Календарно-тематичне планування на 2023-2024 навчальний рік
Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс) 6 А клас
Учитель:
(70 год – 2 год. на тиждень)
(до підручника Історія України. Всесвітня історія : підруч. для 6 кл. закладів загальної середньої освіти / І. Я. Щупак, О. В. Бурлака, Н. С. Власова, І. О. Піскарьова. — Київ : УОВЦ «Оріон»,;)
Календарно планування складене за Програмою «Модельна навчальна програма «Історія України. Всесвітня історія. 6 клас» для закладів загальної середньої освіти (автори Піскарьова І.О., Бурлака О.В., Майорський В.В., Мелещенко Т.В., Щупак І.Я.)»
Програма затверджена наказом Міністерства освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07. 2021 № 795)
Зведена таблиця розподілу навчального часу
семестр |
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість контрольних / практичних робіт |
Кількість тематичних оцінювань |
І |
30 |
2 |
3 |
2 |
ІІ |
40 |
2 |
2 |
4 |
Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс)
(2 години на тиждень, 70 – на рік)
№ |
Тема |
Дата |
|||||
Вступ |
|||||||
|
Повторення. Що вивчає наука історія |
|
|||||
|
Історична періодизація: світ і Україна. |
|
|||||
|
Як виникли системи літочислення. |
|
|||||
|
Практичне заняття. Лічба часу в історії стародавнього світу. |
|
|||||
|
Джерела з історії первісності та стародавнього світу |
|
|||||
Розділ 1. ЖИТТЯ ЛЮДЕЙ У ПЕРВІСНІ ЧАСИ |
|||||||
|
Поява і розселення людини на планеті Земля |
|
|||||
|
Кам’яний вік в історії людства |
|
|||||
|
Поява й розселення людей на теренах України |
|
|||||
|
Неолітична революція та початок обробки металів |
|
|||||
|
Спільноти землеробів і скотарів на українських землях |
|
|||||
|
Практичне заняття. Форми організації первісних спільнот |
|
|||||
|
Релігійні вірування та культура первісної доби |
|
|||||
|
Узагальнення знань з розділу. |
|
|||||
|
Тематичний контроль |
|
|||||
РОЗДІЛ 2. ЦИВІЛІЗАЦІЇ СТАРОДАВНЬОГО СХОДУ |
|
||||||
|
Цивілізаційні центри Стародавнього Сходу в часі і просторі |
|
|||||
|
Цивілізації річкових долин |
|
|||||
|
Держави Стародавнього Сходу на лінії часу. |
|
|||||
|
Держави Стародавнього Сходу на лінії часу. |
|
|||||
|
Держави Стародавнього Сходу на лінії часу. |
|
|||||
|
Влада і суспільство в державах Стародавнього Сходу |
|
|||||
|
Практична робота. Родина і виховання дітей. Становище жінки в суспільствах Стародавнього Сходу |
|
|||||
|
Міфологія та релігійні вірування народів Стародавнього Сходу |
|
|||||
|
Поява монотеїстичних релігій. Юдаїзм. Буддизм. Конфуціанство. |
|
|||||
|
Культурні надбання Стародавнього Сходу |
|
|||||
|
Культурні надбання Стародавнього Сходу |
|
|||||
|
Узагальнення знань з теми. |
|
|||||
|
Тематичний контроль |
|
|||||
Розділ 3. ДАВНЯ ГРЕЦІЯ ТА ЇЇ СУСІДИ |
|
14.12 |
|||||
|
Природа і населення Давньої Греції |
|
|||||
|
Мінойська цивілізація та ахейська Греція |
|
|||||
|
Мінойська цивілізація та ахейська Греція |
|
|||||
|
Поліси. Велика грецька колонізація. Еллінізм |
|
|||||
|
Поліси. Велика грецька колонізація. Еллінізм |
|
|||||
|
Давньогрецький поліс. Афіни – батьківщина демократії |
|
|||||
|
«Золотий вік» Афін за Перикла |
|
|||||
|
Стародавня Спарта – приклад олігархічної держави |
|
|||||
|
Персько-грецькі війни |
|
|||||
|
Утворення імперії Александра Македонського |
|
|||||
|
Узагальнення знань з теми. |
|
|||||
|
Тематичний контроль |
|
|||||
|
Повсякденне життя в Давній Греції |
|
|||||
|
Практична робота. Навчання дітей. Виховування громадян і воїнів в Афінах і Спарті |
|
|||||
|
Грецька релігія та міфологія. Олімпійські ігри |
|
|||||
|
Культура Давньої Греції. Культура елліністичної доби |
|
|||||
|
Осередки давньогрецької цивілізації на теренах України |
|
|||||
|
Кіммерійці на території України |
|
|||||
|
Скіфи на території України |
|
|||||
|
Сармати на території України |
|
|||||
|
Узагальнення знань з теми. |
|
|||||
|
Тематичний контроль |
|
|||||
Розділ 4. ДАВНІЙ РИМ І ЙОГО СУСІДИ |
|||||||
|
Виникнення міста Рима в Італії. |
|
|||||
|
Римська республіка в V–І ст. до н. е. |
|
|||||
|
Римська республіка в V–І ст. до н. е. |
|
|||||
|
Військова справа в Давньому Римі |
|
|||||
|
Диктатура Юлія Цезаря |
|
|||||
|
Практичне заняття. Історичний портрет Юлія Цезаря. |
|
|||||
|
Утворення Римської імперії. Октавіан Август |
|
|||||
|
Людина в правовій та політичній системі Давнього Риму |
|
|||||
|
Культура Давнього Риму |
|
|||||
|
Узагальнення знань з теми. |
|
|||||
|
Тематичний контроль |
|
|||||
|
Виникнення та поширення християнства |
|
|||||
|
Кризові явища в Римській імперії та її поділ |
|
|||||
|
Падіння Західної Римської імперії |
|
|||||
|
Як починалася історія слов`ян |
|
|||||
|
Склавини й анти на теренах України |
|
|||||
|
Як жили предки українського народу слов`яни |
|
|||||
|
Узагальнення знань з теми. |
|
|||||
|
Тематичний контроль |
|
|||||
|
Наш край у Первісні часи та у період Античності. |
|
|||||
|
Узагальнення до курсу. Внесок давніх цивілізацій, культур, народів в історію людства. Сім чудес Стародавнього світу. Навчальна екскурсія |
|
|||||