Календарно -тематичне планування НУШ за програмою "Школа радості" О.Ніколенко 2 години на тиждень
№ |
Кількість |
Дата |
Зміст уроку |
Слухаємо голоси природи ( 9 годин) |
|||
33 |
1
|
|
Зарубіжні поети про природу. Дж. Кітс |
34 |
1 |
|
Урок виразного декламування напам’ять |
35 |
1 |
|
Редьярд Кіплінг (1865–1936).
|
36 |
1 |
|
Редьярд Кіплінг |
37 |
1 |
|
Редьярд Кіплінг |
38 |
1 |
|
Редьярд Кіплінг |
39 |
1 |
|
Ернест Сетон-Томпсон (1860–1946). |
40 |
1 |
|
Ернест Сетон-Томпсон |
41-42 |
2 |
|
Ернест Сетон-Томпсон |
43 |
1 |
|
Розвиток мовлення (усно). Переказ уривку з оповідання «Лобо» |
44 |
1 |
|
Діагностування прогресу набуття учнями знань і компетентностей за темою «Слухаємо голоси природи»,(різнорівневі завдання) |
Сила творчої уяви ( 10 годин)
|
|||
45 |
1 |
|
Ернст-Теодор-Амадей Гофман (1776- 1822). «Лускунчик і Мишачий король». Реальний світ і вигадка в казці. |
46 |
1 |
|
Ернст-Теодор-Амадей Гофман (1776- 1822). «Лускунчик і Мишачий король .Характер головної героїні (Марі). Фантастичні перетворення персонажів. |
47 |
1 |
|
Гофман (1776- 1822) «Лускунчик і Мишачий король. Битва добра і зла. Символічний образ ялинки. |
48-49 |
2 |
|
Ернст-Теодор-Амадей Гофман (1776- 1822) «Лускунчик і Мишачий король. Ідеї добра, людяності, любові. Значення мрії в житті людини. |
50 |
1 |
|
Елеанор Портер (1868–1920). |
51 |
1 |
|
Елеанор Портер |
52 |
1 |
|
Елеанор Портер |
53-54 |
2 |
|
Елеанор Портер |
У вирі захопливих пригод ( 11 годи) |
|||
55 |
1 |
|
Марк Твен (1835–1910). «Пригоди |
56 |
1 |
|
Марк Твен «Пригоди |
57 |
1 |
|
Марк Твен «Пригоди |
58 |
1 |
|
Марк Твен «Пригоди |
59 |
1 |
|
Марк Твен «Пригоди
Сміливість і |
60 |
1 |
|
Урок розвитку мовлення (письмово) Створення фанфіку за темами «Том Сойєр і Полліанна в дорослому житті», «Том Сойєр і Полліанна в нашій школі», «Гра в радість» Тома Сойєра» |
61 |
1 |
|
Туве Янсон (1914–2001). «Комета прилітає», «Капелюх чарівника». |
62-63 |
2 |
|
Туве Янсон (1914–2001). «Комета прилітає», «Капелюх чарівника»Чарівність художнього світу твору. |
64-65 |
2 |
|
Туве Янсон (1914–2001). «Комета прилітає», «Капелюх чарівника» Казкові персонажі у творі. |
66 |
1 |
|
Туве Янсон (1914–2001). «Комета прилітає», «Капелюх чарівника» Утілення ідей доброти, щирості, сімейних цінностей. |
67 |
1 |
|
Діагностування прогресу набуття учнями знань і компетентностей за темою «Слухаємо голоси природи»,(різнорівневі завдання) |
68-69 |
2 |
|
Ролінґ Дж. «Гаррі Поттер і філософський камінь»
|
70 |
1 |
|
Художні твори класики й сучасності, прочитані протягом навчального року. Актуальні теми, ідеї, сюжети творів.
|
Усього за рік:
Розвиток мовлення (усно, письмово) – 4 години
Виразне декламування напам'ять – 1 година (ІІ семестр)
Діагностування (у різний спосіб) прогресу знань та компетентностей – 4 години
Додаткове читання – 4 години
Для вивчення напам'ять – Джон Кітс «Про коника та цвіркуна»