"Календарно-тематичне планування НУШ для 5 класу" зарубіжна література

Про матеріал

Календарно -тематичне планування НУШ за програмою "Школа радості" О.Ніколенко 2 години на тиждень

Перегляд файлу

Кількість

Дата

                Зміст уроку

                               

                                         Слухаємо голоси природи ( 9 годин)

 

 

33

 

 

1

 

 

 

Зарубіжні поети про природу. Дж. Кітс
(1795-1821) «Про коника та
цвіркуна».
Поетизація природи,
утвердження зв’язку природи й людини; утілення любові та дбайливого
ставлення до довкілля

34

1

 

Урок виразного декламування напам’ять

35

1

 

Редьярд Кіплінг (1865–1936).
«Мауглі». Історія хлопчика, якого
виховали тварини, його дружба з ними.
Сміливість, кмітливість, доброта
Мауглі.

 

36

1

 

Редьярд Кіплінг
«Мауглі».  Яскравість характерів
персонажів-тварин, утілення в них
людських рис.

37

1

 

Редьярд Кіплінг
«Мауглі». Закони джунглів і
цінності людського життя.

38

1

 

Редьярд Кіплінг
«Мауглі». Ідея
відповідальності людини за природний
світ.

39

1

 

Ернест Сетон-Томпсон (1860–1946).
«Лобо». Авторські спостереження за
світом природи.

40

1

 

Ернест Сетон-Томпсон
«Лобо». Образи тварин,
розкриття їх у  подіях оповідання,
авторських характеристиках.

41-42

2

 

Ернест Сетон-Томпсон
«Лобо». Утвердження любові до всього живого,
гуманного ставлення людей до тварин.

43

1

 

Розвиток мовлення (усно). Переказ уривку з оповідання «Лобо»

44

1

 

Діагностування прогресу набуття учнями знань і компетентностей за темою «Слухаємо голоси природи»,(різнорівневі завдання)

                                        

                                                 Сила творчої уяви ( 10 годин)

 

45

1

 

Ернст-Теодор-Амадей Гофман (1776- 1822). «Лускунчик і Мишачий король». Реальний світ і вигадка в казці.

46

1

 

Ернст-Теодор-Амадей Гофман (1776- 1822). «Лускунчик і Мишачий король .Характер головної героїні (Марі). Фантастичні перетворення персонажів.

47

1

 

Гофман (1776- 1822) «Лускунчик і Мишачий король. Битва добра і зла. Символічний образ ялинки.

48-49

2

 

Ернст-Теодор-Амадей Гофман (1776- 1822) «Лускунчик і Мишачий король. Ідеї добра, людяності, любові. Значення мрії в житті людини.

50

1

 

Елеанор Портер (1868–1920).
«Полліанна». Щирість, мужність і
оптимізм Полліанни

51

1

 

Елеанор Портер
«Полліанна». Творча фантазія головної
героїні. Її позитивний
вплив на життя міста, долю інших
людей.

52

1

 

Елеанор Портер
«Полліанна». Зміни у внутрішньому світі й
житті інших персонажів після зустрічі з
Полліанною.

53-54

2

 

Елеанор Портер
«Полліанна». Ідея відчуття радості
життя, що змінює світ на краще.
Художні засоби розкриття образу
Полліанни.

                             

                                         У вирі захопливих пригод ( 11 годи)

55

1

 

Марк Твен (1835–1910). «Пригоди
Тома Соєра» . Світ дитинства в романі. Том Соєр і Гекльберрі Фінн. Том Соєр і Беккі Тетчер.

56

1

 

Марк Твен «Пригоди
Тома Соєра». Життя містечка і пригоди юних друзів.

57

1

 

Марк Твен «Пригоди
Тома Соєра». Мрії Тома, його витівки, бажання самоствердитися. Риси
характеру Тома, що розкриваються в
стосунках з іншими.

58

1

 

Марк Твен «Пригоди
Тома Соєра». Риси
характеру Тома, що розкриваються в
стосунках з іншими

59

1

 

Марк Твен «Пригоди
Тома Соєра».

Сміливість і
заповзятливість Тома Соєра та його друзів, їхнє прагнення зробити довколишній світ цікавішим і людянішим

60

1

 

Урок розвитку мовлення (письмово) Створення фанфіку за темами «Том Сойєр і Полліанна в дорослому житті», «Том Сойєр і Полліанна в нашій школі», «Гра в радість» Тома Сойєра»

61

1

 

Туве Янсон (1914–2001). «Комета прилітає», «Капелюх чарівника».

62-63

2

 

Туве Янсон (1914–2001). «Комета прилітає», «Капелюх чарівника»Чарівність художнього світу твору.

64-65

2

 

Туве Янсон (1914–2001). «Комета прилітає», «Капелюх чарівника» Казкові персонажі у творі.

66

1

 

Туве Янсон (1914–2001). «Комета прилітає», «Капелюх чарівника» Утілення ідей доброти, щирості, сімейних цінностей.

67

1

 

Діагностування прогресу набуття учнями знань і компетентностей за темою «Слухаємо голоси природи»,(різнорівневі завдання)

68-69

2

 

Ролінґ Дж. «Гаррі Поттер і філософський камінь»

 

70

1

 

Художні твори класики й сучасності, прочитані протягом навчального року. Актуальні теми, ідеї, сюжети творів.
Улюблені літературні персонажі, герої/героїні. Ознаки окремих жанрів (народна казка, літературна казка, оповідання, повість, вірш та ін.). Українські перекладачі творів зарубіжних письменників. Враження про сучасні медіатексти за
прочитаними творами.

 

 

 

Усього за рік:

 

Розвиток мовлення (усно, письмово) – 4 години

Виразне декламування напам'ять – 1 година (ІІ семестр)

Діагностування (у різний спосіб) прогресу знань та компетентностей – 4 години

Додаткове читання – 4 години

Для вивчення напам'ять – Джон Кітс «Про коника та цвіркуна»

 

 

docx
Додано
4 січня 2023
Переглядів
393
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку