|
|
58 |
Розрізнення С – Ш. |
Робота з віршем: «Плутанина» (Г.Малик). |
|
|
|
59 |
Розрізнення З – Ж. |
Переказ прослуханого (прочитаного) оповідання за запитаннями. |
|
|
|
60 |
Розрізнення ДЗ – ДЖ. |
Побудова речень за опорними словами.
|
|
|
|
61 |
|
|
|||
62 |
Розрізнення Ш – Ч – Щ. |
Складання оповідання за серією сюжетних малюнків. |
|
|
|
63 |
Розрізнення С – Ч – Ц. |
Робота з деформованим текстом «Берізка». |
|
|
|
64 |
Диференціація приголосних за акустичною схожістю (повторення). |
Повторення. |
|
|
|