________________________________________________________________
(найменування загальноосвітнього навчального закладу)
«ПОГОДЖЕНО» Заступник директора з НВР
__________________________________ (ПІБ) _____________________________________________ (підпис) «______» __________________20____ р. |
«ЗАТВЕРДЖЕНО» ДИРЕКТОР
__________________________________ (ПІБ) _____________________________________________ (підпис) «______» __________________20____ р. |
Календарно-тематичне планування
з алгебри та початків аналізу
для ________________ класу
на 2018 / 2019 н.р.
_______________________________________________________
(ПІБ учителя)
Розглянуто на засіданні МО (кафедри) _________________________________________
___________________________________________________________________________
Протокол № ________ від «_____»__________________20_____ р.
Голова МО ____________________________________________________
(ПІБ, підпис)
Складено до підручника:ХХХ
Алгебра та початки аналізу(рівень стандарту), 10 клас
(I семестр — 16 год, 1 год на тиждень, II семестр — 38 год, 2 год на тиждень)
Складено згідно з навчальною програмою з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту), затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року
№ уроку |
Дата |
Теми уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
Тема 1. ФУНКЦІЇ, ЇХНІ ВЛАСТИВОСТІ ТА ГРАФІКИ (16 год) Учень/учениця: користується різними способами задання функцій; знаходить область визначення функціональних залежностей; значення функцій при заданих значеннях аргументу і значення аргументу, за яких функція набуває даного значення; встановлює за графіком функції її основні властивості; встановлює властивості функцій; обчислює та порівнює значення виразів, які містять степені з раціональними показниками, корені; розпізнає та схематично зображує графіки степеневих функцій; моделює реальні процеси за допомогою степеневих функцій. |
|||
1 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
2 |
|
Контрольна робота №1 «Діагностична» |
|
3 |
|
Числові функції. Способи задання функцій |
|
4 |
|
Властивості функції |
|
5 |
|
Парні та непарні функції |
|
6 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
7 |
|
Корінь n-го степеня. Арифметичний корінь n-го степеня, його властивості |
|
8 |
|
Арифметичний корінь n-го степеня, його властивості |
|
9 |
|
Степеневі функції, їхні властивості |
|
10 |
|
Степеневі функції, їхні властивості |
|
11 |
|
Графіки степеневих функцій |
|
12 |
|
Графіки степеневих функцій |
|
13 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
14 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
15 |
|
Контрольна робота № 2 за темою: «Функції, їхні властивості та графіки» |
|
16 |
|
Підсумковий урок |
|
Алгебра та початки аналізу(рівень стандарту), 10 клас (I семестр — 16 год, 1 год на тиждень, II семестр — 37 год, 2 год на тиждень) Складено згідно з навчальною програмою з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту), затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року ІІ семестр |
|||
Тема 2. ТРИГОНОМЕТРИЧНІ ФУНКЦІЇ (18 год) Учень/учениця: вміє переходити від радіанної міри кута до градусної й навпаки; встановлює відповідність між дійсними числами і точками на одиничному колі; розпізнає і схематично будує графіки тригонометричних функцій; ілюструє властивості тригонометричних функцій за допомогою графіків; перетворює нескладні тригонометричні вирази; застосовує тригонометричні функції до опису реальних процесів; розв’язує найпростіші тригонометричні рівняння. |
|||
17 |
|
Синус, косинус, тангенс, котангенс кута. |
|
18 |
|
Радіанне вимірювання кутів. |
|
19 |
|
Тригонометричні функції числового аргументу |
|
20 |
|
Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу |
|
21 |
|
Формули зведення |
|
22 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
23 |
|
Періодичність функцій. Властивості та графіки тригонометричних функцій. |
|
24 |
|
Властивості та графіки тригонометричних функцій |
|
25 |
|
Властивості та графіки тригонометричних функцій |
|
26 |
|
Формули додавання |
|
27 |
|
Наслідки з формул додавання |
|
28 |
|
Наслідки з формул додавання |
|
29 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
30 |
|
Найпростіші тригонометричні рівняння |
|
31 |
|
Найпростіші тригонометричні рівняння |
|
32 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
33 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
34 |
|
Контрольна робота № 3 за темою: «Тригонометричні функції» |
|
Тема 3. ПОХІДНА ТА її ЗАСТОСУВАННЯ (14 год) Учень/учениця: розуміє значення поняття похідної для опису реальних процесів, зокрема механічного руху; знаходить швидкість зміни величини в точці; кутовий коефіцієнт і кут нахилу дотичної до графіка функції в даній точці; диференціює функції, використовуючи таблицю похідних і правила диференціювання; застосовує похідну для знаходження проміжків монотонності і екстремумів функції, побудови графіків; знаходить найбільше і найменше значення функції; розв’язує нескладні прикладні задачі на знаходження найбільших і найменших значень реальних величин. |
|||
35 |
|
Границя функції в точці. |
|
36 |
|
Похідна функції, її геометричний і фізичний зміст |
|
37 |
|
Правила диференціювання |
|
38 |
|
Правила диференціювання |
|
39 |
|
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
40 |
|
Ознака сталості функції. Достатня умова зростання (спадання) функції |
|
41 |
|
Точки екстремуму |
|
42 |
|
Застосування похідної до дослідження функцій |
|
43 |
|
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків функцій |
|
44 |
|
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків функцій |
|
45 |
|
Найбільше та найменше значення функції на відрізку |
|
46 |
|
Розв’язування задач прикладного змісту. Самостійна робота |
|
47 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
|
48 |
|
Контрольна робота № 4 за темою: «Похідна та її застосування» |
|
ПОВТОРЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ, РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ (5 год) |
|||
49 |
|
Функції, їхні властивості та графіки |
|
50 |
|
Тригонометричні функції |
|
51 |
|
Тригонометричні рівняння |
|
52 |
|
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків функцій |
|
53 |
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
|