Календарно-тематичне планування навчального метаріалу курсу "Біологя-7" на І семестр складено у відповідності до Навчальної програми з біології для 6 – 9 класів, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 й скориговано відповідно до програми ЗНО, затвердженої Міністерством освіти (наказ МОН № 1426 від 20.12.2018 року) до підручника "Біологія,7 клас, Соболь В.І.
Календарно-тематичне планування навчального матеріалу «Біологія»,
7 класи
70 годин – 2 години на тиждень, із них 6 годин – резервні
Програма: Навчальна програма з біології для 6 – 9 класів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804, скориговано відповідно до програми ЗНО, затвердженої Міністерством освіти (наказ МОН № 1426 від 20.12.2018 року).
Підручник: Біологія: підручник для 7-х класів загальноосвітніх навчальних закладів /Валерій Соболь – Кам’янець-Подільський.: Абетка, 2015. – 292 с., іл.
№ з/п |
Дата проведення |
Тема уроку
|
Домашнє завдання |
І семестр Вступ (2 години) |
|||
|
|
1. Основні відмінності тварин від рослин та грибів. Особливості живлення тварин |
§§1-2, с.9-10, 14 (відповідати на питання усно, кросворд письмово); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію |
|
|
2. Будова тварин: клітини, тканини, органи та системи органів |
§§3-4, вивчити будову клітини; опанувати конспект; знайти додаткову інформацію, с. 23, 24 (виконати тест) |
Тема 1. Різноманітність тварин (45 годин) |
|||
|
|
|
§§5-6, с.28, 31-32 (відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію; міні-проект «Тварини-рекордсмени» |
|
|
2. Кишковопорожнинні: особливості будови та середовище існування |
§7, с. 36 (табл. письмово, відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію; міні-проект «Найотруйніші тварини», «Як утворюються коралові острови» |
|
|
3. Кишковопорожнинні: різноманітність та значення |
§8, с. 40 (відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію; міні-проект «Як утворюються коралові острови» |
|
|
4. Коралові острови як екосистеми ТЕМАТИЧНА |
Повторити §§6-7 |
|
|
5. Плоскі черви. Особливості будови, способу життя. Різноманітність, роль у природі та значення в житті людини |
§22, с. 99 (відповідати на питання усно); опанувати конспект, знайти додаткову інформацію |
|
|
6. Паразитичні Плоскі черви |
§22, с. 99 (відповідати на питання усно); опанувати конспект, знайти додаткову інформацію |
|
|
7. Круглі черви. Особливості будови, способу життя. Різноманітність вільноживучих та фітонематод |
§22, с. 99 (відповідати на питання усно); опанувати конспект, знайти додаткову інформацію |
|
|
8. Паразитичні Круглі черви |
§22, с. 99 (виконати вправу на зіставлення письмово, відповідати на питання усно); опанувати конспект, знайти додаткову інформацію |
|
|
9. Кільчасті черви: особливості будови та середовище існування. Лабораторне дослідження зовнішньої будови та руху кільчастих червів (на прикладі дощового черв’яка або трубочника) |
§§9-10, с. 43-45, 48 (відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію; міні-проекти «Як підвищити родючість ґрунтів», «Природні консерватори крові» |
|
|
10. Кільчасті черви: різноманітність та значення
|
§11, с. 40 (відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію; робота над індивідуальним міні-проектом |
|
|
11. Узагальнюючий урок. Захист міні-проектів ТЕМАТИЧНА
|
Повторити записи в конспекті, §§9-11, 22 |
|
|
12. Молюски: особливості будови, способу життя
|
§20, с. 89-90, відповідати на питання усно, опанувати конспект, знайти додаткову інформацію; міні-проект «Як утворюються перлини», «Рекорди в світі молюсків» |
|
|
13. Різноманітність Молюсків |
§21, с. 93-95, відповідати на питання усно, опанувати конспект, знайти додаткову інформацію, с.90 |
|
|
14. Роль молюсків в екосистемах. Лабораторне дослідження будови черепашки черевоногих та двостулкових молюсків
|
Повторити §§20-21, опанувати конспект, знайти додаткову інформацію |
|
|
15. Членистоногі: особливості, різноманітність |
§12, с. 56 (сам. робота письмово, відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію; робота над індивідуальним міні-проектом |
|
|
16. Ракоподібні: особливості будови та середовище існування |
§13, с. 59-60 (оформити таблицю письмово, відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію, міні-проект «Ракоподібні України» |
|
|
17. Ракоподібні: різноманітність та значення |
§14, с. 61 (кросворд), с. 64 (відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію; робота над індивідуальним міні-проектом |
|
|
18. Павукоподібні: особливості будови та середовище існування |
§15, с. 68 (самостійна робота письмово, відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію; міні-проект «Найотруйніші павукоподібні», «Павукоподібні України», «Захист від кліщів» |
|
|
19. Павукоподібні: різноманітність та значення
|
§16, с. 72 (кросворд), с. 72 (відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію; робота над індивідуальним міні-проектом «Рекорди в світі павуків» |
|
|
20. Загальна характеристика Комах
|
§17, с. 76 (відповідати на питання усно), опанувати конспект; знайти додаткову інформацію; робота над індивідуальними міні-проектами «Рекорди в світі комах», «Способи переміщення комах», «Комахи-будівельники» |
|
|
21. Особливості розмноження і розвитку Комах
|
§18, с. 80 (кросворд, відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію; робота над індивідуальним міні-проектами «Суспільні комахи», «Одомашнені комахи» |
|
|
22. Різноманітність Комах. Комахи з неповним перетворенням |
§19, с. 83 (самостійна робота письмово, відповідати на питання усно); опанувати конспект; с. 85-86, знайти додаткову інформацію, робота над індивідуальними міні-проектами |
|
|
23. Різноманітність Комах. Комахи з повним перетворенням |
§19, с. 83 (самостійна робота письмово, відповідати на питання усно); опанувати конспект; с. 85-86, знайти додаткову інформацію, робота над індивідуальними міні-проектами |
|
|
24. Пристосування комах до способу життя. Практична робота №1. Виявлення прикладів пристосувань до способу життя в комах |
Повторити §§17-19, с. 76 (оформити звіт, відповідати на питання усно); робота над індивідуальними міні-проектами, знайти додаткову інформацію |
|
|
25. Суспільні комахи. Значення комах в екосистемах. Захист міні-проектів ТЕМАТИЧНА |
Повторити §§17-19, знайти цікаву інформацію про риб |
|
|
26. Загальна характеристика Хордових тварин. Ланцетник – перша хордова тварина |
§23, с. 103, заповнити таблицю письмово, відповідати на питання усно, опанувати конспект, знайти додаткову інформацію |
|
|
27. Риби. Загальна характеристика Кісткових риб. |
§24, с. 107, завдання письмово, заповнити таблицю письмово, відповідати на питання усно, опанувати конспект, знайти додаткову інформацію |
|
|
28. Розмноження та поведінка риб. |
§25, с. 111-112, кросворд письмово, відповідати на питання усно, опанувати конспект, знайти додаткову інформацію, робота над міні-проектами: «Походження акваріумних рибок», «Небезпечні риби» |
|
|
29. Різноманітність Кісткових та Хрящових риб. Значення риб в екосистемах. |
§25, с. 111-112, кросворд письмово, відповідати на питання усно, опанувати конспект, знайти додаткову інформацію, робота над міні-проектами: «Риби, які живуть в двох середовищах», «Сучасні свідки давніх часів» |
|
|
30. Узагальнюючий урок. Захист міні-проектів: «Риби, які живуть в двох середовищах», «Сучасні свідки давніх часів» ТЕМАТИЧНА |
Повторити §§23-25, знайти цікаву інформацію про амфібій |
1