Календарно-тематичне планування української мови

Про матеріал
Календарно-тематичне планування української мови в 3 класі за підручником Хорошковської з Державними вимогами
Перегляд файлу

Пн

 

 

Вт

 

 

Ср

15

 

Чт

 

 

Пт

15

 

Всього

30 г

 

Картинки по запросу українська мова мій конспект 3 класКартинки по запросу українська мова хорошковська 3 класКартинки по запросу зошит з розвитку мовлення 3 класКартинки по запросу українська мова хорошковська 3 клас

 

 

 

 

К-сть

Дата

Аудіювання

1

07.12

Діалог

1

23.11

Списування

1

26.12

Загальна кількість

3

 

 

Уроки зв’язного мовлення

Дата

Тема

1

14.09

Читаю, говорю, пишу про мову й мовлення

2

28.09

Складаю підписи під малюнками

3

26.10

Слова добрі та ласкаві. Засвоюю мовленнєвий етикет

4

09.11

Виправляю деформовані речення

5

18.11

Складаю речення за малюнками

6

30.11

Складаю і записую різні за метою висловлювання речення

7

09.12

Поширююю речення

8

23.13

Поєдную речення у висловлювання

 

Уроки зв’язного мовлення

Дата

Тема

9

22.02

Добираю до тексту заголовок. 

10

1.03

Удосконалюю текст

11

10.03

Створюю текст

12

29.03

Пишу про побачене на малюнку

13

19.04

Навчаюся використовувати порівняння

14

21.04

Вчуся переказувати текст

 

К-сть

Дата

Диктант

1

8.02

Перевірка мовних знань

1

18.01

Письмовий переказ

1

26.04

Загальна кількість

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Список слів, вимова і написання яких засвоюються

протягом навчання в 3-4 класах:

 

Адре́са

а́йстра

бага́тий

Батьківщи́на

бджола́

бі́гти

бі́льший

бліди́й

боротьба́

брова́

важли́вий

вве́чері

вели́кий

вго́ру

вде́нь

ведмі́дь

ве́чір

взи́мку

взува́тися

вікно́

Вітчи́зна

нести́

но́жиці

сусі́д

сусі́дній

ти́хше

влі́во

влі́тку

вовк

дя́кую (тобі́, вам)

жа́йворонок

жо́втень

жо́втий

за́єць

залі́зний

здра́стуйте

знайо́мий

зозу́ля

і́грашка

і́ній

йод

йти (іти)

карто́пля

квасо́ля

письме́нник

пізні́ше

піти́

пло́ща

по́друга

прийти́

субо́та

сього́дні

прі́звище

проїзни́й

пшени́ця

ра́йдуга

рані́ше

риба́лка

рі́дкісний

Ки́їв (з Ки́єва, до Ки́єва)

кише́ня

коло́сся

кра́щий 

крини́ця

кропивá

кукуру́дза

кущ

ли́стя

лля́ти

м’яки́й

ма́йже

ма́йстер

ме́нше

мете́лик

мо́рква

навесні́

неді́ля

танцюва́ти

обли́ччя

о́вочі

огіро́к

одяга́тися

робо́та

Росі́я

письме́нник

пізні́ше

піти́

пло́ща

по́друга

прийти́

прі́звище

проїзни́й

пшени́ця

ра́йдуга

рані́ше

риба́лка

рі́дкісний

робо́та

Росі́я

свя́то

слу́хати

 соло́дкий

соло́дший

ти́ждень

вого́нь

воло́сся

восени́

вра́нці

вугі́лля

ву́дити

ву́дка

вузьки́й

ву́лиця

ву́са

ву́хо

гаря́чий

глибина́

глибо́кий

гли́боко

гли́бший

го́лка

горі́х

го́стрий

гра́тися

гримі́ти

грім

де́рево (мн. дере́ва)

джміль

това́риш

триво́га

Украї́на

у́сний

фарту́х

хоро́брий

цибу́ля

часни́к

черво́ний

череви́ки

чолові́к

чо́рний

ши́ти (ши́ю)

ши́я

ща́стя

щока́

я́блуко

я́блуня.

дзвіно́к

Дніпро́

до поба́чення

доло́ня

допомага́ти

дощ

дру́зі

топо́ля

 

 

 

№ п.п

Тема

Число

З чого складається оцінка за тему

Вид обов’язкової роботи

Сторінка підручника,

Домашнє завдання

 

Тема 1. Усне й писемне мовлення. Культура мовлення – 4 год.

 

1

1.1

Букви української мови. Закріплення умінь літературної мови

02.09

 

 

с. 4- 6

Записати діалог з бабусею.

Учень (учениця):

знає, що у світі існує багато мов, що українська мова є державною мовою, що українська і російська – споріднені мови;

2

1.2

Діалог. Форми звертання.

Етикетна лексика. Переказ.

07.09

Вибіркове читання.

Переказ (1,2,3,4)

 

с. 7-10

впр. 9, с. 9

3

1.3

Рукописні букви ї, ґ.

Розрізнення букв е, є.

 Списуівння.

 

09.09

Списування слів з буквами (5,6)

 

с.10-15

впр. 20, с. 15

4

1.4

Діалог. Розігрування діалогів. Етикетна лексика. 

Розвиток зв’язного мовлення1. Читаю, говорю, пишу про мову й мовлення

14.09

РЗМ №1

 

   с. 15-18

впр.28, с.18

Тема 2. Звуки і буки. Алфавіт 17 год.

 

5

2.1

Алфавіт. Робота зі словником. Самостійна робота.

16.09

Розташування слів за алфавітом

(1,6)

 

 с. 18-20

впр.33

знає український алфавіт, вміє позначити звуки відповід­ними буквами;

уміє користуватися словником;

знає терміни: ­голосний звук, приголосний звук, склад, наголос;

позначає голосні звуки, знає про відмінності у їх позначенні в російській та українській мовах;

правильно вживає букви і, и, е, є, ї під час письма;

знає слова, наголос у яких не збігається в російській та українській мовах; правильно наголошує такі слова;

правильно вимовляє і позначає на письмі зазначені приголосні звуки;

правильно вимовляє звуки [г] і [ґ] і позначає їх на письмі;

розрізняє тверді і м’які приголосні;

диференціює тверді і м’я­кі приголосні в російській та україн­ській мовах;

правильно вимовляє звуки [ч], [шч] та [б],  [п], [в], [м], [ф], [р] у кінці слів;

м’яко вимовляє звук  [ц´] і використовує м’який знак на позначення м’якості звука [ц´] у кінці слів;

не вживає на письмі ь після твердих б, п, в, м, ф та р (у кінці слова), а також ж, ч, ш;

робить звуковий аналіз слів та вживає ь для позначення м’якості приголосних перед о; правильно переносить слова з м’яким знаком перед о;

правильно вимовляє і пише слова з буквосполученням йо, робить звуковий аналіз таких слів; розуміє, що буквосполучення йо становить склад, який при переносі слів розривати не можна;

правильно вимовляє подовжені м’які приголосні і позначає їх на письмі двома буквами;

вимовляє тверді приголосні перед [и], зокрема у граматичних формах (руки, дороги), та пом’якшені перед і (жінка, шість);

вживає на письмі після букв на позначення пом’якшених та твердих приголосних букви і, и, орієнтуючись на вимову;

робить звуковий аналіз слів з апострофом, вживає апостроф на позначення звука [й] перед [а, о, у, і], що на письмі позначаються буквами я, ю, є, ї.

знаходить в орфографічному словнику потрібне слово

6

2.2

Адміністративне контрольне тестування (вхідне)

21.09

АКР

 

с. 20-26

впр.47

  7

   2.3

Велика буква. Голосні звуки. Склад. Наголос. Словниковий диктант.

23.09

Словниковий диктант

(2,6,7,11)

 

с.26-30

впр.52

8

  2.4

Звукове значення букв я, ю, ї, є. Норми вимови українських слів. Розвиток зв’язного мовлення-2. Складаю підписи під малюнками

28.09

РЗМ №2

 

с.31-33

впр. 60

 9

 2.5

Приголосні звуки і позначення їх буквами. Чітка вимова приголосних  у  кінці та в середині слів.

30.09

 

 

с.33-36

впр.67

  10

 2.6

Тверді і м ‘які приголосні звуки. Правильна вимова слів зі звуком [ц’]. Зорово-слуховий диктант.

05.10

Зорово-слуховий диктант

(2,5,6,10)

 

с. 36-38

впр.73

11

2.7

Буква м’який знак. Звук [ц’] і позначення м’ якості цього звука на письмі.

07.10

 

 

с. 39-43

впр. 86

12

2.8

Уживання м ‘якого знака для позначення м ‘якості звука [ц’ ] у кінці слова.

Розвиток зв’язного мовлення-3. Слова добрі та ласкаві. Засвоюю мовленнєвий етикет

26.10

РЗМ №3

 

с. 43-44

впр.92,

дібрати загадки з [ц']

   13

2.9

М ‘який  знак для позначення  м’ якості приголосних звуків  перед голосним [о].

28.10

 

 

с. 44-45

впр.98

   14

  2.10

Запис слів з м’яким знаком і буквосполучен-нями  ьо, йо. Перенос слів. Словниковий диктант

02.11

Словниковий диктант

(2,6,8,9,10)

 

с. 46-47

впр.103

   15

  2.11

Подовження м яких приголосних звуків і позначення їх на письмі двома буквами.

04.11

 

 

с. 48-49

впр. 109

  16

  2.12

Виразне читання. Вимова і написання слів з подовженими приголосними звуками.

Розвиток зв’язного мовлення-4. Виправляю деформовані речення

09.11

РЗМ №4

 

с. 50-51

впр. 114

   17

  2.13

Пом’якшення твердих приголосних звуків перед голосним [і]. Словниковий диктант.

11.11

Словниковий диктант (2,6,8,9,10)

 

с. 51-53

впр. 121

   18

  2.14

Вимова і позначення на письмі твердих приголосних звуків [б, п, в, ф, м ,р]   у кінці слів.

16.11

 

 

с.53-55

впр.126

   19

  2.15

Вимова і написання слів з кінцевим твердим приголосним. Побудова діалогу.

 Розвиток зв’язного мовлення-5. Складаю речення за малюнками

18.11

РЗМ №5

 

с. 55-56

впр. 132

 

   20

  2.16

Апостроф. Написання слів з апострофом. Перенос слів з апострофом. Перевірна робота.  Діалог

23.11

 

Діалог

(3,6,7,9)

с. 56-61

впр.143

вивч. правила

   21

  2.17

Закріплення знань  і вмінь за темою «Звуки і букви. Апостроф».  Самостійна робота.                                                                                                             

25.11

Самостійна робота з мови №1 з теми «Звуки  і букви. Алфавіт»

( 1,3,4,5,6,8,10,11)                                                                                                               

 

с. 61-63

впр. 147

Тема 3. Слово. Лексичне значення слова 9 год.

 

22

3.1

 Лексичне значення слова. Робота зі словником.

Розвиток зв’язного мовлення-6. Складаю і записую різні за метою висловлювання речення

30.11

РЗМ №6

 

с. 64-67

впр. 153

знає, що в кожній мові назви предметів, їх ознак, дій, кількості тощо названо словом (складає ряди таких слів);

знає слова які служать для зв’язку з іншими; вживає такі слова для зв’язку з іншими у реченні;

вміє знайти потрібне слово в перекладному словнику, щоб довідатись про його значення;

пояснює лексичне значення слів;

розрізняє значення схожих за звучанням, але різних за значенням слів української і російської мов (луна – эхо, чоловік – муж, місто – го́род, горóд – огород);

знає, чому слово так називається (слова, значення яких вмотивоване: підберезовик, під¬віконня); знає про поход¬ження деяких слів;

розрізняє слова, які мають одне значення і багатозначні;

добирає синоніми й антоніми самостійно і за допомогою словників;

складає ряди синонімів; вибирає з ряду синонімів найбільш влучний;

добирає антонімічні пари;

користується словниками (тлумачним, синонімів і антонімів) при доборі синонімів чи антонімів,  для з’ясування значення слова

 

23

3.2

Слова близькі за значенням .(синоніми). Словниковий диктант.

02.12

Словниковий диктант

(2,3)

 

с. 67-71

впр. 159

24

3.3

Синоніми. Редагування тексту.

Перевірна робота.Аудіювання

07.12

 

Аудіювання

(1,2,4,5)

с. 71-72

впр. 163

25

3.4

Слова протилежні за значенням (антоніми).Визначення їх ролі у прислів ях.

Розвиток зв’язного мовлення-7. Поширююю речення

09.12

РЗМ №7

 

с. 73-76

впр. 171

26

3.5

Адміністративне контрольне тестування (семестрове)

14.12

АКТ (семестрове)

 

с. 76-78

впр.176

27

3.6

Перевірна робота. Списування

(тема)

16.12

 

Списування

(1,2,3,5)

 

28

3.7

  Багатозначні слова. Пряме і переносне значення слів. Самостійна робота.

21.12

Самостійна робота з мови №2 з теми «Слово. Лексичне значення слова»

(1,2,3,4,5)

 

с. 78-80

впр. 180

29

3.8

Закріплення знань і вмінь за темою «Слово. Лексичне значення слова» .

Розвиток зв’язного мовлення-8. Поєдную речення у висловлювання

23.12

РЗМ №8

 

с. 80-82

знайти давньоукраїнські слова, та знати їх значення

30

3.9

Підсумковий урок 

28.12

 

 

 

№ п.п

Тема

Число

З чого складається оцінка за тему

Вид обов’язкової роботи

Сторінка підручника,

Домашнє завдання

 

Тема 4. Будова слова – 12 г.

 

31

4.1

Будова слова. Основа слова.  Закінчення.

11.01

 

 

С.83-94 впр.191

знає і  вживає терміни: основа сло-ва, закінчення, корінь, префікс, суфікс, споріднені (однокорінні) слова;

визначає основу і закін¬чення; змінює закінчення слова у зв’язку з іншим;

розрізняє закінчення у подібних словах української і російської мов;

визначає корінь слова;

добирає споріднені слова;

розрізняє споріднені слова і слова, близькі за значенням; форму слова і споріднені слова;

знає про чергуванням кінцевих звуків основи [г, к, х – з’, ц’, с’] та [о, е – і] в корені при зміні слів і словотворенні;

змінює зазначені звуки (голосні і приголосні) при словозміні та словотворенні;

визначає корінь, префікс і суфікс у словах;

розуміє і пояснює відтінки та нове значення, яке надають суфікси словам (продавати – продавець);

утворює споріднені слова за допомогою суфіксів;

правильно вимовляє і пише слова із суфіксми;

правильно наголошує та записує слова з суфіксами -еньк-, -ськ-, -цьк-, -зьк-: мале́нький, росі́йський, украї́нський;

розуміє і пояснює значення слів, які надають їм префікси;

утворює споріднені слова за допомогою префіксів;

правильно пише префікси роз-, без-, з- (с-);

вживає апостроф після префіксів перед я, ю, є, ї;

розрізняє однозвучні префікси і прийменники;

розпізнає ненаголошені [е], [и] в корені, вибирає перевірні з ряду споріднених слів і правильно пише такі слова;

розпізнає глухі та дзвінкі приголосні; правильно вимовляє слова із дзвінкими приголосними; перевіряє написання одзвінчених шляхом зміни слова під час письма;

розрізняє написання слів зі спрощенням приголосних у російській та українській мовах, правильно пише такі слова;

записує слова без подвоєння, орієнтуючись на вимову;

32

4.2

Споріднені слова. Корінь слова. Самостійна робота

13.01

Вправи на визначення будови слова.(картка) (1,3,4,6)

 

С.86-88  впр.196

33

4.3

Чергування голосних і приголосних звуків у корені слова. Перевірна робота. Списування (тема)

18.01

 

Списування

(1,2,5,8,9)

С. 88-91  впр.205

34

4.4

Аналіз перевірної роботи. Роль префіксів у слові. Написання префіксів –роз, без; –з, -с. Самостійна робота

 

20.01

Вправа «Заповни пропуски» (картка) (2,5,6,7)

 

.91-94  впр.216

35

4.5

Написання слів з апострофом після префіксів. Самостійна робота

25.01

Вправа на правопис слів з апострофом.(картка)  (3,6,7,9)

 

С. 94-97  впр.222

36

4.6

Роль суфіксів у словах. Написання слів з суфіксами –ськ, цьк, -зьк

27.01

 

 

С. 97-101  впр.234

37

4.7

Ненаголошені голосні  -е –и в корені слова. Перевірка ненаголошених голосних-е, -и в корені слова. Словниковий диктант.

1.02

Словниковий диктант (3,4,5)

 

С.102-105  впр.244

38

4.8

Дзвінкі та глухі приголосні в корені слова й позначення їх на письмі.

3.02

 

 

С.105-106  впр.250

39

4.9

Перевірна робота. Диктант (тема)

8.02

 

Диктант (1,2,5,6,7)

С.107-108  впр.255

40

4.10

Аналіз перевірної роботи. Слова типу сонце, серце, чесний. Самостійна робота.

10.02

Самодиктант (2,3,5,6)

 

С.108-110 впр. 265

41

4.11

Слова типу клас, група, колектив у російській у українській мовах. 

15.02

 

 

С.110-113  впр.274

42

4.12

Повторення вивченого. Перевірка мовних знань. Самостійна робота з мови №3 з теми «Будова слова»

17.02

Самостійна робота (1,3,5,6,8)

 

 

Тема 5. Словосполучення. Речення  8 г.

 

43

5.1

Словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні.

Розвиток зв’язного мовлення-9. Пишу про побачене на малюнку

22.02

РЗМ №9

 

С. 114-116  впр. 280

володіє термінами: речення, розповідне, питальне, спонукальне, окличне речення; крапка, кома, знак питання, знак оклику; підмет, присудок, другорядні члени;

уживає речення, різні за метою висловлювання й інтонацією, в усному монологічному мовленні і правильно оформляє їх на письмі;

уживає речення-репліки, стверджувальні й заперечні слова (так, ні) в діалогах;

вживає речення, різні за метою висловлювання, з комунікативною метою;

будує речення, вживаючи сталі народні вирази;

визначає головні члени речення;

складає і поширює речення тощо;

знає основні ознаки тексту;

;

44

5.2

Чергування приголосних (г), (к), (х) - (з), (ц) , (с). перед закінченням –і

24.02

 

 

С. 116-118  впр.285 (д)

45

5.3

Речення. Види речення за метою висловлювання

Розвиток зв’язного мовлення-10. Навчаюся використовувати порівняння

1.03

РЗМ №10

 

С. 119-129  впр.290

46

5.4

Головні і другорядні члени речення.  Визначаємо головні і другорядні члени речення. Поширюємо речення. Самостійна робота

3.03

Вправа на визначення членів речення (картка)

(1,5)

 

С.122-123  впр.300

47

5.5

Зв'язок слів у реченні

Розвиток зв’язного мовлення-11. Вчуся переказувати текст

10.03

РЗМ№11

 

С.123-124  впр.304

48

5.6

Складне речення.

15.03

 

 

С.125-127  впр. 308

49

5.7

Типи речень за метою висловлювання.  Звертання у питальних і спонукальних реченнях. Словниковий диктант.

 

17.03

Словниковий диктант (1,2)

 

С. 131-134  впр. 319

50

5.8

Закріплення знань. Самостійна робота з мови № 4 з тем «Словосполучення» та «Речення»

22.03

Самостійна робота

(1,2,3,4,5,6)

 

 

Тема 6. Текст 9 г.

 

51

6.1

Текст. Тема й основна думка тексту

24.03

 

 

С.135-137  впр.324

визначає тему й основну думку тексту, добирає заголовок;

відновлює деформований текст;

визначає способи зв’язку між реченнями тексту;

будує текст, використовуючи одержані знання;

ділить текст на логічно завершені частини, складає план тексту;

розрізняє тексти-розповіді, описи, міркування, знає, як розпочинається вступ у тексті-описі і як закінчується такий текст; складає тексти різних типів;

визначає в тексті діалог;

списує тексти з діалогом

колективно складає тексти різних типів

52

6.2

Зв'язок речень у тексті.

Розвиток зв’язного мовлення-12. Удосконалюю текст

29.03

РЗМ №12

 

С.137-139  впр.331

53

6.3

Структура та план тексту. Словниковий диктант

31.03

Словниковий диктант (1,3,6)

 

С. 140-141  впр.334

54

6.4

Типи текстів. Розрізняємо типи текстів: розповідь, опис, міркування. Самостійна робота.

5.04

Вправа на розрізнення типів тексту.

 

 

55

6.5

Типи текстів. Текст-розповідь

7.04

 

 

 

56

6.6

Текст – опис.

Розвиток зв’язного мовлення-13

Добираю заголовок до тексту

19.04

РЗМ №13

 

С.143-144  впр. 340

57

6.7

Текст- міркування. Текст діалог

Розвиток зв’язного мовлення-14.   Створюю текст

21.04

РЗМ №14

 

С. 145-146  впр. 345

58

6.8

Перевірна робота. Письмовий переказ тексту

26.04

 

Письмовий переказ

(1,2,4,5,6,7)

С. 146-149  впр.348

59

6.9

Закріплення знань. Самостійна робота з мови № 5 з теми «Текст»

28.04

Самостійна робота (1,2,3,4,5,10)

 

 

Тема 7. Повторення 8 г.

 

60

7.1

Повторення. Основа слова. Закінчення

3.05

 

 

 

 

61

7.2

Повторення. Корінь слова. Суфікс. Самостійна робота

5.05

Робота у картці

 

 

 

62

7.3

Повторення. Будова слова. Правопис префіксів

10.05

 

 

 

 

63

7.4

Повторення. Словосполучення і речення.  Самостійна робота

12.05

Робота у картці

 

 

 

64

7.5

Повторення. Вид речень за метою висловлювання. Розділові знаки в кінці речень.  Самостійна робота

17.05

Робота у картці

 

 

 

65

7.6

Адміністративне контрольне тестування

19.05

 

АКР

 

 

66

7.7

Повторення. Абзац. План тексту. Типи текстів

24.05

 

 

 

 

67

7.8

Підсумковий урок за рік. Повторення і узагальнення вивченого.

26.05

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
24 липня 2019
Переглядів
1710
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку