Календарно-тематичне планування Українська мова (Навчання грамоти) 1 класу

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків з предмету "Українська мова. Навчання грамоти" для 1 класу за Типовою освітньою програмою для початкової школи, розробленою під керівництвом О.Я. Савченко, затвердженою наказом МОН України від 21.03.2018 №268 (зі змінами внесеними наказом МОН від 08.10. 2019 №1272).
Перегляд файлу

 УКРАЇНСЬКА МОВА (НАВЧАННЯ ГРАМОТИ)

За підручником К. Пономарьової (7 годин на тиждень )

 

№ п/п

Тема уроку

Дата

Примітки

1

2

3

4

 

ДОБУКВЕННИЙ ПЕРІОД

 

1

Вступ. Ознайомлення з «Букварем». Правила поведінки на уроці

 

 

2

Письмове приладдя. Правила користування письмовим приладдям. Постава під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу)

 

 

3

Слова, які відповідають на питання що? Розвиток умінь відповідати на запитання що це? Навчальне приладдя

 

 

4

Розташування зошита на парті під час письма. Орієнту­вання на сторінці зошита (праворуч, ліворуч).

 

 

5

Слова, які відповідають на питання хто? Розвиток умінь відповідати на запитання хто це? Сім'я.

 

 

6

Основний рядок сітки зошита (верхня і нижня рядкові лінії). Виконання графічних вправ.

 

 

7

Слова, що відповідають на питання який? яка? яке? які? Світлофор.

 

 

8

Рядок. Середина рядка. Поле на сторінці зошита. Виконання графічних вправ

 

 

9

Слова, які відповідають на питання що робить? Режим дня.

 

 

10

Міжрядкові (допоміжні) лінії сітки зошита (надрядкова, підрядкова)

 

 

11

Речення. Складання речень за малюнками. Відпочинок на природі.

 

 

12

Пряма лінія (вертикальна, горизонтальна). Письмо прямих ліній у рядку в напрямку зліва — направо і згори — вниз.

 

 

13

Службові слова. Природа навколо нас.

 

 

 

14

Похила лінія (коротка, подовжена). Письмо похилих ліній

 

 

 

15

Розповідні, питальні та окличні речення (без уживання термінів). Розділові знаки в кінці речення. Дитячі ігри.

 

 

16

Коротка похила лінія із заокругленням унизу і вгорі. Під­готовчі вправи до написання букв.

 

 

17

Поділ слів на склади. Схематичне зображення складової будови слова. Посуд. Сімейний обід.

 

 

18

Подовжена похила лінія із заокругленням унизу і вгорі. Підготовчі вправи до написання букв.

 

 

19

Наголос у словах. Наголошений склад. Казки. Ляльковий театр. Робота з дитячою книжкою

 

 

20

Подовжена похила лінія з петлею внизу. Підготовчі вправи до написання букв. Розвиток зв'язного мовлення

 

 

21

Голосні та приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Овочі і фрукти.

 

 

22

Подовжена похила лінія з петлею вгорі. Підготовчі вправи до написання букв.

 

 

23

Тверді і м'які приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Зоряне небо.

 

 

24

Письмо великих і малих півовалів. Підготовчі вправи до написання букв.

 

 

25

Звукові схеми слів. Вправляння у звуковому аналізі мовле­них слів. Птахи.

 

 

26

Письмо великих і малих овалів. Підготовчі вправи до написання букв.

 

 

27

Звукові схеми слів. Звірі. У зоопарку

 

 

 

28

З'єднувальні лінії (верхнє, середнє і нижнє з'єднання). Поєднання елементів букв.

 

 

29

Повторення вивченого в добукварний період. Професії. Ким ти мрієш стати? Робота з дитячою книжкою

 

 

30

Удосконалення уміння писати вивчені елементи букв.

Розвиток зв'язного мовлення

 

 

 

БУКВЕННИЙ ПЕРІОД

 

31

Звук [а], позначення його буквою «а». Виділення звука [а] в словах. Встановлення відповідності між малюнками і звуко­вими схемами слів. Складання речень за малюнками.

 

 

32

Письмо малої букви а. Підготовчі графічні вправи.

 

 

 

33

Закріплення звукового значення букви «а». Велика бук­ва  А Складання розповіді за малюнком.

 

 

34

Письмо великої букви А. Написання буквосполучень аа, Аа. Підготовчі графічні вправи.

 

 

35

Звук ], позначення його буквою «о». Встановлення від­повідності між малюнками і звуковими схемами слів. Звуковий аналіз слів.

 

 

36

Письмо малої букви о. Поєднання її з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах.

 

 

37

Закріплення звукового значення букви «о». Велика бук­ва О. Складання розповіді за малюнками.

 

 

38

Письмо великої букви О. Поєднання її з іншими буквами.

 

 

 

39

Звук [у], позначення його буквою «у». Виділення звука ] в словах. Звуковий аналіз слів. Складання речень за ма­люнками.

 

 

40

Письмо малої букви у. Написання буквосполучень. Виді­лення вивчених букв у словах.

 

 

41

Закріплення звукового значення букви «у». Велика бук­ва У. Складання речень за малюнками.

Робота з дитячою книжкою

 

 

42

Написання великої букви У. Поєднання її з вивченими бук­вами. Підготовчі графічні вправи.

Розвиток зв'язного мов­лення

 

 

43

Звук ]. Позначення його буквою «и».  Виділення звука [и] в словах. Робота з дитячою книжкою

 

 

44

Письмо букви и. Безвідривне з'єднання букв. Диктант вивчених букв. Розвиток зв'язного мовлення

 

 

45

Звук [і], позначення його буквою «і». Виділення звука [і] в словах. Буква «і» в ролі окремого слова. Складання ре­чень за малюнками

 

 

46

Письмо малої букви і. Написання буквосполучень.

 

 

 

47

Закріплення звукового значення букви «і». Велика буква І. Складання речень за малюнками.

 

 

48

Письмо великої букви І, поєднання її з вивченими буква­ми. Написання буквосполучень.

 

 

49

Звук ], позначення його буквою «е». Виділення звука [е] в словах. Звуковий аналіз слів. Складання речень за ма­люнками

 

 

50

Письмо малої букви є. Написання буквосполучень. Дик­тант вивчених букв.

 

 

51

Закріплення звукового значення букви «е». Велика бук­ва Е.  Складання речень за малюнками.

 

 

52

Письмо великої букви Е. Підготовчі графічні вправи. На­писання вивчених букв, буквосполучень.

 

 

53

Звуки [л], [л'], позначення їх буквою «ел». Звуковий ана­ліз слів із твердими й м'якими приголосними. Читання складів.

 

 

54

Письмо малої букви л. Підготовчі графічні вправи. Напи­сання складів із буквою л.

 

 

55

Закріплення звукових значень букви «ел». Велика буква Л. Читання складів, слів, речень. Робота з дитячою книж­кою

 

 

56

Письмо великої букви Л. Написання складів, слів із буква­ми л, Л. Розвиток зв'язного мовлення.

 

 

57

Звук [м], позначення його буквою «ем». Читання складів і слів із вивченими буквами. Робота з дитячою книжкою

 

 

58

Письмо малої букви м, буквосполучень. Написання пря­мих і обернених складів із буквою м, слів. Розвиток зв'язного мовлення

 

 

59

Закріплення звукового значення букви «ем». Велика бук­ва М. Читання складів і слів. Читання тексту.

 

 

60

Письмо великої букви М. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень із буквою М.

 

 

61

Звуки [с], [с'], позначення їх буквою «ес». Читання скла­дів і слів з вивченими літерами.

 

 

62

Письмо малої букви с. Написання складів, слів і речень із буквою с. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

 

 

63

Закріплення звукових значень букви «ес». Велика буква С. Читання слів і речень. Опрацювання тексту.

 

 

64

Письмо великої букви С, складів та слів із нею. Складання і записування речень з вивченими буквами.

 

 

65

Звуки [н], [н'], позначення їх буквою «ен». Читання скла­дів, слів. Читання і доповнення речень.

 

 

66

Письмо малої букви н, складів і слів з нею. Списування буквосполучень, поданих друкованим шрифтом.

 

 

67

Закріплення звукових значення букви «ен». Велика бук­ва Н. Читання слів і речень з вивченими буквами.

 

 

68

Письмо великої букви Н. Написання складів, слів і речень з вивченими буквами. Диктант складів.

 

 

69

Звук [к], позначення його буквою «ка». Читання складів, слів і речень з вивченими буквами.

 

 

70

Письмо малої букви к. Написання к у поєднанні з вивченими буквами. Написання слів і речень.

 

 

71

Закріплення звукового значення букви «ка». Велика буква К. Читання слів і речень з вивченими буквами.

Робота з дитячою книжкою

 

 

72

Письмо великої букви К. Написання буквосполучень, складів і слів. Складання і записування речень.

Розвиток зв'язного мовлення

 

 

73

Звук ],позначення його буквою «ве». Читання складів, слів і речень. Звуковий аналіз слів.

 

 

 

74

Письмо малої букви в. написання буквосполучень, складів, слів і речень із вивченими буквами.

 

 

75

Закріплення звукового значення букви «ве». Велика буква В. Особові займенники він, вона, воно, вони (без уживання термін

 

 

76

Письмо великої букви В. Написання складів, слів та речень з вивченими буквами.

 

 

77

Звук [п],позначення його буквою «пе». Удосконалення навичок звукового аналізу слів. Читання складів, слів речень.

 

 

78

Письмо малої букви п. написання складів, речень. Складання і записування слів із вивчених букв.

 

 

79

Закріплення звукового значення букви «пе». Велика буква П. Читання слів і речень. Опрацювання тексту.

 

 

80

Письмо великої букви П. Написання буквосполучень, складів, слів та речень із вивченими буквами.

 

 

81

Звуки [р], [р'], позначення їх буквою «ер». Читання складів, слів, речень з вивченими буквами

 

 

82

Письмо малої букви р, складів і слів з нею. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

 

 

83

Закріплення звукових значень букви «ер». Велика буква Р Читання складів, слів. Опрацювання тексту. Робота з дитячою книжкою

 

 

84

Письмо великої букви Р. Написання складів, слів та речень з вивченими буквами. Розвиток зв'язного мовлення

 

 

85

Звуки [т], [т'], позначення їх буквою «те». Читання складів, слів, речень. Звуковий аналіз слів.

 

 

86

Письмо малої букви т. Підготовчі графічні вправи. Пись­мо складів, слів і речень із вивченими буквами.

 

 

87

Закріплення звукових значень букви «те». Велика буква Т. Читання слів, речень. Опрацювання тексту.

 

 

88

Письмо великої букви Т. Написання складів, слів і речень з вивченими буквами.

 

 

89

Звуки [д], [д'] , позначення їх буквою «де». Практичне засвоєння дзвінкої вимови звуків у кінці складів і слів. Опрацювання тексту.

 

 

90

Письмо малої букви д. Написання буквосполучень, скла­дів, слів і речень з вивченими буквами

 

 

91

Закріплення звукових значень букви «де». Велика буква Д. Складання розповіді за серією малюнків. Опрацювання тексту.

 

 

92

Письмо великої букви Д, складів та слів із нею. Написання речень. Навчальний диктант.

 

 

93

Звуки [з], [з'], позначення їх буквою «зе». Дзвінке вимов­ляння цих звуків у кінці слів і складів. Слова, однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням.

 

 

94

Письмо малої букви з: Написання складів та слів із бук­вою з. Складання і записування речень.

 

 

95

Закріплення звукових значень букви «зе». Велика буква 3. Читання складів і слів. Звуковий аналіз слів.

 

 

96

Письмо великої букви 3. Написання складів, слів та речень із вивченими буквами. Складання і записування слів.

 

 

97

Закріплення звукових значень вивчених букв. Закріплення вміння читати. Робота з дитячою книжкою.

 

 

98

Удосконалення вмінь писати вивчені букви, слова і речення з ними.  Розвиток зв'язного мовлення.

 

 

99

Звук ], позначення його буквою «ій» («йот»). Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Уявлення про слова, протилежні за значенням. Опрацювання тексту.

 

 

100

Письмо малої букви й, буквосполучень із нею. Складання і записування слів. Списування речення, поданого друко­ваним шрифтом.

 

 

101

Закріплення звукового значення букви «ій» («йот»). Ве­лика буква Й. Читання слів. Опрацювання тексту.

 

 

102

Письмо великої букви Й. Написання буквосполучень, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом

 

 

103

Звук ], позначення його буквою «бе». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Залежність значення слова від зміни наголосу в ньому. Опрацювання тексту.

 

 

104

Письмо малої букви б. Написання складів, слів та речень із вивченими буквами. Списування друкованого речення.

 

 

105

Закріплення звукового значення букви «бе». Велика буква Б. Читання складів і слів. Опрацювання тексту.

 

 

106

Письмо великої букви Б, складів, слів та речень з нею. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

 

 

107

Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання.

 

 

108

Закріплення вмінь писати вивчені букви в поєднанні. По­будова речень за поданим початком і малюнками.

 

 

109

Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання.

 

 

110

Написання розділових знаків ! ? , .  Записування речень з ними.

 

 

111

Підсумковий урок за семестр.  Вправи для розвитку навички читання. Робота з дитячою книжкою.

 

 

112

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і ре­чення з ними. Розвиток зв'язного мовлення

 

 

113

Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання.

 

 

114

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і ре­чення з ними

 

 

115

Звук [г]. Мала буква г. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

 

 

116

Написання малої букви г, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

 

 

117

Велика буква Г. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

 

 

118

Написання великої букви Г, складів, слів і речень з вивченими буквами

 

 

119

Звук [ґ]. Мала і велика букви Ґ ґ. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

 

 

 

120

Написання малої букви ґ. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

 

 

121

Закріплення вміння читати. Опрацювання тексту.

Робота з дитячою книжкою

 

 

122

Написання великої букви Ґ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення.

Розвиток зв'язного мовлення.

 

 

123

Звук [ж]. Мала буква ж. Читання слів і тексту  вивченими літерами

 

 

124

Написання малої букви ж, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

 

 

125

Велика буква Ж. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами.

 

 

126

Написання великої букви Ж. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

 

 

127

Звук [ш]. Мала буква ш. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

 

 

128

Написання малої букви ш, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

 

 

129

Велика буква Ш. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

 

 

130

Написання великої букви Ш. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

 

 

131

Буква ь (знак м’якшення). Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою

 

 

132

Написання букви ь, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення.

Розвиток зв’язного мовлення (Звірі)

 

 

133

Буквосполучення ьо. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами. Добір протилежних за значенням слів.

 

 

134

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком і малюнками.

 

 

135

Звук [х]. Мала буква х. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

 

 

136

Написання малої букви х, складів, слів і речень з вивченими буквами. Відновлення деформованих слів. Списування друкованого речення

 

 

137

Велика буква Х. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

 

 

138

Написання великої букви Х. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками

 

 

139

Звук [ч]. Мала буква ч. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

 

 

140

Написання малої букви ч, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком

 

 

141

Велика буква Ч. Читання слів і тексту з вивченими літерами. Уявлення про близькі за значенням слова

 

 

142

Написання великої букви Ч. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками

 

 

143

Мала буква я. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами.

 

 

144

Написання малої букви я, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення.

 

 

145

Велика буква Я. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою

 

 

146

Написання великої букви Я. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Відновлення деформованих слів. Розвиток зв’язного мовлення (Птахи)

 

 

147

Звуки [ц], [ц′]. Мала буква ц. Читання слів і тексту з вивченими літерами

 

 

148

Написання малої букви ц, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення

 

 

149

Велика буква Ц. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про однину і множину іменників (без уживання термінів)

 

 

150

Написання великої букви Ц. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Записування відповіді на запитання

 

 

151

Мала буква ю. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами

 

 

152

Написання малої букви ю, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком

 

 

153

Велика буква Ю. Читання слів і тексту з вивченими літерами

 

 

154

Написання великої букви Ю. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Побудова речень за поданим початком і малюнками

 

 

155

Мала буква є. Читання слів і тексту з вивченими літерами

 

 

156

Написання малої букви є, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Записування відповіді на запитання

 

 

157

Велика буква Є. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою

 

 

158

Написання великої букви Є. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Розвиток зв’язного мовлення (Пори року)

 

 

159

Мала буква ї. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

 

 

160

Написання малої букви ї, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком

 

 

161

Велика буква Ї. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

 

 

162

Написання великої букви Ї. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Відновлення деформованого речення

 

 

163

Звук [ф]. Мала буква ф. Читання слів і тексту з вивченими літерами

 

 

164

Написання малої букви ф, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками

 

 

165

Велика буква Ф. Читання слів і тексту з вивченими літерами

 

 

166

Написання великої букви Ф. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Відновлення деформованих слів

 

 

167

Мала буква щ. Читання слів і тексту з вивченими літерами

 

 

 

168

Написання малої букви щ, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення

 

 

169

Велика буква Щ. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

 

 

170

Написання великої букви Щ, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення

 

 

171

Закріплення вміння читати.

Робота з дитячою книжкою

 

 

172

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованих речень. Розвиток зв’язного мовлення (Явища природи)

 

 

173

Звуки Без имени-2, Без имени-1, буквосполучення дз. Читання текстів з вивченими літерами

 

 

174

Написання слів з буквосполученням дз, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення

 

 

175

Звук ­­Без имени-1, буквосполучення дж. Читання слів, словосполучень і тексту з вивченими літерами

 

 

176

Написання слів з буквосполученням дж. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованих речень

 

 

177

Апостроф. Читання слів і тексту з вивченими літерами

 

 

178

Написання слів з апострофом, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованих речень

 

 

179

Алфавіт. Читання літер алфавіту, тексту з вивченими літерами

 

 

180

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком

 

 

 

ПІСЛЯБУКВЕНИЙ ПЕРІОД

181

Які тварини мають роги? Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Хто в хатці живе?»  Л. Голота

 

 

182

Застосування правил мовленнєвого етикету під час знайомства

 

 

183

Татків секрет. Опрацювання тексту «Папужка» Людмили Борщевської

 

 

184

Написання слів з буквою ґ. Побудова речень за поданим початком і малюнками

 

 

185

Вірші про пригоди дітей .  «Де букварик» Г. Бойка,  Що разом» П. Кралюка. Робота з дитячою книжкою

 

 

186

Розвиток зв’язного мовлення (Професії)

 

 

187

Такий різний. Робота над оповіданням «У гостях і дома» Олександра Мітта

 

 

188

Без имени-1Написання слів зі звуками , Без имени-2, Без имени-1. Складання і записування речень

 

 

189

Моя сім'я. Робота над виразним читанням вірша «Татко і матуся» Лесі Вознюк

 

 

190

Слова з буквою щ. Побудова і записування речень.

 

 

191

От тобі і фокус.! Опрацювання тексту «Фокус-мокус» Дмитра Чередниченка

 

 

192

Слова з апострофом. Побудова речень за поданим початком і малюнками

 

 

193

Кому жити цікаво? Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Великий і малий» Валентина Бичка

 

 

194

Правопис слів з йо. Складання і записування речень

 

 

195

Знахідка. Підготовка до читання за ролями тексту «Чужа іграшка» Людмили Борщевської

 

 

196

Написання слів з ьо. Формування уміння користуватись довідкою

 

 

197

Сваримось і миримось. Опрацювання вірша «Сварка» Марії Пригари

 

 

198

Поділ слів для переносну з рядка в рядок

 

 

199

Робота над усвідомленим читанням тексту «Найкращий день» Марії Бабенко. Робота з дитячою книжкою

 

 

200

Розвиток зв'язного мовлення (Транспорт)

 

 

201

Живий подарунок. Робота над виразним читанням тексту «Мурчик і Жмурчик» Дмитра Чередниченка

 

 

202

Утворення нових слів шляхом заміни чи додавання букв. Удосконалення  і списування тексту

 

 

203

Хто здоровий, той не плаче! Опрацювання вірша «Здоровим будь!» Грицька Бойка.

 

 

204

Утворення слів шляхом додавання значущих частин – префікса, суфікса (без уживання термінів). Складання і записування речень

 

 

205

Чому дівчинка засоромилася? Підготовка до читання за ролями тексту «Корисна розмова» Теклі Білецької

 

 

206

Спостереження за багатозначними словами, складання і записування речень із ними

 

 

207

Дні тижня. Виразне читання віршів про дні тижня

 

 

208

Добір протилежних за значенням слів. Перетворення і списування тексту

 

 

209

Дванадцять братів. Виразне читання віршів про місяці.

 

 

 

210

Знаходження близьких за значенням слів. Складання і записування речень

 

 

211

Робота на оповіданням «Чотири бажання» Костянтина Ушинського. Робота з дитячою книжкою

 

 

212

Розрізнення слів, які відповідають на питання що? і хто?. Побудова і записування речень

 

 

213

У п’ять разів більший! Робота над усвідомленим читанням тексту «Чий апельсин більший» Віри Карасьової

 

 

214

Розвиток зв’язного мовлення (Рослини)

 

 

215

Усе навпаки! Опрацювання вірша «Навпакійко» Тетяни Лисенко

 

 

216

Уживання великої букви в словах. Побудова і записування речень за малюнками

 

 

217

Про кмітливість. Робота на виразним читанням і розумінням казки «Мишка, Кіт і гарбуз»

 

 

218

Розпізнавання слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які?. Виконання завдання за зразком

 

 

219

Чи є зуби у мурахи? Підготовка до читання за ролями оповідання «Маленька мураха» Василя Шкляра.

 

 

220

Добір слів, які відповідають на питання що робить? що роблять?. Утворення і записування речень з поданими словами.

 

 

221

Щось невесело. Робота над усвідомленим читанням тексту «Новий велосипед» Миколи Стеценка

 

 

222

Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки?. Вправляння у читанні числових виразів

 

 

223

Чарівні ключики. Опрацювання тексту «Є на світі чарівні слова» Марії Бабенко

 

 

224

Розвиток уявлення про службові слова. Складання і записування речень зі службовими словами

 

 

225

Про нетерплячість. Усвідомлене читання казки «Умій почекати» Костянтина Ушинського

 

 

226

Складання і записування речень з поданими словами, за малюнком

 

 

227

Що здивувало Мурашку? Робота над виразним читанням тексту «Коник і Сонечко» Василя Маруги. Робота з дитячою книжкою

 

 

228

Розвиток зв'язного мовлення (Ввічливі слова)

 

 

229

 Іди-іди, дощику! Виразне читання тексту «Іди, іди, дощику» Зірки Мензатюк

 

 

230

Побудова, правильне інтонування і записування запитань

 

 

 

231

Українські народні заклички і забавлянки.

 

 

 

232

Контрольне списування.

 

 

 

233

Чому мама усміхалась? Робота над розумінням тексту «Зараз» Олега Буценя

 

 

 

234

Читання й записування речень зі знаком оклику

 

 

 

235

Відірваний ґудзик. Опрацювання тексту «Казка про ґудзик» Марії Солтис-Смирнової.

 

 

236

Складання і записування розповіді з поданих речень.

 

 

 

237

Дощик для Жанночки. Робота над текстом «Кольоровий дощик» Марії Солтис-Смирнової

 

 

238

Усна народна творчість. Робота над українськими народними казками.

 

 

239

Закріплення вмінь писати під диктовку. Словниковий диктант.

 

 

240

Відгадування предметів за їх описом. Побудова опису тварини за малюнком

 

 

241

Літо – радісна пора. Підсумковий урок

 

 

 

242

Складання розповіді на задану тему. Побудова і записування речень. Підсумковий урок

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
14 вересня 2023
Переглядів
3394
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку