Календарне планування
Основи здоров’я 9 клас
За підручником «Основи здоров’я» (автор І. Д. Бех) Київ «Алатон» 2017
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів Основи здоров’я 5 – 9 класи. Затверджено Міністерством освіти і науки України(наказ Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 р. № 804).
№ |
Назва теми |
К-ть годин |
Кількість контрольних робіт |
|
Розділ 1. Безпека і здоров’я людини |
9 |
1 |
|
Розділ 2. Фізична складова здоров’я |
6 |
1 |
|
Розділ 3. Психічна й духовна складові здоров’я |
5 |
- |
І семестр
№ уроку |
Назва теми |
Кількість годин |
Дата |
Дата |
Примітка |
|||
Розділ 1. Безпека і здоров’я людини (9 год) |
||||||||
Тема 1. Захистжиття і здоров’я у воєнний час (5 год) |
||||||||
|
|
Захист життя під час обстрілів, бомбардувань. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
Види техногенних аварій, які виникли внаслідок воєнних дій |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
Попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
Невідкладнадомедичнадопомога.Психологічнасамодопомога |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
Дотримання здорового способу життя |
1 |
|
|
|
|
|
Тема 2. Сучасний комплекс проблем безпеки (4 год) |
||||||||
|
|
Безпека як потреба людини. Види і рівнізагроз. Заходи безпеки |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
Глобальнізагрози, породженідіяльністюлюдини та їхвплив на здоров’я |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
Розвитокекологічнодоцільногомислення і поведінки, як складоваформування здорового способу життя |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
Узагальнення з теми:«Безпека і здоров’я людини» |
1 |
|
|
|
|
|
Розділ 2. Фізична складова здоров’я (6 год) |
||||||||
|
|
Оцінка рівня фізичного здоров’я. Рухова активність |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
Біологічні ритми і здоров'я |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
Особиста гігієна |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
Принципи здорового харчування. Харчування і контроль маси тіла |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
Моніторинг фізичної форми |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
Узагальнення з теми: «Фізична складова здоров’я» |
1 |
|
|
|
|
|
Розділ 3. Психічна й духовна складові здоров’я (5 год) |
||||||||
|
|
Самореалізація особистості |
1 |
|
|
|
|
|
Узагальнення знань – 2
|
Узагальнення з теми: «Безпека і здоров’я людини» |
|
|
Узагальнення з теми: «Фізична складова здоров’я» |
|
№ |
Назва теми |
К-ть годин |
Кількість контрольних робіт |
|
Розділ 3. Психічна й духовна складові здоров’я |
8 |
1 |
|
Розділ 4. Соціальна складова здоров’я |
14 |
1 |
|
Тема 1. Соціальний благополуччя |
7 |
- |
|
Тема 2. Сучасний комплекс проблем безпеки |
7 |
1 |
ІІ семестр
№ уроку |
Назва теми |
Кількість годин |
Дата |
Дата |
Примітка |
||
|
|
Емоційне благополуччя |
1 |
|
|
|
|
|
|
Уміння вчитися |
1 |
|
|
|
|
|
|
Способи ефективного навчання |
1 |
|
|
|
|
|
|
Характер і цінності |
1 |
|
|
|
|
|
|
Самооцінка характеру |
1 |
|
|
|
|
|
|
Самовиховання характеру |
1 |
|
|
|
|
|
|
Узагальнення з теми: «Психічна й духовна складові здоров’я» |
1 |
|
|
|
|
Розділ 4. Соціальна складова здоров’я (14 год) |
|||||||
Тема 1. Соціальний благополуччя(7 год) |
|||||||
|
|
Ефективне спілкування |
1 |
|
|
|
|
|
|
Формування здорових стосунків |
1 |
|
|
|
|
|
|
Цінність родини |
1 |
|
|
|
|
|
|
Репродуктивне здоров’я молоді |
1 |
|
|
|
|
|
|
Школа майбутніх батьків |
1 |
|
|
|
|
|
|
ВІЛ/СНІД: виклик людині |
1 |
|
|
|
|
|
|
ВІЛ/СНІД: виклик людству |
1 |
|
|
|
|
Тема 2. Сучасний комплекс проблем безпеки(7 год) |
|||||||
|
|
Рівні, види і заходи безпеки |
1 |
|
|
|
|
|
|
Національна безпека України |
1 |
|
|
|
|
|
|
Розвиток людства і глобальні небезпеки |
1 |
|
|
|
|
|
|
На шляху до сталого розвитку |
1 |
|
|
|
|
|
|
Узагальнення з розділу «Соціальна складова здоров’я» |
1 |
|
|
|
|
|
|
Повторення вивченого за рік |
1 |
|
|
|
|
Узагальнення знань – 2
|
Узагальнення з теми «Психічна й духовна складові здоров’я» |
|
|
Узагальнення з розділу «Соціальна складова здоров’я» |
|