Пн |
|
|
Вт |
|
|
Ср |
15 |
|
Чт |
|
|
Пт |
15 |
|
Всього |
30 г |
|
|
К-сть |
Дата |
Аудіювання |
1 |
07.12 |
Діалог |
1 |
23.11 |
Списування |
1 |
26.12 |
Загальна кількість |
3 |
|
Уроки зв’язного мовлення |
||
№ |
Дата |
Тема |
1 |
14.09 |
Читаю, говорю, пишу про мову й мовлення |
2 |
28.09 |
Складаю підписи під малюнками |
3 |
26.10 |
Слова добрі та ласкаві. Засвоюю мовленнєвий етикет |
4 |
09.11 |
Виправляю деформовані речення |
5 |
18.11 |
Складаю речення за малюнками |
6 |
30.11 |
Складаю і записую різні за метою висловлювання речення |
7 |
09.12 |
Поширююю речення |
8 |
23.13 |
Поєдную речення у висловлювання |
Уроки зв’язного мовлення |
||
№ |
Дата |
Тема |
9 |
22.02 |
Добираю до тексту заголовок. |
10 |
1.03 |
Удосконалюю текст |
11 |
10.03 |
Створюю текст |
12 |
29.03 |
Пишу про побачене на малюнку |
13 |
19.04 |
Навчаюся використовувати порівняння |
14 |
21.04 |
Вчуся переказувати текст |
|
К-сть |
Дата |
|
Диктант |
1 |
8.02 |
|
Перевірка мовних знань |
1 |
18.01 |
|
Письмовий переказ |
1 |
26.04 |
|
Загальна кількість |
3 |
|
|
Список слів, вимова і написання яких засвоюються
протягом навчання в 3-4 класах:
Адре́са а́йстра бага́тий Батьківщи́на бджола́ бі́гти бі́льший бліди́й боротьба́ брова́ важли́вий вве́чері вели́кий вго́ру вде́нь ведмі́дь ве́чір взи́мку взува́тися вікно́ Вітчи́зна нести́ но́жиці сусі́д сусі́дній ти́хше |
влі́во влі́тку вовк дя́кую (тобі́, вам) жа́йворонок жо́втень жо́втий за́єць залі́зний здра́стуйте знайо́мий зозу́ля і́грашка і́ній йод йти (іти) карто́пля квасо́ля письме́нник пізні́ше піти́ пло́ща по́друга прийти́ субо́та сього́дні |
прі́звище проїзни́й пшени́ця ра́йдуга рані́ше риба́лка рі́дкісний Ки́їв (з Ки́єва, до Ки́єва) кише́ня коло́сся кра́щий крини́ця кропивá кукуру́дза кущ ли́стя лля́ти м’яки́й ма́йже ма́йстер ме́нше мете́лик мо́рква навесні́ неді́ля танцюва́ти |
обли́ччя о́вочі огіро́к одяга́тися робо́та Росі́я письме́нник пізні́ше піти́ пло́ща по́друга прийти́ прі́звище проїзни́й пшени́ця ра́йдуга рані́ше риба́лка рі́дкісний робо́та Росі́я свя́то слу́хати соло́дкий соло́дший ти́ждень |
вого́нь воло́сся восени́ вра́нці вугі́лля ву́дити ву́дка вузьки́й ву́лиця ву́са ву́хо гаря́чий глибина́ глибо́кий гли́боко гли́бший го́лка горі́х го́стрий гра́тися гримі́ти грім де́рево (мн. дере́ва) джміль това́риш |
триво́га Украї́на у́сний фарту́х хоро́брий цибу́ля часни́к черво́ний череви́ки чолові́к чо́рний ши́ти (ши́ю) ши́я ща́стя щока́ я́блуко я́блуня. дзвіно́к Дніпро́ до поба́чення доло́ня допомага́ти дощ дру́зі топо́ля
|
№ п.п |
Тема |
Число |
З чого складається оцінка за тему |
Вид обов’язкової роботи |
Сторінка підручника, Домашнє завдання |
|
|||||
Тема 1. Усне й писемне мовлення. Культура мовлення – 4 год. |
|
||||||||||
1 |
1.1 |
Букви української мови. Закріплення умінь літературної мови |
02.09 |
|
|
с. 4- 6 Записати діалог з бабусею. |
Учень (учениця): знає, що у світі існує багато мов, що українська мова є державною мовою, що українська і російська – споріднені мови; |
||||
2 |
1.2 |
Діалог. Форми звертання. Етикетна лексика. Переказ. |
07.09 |
Вибіркове читання. Переказ (1,2,3,4) |
|
с. 7-10 впр. 9, с. 9 |
|||||
3 |
1.3 |
Рукописні букви ї, ґ. Розрізнення букв е, є. Списуівння.
|
09.09 |
Списування слів з буквами (5,6) |
|
с.10-15 впр. 20, с. 15 |
|||||
4 |
1.4 |
Діалог. Розігрування діалогів. Етикетна лексика. Розвиток зв’язного мовлення № 1. Читаю, говорю, пишу про мову й мовлення |
14.09 |
РЗМ №1 |
|
с. 15-18 впр.28, с.18 |
|||||
Тема 2. Звуки і буки. Алфавіт 17 год. |
|
||||||||||
5 |
2.1 |
Алфавіт. Робота зі словником. Самостійна робота. |
16.09 |
Розташування слів за алфавітом (1,6) |
|
с. 18-20 впр.33 |
знає український алфавіт, вміє позначити звуки відповідними буквами; уміє користуватися словником; знає терміни: голосний звук, приголосний звук, склад, наголос; позначає голосні звуки, знає про відмінності у їх позначенні в російській та українській мовах; правильно вживає букви і, и, е, є, ї під час письма; знає слова, наголос у яких не збігається в російській та українській мовах; правильно наголошує такі слова; правильно вимовляє і позначає на письмі зазначені приголосні звуки; правильно вимовляє звуки [г] і [ґ] і позначає їх на письмі; розрізняє тверді і м’які приголосні; диференціює тверді і м’які приголосні в російській та українській мовах; правильно вимовляє звуки [ч], [шч] та [б], [п], [в], [м], [ф], [р] у кінці слів; м’яко вимовляє звук [ц´] і використовує м’який знак на позначення м’якості звука [ц´] у кінці слів; не вживає на письмі ь після твердих б, п, в, м, ф та р (у кінці слова), а також ж, ч, ш; робить звуковий аналіз слів та вживає ь для позначення м’якості приголосних перед о; правильно переносить слова з м’яким знаком перед о; правильно вимовляє і пише слова з буквосполученням йо, робить звуковий аналіз таких слів; розуміє, що буквосполучення йо становить склад, який при переносі слів розривати не можна; правильно вимовляє подовжені м’які приголосні і позначає їх на письмі двома буквами; вимовляє тверді приголосні перед [и], зокрема у граматичних формах (руки, дороги), та пом’якшені перед і (жінка, шість); вживає на письмі після букв на позначення пом’якшених та твердих приголосних букви і, и, орієнтуючись на вимову; робить звуковий аналіз слів з апострофом, вживає апостроф на позначення звука [й] перед [а, о, у, і], що на письмі позначаються буквами я, ю, є, ї. знаходить в орфографічному словнику потрібне слово |
||||
6 |
2.2 |
Адміністративне контрольне тестування (вхідне) |
21.09 |
АКР |
|
с. 20-26 впр.47 |
|||||
7 |
2.3 |
Велика буква. Голосні звуки. Склад. Наголос. Словниковий диктант. |
23.09 |
Словниковий диктант (2,6,7,11) |
|
с.26-30 впр.52 |
|||||
8 |
2.4 |
Звукове значення букв я, ю, ї, є. Норми вимови українських слів. Розвиток зв’язного мовлення-2. Складаю підписи під малюнками |
28.09 |
РЗМ №2 |
|
с.31-33 впр. 60 |
|||||
9 |
2.5 |
Приголосні звуки і позначення їх буквами. Чітка вимова приголосних у кінці та в середині слів. |
30.09 |
|
|
с.33-36 впр.67 |
|||||
10 |
2.6 |
Тверді і м ‘які приголосні звуки. Правильна вимова слів зі звуком [ц’]. Зорово-слуховий диктант. |
05.10 |
Зорово-слуховий диктант (2,5,6,10) |
|
с. 36-38 впр.73 |
|||||
11 |
2.7 |
Буква м’який знак. Звук [ц’] і позначення м’ якості цього звука на письмі. |
07.10 |
|
|
с. 39-43 впр. 86 |
|||||
12 |
2.8 |
Уживання м ‘якого знака для позначення м ‘якості звука [ц’ ] у кінці слова. Розвиток зв’язного мовлення-3. Слова добрі та ласкаві. Засвоюю мовленнєвий етикет |
26.10 |
РЗМ №3 |
|
с. 43-44 впр.92, дібрати загадки з [ц'] |
|||||
13 |
2.9 |
М ‘який знак для позначення м’ якості приголосних звуків перед голосним [о]. |
28.10 |
|
|
с. 44-45 впр.98 |
|||||
14 |
2.10 |
Запис слів з м’яким знаком і буквосполучен-нями ьо, йо. Перенос слів. Словниковий диктант |
02.11 |
Словниковий диктант (2,6,8,9,10) |
|
с. 46-47 впр.103 |
|||||
15 |
2.11 |
Подовження м яких приголосних звуків і позначення їх на письмі двома буквами. |
04.11 |
|
|
с. 48-49 впр. 109 |
|||||
16 |
2.12 |
Виразне читання. Вимова і написання слів з подовженими приголосними звуками. Розвиток зв’язного мовлення-4. Виправляю деформовані речення |
09.11 |
РЗМ №4 |
|
с. 50-51 впр. 114 |
|||||
17 |
2.13 |
Пом’якшення твердих приголосних звуків перед голосним [і]. Словниковий диктант. |
11.11 |
Словниковий диктант (2,6,8,9,10) |
|
с. 51-53 впр. 121 |
|||||
18 |
2.14 |
Вимова і позначення на письмі твердих приголосних звуків [б, п, в, ф, м ,р] у кінці слів. |
16.11 |
|
|
с.53-55 впр.126 |
|||||
19 |
2.15 |
Вимова і написання слів з кінцевим твердим приголосним. Побудова діалогу. Розвиток зв’язного мовлення-5. Складаю речення за малюнками |
18.11 |
РЗМ №5 |
|
с. 55-56 впр. 132
|
|||||
20 |
2.16 |
Апостроф. Написання слів з апострофом. Перенос слів з апострофом. Перевірна робота. Діалог |
23.11 |
|
Діалог (3,6,7,9) |
с. 56-61 впр.143 вивч. правила |
|||||
21 |
2.17 |
Закріплення знань і вмінь за темою «Звуки і букви. Апостроф». Самостійна робота. |
25.11 |
Самостійна робота з мови №1 з теми «Звуки і букви. Алфавіт» ( 1,3,4,5,6,8,10,11) |
|
с. 61-63 впр. 147 |
|||||
Тема 3. Слово. Лексичне значення слова 9 год. |
|
||||||||||
22 |
3.1 |
Лексичне значення слова. Робота зі словником. Розвиток зв’язного мовлення-6. Складаю і записую різні за метою висловлювання речення |
30.11 |
РЗМ №6 |
|
с. 64-67 впр. 153 |
знає, що в кожній мові назви предметів, їх ознак, дій, кількості тощо названо словом (складає ряди таких слів); знає слова які служать для зв’язку з іншими; вживає такі слова для зв’язку з іншими у реченні; вміє знайти потрібне слово в перекладному словнику, щоб довідатись про його значення; пояснює лексичне значення слів; розрізняє значення схожих за звучанням, але різних за значенням слів української і російської мов (луна – эхо, чоловік – муж, місто – го́род, горóд – огород); знає, чому слово так називається (слова, значення яких вмотивоване: підберезовик, під¬віконня); знає про поход¬ження деяких слів; розрізняє слова, які мають одне значення і багатозначні; добирає синоніми й антоніми самостійно і за допомогою словників; складає ряди синонімів; вибирає з ряду синонімів найбільш влучний; добирає антонімічні пари; користується словниками (тлумачним, синонімів і антонімів) при доборі синонімів чи антонімів, для з’ясування значення слова
|
||||
23 |
3.2 |
Слова близькі за значенням .(синоніми). Словниковий диктант. |
02.12 |
Словниковий диктант (2,3) |
|
с. 67-71 впр. 159 |
|||||
24 |
3.3 |
Синоніми. Редагування тексту. Перевірна робота.Аудіювання |
07.12 |
|
Аудіювання (1,2,4,5) |
с. 71-72 впр. 163 |
|||||
25 |
3.4 |
Слова протилежні за значенням (антоніми).Визначення їх ролі у прислів ях. Розвиток зв’язного мовлення-7. Поширююю речення |
09.12 |
РЗМ №7 |
|
с. 73-76 впр. 171 |
|||||
26 |
3.5 |
Адміністративне контрольне тестування (семестрове) |
14.12 |
АКТ (семестрове) |
|
с. 76-78 впр.176 |
|||||
27 |
3.6 |
Перевірна робота. Списування (тема) |
16.12 |
|
Списування (1,2,3,5) |
|
|||||
28 |
3.7 |
Багатозначні слова. Пряме і переносне значення слів. Самостійна робота. |
21.12 |
Самостійна робота з мови №2 з теми «Слово. Лексичне значення слова» (1,2,3,4,5) |
|
с. 78-80 впр. 180 |
|||||
29 |
3.8 |
Закріплення знань і вмінь за темою «Слово. Лексичне значення слова» . Розвиток зв’язного мовлення-8. Поєдную речення у висловлювання |
23.12 |
РЗМ №8 |
|
с. 80-82 знайти давньоукраїнські слова, та знати їх значення |
|||||
30 |
3.9 |
Підсумковий урок |
28.12 |
|
|
|
|||||
№ п.п |
Тема |
Число |
З чого складається оцінка за тему |
Вид обов’язкової роботи |
Сторінка підручника, Домашнє завдання |
|
|||
Тема 4. Будова слова – 12 г. |
|
||||||||
31 |
4.1 |
Будова слова. Основа слова. Закінчення. |
11.01 |
|
|
С.83-94 впр.191 |
знає і вживає терміни: основа сло-ва, закінчення, корінь, префікс, суфікс, споріднені (однокорінні) слова; визначає основу і закін¬чення; змінює закінчення слова у зв’язку з іншим; розрізняє закінчення у подібних словах української і російської мов; визначає корінь слова; добирає споріднені слова; розрізняє споріднені слова і слова, близькі за значенням; форму слова і споріднені слова; знає про чергуванням кінцевих звуків основи [г, к, х – з’, ц’, с’] та [о, е – і] в корені при зміні слів і словотворенні; змінює зазначені звуки (голосні і приголосні) при словозміні та словотворенні; визначає корінь, префікс і суфікс у словах; розуміє і пояснює відтінки та нове значення, яке надають суфікси словам (продавати – продавець); утворює споріднені слова за допомогою суфіксів; правильно вимовляє і пише слова із суфіксми; правильно наголошує та записує слова з суфіксами -еньк-, -ськ-, -цьк-, -зьк-: мале́нький, росі́йський, украї́нський; розуміє і пояснює значення слів, які надають їм префікси; утворює споріднені слова за допомогою префіксів; правильно пише префікси роз-, без-, з- (с-); вживає апостроф після префіксів перед я, ю, є, ї; розрізняє однозвучні префікси і прийменники; розпізнає ненаголошені [е], [и] в корені, вибирає перевірні з ряду споріднених слів і правильно пише такі слова; розпізнає глухі та дзвінкі приголосні; правильно вимовляє слова із дзвінкими приголосними; перевіряє написання одзвінчених шляхом зміни слова під час письма; розрізняє написання слів зі спрощенням приголосних у російській та українській мовах, правильно пише такі слова; записує слова без подвоєння, орієнтуючись на вимову; |
||
32 |
4.2 |
Споріднені слова. Корінь слова. Самостійна робота |
13.01 |
Вправи на визначення будови слова.(картка) (1,3,4,6) |
|
С.86-88 впр.196 |
|||
33 |
4.3 |
Чергування голосних і приголосних звуків у корені слова. Перевірна робота. Списування (тема) |
18.01 |
|
Списування (1,2,5,8,9) |
С. 88-91 впр.205 |
|||
34 |
4.4 |
Аналіз перевірної роботи. Роль префіксів у слові. Написання префіксів –роз, без; –з, -с. Самостійна робота
|
20.01 |
Вправа «Заповни пропуски» (картка) (2,5,6,7) |
|
.91-94 впр.216 |
|||
35 |
4.5 |
Написання слів з апострофом після префіксів. Самостійна робота |
25.01 |
Вправа на правопис слів з апострофом.(картка) (3,6,7,9) |
|
С. 94-97 впр.222 |
|||
36 |
4.6 |
Роль суфіксів у словах. Написання слів з суфіксами –ськ, цьк, -зьк |
27.01 |
|
|
С. 97-101 впр.234 |
|||
37 |
4.7 |
Ненаголошені голосні -е –и в корені слова. Перевірка ненаголошених голосних-е, -и в корені слова. Словниковий диктант. |
1.02 |
Словниковий диктант (3,4,5) |
|
С.102-105 впр.244 |
|||
38 |
4.8 |
Дзвінкі та глухі приголосні в корені слова й позначення їх на письмі. |
3.02 |
|
|
С.105-106 впр.250 |
|||
39 |
4.9 |
Перевірна робота. Диктант (тема) |
8.02 |
|
Диктант (1,2,5,6,7) |
С.107-108 впр.255 |
|||
40 |
4.10 |
Аналіз перевірної роботи. Слова типу сонце, серце, чесний. Самостійна робота. |
10.02 |
Самодиктант (2,3,5,6) |
|
С.108-110 впр. 265 |
|||
41 |
4.11 |
Слова типу клас, група, колектив у російській у українській мовах. |
15.02 |
|
|
С.110-113 впр.274 |
|||
42 |
4.12 |
Повторення вивченого. Перевірка мовних знань. Самостійна робота з мови №3 з теми «Будова слова» |
17.02 |
Самостійна робота (1,3,5,6,8) |
|
|
|||
Тема 5. Словосполучення. Речення 8 г. |
|
||||||||
43 |
5.1 |
Словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні. Розвиток зв’язного мовлення-9. Пишу про побачене на малюнку |
22.02 |
РЗМ №9 |
|
С. 114-116 впр. 280 |
володіє термінами: речення, розповідне, питальне, спонукальне, окличне речення; крапка, кома, знак питання, знак оклику; підмет, присудок, другорядні члени; уживає речення, різні за метою висловлювання й інтонацією, в усному монологічному мовленні і правильно оформляє їх на письмі; уживає речення-репліки, стверджувальні й заперечні слова (так, ні) в діалогах; вживає речення, різні за метою висловлювання, з комунікативною метою; будує речення, вживаючи сталі народні вирази; визначає головні члени речення; складає і поширює речення тощо; знає основні ознаки тексту; ; |
||
44 |
5.2 |
Чергування приголосних (г), (к), (х) - (з), (ц) , (с). перед закінченням –і |
24.02 |
|
|
С. 116-118 впр.285 (д) |
|||
45 |
5.3 |
Речення. Види речення за метою висловлювання Розвиток зв’язного мовлення-10. Навчаюся використовувати порівняння |
1.03 |
РЗМ №10 |
|
С. 119-129 впр.290 |
|||
46 |
5.4 |
Головні і другорядні члени речення. Визначаємо головні і другорядні члени речення. Поширюємо речення. Самостійна робота |
3.03 |
Вправа на визначення членів речення (картка) (1,5) |
|
С.122-123 впр.300 |
|||
47 |
5.5 |
Зв'язок слів у реченні Розвиток зв’язного мовлення-11. Вчуся переказувати текст |
10.03 |
РЗМ№11 |
|
С.123-124 впр.304 |
|||
48 |
5.6 |
Складне речення. |
15.03 |
|
|
С.125-127 впр. 308 |
|||
49 |
5.7 |
Типи речень за метою висловлювання. Звертання у питальних і спонукальних реченнях. Словниковий диктант.
|
17.03 |
Словниковий диктант (1,2) |
|
С. 131-134 впр. 319 |
|||
50 |
5.8 |
Закріплення знань. Самостійна робота з мови № 4 з тем «Словосполучення» та «Речення» |
22.03 |
Самостійна робота (1,2,3,4,5,6) |
|
|
|||
Тема 6. Текст 9 г. |
|
||||||||
51 |
6.1 |
Текст. Тема й основна думка тексту |
24.03 |
|
|
С.135-137 впр.324 |
визначає тему й основну думку тексту, добирає заголовок; відновлює деформований текст; визначає способи зв’язку між реченнями тексту; будує текст, використовуючи одержані знання; ділить текст на логічно завершені частини, складає план тексту; розрізняє тексти-розповіді, описи, міркування, знає, як розпочинається вступ у тексті-описі і як закінчується такий текст; складає тексти різних типів; визначає в тексті діалог; списує тексти з діалогом колективно складає тексти різних типів |
||
52 |
6.2 |
Зв'язок речень у тексті. Розвиток зв’язного мовлення-12. Удосконалюю текст |
29.03 |
РЗМ №12 |
|
С.137-139 впр.331 |
|||
53 |
6.3 |
Структура та план тексту. Словниковий диктант |
31.03 |
Словниковий диктант (1,3,6) |
|
С. 140-141 впр.334 |
|||
54 |
6.4 |
Типи текстів. Розрізняємо типи текстів: розповідь, опис, міркування. Самостійна робота. |
5.04 |
Вправа на розрізнення типів тексту. |
|
|
|||
55 |
6.5 |
Типи текстів. Текст-розповідь |
7.04 |
|
|
|
|||
56 |
6.6 |
Текст – опис. Розвиток зв’язного мовлення-13 Добираю заголовок до тексту |
19.04 |
РЗМ №13 |
|
С.143-144 впр. 340 |
|||
57 |
6.7 |
Текст- міркування. Текст діалог Розвиток зв’язного мовлення-14. Створюю текст |
21.04 |
РЗМ №14 |
|
С. 145-146 впр. 345 |
|||
58 |
6.8 |
Перевірна робота. Письмовий переказ тексту |
26.04 |
|
Письмовий переказ (1,2,4,5,6,7) |
С. 146-149 впр.348 |
|||
59 |
6.9 |
Закріплення знань. Самостійна робота з мови № 5 з теми «Текст» |
28.04 |
Самостійна робота (1,2,3,4,5,10) |
|
|
|||
Тема 7. Повторення 8 г. |
|
||||||||
60 |
7.1 |
Повторення. Основа слова. Закінчення |
3.05 |
|
|
|
|
||
61 |
7.2 |
Повторення. Корінь слова. Суфікс. Самостійна робота |
5.05 |
Робота у картці |
|
|
|
||
62 |
7.3 |
Повторення. Будова слова. Правопис префіксів |
10.05 |
|
|
|
|
||
63 |
7.4 |
Повторення. Словосполучення і речення. Самостійна робота |
12.05 |
Робота у картці |
|
|
|
||
64 |
7.5 |
Повторення. Вид речень за метою висловлювання. Розділові знаки в кінці речень. Самостійна робота |
17.05 |
Робота у картці |
|
|
|
||
65 |
7.6 |
Адміністративне контрольне тестування |
19.05 |
|
АКР |
|
|
||
66 |
7.7 |
Повторення. Абзац. План тексту. Типи текстів |
24.05 |
|
|
|
|
||
67 |
7.8 |
Підсумковий урок за рік. Повторення і узагальнення вивченого. |
26.05 |
|
|
|
|
||