Календарно-тематичне планування у 2 класі на І семестр за підручником Quick Minds 2 1 година на тиждень
Календарне-тематичне планування
з англійської мови для учня 2 класу індивідуальної форми навчання за підручником Quick Minds 2 1 година на тиждень
№ з/п |
Дата
|
Тематична сфера і ситуація спілкування |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Соціокультурна/ Соціолінгвістична компетенція |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
||
Лексика |
Граматика/ Фонетика |
Рецептивні |
Інтеракційні/продуктивні |
||||||
Тема 1. Школа. Introduction. Back to school. Знову до школи! Мій клас |
|||||||||
1 |
03.09
|
Знову до школи! SB p.4 Мій клас SB p.5 Веселий алфавіт SB p.6 |
Називати предмети Розуміти інструкції, реагувати на інструкції |
Громадянська відповідальність: Використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя. |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки Співати |
Шкільні предмети, привітання (door, bookcase, wall, clock, window, board, cupboard, chair, floor) Інструкції, букви алфавіту |
It’s a … Hello. How are you? Have you got a pencil? Yes, I have. I’ve got 3 pencils! / No, I haven’t. |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні. Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього. Пісня “Alphabet“
|
Зіграти у гру «It’s a...» Діалогічне мовлення: вітатися, запитати про речі та надати відповідь. Виконувати дії, давати інструкціїї |
2 |
10.09 |
У нашому класі SB p.7 Пригоди супергероїв SB p.8-9 Наполегли-вість супер-героїв SB p.8-9 |
Проговорювати правопис слова Повідомляти про проблему, реагувати на повідомлення |
Особливості повідомлення про проблему Особливості термінового повідомлення |
Ruler, notebook, pe, pencil, and other. classroom objects Track, problem, train |
How do you spell that? Listen, show and say. But the tree is on the track! Troy’s grandpa’s got a great big green dragon. |
Прослухати слово та проговорити його правопис. Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками. Розуміти короткі і прості вказівки
|
Проговорювати правопис знайомих слів. Реагувати на повідомлення. Розповісти історію, використовуючи малюнок.
|
|
1. The school bag. Шільний рюкзак! Дивись, що в мне є! |
|||||||||
3 |
17.09 |
Шкільний рюкзак SB p.10 Дивись, що в мне є! SB p.11 Де мої речі? SB p.12 |
Запитати, чи є олівець, лінійка тощо. Називати предмети. Проговорю-вати їх правопис
|
Громадянська відповідальність: Використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя.
|
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Цифри від 11 до 20 Шкільні предмети: door, bookcase, wall, clock, window, board, cupboard, chair, floor |
How many? There’s a … Ther’s one … Thet are some … There are 12 … There’s a clock. There are some cats. |
Пісня “How many?” Прослу-ховувати вислов-лювання та реагувати на нього Демонструвати розуміння ключових слів |
Розповідь про свої речі Повідомляти про знаходження предметів |
4 |
24.09 |
На моєму письмовому столі SB p.13 Шкільний рюкзак. Грабіжники. SB p.14-15 Пригоди супергероїв. SB p.14-15 |
Розуміти опис малюнку Розуміти послідовність дій історії Повторення структур |
Стежити за презентованою інформацією. Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків. Well done. Great work. Harry’s hall is full of hats. |
Where’s the pencil? It’s in the cupboard. Where are the books? They’re on the floor. |
Демонструвати розуміння висловлювань Розуміти короткі і прості вказівки |
Реагувати на опис малюнку, показувати правильний предмет Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
|
5 |
01.10 |
Різні форми SB p.16 Подивись на мій виріб! SB p.17 Годинник. Я і мої однокласники Revision
|
Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі, використовувати знання про різні форми та фігури. Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск. Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя. Розуміти різний час різних країн світу. Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск |
Triangle, circle, square, parallelogram, rectangle. Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
I can see a square. I can’t see a circle. The blue triangle is missing. Make a tangram. Where is the board? Where are the books? |
Гра-розв’язання завдань/ Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього
|
Повторювати за прослуханим. Ставити запитання про час та відповідати на них |
|
Тема 2. Природа. Харчування. 2 The zoo. У зоопарку |
|||||||||
6 |
08.10 |
У зоопарку SB p.18-20 |
Описувати тварин |
Екологічна безпека та сталий розвиток: Цінує та бережливо ставиться до природи. Громадянська відповідальність: Висловлюється про важливість допомоги тваринам та збереження природи. |
Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки Співпрацювати в парі Стежити за презентованою інформацією |
zebra, monkey, hippo, parrot, snake, bear, tiger, crocodile |
Do you like snakes? Yes, I do. He likes spiders. She doesn’t like apples |
Демонструвати розуміння ключових слів. Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього.Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками
|
Повторювати за прослуханим Ставити питання та відповідати на них. Розповідати про обрану тварину
|
7 |
22.10 |
У зоопарку SB p.21 Працівник зоопарку SB p.22-23 |
Повторення структур, представле-них у розділі. Звати на допомогу |
Виконання тестових завдань Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх занять Mike flies by pies in the sky. |
Does Mark like monkeys? Yes, he does. Does Emma like parrots? No, she doesn’t. |
Вказувати відповідний малюнок Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Відмічати правильну відповідь Відтворюваи історію за допомогою малюнку |
|
8 |
23.11 |
У зоопарку. Улюблена тварина SB p.24-25 SB p.89 SB p.98 |
Стежити за презентованою інформацією, розуміти основну ідею |
Стежити за презентованою інформацією Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Does Daisy the parrot like fruit? This is my animal. It’s half bear and half mouse. It likes cheese and honey |
Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні. Читати про себе і розуміти речення, опрацьовані усно |
Повідомляти про їстівні уподобання тварин. Задавати уточнюючі запитання та відповідати на них |
|
Тема 3. Помешкання. 3. My bedroom. Моя кімната |
|||||||||
9 |
05.11
|
Моя кімната SB p.26-28 |
Розповідати про речі у кімнаті Розповідати про свої уподобання Повідомляти про смаки та уподобання |
Здоров’я і безпека: Розуміє необхідність дотримання чистоти та порядку у власному помешканні. |
Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск. Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя. Стежити за презентованою інформацією |
Lamp, mirror, armchair, wardrobe, sofa, bed, table, mat. Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Where’s the book? I like this book. I like that book. I like these books. I like those books. Dо you like these chairs? No, I don’t |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього. Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього. Пісня.
|
Повторювати за прослуханим. Ставити питання та відповідати на них
|
10 |
12.11 |
Моя кімната SB p.29 Моя кімната. Прибирись! SB p.30-31 |
Повідомляти про приналеж-ність речей кому-небудь Описувати свою кімнату |
Стежити за презентованою інформацією. Правила поведінки
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків Sorry, there’s a problem … |
Is this hat yours? Yes, it’s mine. No, it’s not mine. Are these socks mine? Yes, they’re yours |
Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього. Історія “Прибирись у кімнаті” Розрізняти мовлення дійових осіб |
Ставити питання та відповідати на них. Розповідати про свою кімнату. Інсценувати історію |
|
11 |
19.11 |
Допоможи природі SB p.32 Проектна робота SB p.33
|
Описувати виришення проблеми |
Розуміти конкретну інформацію Вириішувати проблему разом |
Rubbish, paper, glass, metal, earth We can put magazines in the paper bin. |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміння детальної інформації при читанні Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання Розуміти вказівки |
Ставити питання та відповідати на них. Розробити вирішення екологічної проблеми. |
|
12 |
26.11 |
Мені це подобається SB p.99 |
Описувати виришення проблеми |
Вириішувати проблему разом |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Розуміти короткі і прості вказівки |
Ставити питання та відповідати на них
|
|
13 |
03.12 |
Моя кімната. У зоопарку. Шкільні речі та цифри. Повторення вивченого матеріалу SB p.34-35 |
Проговорювати правопис вивчених слів Розповідь про тварин |
Правила ввічливості. Хто що їсть |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків/ Where’s the hippo from? |
Розуміти короткі і прості вказівки Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Грати в гру, опрацьовуючи правопис слів/ Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу
|
|
Тема 4. Людина. Свята і традиції. 4. Come to my party! Приходь до мене на вечірку |
|||||||||
14 |
10.12 |
Моя вечірка SB p.36-38 |
Розповідати про зовнішність. Описувати товаришів та героїв історії |
Екологічна безпека та сталий розвиток: Розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку. Громадянська відповідальність: Враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку. Здоров'я і безпека: Розуміє базові правила безпечної поведінки. |
Стежити за презентованою інформацією. Співпрацювати в групі. Розуміти і виконувати мовленнєві зразки. |
Eyes, hair, ears, glasses, nose, mouth, face |
She’s got green eyes. He’s got long hair. |
Chant “Come to my party!” Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього |
Повторювати за прослуханим Гра Ставити питання та відповідати на них |
15 |
17.12 |
Моя вечірка SB p.39-41 Новий Рік та Різдво у різних країнах світу SB p.90 |
Розвиток навичок аудіювання Планувати дії разом |
Розуміти і виконувати мовленнєві зразки. Співпрацювати в парі. Правила поведінки: хоробрість Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків. That’s not fair! We’re the winners! |
Has he got a big mouth? Yes, he has. Has she got green eyes? No, she hasn’t. Let’s… Jane and a snake make cakes on a rainy day. |
Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання. Розрізняти мовлення основних діючих осіб. Читати про себе і розуміти |
Гра. Ставити питання та відповідати на них. Повідомляти про місцезнаходження тварин та описувати їх Розповідати про улюблене свято |
|
16 |
24.12 |
Моя вечірка. Малюємо клоуна SB p.42 Моя вечірка. Як гарно я провів час! SB p.43, 91 |
Повторення структур, представле-них у розділі. Обговорю-вати вечірку |
Інші предмети англійською: природознавство Виконання тестових завдань. Стежити за презентованою інформацією |
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків: clown, eyes, hair, ears, glasses, nose, mouth, face |
He’s got … She’s got … Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Вказувати відповідний малюнок. Читати та розуміти значення окремих слів |
Помічати правильну відповідь. Описувати вечірку |
|
За новим Державним стандартом початкової освіти, затвердженим Постановою КМУ від 21 лютого 2018 року №87, та Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко |