КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ НА ІІ СЕМЕСТР 9 КЛАС ГЕОМЕТРІЯ (індивідуальна форма навчання)

Про матеріал

Календарно-тематичне планування на ІІ семестр з геометрії, 9 клас індивідуальної форми навчання (1 год/тиждень). Включає в себе: зміст навчального матеріалу; очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти; формування ключових компетентностей; наскрізні лінії.

Перегляд файлу

 

 

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

з геометрії

для  здобувача освіти 9 класу

індивідуальної форми навчання

на ІІ семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Клас

 

 

Всього годин

 

 

І семестр

 

 

ІІ семестр

 

Навчальна програма

 (назва, автор, видавництво, рік, ким затверджено)

 

 

Підручник

 

 

 

9

 

 

 

 

 

36

 

(34)

 

 

 

16

 

(15)

 

 

 

 

 

20

 

(20)

 

 

Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів

 

Укладачі програми (2012 р.): М. І. Бурда, Ю. І. Мальований, Є. П. Нелін, Д. А. Номировський, А. В. Паньков, Н. А. Тарасенкова, М. В. Чемерис, М. С. Якір.

 

Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

 

Геометрія: підруч. для 9 кл. загальноосвітн. навч. закл./ В. Прокопенко, М. Підручна, Г. Янченко. – Тернопіль : Підручники і посібники, 2017. – 256 с.

 

Загальна кількість С/р

1

Загальна кількість ТКР

1

Загальна кількість ТО

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КТП 9 клас: 1 год на тиждень

 

№ п/п

Дата

Тема уроку

 

Пр.

Тема 4. ГЕОМЕТРИЧНІ ПЕРЕМІЩЕННЯ ( 20 год)

Учень/учениця:

наводить приклади:· фігур та їх образів при геометричних переміщеннях, указаних у змісті; фігур, які мають центр симетрії, вісь симетрії; рівних фігур;

пояснює, що таке: переміщення (рух); образ фігури при геометричному переміщенні; фігура, симетрична даній відносно точки (прямої); симетрія відносно точки (прямої); паралельне перенесення; поворот; рівність фігур;

формулює:

·   означення: рівних фігур;

·   властивості: переміщення;

симетрії відносно точки (прямої); паралельного перенесення; повороту;

зображує і знаходить на малюнках фігури, в які переходять дані фігури при різних видах переміщень;

обґрунтовує: симетричність двох фігур відносно точки (прямої); наявність у фігури центра (осі) симетрії; рівність фігур із застосуванням переміщень;

застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач

розв’язує задачі на: знаходження невідомих елементів реальних об’єктів; знаходження площ реальних об’єктів, покриття площини правильними многокутниками тощо.

 

Вивчення Теми 4 передбачає формування наступних ключових компетентностей та наскрізних змістових ліній:

  • КК1; КК2; КК3; КК4; КК6; КК8; КК9
  • НЛ1; НЛ3; НЛ4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15.

 

Переміщення (рух) та його властивості

 

16.

 

Рівність фігур

 

17.

 

Розв’язування задач

 

18.

 

Симетрія відносно точки

 

19.

 

Симетрія відносно прямої

 

20.

ТО4

Самостійна робота №2

 

21.

 

Поворот

 

22.

 

Паралельне перенесення

 

23.

 

Перетворення подібності та його властивості

 

24.

 

Перетворення подібності та його властивості

 

25.

 

Подібність фігур

 

26.

 

Подібність фігур

 

27.

 

Розв’язування задач

 

28.

 

Розв’язування задач

 

29.

 

Площі подібних фігур

 

30.

 

Площі подібних фігур

 

31.

 

Розв’язування задач

 

32.

 

Розв’язування задач, підготовка до контрольної роботи

 

33.

 

Тематична контрольна робота №3

 

34.

ТО5

Підсумковий урок

 

 

docx
Пов’язані теми
Геометрія, Планування
Інкл
Додано
3 січня 2023
Переглядів
371
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку