КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ НА І СЕМЕСТР 9 КЛАС ГЕОМЕТРІЯ

Про матеріал
Календарно-тематичне планування на І семестр з геометрії, 9 клас. Включає в себе: зміст навчального матеріалу; очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти; формування ключових компетентностей; наскрізні лінії.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

                КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

з геометрії

для  9-х класів

на І семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Клас

 

 

Всього годин

 

 

І семестр

 

 

 

 

ІІ семестр

 

 

 

Навчальна програма

 (назва, автор, видавництво, рік, ким затверджено)

 

 

Підручник

 

 

 

9

 

 

 

 

 

68

 

 

 

 

 

32

 

 

 

 

36

 

Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів

 

Укладачі програми (2012 р.): М. І. Бурда, Ю. І. Мальований, Є. П. Нелін, Д. А. Номировський, А. В. Паньков, Н. А. Тарасенкова, М. В. Чемерис, М. С. Якір.

 

Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

Геометрія: підручник для 9-го кл. загальноосвіт.навч.закл. / А.П. Єршова, В.В. Голобородько, О.Ф. Крижановський, С.В. Єршов, Видавни – Х.: Ранок, 2017. – 256 с. : іл..

 

Загальна кількість С/р

1

Загальна кількість ТКР

4 ( 3 ТКР + 1 сем.)

    Кількість семестрових робіт

1 (16.12.22)

Загальна кількість ТО

5

                                                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ у/п

Дата прове-дення

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти

Формування ключових компетентностей

Наскрізні лінії

Примітка

ПОВТОРЕННЯ (4 год)

  1.  

 

 

Чотирикутники. Властивості 4-кутників

Учень/учениця:

класифікує чотирикутники;

зображує та знаходить на малюнках чотирикутники різних видів та їх елементи;

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту.

формулює:

·   властивості перпендикуляра і похилої;

·   означення синуса, косинуса, тангенса гострого кута прямокутного трикутника;

·   теорему Піфагора;

·  співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника;

знаходить на малюнках сторони прямокутного трикутника, відношення яких дорівнює синусу, косинусу, тангенсу вказаного гострого кута;

обчислює значення синуса, косинуса, тангенса для кутів 30°, 45°, 60°;

доводить теорему Піфагора;

розв’язує прямокутні трикутники

розв’язує задачі на: розбиття многокутника на рівновеликі; дослідження рівноскладеності многокутників тощо;

Основні компетентності у природничих науках і технологіях

Уміння: розпізнавати проблеми, що виникають у довкіллі і які можна розв’язати засобами математики; будувати та досліджувати математичні моделі природних явищ і процесів.

Ставлення: усвідомлення важливості математики як універсальної мови науки, техніки та технологій.

Навчальні ресурси: складання графіків та діаграм, які ілюструють функціональні залежності результатів впливу людської діяльності на природу.

 

Підприємливість і фінансова грамотність

 

  1.  

 

Подібність трикутників. Розв’язування прямокутних трикутників

 

  1.  

 

Многокутники.

Площі многокутників

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

Діагностична контрольна робота №1

ТО1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 1. КООРДИНАТИ НА ПЛОЩИНІ  ( 12 год)

  1.  

 

Синус, косинус, тангенс кутів від 0° до 180°.

Учень/учениця:

наводить приклади співвідношень, указаних у змісті;

пояснює:

·   що таке синус, косинус, тангенс кутів від 0° до 180°; рівняння фігури;

·   як можна задати на координатній площині: пряму; коло;

формулює теореми про:
відстань між двома точками; координати середини відрізка;

записує та пояснює:

·   формули координат середини відрізка, відстані між двома точками;

·   рівняння кола, прямої;

зображує та знаходить на малюнках геометричну фігуру (пряму, коло) за її рівнянням у заданій системі координат;

обчислює:

·      координати середини відрізка;

·      відстань між двома точками, заданих своїми координатами;

доводить теорему про: відстань між двома точками; координати середини відрізка;

застосовує вивчені формули й рівняння фігур до розв’язування задач

Спілкування державною мовою:

Уміння коректно вживати математичну термінологію

Математична компетентність:

Уміння оперувати числовою інформацією, геометричними об’єктами на площині

Соціальна і громадська компетентність:

Уміння висловлювати власну думку, слухати і чути інших

Екологічна грамотність і здорове життя

Уміння: аналізувати і критично оцінювати соціально-економічні події в державі на основі статистичних даних; враховувати правові, етичні, екологічні і соціальні наслідки рішень; розпізнавати, як інтерпретації результатів вирішення проблем можуть бути використані для маніпулювання.

Ставлення: усвідомлення взаємозв’язку математики та екології на основі статистичних даних; ощадне та бережливе відношення до природніх ресурсів, чистоти довкілля та дотримання санітарних норм побуту; розгляд порівняльної характеристики щодо вибору здорового способу життя; власна думка та позиція до зловживань алкоголю, нікотину тощо. 

Навчальні ресурси: навчальні проекти, задачі соціально-економічного, екологічного змісту; задачі, які сприяють усвідомленню цінності здорового способу життя

 

Екологічна безпека і сталий розвиток

 

  1.  

 

Розв'язування вправ

 

  1.  

 

Тригонометричні тотожності

 

  1.  

 

Розв'язування вправ. Підготовка до ТКР

 

  1.  

 

Тематична контрольна робота №1

«Тригонометричні  тотожності»

ТО2

10.

 

Аналіз ТКР. Прямокутна система координат на площині

Математична компетентність:

Уміння оперувати числовою інформацією, геометричними об’єктами на площині

Соціальна і громадська компетентність:

Уміння висловлювати власну думку, слухати і чути інших.

Спілкування державною мовою

Навчальні ресурси: означення понять, формулювання властивостей.

 

Громадянська відповідальність (колективна діяльність, що розвиває толерантність щодо різних думок)

 

11.

 

Координати середини відрізка

 

12.

 

Відстань між двома точками із заданими координатами

 

13.

 

Рівняння кола

 

14.

 

Рівняння  прямої

 

15.

 

Розв'язування типових задач. Підготовка до ТКР

 

16.

 

Тематична контрольна робота №3

«Декарові координати на площині»

ТО3

Тема 2. ВЕКТОРИ НА ПЛОЩИНІ  (16 год)

17.

 

Аналіз ТКР. Поняття вектора. Модуль і напрям вектора. Колінеарні вектори. Рівність векторів. Координати вектора

Учень/учениця:

наводить приклади співвідношень, указаних у змісті;

пояснює:

·   що таке синус, косинус, тангенс кутів від 0° до 180°; рівняння фігури;

·   як можна задати на координатній площині: пряму; коло;

формулює теореми про:

відстань між двома точками; координати середини відрізка;

записує та пояснює:

·   формули координат середини відрізка, відстані між двома точками;

·   рівняння кола, прямої;

зображує та знаходить на малюнках геометричну фігуру (пряму, коло) за її рівнянням у заданій системі координат;

обчислює:

·      координати середини відрізка;

·      відстань між двома точками, заданих своїми координатами;

доводить теорему про: відстань між двома точками; координати середини відрізка;

застосовує вивчені формули й рівняння фігур до розв’язування задач

Уміння вчитися упродовж життя:

Уміння визначати, відбирати і застосовувати потрібні знання для досягнення мети.

Інформаційно-цифрова компетентність:

Ставлення: усвідомлення важливості ІКТ

 для ефективного розв’язування задач.

Основні компетентності у природничих науках і технологіях:

Уміння будувати та досліджувати математичні моделі природних об’єктів та процесів.

Ставлення: усвідомлення важливості математики як універсальної мови науки, техніки та технологій.

Математична компетентність:

Уміння прогнозувати в контексті навчальних та практичних задач, використовувати знання у життєвих ситуаціях.

 

 

Екологічна безпека й сталий розвиток

 

18.

 

Додавання векторів

 

19.

 

Побудова суми векторів

 

20.

 

Віднімання векторів

 

21.

 

Побудова різниці векторів.

 

22.

 

Множення вектора на число.

 

23.

 

Розв’язування задач і вправ.

Самостійна  робота №1

ТО4

24.

 

Скалярний добуток векторів

 

25.

 

Розв’язування задач і вправ

 

26.

 

Розв’язування задач і вправ векторним методом

 

27.

 

Розв’язування задач і вправ векторним методом

 

28.

 

Розв’язування задач і вправ

 

29.

 

Узагальнення та систематизація знань і умінь. Підготовка до семестрової к/р

 

30.

 

СЕМЕСТРОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА

 

31.

 

Аналіз підсумкової к/р

 

32.

 

Підсумковий урок

ТО5

 

docx
Пов’язані теми
Геометрія, 9 клас, Планування
Додано
3 січня 2023
Переглядів
2286
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку