Календарно-тематичне планування навчального матеріалу «Біологія-7» на І семестр

Про матеріал

Календарно-тематичне планування навчального метаріалу курсу "Біологя-7" на І семестр складено у відповідності до Навчальної програми з біології для 6 – 9 класів, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 й скориговано відповідно до програми ЗНО, затвердженої Міністерством освіти (наказ МОН № 1426 від 20.12.2018 року) до підручника "Біологія,7 клас, Соболь В.І.

Перегляд файлу

  Календарно-тематичне планування навчального матеріалу «Біологія»,

7 класи 

70 годин – 2 години на тиждень, із них 6 годин – резервні

Програма: Навчальна програма з біології для 6 – 9 класів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804, скориговано відповідно до програми ЗНО, затвердженої Міністерством освіти (наказ МОН № 1426 від 20.12.2018 року).

Підручник: Біологія: підручник для 7-х класів загальноосвітніх навчальних закладів /Валерій Соболь – Кам’янець-Подільський.: Абетка, 2015. – 292 с., іл.

 

з/п

Дата проведення

Тема уроку

 

Домашнє завдання

І семестр

Вступ (2 години)

  1.                

 

1. Основні відмінності тварин від рослин та грибів. Особливості живлення тварин

§§1-2, с.9-10, 14 (відповідати на питання усно, кросворд письмово); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію

  1.                

 

2. Будова тварин: клітини, тканини, органи та системи органів

§§3-4, вивчити будову клітини; опанувати конспект; знайти додаткову інформацію, с. 23, 24 (виконати тест)

Тема 1. Різноманітність тварин (45 годин)

  1.                

 

  1. Способи класифікації тварин

 

§§5-6, с.28, 31-32 (відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію; міні-проект «Тварини-рекордсмени»

  1.                

 

2. Кишковопорожнинні: особливості будови та середовище існування

§7, с. 36 (табл. письмово, відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію; міні-проект «Найотруйніші тварини», «Як утворюються коралові острови» 

  1.                

 

3. Кишковопорожнинні: різноманітність та значення

§8, с. 40 (відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію; міні-проект «Як утворюються коралові острови» 

  1.                

 

4. Коралові острови як екосистеми

ТЕМАТИЧНА

Повторити §§6-7

  1.                

 

5. Плоскі черви. Особливості будови, способу життя. Різноманітність, роль у природі та значення в житті людини

§22, с. 99 (відповідати на питання усно); опанувати конспект, знайти додаткову інформацію

  1.                

 

6. Паразитичні Плоскі черви

§22, с. 99 (відповідати на питання усно); опанувати конспект, знайти додаткову інформацію

  1.                

 

7. Круглі черви. Особливості будови, способу життя. Різноманітність вільноживучих та фітонематод

§22, с. 99 (відповідати на питання усно); опанувати конспект, знайти додаткову інформацію

  1.           

 

8. Паразитичні Круглі черви

§22, с. 99 (виконати вправу на зіставлення письмово, відповідати на питання усно); опанувати конспект, знайти додаткову інформацію

  1.           

 

9. Кільчасті черви: особливості будови та середовище існування. Лабораторне дослідження

зовнішньої будови та руху кільчастих червів (на прикладі дощового черв’яка або трубочника)

§§9-10, с. 43-45, 48 (відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію; міні-проекти «Як підвищити родючість ґрунтів», «Природні консерватори крові»

  1.           

 

10. Кільчасті черви: різноманітність та значення

 

§11, с. 40 (відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію; робота над індивідуальним міні-проектом

  1.           

 

11. Узагальнюючий урок. Захист міні-проектів

ТЕМАТИЧНА

 

Повторити записи в конспекті, §§9-11, 22

  1.           

 

12. Молюски: особливості будови, способу життя

 

§20, с. 89-90, відповідати на питання усно, опанувати конспект, знайти додаткову інформацію; міні-проект «Як утворюються перлини», «Рекорди в світі молюсків»

  1.           

 

13. Різноманітність Молюсків

§21, с. 93-95, відповідати на питання усно, опанувати конспект, знайти додаткову інформацію, с.90

  1.           

 

14. Роль  молюсків в екосистемах. Лабораторне дослідження будови черепашки черевоногих та двостулкових молюсків

 

Повторити §§20-21, опанувати конспект, знайти додаткову інформацію

  1.           

 

15. Членистоногі: особливості, різноманітність

§12, с. 56 (сам. робота письмово, відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію; робота над індивідуальним міні-проектом

  1.           

 

16. Ракоподібні: особливості будови та середовище існування

§13, с. 59-60 (оформити таблицю письмово, відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію, міні-проект «Ракоподібні України»

  1.           

 

17. Ракоподібні: різноманітність та значення

§14, с. 61 (кросворд), с. 64 (відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію; робота над індивідуальним міні-проектом

  1.           

 

18. Павукоподібні: особливості будови та середовище існування

§15, с. 68 (самостійна робота письмово, відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію; міні-проект «Найотруйніші павукоподібні», «Павукоподібні України», «Захист від кліщів»

  1.           

 

19. Павукоподібні: різноманітність та значення

 

§16, с. 72 (кросворд), с. 72 (відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію; робота над індивідуальним міні-проектом «Рекорди в світі павуків»

  1.           

 

20. Загальна характеристика Комах

 

§17, с. 76 (відповідати на питання усно), опанувати конспект; знайти додаткову інформацію; робота над індивідуальними  міні-проектами «Рекорди в світі комах», «Способи переміщення комах», «Комахи-будівельники»

  1.           

 

21. Особливості розмноження і розвитку Комах

 

§18, с. 80 (кросворд, відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію; робота над індивідуальним міні-проектами «Суспільні комахи», «Одомашнені комахи»

  1.           

 

22. Різноманітність Комах. Комахи з неповним перетворенням

§19, с. 83 (самостійна робота письмово, відповідати на питання усно); опанувати конспект; с. 85-86, знайти додаткову інформацію, робота над індивідуальними міні-проектами

  1.           

 

23. Різноманітність Комах. Комахи з повним перетворенням

§19, с. 83 (самостійна робота письмово, відповідати на питання усно); опанувати конспект; с. 85-86, знайти додаткову інформацію, робота над індивідуальними міні-проектами

  1.           

 

24. Пристосування комах до способу життя. Практична робота №1. Виявлення прикладів пристосувань до способу життя в комах

Повторити §§17-19,  с. 76 (оформити звіт, відповідати на питання усно); робота над індивідуальними міні-проектами, знайти додаткову інформацію

  1.           

 

25. Суспільні комахи. Значення комах в екосистемах. Захист міні-проектів

ТЕМАТИЧНА

Повторити §§17-19, знайти цікаву інформацію про риб

  1.           

 

26. Загальна характеристика Хордових тварин. Ланцетник – перша хордова тварина

§23, с. 103, заповнити таблицю письмово, відповідати на питання усно, опанувати конспект, знайти додаткову інформацію

  1.           

 

27. Риби. Загальна характеристика Кісткових риб.

§24, с. 107, завдання письмово, заповнити таблицю письмово, відповідати на питання усно, опанувати конспект, знайти додаткову інформацію

  1.           

 

28. Розмноження та поведінка риб.

§25, с. 111-112, кросворд письмово, відповідати на питання усно, опанувати конспект, знайти додаткову інформацію, робота над міні-проектами: «Походження акваріумних рибок», «Небезпечні риби»

  1.           

 

29. Різноманітність Кісткових та Хрящових риб. Значення риб в екосистемах.

§25, с. 111-112, кросворд письмово, відповідати на питання усно, опанувати конспект, знайти додаткову інформацію, робота над міні-проектами: «Риби, які живуть в двох середовищах», «Сучасні свідки давніх часів»

  1.           

 

30. Узагальнюючий урок. Захист міні-проектів: «Риби, які живуть в двох середовищах», «Сучасні свідки давніх часів»

ТЕМАТИЧНА

Повторити §§23-25, знайти цікаву інформацію про амфібій

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Біологія, Планування
Додано
31 серпня 2019
Переглядів
696
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку