Календарне-тематичне планування уроків англійської мови в 5-А класі
(за підручником О. Карпюк – 3 години на тиждень)
№ з/п |
Дата |
Сфера (тематика) спілку-вання. Тема |
Очікувані результати |
Інтегро-вані змістові лінії |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
||||
Лексика |
Граматика |
Рецептивні |
Інтерак-ційні |
Продук- тивні
|
|||||||
Зорове сприйняття |
Сприйняття на слух |
||||||||||
І семестр Тема 1. Я, моя родина, мої друзі |
|||||||||||
1 |
01.09 |
Знову до школи |
Описує класну кімнату |
Грома-дянська відпові-дальність: Формулює особисті ціннісні пріоритети Наводить приклади взаємо-допомоги членів родини.
Здоров’я і безпека: Формулює правила безпеки онлайн спілку-вання. |
School words (revision) |
Артикль |
Впр. 2,3, с. 5 |
Впр. 1, с. 4 |
Впр. 4, с.5 |
Впр. 2, c. 6 |
Впр, 4, c 5 |
2 |
03.09 |
Знайомство |
Розповідає про себе |
Relatives, classmates |
Questions |
Впр. 1, с. 6. |
Короткі діалоги |
Групова робота, впр. 4, 5, с.9 |
Впр. 4, c.5 |
Впр. 3, с. 9 |
|
3 |
06.09 |
Розповідь про друга |
Реагує на запитання співроз-мовника |
Family words (revision) |
to be in Present Simple |
Впр. 1,2, с. 10 |
Впр. 1, с. 10 |
Впр. с. 3, с.11 |
Впр. 4, c.11 |
Впр. 5, c.11
|
|
4 |
08.09 |
Друзі по листуванню |
Розповідає про друзів |
ЛО уроку, с. 12-13 |
Present Simple, pronouns |
Впр. 1, с. 12-13 |
Короткі діалоги |
Впр. 2, с.13 |
Впр. 3, с.13 |
Впр. 4, с.13 додаткова картка |
|
5 |
10.09 |
Знайомство з новими друзями |
Будує діалоги про друзів |
ЛО уроку, с. 12-13 |
Present Simple, pronouns |
Впр. 1, с. 14 |
Впр. 4, с. 15 |
Впр. 3, с. 14 |
Впр. 2, с. 14 |
Повідомлен-ня про друга у письмовій формі за зразком |
|
6 |
13.09 |
Мої друзі-однокласники |
Розповідає про однолітків |
ЛО уроку, с. 16-17 |
Present Simple, pronouns, to have/has |
Впр. 1,2, с. 16 |
Впр. 1, с. 16 |
Описує друга |
Впр. 3, с. 17 |
Впр. 4, с. 17 |
|
7 |
15.09 |
Друзі друзів |
Працює у парі |
ЛО уроку, с. 18-19 |
Object Pronouns, possessive |
Впр.5, с.18 |
Повідомлення учнів |
Впр.6, с.18 |
Впр.2, с.19 |
Впр.3, с.19 |
|
8 |
17.09 |
Спілкування з однолітками |
Формулює висловлювання про себе та свій день |
ЛО уроку, с. 20-21 |
Pronouns, to have/has, годинник |
Впр. 4, 6, с. 20-21 |
Впр. 1, с.21, впр. 3, с. 22 |
Впр. 5, с.20, впр. 2, с.21 |
Впр. 5, с. 22 |
Впр. 6, c. 22 |
|
9 |
20.09 |
Спілкування у листах |
Пише електронний лист |
ЛО уроку, с. 23 |
Present Simple |
Впр. 1, с. 23 |
Повідомлення учнів |
Впр. 2, с. 23 |
Впр. 2, с. 23 |
Написати лист другові з іншого міста |
|
10 |
22.09 |
Повторення вивченого матеріалу |
Повідомляє та будує діалоги про себе |
ЛО уроку, с. 24 |
Grammar revision |
Впр. 1, с. 24 |
Впр. 2, с. 24 Впр. 4, с. 25 |
Впр. 3, с. 24 |
Впр. 5, с. 25 |
Впр. 6, c. 25 |
|
Тема 2. Шкільне життя |
|||||||||||
11 |
24.09 |
Шкільні предмети Мій улюблений предмет |
Називає шкільні предмети Обговорює шкільні уподобання. Працює в парі, групі |
Грома-дянська відпові-дальність: Демонст-рує розуміння потреби працювати разом. Обговорює шкільні правила.
Здоров’я і безпека: Впорядко-вує власний робочий день з дотриман-ням здорового способу життя.
|
School subjects Numbers |
Capital letters Ordinal numbers Numbers |
Впр. 2, c. 26 Впр. 2, c. 28
|
Впр. 4, c. 29 |
Matching activity Впр. 2, c. 26 Впр. 3, c. 27 Впр. 4, c. 28 Впр. 1, 2 c. 28-29 |
Впр. 3, c. 26 Впр. 2, c. 27 Впр. 3, с. 29
|
Скласти чарт-лист своїх предметів |
12 |
27.09 |
Популярні та непопу-лярні шкільні предмети |
Розповідає про уподобання та аргументує свій вибір |
ЛО уроку, с. 30 |
Degrees of comperisson |
Впр. 3, c. 30 |
Впр. 1-2, c. 31-32 |
Впр. 1, 2, c. 30
|
Впр. 4, c. 31 |
Написати 6 речень за зразком |
|
13 |
29.09 |
Розклад уроків, робочий день |
Підтримує діалог Складає розклад |
ЛО уроку, с. 32 |
Capital letters Interview Activity |
Впр. 4, c. 32 Впр. 2, c. 33 |
Впр. 3, c. 32 |
Впр. 5, c. 32 |
Впр. 1, c. 32 |
Впр. 2, c.33 |
|
14 |
01.10 |
Урок англійської мови |
Знаходить інформацію про вивчення мови (види діяльності на уроці) |
ЛО уроку, с. 34 |
Present Simple |
Впр. 2, с. 34 |
Впр. 1, c. 34 |
Впр. 3-5, c. 35 |
Впр. 2, с. 34 |
Впр. 6, с. 35 |
|
15 |
04.10 |
Як це сказати англійсь-кою? |
Розуміє деталі почутого та обговорює у парі |
ЛО попередніх уроків |
Present Simple |
Таблиця с. 36
|
Впр. 1, 3, c. 36 Впр. 4, c. 37
|
Впр. 5, 6, 7 c.37 |
Впр. 2, с. 36 |
Впр.7, c. 37 (письмово) |
|
16 |
06.10 |
Вивчення англійської мови Частини мови |
Наводить аргументи про необхідність вивчення та описує урок |
ЛО попередніх уроків ЛО c. 40
|
Questions Parts of the speech |
Впр. 3 a, c. 38-39 Tables 40-41 |
Впр. 1,2, c. 38 Впр. 1, c. 40 |
Впр. 3b, c. 39 Впр. 2-3 а, c. 40
|
Впр. 4, c. 39 Впр. 3 b, c. 41 Впр. 1, c. 41 |
Впр. 4, c. 39 (письмово) Впр. 2, c. 41
|
|
17 |
08.10 |
Повторен-ня вивченого матеріалу
|
Підтримує розмову про шкільне життя, пише коротеньку розповідь. Відтворює вивчену лексику у мовленні |
ЛО теми |
Grammar revision Adjectives |
c. 42-43 Tables with rules c. 27, 28,30,32,40 |
Діалог про шкільні предмети Впр. 4, с. 43 |
Обговорен-ня в парах своїх уподобань Впр. 2-3, c. 42 |
Впр. 4, c. 42 Виконання додатко-вих завдань |
Впр. 5, с. 42 (письмово) с. 46 |
|
18 |
11.10 |
Урок позаклас-ного читання |
Читає казку та розуміє прочитане |
ЛО с. 44 |
Present Simple |
Впр. 1, с. 44 |
Впр. 1, с. 44 |
Впр. 2, с. 45 |
Впр. 3, с. 45 |
Переказува-ти казку стисло |
|
Тема 3. Відпочинок і дозвілля |
|||||||||||
19 |
13.10 |
Наші оточуючі Інтереси та уподобання оточуючих |
Підтримує розмову про однолітків Працює в парі |
Грома-дянська відпо-відаль-ність: Визначає власні спортивні уподобання та потреби. Порівнює Безпо-середнє спілкуван-ня з віртуаль-ним. Планує траєкторію власного життя. Формулює особисті ціннісні пріоритети Здоров’я і безпека: Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.
|
ЛО уроку, с. 48, с.50 |
Present Simple Adjectives |
Впр. 1, c. 48 |
Впр. 1, c. 48 Впр. 5, c. 50 |
Впр. 2, c.49 Впр. 1, c.50 |
Впр.4, c. 49 (письм.) Впр.3-4, c. 51 |
Впр. 4, c. 49 (усно) Впр. 5, c.51 |
20 |
18.10 |
Що ми можемо робити? |
Описує свої можливості |
ЛО уроку, с. 51-52 |
Modal verb can |
Впр. 1, c. 52 |
Впр. 2, c. 52 |
Впр. 1-3 c. 52 |
Впр. 4, 5, c. 53 |
Впр. 6, с. 53 |
|
21 |
20.10 |
Розповідь про друга |
Розповідає про захоплення |
ЛО уроку, с. 54 |
Questions |
c. 54 |
Впр. 2, c. 54 |
Впр. 4-6, c. 55 |
Впр. 1, c. 54 |
Впр. 1, с. 55 (письмово) |
|
22 |
22.10 |
Хобі та інтереси
|
Розповідає про хобі інших людей |
ЛО уроку, с. 56-57 |
Present Tenses |
Впр. 1, c.56 |
Впр. 1, c.56 |
Впр. 2,3, c.57 |
Впр.4, с. 57 |
Впр. 5, с. 58 |
|
23 |
23.10 |
Проведення вільного часу |
Порівнює вподобання та пріоритети проведення вільного часу та канікул |
ЛО уроку, с. 59 |
Present Simple |
Впр. 1a), c. 59 |
Впр. 1b), c. 59 |
Впр. 2, c. 59 |
Впр. 3, c. 59 |
Написати про вподобаннядрузів |
|
24 |
01.11 |
Позакласна діяльність |
Групує види відпочинку та занять |
ЛО уроку, с. 60-61 |
Present Simple |
Впр.1, c. 60 Впр. 5, 6, c. 62-63 |
Впр.2, c. 60 Впр. 2-3, с. 61-62 Впр. 1, c. 64 |
Впр. 1, c.61 Впр. 2-4, c. 62 |
Впр. 2, с. 60 Впр. 1, с. 65 |
Впр. 4, с. 62 Впр. 2, с.65
|
|
25 |
03.11 |
Повторення вивченого матеріалу |
Підтримує дискусію |
ЛО попередніх уроків |
General and special questions |
Впр. 1, c.66 |
Короткі діалоги |
Впр. 2, c.66 |
Впр. 3, с. 67 |
Впр. 4, с.67 |
|
26 |
05.11 |
Вечірки
|
Описує вечірки |
ЛО с. 69 |
Time markers of Present Simple |
Впр. 1, c.68 |
Впр. 4, c.69 |
Pair work Впр. 2, c.69 |
Впр. 3, с.69 |
Впр. 1, с.70 |
|
27 |
08.11 |
Проведення вільного часу
|
Працює у групі, проводить опитування |
ЛО попер. уроку, с. 70 |
General and special questions |
Впр. 2, c.70 |
Впр.1, c.71 |
Short dialogues Впр. 2, с. 70 |
Впр. 3, c.71 |
Впр. 3, c.71 (писм.) |
|
28 |
10.11 |
Запрошен-ня на вечірки |
Підтримує розмову |
ЛО с. 72 |
General and special questions |
Впр. 3, с. 72 |
Впр.1, c. 71 Впр. 4, с. 73 |
Впр. 2, с. 72 |
Впр. 1, с. 73 |
Впр. 1, с. 73 (писм.) |
|
29 |
12.11 |
Онлайн спілкуван-ня |
Веде дискусію |
ЛО уроку, с. 74-75 |
Present tenses |
Впр. 3, c. 74 |
Групова робота Впр. 2, c. 74 |
Pair work Впр. 5, c. 75 |
Групова робота Впр. 1, c. 75 |
Впр. 1, c. 75 (писм.) |
|
30 |
15.11 |
Коп’ютери |
Розповідає про вподобання |
ЛО с. 77
|
Present tenses |
E-mail, с. 76 Впр. 1, c. 78
|
Впр.1, с. 76 Впр. 2, c. 78 |
Впр. 3, c. 77 Впр. 3, c. 78
|
Впр. 4, c. 77 |
Впр. 5, c. 77 |
|
31 |
17.11 |
Електронне листування |
Пише електронний лист |
ЛО. С. 79 |
Gerund |
таблиця с. 79 |
Впр. 4, c. 80 |
Впр. 1-2, c. 79
|
Впр. 3, c. 80
|
Впр. 1, с. 81 |
|
32 |
19.11 |
Повторення вивченого |
Працює в парі, групі |
ЛО попередніх уроків |
Present Simple |
Впр. 1-2, c. 82 |
Впр. 3-4, c. 82 |
Group work Впр. 6, с. 83 |
Впр. 5, с. 83 |
Впр. 7, с. 83 |
|
33 |
22.11 |
Урок позаклас-ного читання |
Читає казку та розуміє прочитане |
с. 84 |
Past Simple |
Впр. 1, с. 84 |
Впр. 1, с. 84 |
Впр. 2, с. 85 |
Впр. 3, с. 85 |
Переказува-ти казку стисло |
|
Тема 4. Харчування |
|||||||||||
34 |
24.11 |
Все про мою родину, зв’язки та професії |
Описує члени родини та називає професії |
Здоров’я і безпека: Ілюструє необхід-ність здорового способу життя на прикладі своєї родини Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я. Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчуван-ня.
Підприєм-ливість та фінансова грамот-ність: Розподіляє кошти на продукти харчування. Складає перелік покупок.
|
ЛО с. 89 (таблиця), с. 91 (таблиця)
|
Possessive case |
с. 88 |
Впр. 1, с. 90 |
Впр. 1, с. 89 Впр. 2-3, с. 89
|
Впр. 3-4, с. 89
|
Впр. 4, с. 89
|
35 |
26.11 |
Брати та сестри |
Описує зв’зки між членами родини |
ЛО с. 93 |
Present Simple |
с. 92 |
Впр. 1,3, 4, с. 92-93
|
Впр. 5, с. 94
|
Впр. 6, с. 94
|
Впр. 2, с. 92
|
|
36 |
29.11 |
Що робить мій родич у даний момент? |
Описує події, які відбуваються у момент мовлення |
ЛО с. 93 |
Present Continious |
с. 95 (таблиця) |
Впр. 1, с. 96 |
Впр. 1, с. 95-96
|
Впр. 2-3, с. 97
|
Впр. 1-2, с. 97 (письмово) |
|
37 |
01.12 |
Продукти харчування |
Називає продукти та групує їх |
ЛО с. 98-100 |
General and special questions |
с. 98-99 |
Впр. 1 b), с. 100 |
Впр. 1-3, с. 98-99 |
Впр. 3, с. 101 |
Впр. 2, с. 101 |
|
38 |
03.12 |
Прийоми їжі |
Обговорює меню та раціон харчування, страви в Україні та Великій Британії |
ЛО с. 102 |
General and special questions |
с. 102-103 |
Впр. 4, с. 101 Впр. 1b, с. 103 |
Впр. 5, 1, 2, с. 102 |
Впр. 3, 4 с. 103-104 |
Скласти власне меню |
|
39 |
06.12 |
Що в мене у холодиль-нику? |
Розповідає про вміст холодильника, улюблені страви |
ЛО попередніх уроків |
Countable and uncountable |
c. 104-105, с. 106 (таблиця) |
Впр. 4, с. 106 |
Впр. 3, с. 106 |
Впр. 5, с. 107 |
Написати що є у холодиль-нику |
|
40 |
08.12 |
У магазині, здорове харчування |
Складає діалоги |
ЛО попередніх уроків |
General and special questions |
Впр. 1, с. 107 (додатковий малюнок) с. 109 |
Впр. 1, 2 а), с. 107 |
Pair work Впр. 2 b), 3, c. 108 Впр. 5, с. 109 |
Впр. 4, с. 108 Group work впр. 1, с. 109 |
Написати shopping- list |
|
41 |
10.12 |
Повторення вивченого матеріалу |
Будує власну розповідь |
ЛО попередніх уроків |
Present Tenses |
c. 110-111 |
Впр. 1b), 2 a), с. 110-111 |
Впр. 1 а) , с. 110 |
Впр. 2b), с. 111 |
Впр. 3, с. 111 (писм.) |
|
42 |
13.12 |
Контроль аудіювання |
|||||||||
43 |
15.12 |
Контроль читання |
|||||||||
44 |
17.12 |
Контроль письма |
|||||||||
45 |
20.12 |
Контроль говоріння |
|||||||||
46 |
22.12 |
Творчий проєкт «Усе про мене» |
|||||||||
47 |
24.12 |
Узагальнююче повторення за І семестр. |
|||||||||
За Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти, затвердженим Постановою КМУ від 23 листопада 2011 року № 1392, та Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня (базова середня освіта), розробленою на виконання Закону України «Про освіту» і затвердженою наказом МОН від 20.04.2018 № 408 |