Календарно-тематичне планування уроків алгебри в 1о класі (профільний рівень) на 1 семестр складено згідно програми "Навчальна програма з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів" (Профільний рівень)., за підручником "Алгебра 10 клас" А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, М.С. Якір. Планування розраховане на 6 годин алгебри на тиждень та містить очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів зазначені у програмі. Матеріал призначений для вчителів, які працюють у 10 класі (профільний рівень)
“УЗГОДЖЕНО” Заст. директора з НВР ___________________
«_____»___________ 20___ р. |
“ЗАТВЕРДЖЕНО” Директор ___________________
«_____»___________20___р. |
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
УРОКІВ АЛГЕБРИ В 10 КЛАСІ
(профільний рівень)
вчитель _________________________________
Складено за програмою ”НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З МАТЕМАТИКИ
для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Профільний рівень”
Підручник: Алгебра і початки аналізу: Підручник для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів: профільний рівень / А.Г. Мерзляк, Д.А. Номіровський, В.Б. Полонський.
|
Назва теми |
Кількість годин |
Кількість контрольних робіт |
1 |
Функції, многочлени, рівняння і нерівності |
54 |
3 |
2 |
Степенева функція |
30 |
2 |
3 |
Тригонометричні функції |
30 |
2 |
4 |
Тригонометричні рівняння і нерівності |
36 |
2 |
5 |
Границя та неперервність функції. Похідна та її застосування |
48 |
3 |
6 |
Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу |
12 |
1 |
РАЗОМ: |
210 |
13 |
І семестр
№ з/п |
Тема, зміст навчального матеріалу |
Дата |
Примітки |
|||
Учень (учениця): зображує на діаграмах або числовій прямій об’єднання і переріз множин та ілюструє поняття підмножини; формулює означення підмножини, об’єднання і перерізу множин; знаходить об’єднання і переріз числових множин; користується різними способами задання функцій; формулює означення числової функції, зростаючої та спадної функцій, парної та непарної функцій; знаходить область визначення функціональних залежностей, значення функцій при заданих значеннях аргументу і значення аргументу, за яких функція набуває даного значення; встановлює за графіком функції її властивості; виконує і пояснює перетворення графіків функцій; досліджує функції і використовує одержані результати при побудові графіків функцій; застосовує властивості функцій та многочленів до розв’язування рівнянь і нерівностей; описує зміст понять «рівняння-наслідок» і «рівносильні перетворення рівнянь та нерівностей»; використовує їх при розв’язуванні рівнянь та нерівностей; розв’язує нерівності за допомогою методу інтервалів; рівняння і нерівності, які містять знак модуля і параметри; будує нескладні графіки рівнянь та нерівностей із двома змінними; користується методом математичної індукції для доведення тверджень. |
||||||
Тема 1. ФУНКЦІЇ, МНОГОЧЛЕНИ, РІВНЯННЯ І НЕРІВНОСТІ — 54 год. |
||||||
|
Множина та її елементи. |
|
|
|||
|
Підмножина. Операції над множинами |
|
|
|||
|
Взаємно однозначна відповідність між елементами множин. Рівнопотужні множини. Скінчені та нескінчені множини |
|
|
|||
|
Числові множини. Множина дійсних чисел |
|
|
|||
|
Множини та операції над ними. |
|
|
|||
|
Розв'язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|||
|
Числові функції. Область визначення і множина значень функції. |
|
|
|||
|
Способи задання функцій. Графік функції. Нулі функцій |
|
|
|||
|
Зростання і спадання функцій. Проміжки знакосталості. Найбільше та найменше значення функції |
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
Властивості і графіки основних видів функцій. |
|
|
|||
|
Перетворення графіків функцій |
|
|
|||
|
Побудова графіків функцій з допомогою перетворення. |
|
|
|||
|
Графіки функцій з модулем. Перетворення графіків функцій |
|
|
|||
|
Побудова графіків функцій з модулем |
|
|
|||
|
Побудова графіків функцій |
|
|
|||
|
Узагальнення. Множини. Функції та їх властивості. |
|
|
|||
|
Контрольна робота №1 “Множини. Функції та їх властивості” |
|
|
|||
|
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|||
|
Рівносильні перетворення рівнянь. Рівняння — наслідки |
|
|
|||
|
Застосування властивостей функцій для розв’язування рівнянь |
|
|
|||
|
Рівносильні перетворення рівнянь і нерівностей |
|
|
|||
|
Метод інтервалів |
|
|
|||
|
Розв'язування нерівностей методом інтервалів |
|
|
|||
|
Рівняння що містять знак модуля |
|
|
|||
|
Розв'язування рівнянь, що містять знак модуля |
|
|
|||
|
Нерівності, що містять знак модуля |
|
|
|||
|
Розв'язування нерівностей, що містять знак модуля |
|
|
|||
|
Рівняння з параметрами |
|
|
|||
|
Розв’язування рівнянь з параметрами |
|
|
|||
|
Нерівності з параметрами |
|
|
|||
|
Розв’язування нерівностей з параметрами |
|
|
|||
|
Розв'язування рівнянь і нерівностей |
|
|
|||
|
Узагальнення. Розв'язування рівнянь і нерівностей |
|
|
|||
|
Контрольні робота № 2 «Рівняння та нерівності» |
|
|
|||
|
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|||
|
Графіки рівнянь з двома змінними |
|
|
|||
|
Графіки нерівностей з двома змінними |
|
|
|||
|
Системи рівнянь. Графічне розв'язання |
|
|
|||
|
Системи рівнянь. Основні методи розв'яання |
|
|
|||
|
Розв’язування систем рівнянь різними способами |
|
|
|||
|
Розв’язування систем рівнянь. Самостійна робота |
|
|
|||
|
Системи нерівностей |
|
|
|||
|
Розв'язання систем нерівностей |
|
|
|||
|
Розв'язання систем нерівностей |
|
|
|||
|
Розв'язування систем рівнянь і нерівностей |
|
|
|||
|
Ділення многочленів. Теорема Безу та наслідки з неї |
|
|
|||
|
Алгебраїчні рівняння |
|
|
|||
|
Розв'язання алгебраїчних рівнянь |
|
|
|||
|
Метод математичної індукції |
|
|
|||
|
Застосування методу математичної індукції для доведення |
|
|
|||
|
Узагальнення. Графіки рівнянь і нерівностей з двома змінними. |
|
|
|||
|
Контрольна робота № 3 «Графіки рівнянь і нерівностей з двома змінними. Теорема Безу. Метод математичної індукції» |
|
|
|||
|
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|||
Тема 2. СТЕПЕНЕВА ФУНКЦІЯ – 30 годин |
||||||
Учень (учениця): формулює означення кореня п-го степеня, арифметичного кореня п-го степеня, степеня з раціональним показником, властивості коренів та степеня з раціональним показником; обчислює, оцінює та порівнює значення виразів, які містять корені та степені з раціональними показниками; зображує графік степеневої функції; розв’язує ірраціональні рівняння та нерівності, зокрема з параметрами; застосовує властивості функцій до розв’язування ірраціональних рівнянь і нерівностей. |
||||||
|
Степенева функція з натуральним показником |
|
|
|||
|
Степенева функція з цілим показником |
|
|
|||
|
Означення кореня п-ого степеня. Арифметичний корінь п-ого степеня |
|
|
|||
|
Властивості кореня п-ого степеня |
|
|
|||
|
Застосування властивостей коренів п-ого степеня |
|
|
|||
|
Тренувальні вправи |
|
|
|||
|
Перетворення радикалів |
|
|
|||
|
Тотожні перетворення виразів, які містять корені п-ого степеня |
|
|
|||
|
Перетворення виразів, які містять скорені п-ого степеня |
|
|
|||
|
Функція |
|
|
|||
|
Тренувальні вправи |
|
|
|||
|
Означення та властивості степеня з раціональним показником |
|
|
|||
|
Тренувальні вправи |
|
|
|||
|
Перетворення виразів, які містять степені з раціональним показником |
|
|
|||
|
Тренувальні вправи |
|
|
|||
|
Контрольна робота № 4 «Степенева функція. Корінь п –ого степеня» |
|
|
|||
|
Ірраціональні рівняння |
|
|
|||
|
Розв'язування рівнянь методом заміни |
|
|
|||
|
Розв'язування ірраціональних рівнянь із використанням властивостей відомих функцій і оцінки значення лівої та правої частин рівняння |
|
|
|||
|
Метод рівносильних перетворень при розв'язуванні ірраціональних рівнянь |
|
|
|||
|
Розв'язування ірраціональних рівнянь |
|
|
|||
|
Ірраціональні нерівності |
|
|
|||
|
Універсальний метод розв'язування ірраціональних нерівностей (метод інтервалів) |
|
|
|||
|
Розв'язування ірраціональних нерівностей |
|
|
|||
|
Розв'язування ірраціональних рівнянь з параметром |
|
|
|||
|
Розв'язування ірраціональних нерівностей з параметром |
|
|
|||
|
Системи ірраціональних рівнянь |
|
|
|||
|
Розв'язування систем ірраціональних рівнянь |
|
|
|||
|
Узагальнення. Ірраціональні рівняння і нерівності |
|
|
|||
|
Контрольна робота № 5 «Ірраціональні рівняння і нерівності» |
|
|
|||
Тема 3. ТРИГОНОМЕТРИЧНІ ФУНКЦІЇ – 30 годин |
||||||
Учень (учениця): виконує перехід від радіанної міри кута до градусної і навпаки; встановлює відповідність між дійсними числами і точками на одиничному колі; обчислює значення тригонометричних виразів за допомогою тотожних перетворень; формулює означення синуса, косинуса, тангенса і котангенса кута числового аргументу; властивості тригонометричних функцій; властивості періодичних функцій; будує графіки періодичних функцій; ілюструє властивості періодичних функцій за допомогою графіків; перетворює тригонометричні вирази. |
||||||
|
Радіанне вимірювання кутів. |
|
|
|||
|
Тригонометричні функції числового аргументу. Синус, косинус, тангенс, котангенс кута |
|
|
|||
|
Знаки значень тригонометричних функцій |
|
|
|||
|
Парність і непарність тригонометричних функцій |
|
|
|||