Календарно-тематичне планування у 2 класі на І семестр за підручником Quick Minds 2 1 годинf на тиждень

Про матеріал

Календарно-тематичне планування у 2 класі на І семестр за підручником Quick Minds 2 1 година на тиждень

Перегляд файлу

Календарне-тематичне планування

з англійської мови для учня 2 класу індивідуальної форми навчання за підручником Quick  Minds 2 1 година на тиждень

 

№ з/п

Дата

 

Тематична сфера

і ситуація спілкування

Мовленнєві

функції

Інтегровані змістові лінії

Соціокультурна/ Соціолінгвістична

компетенція

Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Лексика

Граматика/

Фонетика

Рецептивні

Інтеракційні/продуктивні

Тема 1. Школа.

Introduction. Back to school. Знову до школи! Мій клас

1

03.09

 

Знову до школи!

SB p.4

Мій клас

SB p.5 Веселий алфавіт

SB p.6

Називати предмети

Розуміти інструкції, реагувати на інструкції

Громадянська відповідальність:

Використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя.

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Співати

Шкільні предмети,

привітання (door, bookcase, wall, clock, window, board, cupboard, chair, floor) Інструкції, букви алфавіту

It’s a …

Hello. How are you?

Have you got a pencil?

Yes, I have. I’ve got 3 pencils! / No, I haven’t.

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні.

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього. Пісня  “Alphabet“

 

Зіграти у гру «It’s a...»

Діалогічне мовлення: вітатися, запитати про речі та надати відповідь.

Виконувати дії, давати інструкціїї

2

10.09

У нашому класі

SB p.7 Пригоди супергероїв

SB p.8-9

Наполегли-вість супер-героїв

SB p.8-9

Проговорювати правопис слова Повідомляти про проблему, реагувати на повідомлення

Особливості повідомлення про проблему Особливості термінового повідомлення

Ruler, notebook, pe, pencil, and other. classroom objects Track, problem, train

How do you spell that?

Listen, show and say. But the tree is

on the track!

Troy’s grandpa’s got a great big green dragon.

Прослухати слово та проговорити його правопис.

Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками.

Розуміти короткі і прості вказівки

 

Проговорювати правопис знайомих слів.

Реагувати на повідомлення. Розповісти історію, використовуючи малюнок.

 

 1. The school bag. Шільний рюкзак! Дивись, що в мне є!

3

17.09

Шкільний рюкзак

SB p.10

Дивись, що в мне є!

SB p.11

Де мої речі?

SB p.12

Запитати, чи є олівець, лінійка тощо. Називати предмети.

Проговорю-вати їх правопис

 

Громадянська відповідальність:

Використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя.

 

 

 

 

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Цифри від 11 до 20

Шкільні предмети: door, bookcase, wall, clock, window, board, cupboard, chair, floor

How many?

There’s a …

Ther’s one …

Thet are some …

There are 12 …

There’s a clock. There are some cats.

Пісня “How many?” Прослу-ховувати вислов-лювання та реагувати на нього Демонструвати розуміння ключових слів

Розповідь про свої речі Повідомляти про знаходження предметів

4

24.09

На моєму письмовому столі

SB p.13 Шкільний рюкзак.

Грабіжники.

SB p.14-15 Пригоди супергероїв.

SB p.14-15

Розуміти опис малюнку

Розуміти послідовність дій історії Повторення структур

Стежити за презентованою інформацією. Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків.

Well done.

Great work.

 Harry’s hall is full of hats.

Where’s the pencil? It’s in the cupboard.

Where are the books? They’re on the floor.

Демонструвати розуміння висловлювань Розуміти короткі і прості вказівки

Реагувати на опис малюнку, показувати правильний предмет Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

 

5

01.10

Різні форми

SB p.16 Подивись на мій виріб!

SB p.17 Годинник.

Я і мої однокласники

Revision

 

Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі, використовувати знання про різні форми та фігури. Логічно мислити, розв’язувати логічні задачі

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск. Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя.

Розуміти різний час різних країн світу. Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск

Triangle, circle, square, parallelogram, rectangle. Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

I can see a square. I can’t see a circle.

The blue triangle is missing.

Make a tangram. Where is the board?

Where are the books?

Гра-розв’язання завдань/ Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

 

Повторювати за прослуханим.

Ставити запитання про час та відповідати на них

Тема 2. Природа. Харчування. 2 The zoo. У зоопарку

6

08.10

У зоопарку

SB p.18-20

Описувати тварин

Екологічна безпека та сталий розвиток:

Цінує та бережливо ставиться до природи.

Громадянська відповідальність:

Висловлюється про важливість допомоги тваринам та збереження природи.

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Співпрацювати в парі Стежити за презентованою інформацією

zebra, monkey, hippo, parrot, snake, bear, tiger, crocodile

Do you like snakes? Yes, I do.

He likes spiders.

She doesn’t like apples

Демонструвати розуміння ключових слів.

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього.Розрізняти мовлення основних діючих осіб, слідкувати за малюнками

 

Повторювати за прослуханим Ставити питання та відповідати на них. Розповідати про обрану тварину

 

7

22.10

У зоопарку

SB p.21

Працівник зоопарку

SB p.22-23

Повторення структур, представле-них  у розділі.

Звати на допомогу

Виконання тестових завдань

Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх занять

Mike flies by pies in the sky.

Does Mark like monkeys? Yes, he does.

Does Emma like parrots? No, she doesn’t.

Вказувати відповідний малюнок Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Відмічати правильну відповідь Відтворюваи історію за допомогою малюнку

8

23.11

У зоопарку. Улюблена тварина

SB p.24-25

SB p.89

SB p.98

Стежити за презентованою інформацією, розуміти основну ідею

Стежити за презентованою інформацією Розуміти та відтворювати мовленнєві зразки

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Does Daisy the parrot like fruit?

This is my animal. It’s half

bear and half mouse.

It likes cheese and honey

Демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні. Читати про себе і розуміти речення, опрацьовані усно

Повідомляти про їстівні уподобання тварин. Задавати уточнюючі запитання та відповідати на них

Тема 3. Помешкання. 3. My bedroom.  Моя кімната

9

05.11

 

Моя кімната

SB p.26-28

Розповідати про речі у кімнаті Розповідати про свої уподобання

Повідомляти про смаки та уподобання

Здоров’я і безпека:

Розуміє необхідність дотримання чистоти та порядку у власному помешканні.

Відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя/диск. Розуміти і виконувати прості інструкції вчителя.

Стежити за презентованою інформацією

Lamp, mirror, armchair, wardrobe, sofa, bed, table, mat.

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Where’s the book?

I like this book. I like that book.

I like these books. I like those books.

Dо you like these chairs? No, I don’t

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього. Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього.

Пісня.

 

Повторювати за прослуханим. Ставити питання та відповідати на них

 

10

12.11

Моя кімната

SB p.29

Моя кімната. Прибирись!

SB p.30-31

Повідомляти про приналеж-ність речей кому-небудь Описувати свою кімнату

Стежити за презентованою інформацією.

Правила поведінки

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Sorry, there’s

a problem …

Is this hat yours?

Yes, it’s mine.

No, it’s not mine.

Are these socks mine?

Yes, they’re yours

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього. Історія “Прибирись у кімнаті”

Розрізняти мовлення дійових осіб

Ставити питання та відповідати на них.

Розповідати про свою кімнату.

Інсценувати історію

11

19.11

Допоможи

природі

SB p.32 Проектна робота

SB p.33

 

Описувати виришення проблеми

Розуміти  конкретну інформацію Вириішувати проблему разом

Rubbish,

paper, glass, metal, earth

We can put magazines in the paper bin.

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміння детальної інформації при читанні

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання

Розуміти вказівки

Ставити питання та відповідати на них.

Розробити вирішення екологічної проблеми.

12

26.11

Мені це подобається

SB p.99

Описувати виришення проблеми

Вириішувати проблему разом

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Розуміти короткі і прості вказівки

Ставити питання та відповідати на них

 

13

03.12

Моя кімната. У зоопарку. Шкільні речі та цифри.

Повторення вивченого матеріалу

SB p.34-35

Проговорювати правопис вивчених слів Розповідь про тварин

Правила ввічливості. Хто що їсть

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків/ Where’s the

hippo from?

Розуміти короткі і прості вказівки Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Грати в гру, опрацьовуючи правопис слів/ Обмінюватися репліками на рівні мікродіалогу

 

Тема 4. Людина. Свята і традиції. 4. Come to my party! Приходь до мене на вечірку

14

10.12

Моя вечірка

SB p.36-38

Розповідати про зовнішність. Описувати товаришів та героїв історії

Екологічна безпека та сталий розвиток:

Розуміє необхідність приведення в порядок місця відпочинку.

Громадянська відповідальність:

Враховує думку товаришів при виборі того чи іншого виду відпочинку.

Здоров'я і безпека:

Розуміє базові правила безпечної поведінки.

Стежити за презентованою інформацією.

Співпрацювати в групі.

Розуміти і виконувати мовленнєві зразки.

Eyes, hair, ears, glasses, nose, mouth, face

She’s got green eyes.

He’s got long hair.

Chant “Come to my party!”

Прослуховувати висловлювання та реагувати на нього

Повторювати за прослуханим

Гра

Ставити питання та відповідати на них

15

17.12

Моя вечірка

SB p.39-41

Новий Рік та Різдво у різних країнах світу

SB p.90

Розвиток навичок аудіювання

Планувати дії разом

Розуміти і виконувати мовленнєві зразки. Співпрацювати в парі.

 Правила поведінки: хоробрість

Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків.

That’s not fair! We’re the winners!

Has he got a big mouth? Yes, he has.

Has she got green eyes? No, she hasn’t. Let’s…

Jane and a snake make cakes on a rainy day.

Прослуховувати та реагувати на прослухані висловлювання. Розрізняти мовлення основних діючих осіб.

Читати про себе і розуміти

Гра. Ставити питання та відповідати на них. Повідомляти про місцезнаходження тварин та описувати їх

Розповідати про улюблене свято

16

24.12

Моя вечірка. Малюємо клоуна

SB p.42

Моя вечірка. Як гарно я провів час!

SB p.43, 91

Повторення структур, представле-них  у розділі. Обговорю-вати вечірку

Інші предмети англійською: природознавство Виконання тестових завдань.

 Стежити за презентованою інформацією

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків: clown, eyes, hair, ears, glasses, nose, mouth, face

He’s got …

She’s got … Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Вказувати відповідний малюнок.

Читати та розуміти значення окремих слів

Помічати  правильну відповідь. Описувати вечірку

За новим Державним стандартом початкової освіти, затвердженим Постановою КМУ від 21 лютого 2018 року №87, та Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко

 

doc
Додав(-ла)
Bokhenska Elina
Пов’язані теми
Англійська мова, Інші матеріали
НУШ
Інкл
Додано
10 січня 2022
Переглядів
603
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку