УКРАЇНСЬКА МОВА (НАВЧАННЯ ГРАМОТИ)
За підручником К. Пономарьової (7 годин на тиждень )
№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
||
ДОБУКВЕННИЙ ПЕРІОД
|
|||||
1 |
Вступ. Ознайомлення з «Букварем». Правила поведінки на уроці |
|
|
||
2 |
Письмове приладдя. Правила користування письмовим приладдям. Постава під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу) |
|
|
||
3 |
Слова, які відповідають на питання що? Розвиток умінь відповідати на запитання що це? Навчальне приладдя |
|
|
||
4 |
Розташування зошита на парті під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (праворуч, ліворуч). |
|
|
||
5 |
Слова, які відповідають на питання хто? Розвиток умінь відповідати на запитання хто це? Сім'я. |
|
|
||
6 |
Основний рядок сітки зошита (верхня і нижня рядкові лінії). Виконання графічних вправ. |
|
|
||
7 |
Слова, що відповідають на питання який? яка? яке? які? Світлофор. |
|
|
||
8 |
Рядок. Середина рядка. Поле на сторінці зошита. Виконання графічних вправ |
|
|
||
9 |
Слова, які відповідають на питання що робить? Режим дня. |
|
|
||
10 |
Міжрядкові (допоміжні) лінії сітки зошита (надрядкова, підрядкова) |
|
|
||
11 |
Речення. Складання речень за малюнками. Відпочинок на природі. |
|
|
||
12 |
Пряма лінія (вертикальна, горизонтальна). Письмо прямих ліній у рядку в напрямку зліва — направо і згори — вниз. |
|
|
||
13 |
Службові слова. Природа навколо нас.
|
|
|
||
14 |
Похила лінія (коротка, подовжена). Письмо похилих ліній
|
|
|
||
15 |
Розповідні, питальні та окличні речення (без уживання термінів). Розділові знаки в кінці речення. Дитячі ігри. |
|
|
||
16 |
Коротка похила лінія із заокругленням унизу і вгорі. Підготовчі вправи до написання букв. |
|
|
||
17 |
Поділ слів на склади. Схематичне зображення складової будови слова. Посуд. Сімейний обід. |
|
|
||
18 |
Подовжена похила лінія із заокругленням унизу і вгорі. Підготовчі вправи до написання букв. |
|
|
||
19 |
Наголос у словах. Наголошений склад. Казки. Ляльковий театр. Робота з дитячою книжкою |
|
|
||
20 |
Подовжена похила лінія з петлею внизу. Підготовчі вправи до написання букв. Розвиток зв'язного мовлення |
|
|
||
21 |
Голосні та приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Овочі і фрукти. |
|
|
||
22 |
Подовжена похила лінія з петлею вгорі. Підготовчі вправи до написання букв. |
|
|
||
23 |
Тверді і м'які приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Зоряне небо. |
|
|
||
24 |
Письмо великих і малих півовалів. Підготовчі вправи до написання букв. |
|
|
||
25 |
Звукові схеми слів. Вправляння у звуковому аналізі мовлених слів. Птахи. |
|
|
||
26 |
Письмо великих і малих овалів. Підготовчі вправи до написання букв. |
|
|
||
27 |
Звукові схеми слів. Звірі. У зоопарку
|
|
|
||
28 |
З'єднувальні лінії (верхнє, середнє і нижнє з'єднання). Поєднання елементів букв. |
|
|
||
29 |
Повторення вивченого в добукварний період. Професії. Ким ти мрієш стати? Робота з дитячою книжкою |
|
|
||
30 |
Удосконалення уміння писати вивчені елементи букв. Розвиток зв'язного мовлення |
|
|
||
БУКВЕННИЙ ПЕРІОД
|
|||||
31 |
Звук [а], позначення його буквою «а». Виділення звука [а] в словах. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Складання речень за малюнками. |
|
|
||
32 |
Письмо малої букви а. Підготовчі графічні вправи.
|
|
|
||
33 |
Закріплення звукового значення букви «а». Велика буква А Складання розповіді за малюнком. |
|
|
||
34 |
Письмо великої букви А. Написання буквосполучень аа, Аа. Підготовчі графічні вправи. |
|
|
||
35 |
Звук [о], позначення його буквою «о». Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Звуковий аналіз слів. |
|
|
||
36 |
Письмо малої букви о. Поєднання її з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах. |
|
|
||
37 |
Закріплення звукового значення букви «о». Велика буква О. Складання розповіді за малюнками. |
|
|
||
38 |
Письмо великої букви О. Поєднання її з іншими буквами.
|
|
|
||
39 |
Звук [у], позначення його буквою «у». Виділення звука [у] в словах. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками. |
|
|
||
40 |
Письмо малої букви у. Написання буквосполучень. Виділення вивчених букв у словах. |
|
|
||
41 |
Закріплення звукового значення букви «у». Велика буква У. Складання речень за малюнками. Робота з дитячою книжкою |
|
|
||
42 |
Написання великої букви У. Поєднання її з вивченими буквами. Підготовчі графічні вправи. Розвиток зв'язного мовлення |
|
|
||
43 |
Звук [и]. Позначення його буквою «и». Виділення звука [и] в словах. Робота з дитячою книжкою |
|
|
||
44 |
Письмо букви и. Безвідривне з'єднання букв. Диктант вивчених букв. Розвиток зв'язного мовлення |
|
|
||
45 |
Звук [і], позначення його буквою «і». Виділення звука [і] в словах. Буква «і» в ролі окремого слова. Складання речень за малюнками |
|
|
||
46 |
Письмо малої букви і. Написання буквосполучень.
|
|
|
||
47 |
Закріплення звукового значення букви «і». Велика буква І. Складання речень за малюнками. |
|
|
||
48 |
Письмо великої букви І, поєднання її з вивченими буквами. Написання буквосполучень. |
|
|
||
49 |
Звук [е], позначення його буквою «е». Виділення звука [е] в словах. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками |
|
|
||
50 |
Письмо малої букви є. Написання буквосполучень. Диктант вивчених букв. |
|
|
||
51 |
Закріплення звукового значення букви «е». Велика буква Е. Складання речень за малюнками. |
|
|
||
52 |
Письмо великої букви Е. Підготовчі графічні вправи. Написання вивчених букв, буквосполучень. |
|
|
||
53 |
Звуки [л], [л'], позначення їх буквою «ел». Звуковий аналіз слів із твердими й м'якими приголосними. Читання складів. |
|
|
||
54 |
Письмо малої букви л. Підготовчі графічні вправи. Написання складів із буквою л. |
|
|
||
55 |
Закріплення звукових значень букви «ел». Велика буква Л. Читання складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою |
|
|
||
56 |
Письмо великої букви Л. Написання складів, слів із буквами л, Л. Розвиток зв'язного мовлення. |
|
|
||
57 |
Звук [м], позначення його буквою «ем». Читання складів і слів із вивченими буквами. Робота з дитячою книжкою |
|
|
||
58 |
Письмо малої букви м, буквосполучень. Написання прямих і обернених складів із буквою м, слів. Розвиток зв'язного мовлення |
|
|
||
59 |
Закріплення звукового значення букви «ем». Велика буква М. Читання складів і слів. Читання тексту. |
|
|
||
60 |
Письмо великої букви М. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень із буквою М. |
|
|
||
61 |
Звуки [с], [с'], позначення їх буквою «ес». Читання складів і слів з вивченими літерами. |
|
|
||
62 |
Письмо малої букви с. Написання складів, слів і речень із буквою с. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
||
63 |
Закріплення звукових значень букви «ес». Велика буква С. Читання слів і речень. Опрацювання тексту. |
|
|
||
64 |
Письмо великої букви С, складів та слів із нею. Складання і записування речень з вивченими буквами. |
|
|
||
65 |
Звуки [н], [н'], позначення їх буквою «ен». Читання складів, слів. Читання і доповнення речень. |
|
|
||
66 |
Письмо малої букви н, складів і слів з нею. Списування буквосполучень, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
||
67 |
Закріплення звукових значення букви «ен». Велика буква Н. Читання слів і речень з вивченими буквами. |
|
|
||
68 |
Письмо великої букви Н. Написання складів, слів і речень з вивченими буквами. Диктант складів. |
|
|
||
69 |
Звук [к], позначення його буквою «ка». Читання складів, слів і речень з вивченими буквами. |
|
|
||
70 |
Письмо малої букви к. Написання к у поєднанні з вивченими буквами. Написання слів і речень. |
|
|
||
71 |
Закріплення звукового значення букви «ка». Велика буква К. Читання слів і речень з вивченими буквами. Робота з дитячою книжкою |
|
|
||
72 |
Письмо великої букви К. Написання буквосполучень, складів і слів. Складання і записування речень. Розвиток зв'язного мовлення |
|
|
||
73 |
Звук [в],позначення його буквою «ве». Читання складів, слів і речень. Звуковий аналіз слів.
|
|
|
||
74 |
Письмо малої букви в. написання буквосполучень, складів, слів і речень із вивченими буквами. |
|
|
||
75 |
Закріплення звукового значення букви «ве». Велика буква В. Особові займенники він, вона, воно, вони (без уживання термін |
|
|
||
76 |
Письмо великої букви В. Написання складів, слів та речень з вивченими буквами. |
|
|
||
77 |
Звук [п],позначення його буквою «пе». Удосконалення навичок звукового аналізу слів. Читання складів, слів речень. |
|
|
||
78 |
Письмо малої букви п. написання складів, речень. Складання і записування слів із вивчених букв. |
|
|
||
79 |
Закріплення звукового значення букви «пе». Велика буква П. Читання слів і речень. Опрацювання тексту. |
|
|
||
80 |
Письмо великої букви П. Написання буквосполучень, складів, слів та речень із вивченими буквами. |
|
|
||
81 |
Звуки [р], [р'], позначення їх буквою «ер». Читання складів, слів, речень з вивченими буквами |
|
|
||
82 |
Письмо малої букви р, складів і слів з нею. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
|
|
||
83 |
Закріплення звукових значень букви «ер». Велика буква Р Читання складів, слів. Опрацювання тексту. Робота з дитячою книжкою |
|
|
||
84 |
Письмо великої букви Р. Написання складів, слів та речень з вивченими буквами. Розвиток зв'язного мовлення |
|
|
||
85 |
Звуки [т], [т'], позначення їх буквою «те». Читання складів, слів, речень. Звуковий аналіз слів. |
|
|
||
86 |
Письмо малої букви т. Підготовчі графічні вправи. Письмо складів, слів і речень із вивченими буквами. |
|
|
||
87 |
Закріплення звукових значень букви «те». Велика буква Т. Читання слів, речень. Опрацювання тексту. |
|
|
||
88 |
Письмо великої букви Т. Написання складів, слів і речень з вивченими буквами. |
|
|
||
89 |
Звуки [д], [д'] , позначення їх буквою «де». Практичне засвоєння дзвінкої вимови звуків у кінці складів і слів. Опрацювання тексту. |
|
|
||
90 |
Письмо малої букви д. Написання буквосполучень, складів, слів і речень з вивченими буквами |
|
|
||
91 |
Закріплення звукових значень букви «де». Велика буква Д. Складання розповіді за серією малюнків. Опрацювання тексту. |
|
|
||
92 |
Письмо великої букви Д, складів та слів із нею. Написання речень. Навчальний диктант. |
|
|
||
93 |
Звуки [з], [з'], позначення їх буквою «зе». Дзвінке вимовляння цих звуків у кінці слів і складів. Слова, однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням. |
|
|
||
94 |
Письмо малої букви з: Написання складів та слів із буквою з. Складання і записування речень. |
|
|
||
95 |
Закріплення звукових значень букви «зе». Велика буква 3. Читання складів і слів. Звуковий аналіз слів. |
|
|
||
96 |
Письмо великої букви 3. Написання складів, слів та речень із вивченими буквами. Складання і записування слів. |
|
|
||
97 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Закріплення вміння читати. Робота з дитячою книжкою. |
|
|
||
98 |
Удосконалення вмінь писати вивчені букви, слова і речення з ними. Розвиток зв'язного мовлення. |
|
|
||
99 |
Звук [й], позначення його буквою «ій» («йот»). Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Уявлення про слова, протилежні за значенням. Опрацювання тексту. |
|
|
||
100 |
Письмо малої букви й, буквосполучень із нею. Складання і записування слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. |
|
|
||
101 |
Закріплення звукового значення букви «ій» («йот»). Велика буква Й. Читання слів. Опрацювання тексту. |
|
|
||
102 |
Письмо великої букви Й. Написання буквосполучень, слів. Списування речення, поданого друкованим шрифтом |
|
|
||
103 |
Звук [б], позначення його буквою «бе». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Залежність значення слова від зміни наголосу в ньому. Опрацювання тексту. |
|
|
||
104 |
Письмо малої букви б. Написання складів, слів та речень із вивченими буквами. Списування друкованого речення. |
|
|
||
105 |
Закріплення звукового значення букви «бе». Велика буква Б. Читання складів і слів. Опрацювання тексту. |
|
|
||
106 |
Письмо великої букви Б, складів, слів та речень з нею. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. |
|
|
||
107 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. |
|
|
||
108 |
Закріплення вмінь писати вивчені букви в поєднанні. Побудова речень за поданим початком і малюнками. |
|
|
||
109 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. |
|
|
||
110 |
Написання розділових знаків ! ? , . Записування речень з ними. |
|
|
||
111 |
Підсумковий урок за семестр. Вправи для розвитку навички читання. Робота з дитячою книжкою. |
|
|
||
112 |
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Розвиток зв'язного мовлення |
|
|
||
113 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. |
|
|
||
114 |
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними |
|
|
||
115 |
Звук [г]. Мала буква г. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
|
|
||
116 |
Написання малої букви г, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
|
|
||
117 |
Велика буква Г. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
|
|
||
118 |
Написання великої букви Г, складів, слів і речень з вивченими буквами |
|
|
||
119 |
Звук [ґ]. Мала і велика букви Ґ ґ. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами
|
|
|
||
120 |
Написання малої букви ґ. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
|
|
||
121 |
Закріплення вміння читати. Опрацювання тексту. Робота з дитячою книжкою |
|
|
||
122 |
Написання великої букви Ґ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Розвиток зв'язного мовлення. |
|
|
||
123 |
Звук [ж]. Мала буква ж. Читання слів і тексту вивченими літерами |
|
|
||
124 |
Написання малої букви ж, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
|
|
||
125 |
Велика буква Ж. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами. |
|
|
||
126 |
Написання великої букви Ж. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
|
|
||
127 |
Звук [ш]. Мала буква ш. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
|
|
||
128 |
Написання малої букви ш, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
|
|
||
129 |
Велика буква Ш. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
|
|
||
130 |
Написання великої букви Ш. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
|
|
||
131 |
Буква ь (знак м’якшення). Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою |
|
|
||
132 |
Написання букви ь, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Розвиток зв’язного мовлення (Звірі) |
|
|
||
133 |
Буквосполучення ьо. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами. Добір протилежних за значенням слів. |
|
|
||
134 |
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком і малюнками. |
|
|
||
135 |
Звук [х]. Мала буква х. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
|
|
||
136 |
Написання малої букви х, складів, слів і речень з вивченими буквами. Відновлення деформованих слів. Списування друкованого речення |
|
|
||
137 |
Велика буква Х. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
|
|
||
138 |
Написання великої букви Х. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
|
|
||
139 |
Звук [ч]. Мала буква ч. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
|
|
||
140 |
Написання малої букви ч, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком |
|
|
||
141 |
Велика буква Ч. Читання слів і тексту з вивченими літерами. Уявлення про близькі за значенням слова |
|
|
||
142 |
Написання великої букви Ч. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
|
|
||
143 |
Мала буква я. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами. |
|
|
||
144 |
Написання малої букви я, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. |
|
|
||
145 |
Велика буква Я. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою |
|
|
||
146 |
Написання великої букви Я. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Відновлення деформованих слів. Розвиток зв’язного мовлення (Птахи) |
|
|
||
147 |
Звуки [ц], [ц′]. Мала буква ц. Читання слів і тексту з вивченими літерами |
|
|
||
148 |
Написання малої букви ц, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
|
|
||
149 |
Велика буква Ц. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про однину і множину іменників (без уживання термінів) |
|
|
||
150 |
Написання великої букви Ц. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Записування відповіді на запитання |
|
|
||
151 |
Мала буква ю. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами |
|
|
||
152 |
Написання малої букви ю, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком |
|
|
||
153 |
Велика буква Ю. Читання слів і тексту з вивченими літерами |
|
|
||
154 |
Написання великої букви Ю. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
|
|
||
155 |
Мала буква є. Читання слів і тексту з вивченими літерами |
|
|
||
156 |
Написання малої букви є, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Записування відповіді на запитання |
|
|
||
157 |
Велика буква Є. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою |
|
|
||
158 |
Написання великої букви Є. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Розвиток зв’язного мовлення (Пори року) |
|
|
||
159 |
Мала буква ї. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
|
|
||
160 |
Написання малої букви ї, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком |
|
|
||
161 |
Велика буква Ї. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
|
|
||
162 |
Написання великої букви Ї. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Відновлення деформованого речення |
|
|
||
163 |
Звук [ф]. Мала буква ф. Читання слів і тексту з вивченими літерами |
|
|
||
164 |
Написання малої букви ф, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
|
|
||
165 |
Велика буква Ф. Читання слів і тексту з вивченими літерами |
|
|
||
166 |
Написання великої букви Ф. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Відновлення деформованих слів |
|
|
||
167 |
Мала буква щ. Читання слів і тексту з вивченими літерами
|
|
|
||
168 |
Написання малої букви щ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
|
|
||
169 |
Велика буква Щ. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами |
|
|
||
170 |
Написання великої букви Щ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
|
|
||
171 |
Закріплення вміння читати. Робота з дитячою книжкою |
|
|
||
172 |
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованих речень. Розвиток зв’язного мовлення (Явища природи) |
|
|
||
173 |
Звуки , , буквосполучення дз. Читання текстів з вивченими літерами |
|
|
||
174 |
Написання слів з буквосполученням дз, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення |
|
|
||
175 |
Звук , буквосполучення дж. Читання слів, словосполучень і тексту з вивченими літерами |
|
|
||
176 |
Написання слів з буквосполученням дж. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованих речень |
|
|
||
177 |
Апостроф. Читання слів і тексту з вивченими літерами |
|
|
||
178 |
Написання слів з апострофом, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованих речень |
|
|
||
179 |
Алфавіт. Читання літер алфавіту, тексту з вивченими літерами |
|
|
||
180 |
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком |
|
|
||
ПІСЛЯБУКВЕНИЙ ПЕРІОД |
|||||
181 |
Які тварини мають роги? Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Хто в хатці живе?» Л. Голота |
|
|
||
182 |
Застосування правил мовленнєвого етикету під час знайомства |
|
|
||
183 |
Татків секрет. Опрацювання тексту «Папужка» Людмили Борщевської |
|
|
||
184 |
Написання слів з буквою ґ. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
|
|
||
185 |
Вірші про пригоди дітей . «Де букварик» Г. Бойка, “Що разом» П. Кралюка. Робота з дитячою книжкою |
|
|
||
186 |
Розвиток зв’язного мовлення (Професії) |
|
|
||
187 |
Такий різний. Робота над оповіданням «У гостях і дома» Олександра Мітта |
|
|
||
188 |
Написання слів зі звуками , , . Складання і записування речень |
|
|
||
189 |
Моя сім'я. Робота над виразним читанням вірша «Татко і матуся» Лесі Вознюк |
|
|
||
190 |
Слова з буквою щ. Побудова і записування речень. |
|
|
||
191 |
От тобі і фокус.! Опрацювання тексту «Фокус-мокус» Дмитра Чередниченка |
|
|
||
192 |
Слова з апострофом. Побудова речень за поданим початком і малюнками |
|
|
||
193 |
Кому жити цікаво? Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Великий і малий» Валентина Бичка |
|
|
||
194 |
Правопис слів з йо. Складання і записування речень |
|
|
||
195 |
Знахідка. Підготовка до читання за ролями тексту «Чужа іграшка» Людмили Борщевської |
|
|
||
196 |
Написання слів з ьо. Формування уміння користуватись довідкою |
|
|
||
197 |
Сваримось і миримось. Опрацювання вірша «Сварка» Марії Пригари |
|
|
||
198 |
Поділ слів для переносну з рядка в рядок |
|
|
||
199 |
Робота над усвідомленим читанням тексту «Найкращий день» Марії Бабенко. Робота з дитячою книжкою |
|
|
||
200 |
Розвиток зв'язного мовлення (Транспорт) |
|
|
||
201 |
Живий подарунок. Робота над виразним читанням тексту «Мурчик і Жмурчик» Дмитра Чередниченка |
|
|
||
202 |
Утворення нових слів шляхом заміни чи додавання букв. Удосконалення і списування тексту |
|
|
||
203 |
Хто здоровий, той не плаче! Опрацювання вірша «Здоровим будь!» Грицька Бойка. |
|
|
||
204 |
Утворення слів шляхом додавання значущих частин – префікса, суфікса (без уживання термінів). Складання і записування речень |
|
|
||
205 |
Чому дівчинка засоромилася? Підготовка до читання за ролями тексту «Корисна розмова» Теклі Білецької |
|
|
||
206 |
Спостереження за багатозначними словами, складання і записування речень із ними |
|
|
||
207 |
Дні тижня. Виразне читання віршів про дні тижня |
|
|
||
208 |
Добір протилежних за значенням слів. Перетворення і списування тексту |
|
|
||
209 |
Дванадцять братів. Виразне читання віршів про місяці.
|
|
|
||
210 |
Знаходження близьких за значенням слів. Складання і записування речень |
|
|
||
211 |
Робота на оповіданням «Чотири бажання» Костянтина Ушинського. Робота з дитячою книжкою |
|
|
||
212 |
Розрізнення слів, які відповідають на питання що? і хто?. Побудова і записування речень |
|
|
||
213 |
У п’ять разів більший! Робота над усвідомленим читанням тексту «Чий апельсин більший» Віри Карасьової |
|
|
||
214 |
Розвиток зв’язного мовлення (Рослини) |
|
|
||
215 |
Усе навпаки! Опрацювання вірша «Навпакійко» Тетяни Лисенко |
|
|
||
216 |
Уживання великої букви в словах. Побудова і записування речень за малюнками |
|
|
||
217 |
Про кмітливість. Робота на виразним читанням і розумінням казки «Мишка, Кіт і гарбуз» |
|
|
||
218 |
Розпізнавання слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які?. Виконання завдання за зразком |
|
|
||
219 |
Чи є зуби у мурахи? Підготовка до читання за ролями оповідання «Маленька мураха» Василя Шкляра. |
|
|
||
220 |
Добір слів, які відповідають на питання що робить? що роблять?. Утворення і записування речень з поданими словами. |
|
|
||
221 |
Щось невесело. Робота над усвідомленим читанням тексту «Новий велосипед» Миколи Стеценка |
|
|
||
222 |
Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки?. Вправляння у читанні числових виразів |
|
|
||
223 |
Чарівні ключики. Опрацювання тексту «Є на світі чарівні слова» Марії Бабенко |
|
|
||
224 |
Розвиток уявлення про службові слова. Складання і записування речень зі службовими словами |
|
|
||
225 |
Про нетерплячість. Усвідомлене читання казки «Умій почекати» Костянтина Ушинського |
|
|
||
226 |
Складання і записування речень з поданими словами, за малюнком |
|
|
||
227 |
Що здивувало Мурашку? Робота над виразним читанням тексту «Коник і Сонечко» Василя Маруги. Робота з дитячою книжкою |
|
|
||
228 |
Розвиток зв'язного мовлення (Ввічливі слова) |
|
|
||
229 |
Іди-іди, дощику! Виразне читання тексту «Іди, іди, дощику» Зірки Мензатюк |
|
|
||
230 |
Побудова, правильне інтонування і записування запитань
|
|
|
||
231 |
Українські народні заклички і забавлянки.
|
|
|
||
232 |
Контрольне списування.
|
|
|
||
233 |
Чому мама усміхалась? Робота над розумінням тексту «Зараз» Олега Буценя
|
|
|
||
234 |
Читання й записування речень зі знаком оклику
|
|
|
||
235 |
Відірваний ґудзик. Опрацювання тексту «Казка про ґудзик» Марії Солтис-Смирнової. |
|
|
||
236 |
Складання і записування розповіді з поданих речень.
|
|
|
||
237 |
Дощик для Жанночки. Робота над текстом «Кольоровий дощик» Марії Солтис-Смирнової |
|
|
||
238 |
Усна народна творчість. Робота над українськими народними казками. |
|
|
||
239 |
Закріплення вмінь писати під диктовку. Словниковий диктант. |
|
|
||
240 |
Відгадування предметів за їх описом. Побудова опису тварини за малюнком |
|
|
||
241 |
Літо – радісна пора. Підсумковий урок
|
|
|
||
242 |
Складання розповіді на задану тему. Побудова і записування речень. Підсумковий урок |
|
|
||