Календарно-тематичне планування у 5 класі на І семестр за підручником О. Карпюк 3 години на тиждень

Про матеріал
Календарно-тематичне планування у 5 класі на І семестр за підручником О. Карпюк 3 години на тиждень.
Перегляд файлу

Календарне-тематичне планування уроків англійської мови в 5-А класі

(за підручником О. Карпюк  – 3 години на тиждень)

 

№ з/п

Дата

Сфера (тематика) спілку-вання.

Тема

Очікувані результати

 

Інтегро-вані змістові лінії

Мовний інвентар

Комунікативні види мовленнєвої діяльності

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Рецептивні

Інтерак-ційні

 

Продук-

тивні

 

Зорове сприйняття

Сприйняття на слух

І семестр    Тема 1. Я, моя родина, мої друзі

1

01.09

Знову до школи

Описує класну кімнату

Грома-дянська відпові-дальність:

Формулює

особисті ціннісні

пріоритети

Наводить

приклади

взаємо-допомоги

членів родини.

 

Здоров’я і безпека:   Формулює

правила безпеки

онлайн

спілку-вання.

School words (revision)

Артикль

Впр. 2,3, с. 5

Впр. 1,

с. 4  

Впр. 4, с.5

Впр. 2, c. 6

Впр, 4, c 5

2

03.09

Знайомство

Розповідає про себе

Relatives, classmates

Questions

Впр. 1, с. 6.

Короткі діалоги

Групова робота,

впр. 4, 5, с.9

Впр. 4, c.5

Впр. 3, с. 9

3

06.09

Розповідь про друга

Реагує на запитання співроз-мовника

Family words (revision)

to be in Present Simple

Впр. 1,2, с. 10

Впр. 1,

с. 10

Впр.  с. 3, с.11

Впр. 4, c.11

Впр. 5, c.11

 

4

08.09

Друзі по листуванню

Розповідає про друзів

ЛО уроку,

с. 12-13

Present Simple, pronouns

Впр. 1, с. 12-13

Короткі діалоги

Впр. 2, с.13

Впр. 3, с.13

Впр. 4, с.13

додаткова картка

5

10.09

Знайомство з новими друзями

Будує діалоги про друзів

ЛО уроку,

с. 12-13

Present Simple, pronouns

Впр. 1, с. 14

Впр. 4, с. 15

Впр. 3, с. 14

Впр. 2, с. 14

Повідомлен-ня про друга у письмовій формі за зразком

6

13.09

Мої друзі-однокласники

Розповідає про однолітків

ЛО уроку,

с. 16-17

Present Simple, pronouns, to have/has

Впр. 1,2, с. 16

Впр. 1, с. 16

Описує друга

Впр. 3, с. 17

Впр. 4, с. 17

7

15.09

Друзі друзів

Працює у парі

ЛО уроку,

с. 18-19

Object

Pronouns,  possessive

Впр.5, с.18

Повідомлення учнів

Впр.6, с.18

Впр.2, с.19

Впр.3, с.19

8

17.09

Спілкування з однолітками

Формулює висловлювання про себе та свій день

ЛО уроку, с. 20-21

Pronouns, to have/has,  годинник

Впр. 4, 6, с. 20-21

Впр. 1, с.21, впр. 3, с. 22

Впр. 5, с.20,

впр. 2, с.21

Впр. 5, с.  22

Впр. 6, c. 22

9

20.09

Спілкування у листах

Пише електронний лист

ЛО уроку, с. 23

Present Simple

Впр. 1, с. 23

Повідомлення учнів

Впр. 2, с. 23

Впр. 2, с. 23

Написати лист другові з іншого міста

10

22.09

Повторення вивченого матеріалу

Повідомляє та будує діалоги про себе

ЛО уроку,

с. 24

Grammar revision

Впр. 1, с. 24

Впр. 2, с. 24 Впр. 4, с. 25

Впр. 3, с. 24

Впр. 5, с. 25

Впр. 6, c. 25

Тема 2.   Шкільне життя

11

24.09

Шкільні предмети Мій улюблений предмет

Називає шкільні предмети Обговорює шкільні уподобання.

Працює в парі, групі

Грома-дянська відпові-дальність:

Демонст-рує

розуміння

потреби

працювати разом.

Обговорює

шкільні правила.

 

Здоров’я і безпека:  

Впорядко-вує власний робочий день з дотриман-ням здорового способу життя.

 

School subjects

Numbers

Capital letters

Ordinal numbers Numbers

Впр. 2, c. 26 Впр. 2, c. 28

 

Впр. 4,

c. 29

Matching activity

Впр. 2, c. 26

Впр. 3, c. 27 Впр. 4,

c. 28

Впр. 1, 2

c. 28-29

Впр. 3, c. 26

Впр. 2, c. 27

Впр. 3,              

с. 29

 

Скласти чарт-лист своїх предметів

12

27.09

Популярні та непопу-лярні  шкільні предмети

Розповідає про уподобання та аргументує свій вибір

ЛО уроку, с. 30

Degrees of comperisson

Впр. 3,  c. 30

Впр. 1-2,  c. 31-32

Впр. 1, 2, c. 30

 

Впр. 4, c. 31

Написати 6 речень за зразком

13

29.09

Розклад уроків, робочий день

Підтримує діалог

Складає розклад

ЛО уроку,

с. 32

Capital letters

Interview Activity

Впр. 4, c. 32

Впр. 2, c. 33

Впр. 3,

c. 32

Впр. 5,

c. 32

Впр. 1,

c. 32

Впр. 2, c.33

14

01.10

Урок англійської мови

Знаходить інформацію про вивчення мови (види діяльності на уроці)

ЛО уроку, с. 34

Present Simple

Впр. 2, с. 34

Впр. 1, c. 34

Впр. 3-5, c. 35

Впр. 2, с. 34

Впр. 6, с. 35

15

04.10

Як це сказати англійсь-кою?

Розуміє деталі почутого та обговорює у парі

ЛО попередніх уроків

Present Simple

Таблиця с. 36

 

Впр. 1, 3,

c. 36

Впр. 4,

c. 37

 

Впр. 5, 6, 7 c.37

Впр. 2, с. 36

Впр.7, c. 37 (письмово)

16

06.10

Вивчення англійської мови Частини  мови

Наводить аргументи про необхідність вивчення та описує урок

ЛО попередніх уроків 

ЛО c. 40

 

Questions Parts of the speech

Впр. 3 a, 

c. 38-39 Tables 40-41

Впр. 1,2, 

c. 38

Впр.  1, c. 40

Впр. 3b, c. 39 

Впр. 2-3 а, c. 40

 

Впр. 4, c. 39

Впр. 3 b, c. 41

Впр. 1, c. 41

Впр. 4, c. 39 (письмово) Впр. 2, c. 41

 

17

08.10

Повторен-ня вивченого матеріалу

 

Підтримує розмову про шкільне життя, пише коротеньку розповідь.

Відтворює вивчену лексику у мовленні

ЛО теми

Grammar revision Adjectives

c. 42-43 Tables with rules c. 27, 28,30,32,40

Діалог про шкільні предмети Впр. 4, с. 43

Обговорен-ня в парах своїх уподобань Впр. 2-3, c. 42

Впр. 4, c. 42 Виконання додатко-вих завдань

Впр. 5, с. 42 (письмово) с. 46

18

11.10

Урок позаклас-ного читання

Читає казку та розуміє прочитане

ЛО с. 44

Present Simple

Впр. 1, с. 44

Впр. 1, с. 44

Впр. 2, с. 45

Впр. 3, с. 45

Переказува-ти казку стисло

Тема 3.  Відпочинок і дозвілля           

19

13.10

Наші оточуючі Інтереси та уподобання оточуючих

Підтримує розмову про однолітків Працює в парі

Грома-дянська відпо-відаль-ність:

Визначає власні

спортивні

уподобання та

потреби.

Порівнює

Безпо-середнє спілкуван-ня з віртуаль-ним.

Планує траєкторію власного життя.

Формулює особисті ціннісні пріоритети

Здоров’я і безпека:  

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.

 

 

ЛО уроку,

с. 48, с.50

Present Simple Adjectives

Впр. 1, c. 48

Впр. 1, c. 48

Впр. 5, c. 50

Впр. 2, c.49 Впр. 1, c.50

Впр.4, c. 49 (письм.) Впр.3-4, c. 51

Впр. 4, c. 49

(усно)

Впр. 5, c.51

20

18.10

Що ми можемо робити?

Описує свої можливості

ЛО уроку, с. 51-52

Modal verb can

Впр. 1,

c. 52

Впр. 2,  c. 52

Впр. 1-3          c. 52

Впр. 4, 5, c. 53

Впр. 6,  с. 53

21

20.10

Розповідь про друга

Розповідає про захоплення

ЛО уроку,

с. 54

Questions

c. 54

Впр. 2,  c. 54

Впр. 4-6, c. 55

Впр. 1, c. 54

Впр. 1, с. 55 (письмово)

22

22.10

Хобі та інтереси

 

Розповідає про хобі інших людей

ЛО уроку,

с. 56-57

Present Tenses

Впр. 1,

 c.56

Впр. 1,

 c.56

Впр. 2,3,      c.57

Впр.4, с. 57

Впр. 5,

с. 58

23

23.10

Проведення вільного часу

Порівнює вподобання та пріоритети проведення вільного часу та канікул

ЛО уроку,

с. 59

Present Simple

Впр. 1a),

c. 59

Впр. 1b),

c. 59

Впр. 2, c. 59

Впр. 3, c. 59

Написати про вподобаннядрузів

24

01.11

Позакласна діяльність

Групує види  відпочинку та занять

ЛО уроку,

с. 60-61

Present Simple

Впр.1, c. 60 Впр. 5, 6, c. 62-63

Впр.2,  c. 60

Впр. 2-3, с. 61-62

Впр. 1, c. 64

Впр. 1,  c.61 Впр. 2-4, c. 62

Впр. 2, с. 60

Впр. 1, с. 65

Впр. 4,

с. 62

Впр. 2, с.65

 

25

03.11

Повторення вивченого матеріалу

Підтримує дискусію

ЛО попередніх уроків

General and special questions

Впр. 1,

c.66

Короткі діалоги

Впр. 2,       c.66

Впр. 3,

с. 67

Впр. 4, с.67

26

05.11

Вечірки

 

Описує вечірки

ЛО с. 69

Time markers of Present Simple

Впр. 1, c.68

Впр. 4, c.69

Pair work

Впр. 2, c.69

Впр. 3, с.69

Впр. 1, с.70

27

08.11

Проведення вільного часу

 

Працює у групі, проводить опитування

ЛО попер. уроку, с. 70

General and special questions

Впр. 2, c.70

Впр.1, c.71

Short dialogues

Впр. 2, с. 70

Впр. 3, c.71

Впр. 3, c.71 (писм.)

28

10.11

Запрошен-ня на вечірки

Підтримує розмову

ЛО с. 72

General and special questions

Впр. 3, с. 72

Впр.1, c. 71

Впр. 4, с. 73

Впр. 2, с. 72

Впр. 1, с. 73

Впр. 1, с. 73 (писм.)

29

12.11

Онлайн спілкуван-ня

Веде дискусію

ЛО уроку,

с. 74-75

Present tenses

Впр. 3,           c. 74

Групова робота

Впр. 2, c. 74

Pair work

Впр. 5,           c. 75

Групова робота

Впр. 1,           c. 75

Впр. 1,           c. 75 (писм.)

30

15.11

Коп’ютери 

Розповідає про вподобання

ЛО с. 77

 

Present tenses

E-mail, с. 76 Впр. 1,

c. 78

 

Впр.1, с. 76 Впр. 2, c. 78

Впр. 3, c. 77 Впр. 3,               c. 78

 

Впр. 4, c. 77

Впр. 5, c. 77

31

17.11

Електронне листування

Пише електронний лист

ЛО. С. 79

Gerund

таблиця с. 79

Впр. 4, c. 80

Впр. 1-2, c. 79

 

Впр. 3, c. 80

 

Впр. 1, с. 81

32

19.11

Повторення вивченого

Працює в парі, групі

ЛО попередніх уроків

Present Simple

Впр. 1-2, c. 82

Впр. 3-4, c. 82

Group work

Впр. 6, с. 83

Впр. 5, с. 83

Впр. 7, с. 83

33

22.11

Урок позаклас-ного читання

Читає казку та розуміє прочитане

с. 84

Past Simple

Впр. 1, с. 84

Впр. 1, с. 84

Впр. 2, с. 85

Впр. 3, с. 85

Переказува-ти казку стисло

Тема 4. Харчування

34

24.11

Все про мою родину, зв’язки та професії

Описує члени родини та називає професії

Здоров’я і безпека:  

Ілюструє необхід-ність здорового способу життя на прикладі своєї родини

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я.

Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчуван-ня.

 

Підприєм-ливість та фінансова грамот-ність:

Розподіляє кошти на продукти харчування.

Складає перелік покупок.

 

ЛО с. 89 (таблиця),

с. 91 (таблиця)

 

Possessive case

с. 88

Впр. 1, с. 90

Впр. 1, с. 89

Впр. 2-3, с. 89

 

Впр. 3-4, с. 89

 

Впр. 4, с. 89

 

 

35

26.11

Брати та сестри

Описує зв’зки між членами родини

ЛО с. 93

Present Simple

с. 92

Впр. 1,3, 4, с. 92-93

 

Впр. 5, с. 94

 

Впр. 6, с. 94

 

Впр. 2, с. 92

 

36

29.11

Що робить мій родич у даний момент?

Описує події, які відбуваються у момент мовлення

ЛО с. 93

Present Continious

с. 95 (таблиця)

Впр. 1, с. 96

Впр. 1, с. 95-96

 

Впр. 2-3, с. 97

 

Впр. 1-2, с. 97

(письмово)

37

01.12

Продукти харчування

Називає продукти та групує їх

ЛО с. 98-100

General and special questions

с. 98-99

Впр. 1 b), с. 100

Впр. 1-3, с. 98-99

Впр. 3, с. 101

Впр. 2, с. 101

38

03.12

Прийоми їжі

Обговорює меню та раціон харчування,

страви в Україні та Великій Британії

ЛО с. 102

General and special questions

с. 102-103

Впр. 4, с. 101

Впр. 1b, с. 103

Впр. 5, 1, 2, с. 102

Впр. 3, 4 с. 103-104

Скласти власне меню

39

06.12

Що в мене у холодиль-нику?

Розповідає про вміст холодильника, улюблені страви

ЛО попередніх уроків

Countable and uncountable

c. 104-105, с. 106 (таблиця)

Впр. 4, с. 106

Впр. 3, с. 106

Впр. 5, с. 107

Написати що є у холодиль-нику

40

08.12

У магазині, здорове харчування

Складає діалоги

ЛО попередніх уроків

General and special questions

Впр. 1,

с. 107 (додатковий малюнок)

с. 109

Впр. 1, 2 а),

с. 107

Pair work

Впр. 2 b), 3, c. 108

Впр. 5, с. 109

Впр. 4,

с. 108 Group work впр. 1, с. 109

Написати shopping- list 

41

10.12

Повторення вивченого матеріалу

Будує власну розповідь

ЛО попередніх уроків

Present Tenses

c. 110-111

Впр. 1b), 2 a), с. 110-111

Впр. 1 а) , с. 110

Впр. 2b), с. 111

Впр. 3, с. 111 (писм.)

42

13.12

Контроль аудіювання

43

15.12

Контроль читання

44

17.12

Контроль письма

45

20.12

Контроль говоріння

46

22.12

Творчий проєкт «Усе про мене»

47

24.12

Узагальнююче повторення за І семестр.

За Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти, затвердженим Постановою КМУ від 23 листопада 2011 року № 1392, та Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня (базова середня освіта), розробленою на виконання Закону України «Про освіту» і затвердженою наказом МОН від 20.04.2018 № 408

 

docx
Додав(-ла)
Bokhenska Elina
Додано
10 січня 2022
Переглядів
203
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку