Календарно-тематичне планування на ІІ семестр з геометрії, 9 клас індивідуальної форми навчання (1 год/тиждень). Включає в себе: зміст навчального матеріалу; очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти; формування ключових компетентностей; наскрізні лінії.
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
з геометрії
для здобувача освіти 9 класу
індивідуальної форми навчання
на ІІ семестр
Клас |
Всього годин |
І семестр |
ІІ семестр |
Навчальна програма (назва, автор, видавництво, рік, ким затверджено) |
Підручник |
9
|
36
(34) |
16
(15)
|
20
(20)
|
Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів
Укладачі програми (2012 р.): М. І. Бурда, Ю. І. Мальований, Є. П. Нелін, Д. А. Номировський, А. В. Паньков, Н. А. Тарасенкова, М. В. Чемерис, М. С. Якір.
Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 |
Геометрія: підруч. для 9 кл. загальноосвітн. навч. закл./ В. Прокопенко, М. Підручна, Г. Янченко. – Тернопіль : Підручники і посібники, 2017. – 256 с. |
Загальна кількість С/р |
1 |
Загальна кількість ТКР |
1 |
Загальна кількість ТО |
2 |
КТП 9 клас: 1 год на тиждень
№ п/п |
Дата |
Тема уроку
|
Пр. |
Тема 4. ГЕОМЕТРИЧНІ ПЕРЕМІЩЕННЯ ( 20 год) Учень/учениця: наводить приклади:· фігур та їх образів при геометричних переміщеннях, указаних у змісті; фігур, які мають центр симетрії, вісь симетрії; рівних фігур; пояснює, що таке: переміщення (рух); образ фігури при геометричному переміщенні; фігура, симетрична даній відносно точки (прямої); симетрія відносно точки (прямої); паралельне перенесення; поворот; рівність фігур; формулює: · означення: рівних фігур; · властивості: переміщення; симетрії відносно точки (прямої); паралельного перенесення; повороту; зображує і знаходить на малюнках фігури, в які переходять дані фігури при різних видах переміщень; обґрунтовує: симетричність двох фігур відносно точки (прямої); наявність у фігури центра (осі) симетрії; рівність фігур із застосуванням переміщень; застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач розв’язує задачі на: знаходження невідомих елементів реальних об’єктів; знаходження площ реальних об’єктів, покриття площини правильними многокутниками тощо.
Вивчення Теми 4 передбачає формування наступних ключових компетентностей та наскрізних змістових ліній:
|
|||
15. |
|
Переміщення (рух) та його властивості |
|
16. |
|
Рівність фігур |
|
17. |
|
Розв’язування задач |
|
18. |
|
Симетрія відносно точки |
|
19. |
|
Симетрія відносно прямої |
|
20. |
ТО4 |
Самостійна робота №2 |
|
21. |
|
Поворот |
|
22. |
|
Паралельне перенесення |
|
23. |
|
Перетворення подібності та його властивості |
|
24. |
|
Перетворення подібності та його властивості |
|
25. |
|
Подібність фігур |
|
26. |
|
Подібність фігур |
|
27. |
|
Розв’язування задач |
|
28. |
|
Розв’язування задач |
|
29. |
|
Площі подібних фігур |
|
30. |
|
Площі подібних фігур |
|
31. |
|
Розв’язування задач |
|
32. |
|
Розв’язування задач, підготовка до контрольної роботи |
|
33. |
|
Тематична контрольна робота №3 |
|
34. |
ТО5 |
Підсумковий урок |
|