Календарно-тематичне планування "Розвиток мовлення" при ЗПР інклюзія

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з корекційних занять "Розвиток мовлення", складене на основі програми для дітей із ЗПР 6 клас
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

«Розвиток мовлення» (6-В клас)

(1 година)

СКЛАДЕНЕ НА ОСНОВІ ПРОГРАМИ З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ РОБОТИ «Розвиток мовлення» для 5-9

класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із

затримкою психічного розвитку

Автори-розробники програми: ОМЕЛЬЧЕНКО Ірина Миколаївна, кандидат психол. наук, с.н.с., старший науковий співробітник лабораторії інтенсивної педагогічної корекції Інституту спеціальної педагогіки НАПН України; ФЕДОРОВИЧ Людмила Олександрівна, кандидат пед. наук, доцент. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ МОН України №1148 від 26.09.2016)

І семестр – 35 годин

ІІ семестр – 38 годин

з/п

Тема заняття

Кількість годин

Дата

Примітка

І семестр – 35 годин

 

1-2

Обстеження  мовлення учнів

2

 

 

3.

Будова і рухливість артикуляційного апарату.

1

 

 

 

4.

Стан загальної та дрібної моторики

1

 

 

5.

Психічні процеси: увага, пам’ять.

1

 

 

6-7.

Перевірка фонематичних процесів

2

 

 

 

8-9.

Перевірка словникового запасу

2

 

 

10.

Обстеження читання 

1

 

 

11.

Обстеження письма

1

 

 

Очікувані результати корекційно-розвиткової роботи (учень /учениця

Виконує артикуляційні вправи,  називає звуки за положенням губ та язика, диференціює схожі за звукчанням звуки, виконує вправи спрямовані на розвиток сприймання, уваги, пам'яті, мислення.

Модуль І

Лінгвопсихологічні передумови мовленнєвої діяльності та спілкування

12-13

Розвиток гностико-праксичних функцій

2

 

 

14-15

Розвиток вимови звуків

2

 

 

16-17

Тренувальні вправи

2

 

 

18.

Визначення  наголошеного складу

1

 

 

19-20

Диференціація наголошених і ненаголошених голосних у словах

2

 

 

21.

Слухова  диференціація дзвінких і глухих звуків

1

 

 

22.

Слухова  диференціація твердих і м'яких приголосних звуків

1

 

 

23.

Розвиток фонематичних уявлень

1

 

 

24.

Читання та переказ тексту.

1

 

 

25.

Правопис коренів слів, префіксів, суфіксів

1

 

 

26.

Тренувальні вправи

 

1

 

 

Очікувані результати корекційно-розвиткової роботи (учень /учениця)

Володіє навичками оптико-просторового гнозису і праксису, буквеного сприймання і відтворення звуків, ритмів. Володіє навичками слухової диференціації дзвінких і глухих, твердих і м'яких приголосних звуків.

Модуль ІІ

Усне зв’язне мовлення

27.

Вдосконалення фонематичного компонента мовлення

1

 

 

28-29

Диференціація букви і звука

2

 

 

30-31

Складання текстів за поданим початком

2

 

 

32

Тренувальні вправи

1

 

 

33

Закріплення вимови звуків – а (-я), -у (-ю) в закінченнях

1

 

 

34-35

Закріплення і коментування правильної вимови прикметників із суфіксами

2

 

 

ІІ семестр – 38 годин

 

36-37

Збагачення словника. Написання листа.

2

 

 

38-39

Дієвідмінювання дієслів теперішнього й майбутнього часу. Роздум на тему «Роль природи в житті людини»

2

 

 

40-41

Читання мовчки, відповіді на запитання по прочитаному.

2

 

 

43-44

Діалогічне мовлення

2

 

 

45.

Відтворення сприйнятих текстів діалогічного характеру

1

 

 

46-47

Монологічне мовлення. Усний докладний переказ художнього тексту

2

 

 

48.

Аналіз, коментування і закріплення навичок словотворення дієслів та їх використання у мовленні

2

 

 

49.

Читання мовчки. Аудіювання.

1

 

 

50.

Твір-оповідання за жанровою картиною

1

 

 

 

Очікувані результати корекційно-розвиткової роботи (учень /учениця)

Володіє навичками перекодування сприйнятого повідомлення й трансформування почутих речень у різні види усного мовлення. З допомогою вчителя будує і розігрує діалог відповідно до запропонованої ситуації спілкування, серії малюнків, запитань, або на основі особистого враження від певних подій досягаючи комунікативної мети.

МОДУЛЬ ІІІ. ПИСЕМНЕ ЗВ'ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ

51-53

Робота з деформованим текстом.

3

 

 

54-55

Поділ прослуханого тексту на частини

2

 

 

56-58.

Розрізнення свистячих – шиплячих звуків. Аналіз і коментування написання

3

 

 

59.

Орфограми  –н- та –нн- у прислівниках

1

 

 

60.

Тренувальні вправи

1

 

 

61-62

Діалогічне мовлення. Читання в ролях.

2

 

 

63-64

Переказ тексту за планом. Аналіз тексту.

2

 

 

65-66

Складання твору-опису зовнішності людини

2

 

 

67.

Аналіз і коментування орфограми Ь

1

 

 

68-69

Диференціація свистячих – шиплячих звуків

2

 

 

70-71

Аналіз і закріплення написання –ться, -шся в кінці дієслів.

2

 

 

72.

Диференціація частин мови.

1

 

 

73-74.

Тренувальні вправи

2

 

 

Очікувані результати корекційно-розвиткової роботи (учень /учениця)

Користується навичками фонематичного аналізу та правильно позначає голосні та приголосні звуки при чергуванні, м’які приголосні у словах, які позначають різні частини мови. Користується навичками правильного вживання всіх частин мови: іменника, прикметника, числівника, займенника, дієслова, прислівника.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Швед Ніна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Швед Ніна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Шипкова Тетяна Сергіївна
    Щиро дякую за допомогу!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Логопедія, Планування
Інкл
Додано
4 вересня 2019
Переглядів
19475
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку