Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 7 класі (2 години на тиждень) на 2020-2021 н. р. за підручником О. Д. Карп’юк «English» для загальноосвітніх закладів. - Тернопіль : Астон – 2015.
І СЕМЕСТР
№ |
Тема уроку |
Очікуваний результат |
Мовний компонент |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||||||||||
Лексичний матеріал |
Граматични й матеріал |
Еколо- гічна безпека та сталий розви- ток |
Грома- дянсь- ка відповідальні- сть |
Здоро- в’я та безпека |
Промис- ловість та фінансо- ва грамотність |
||||||||||||||||||||||||||
ТЕМА 1. Шкільне життя (13 год.) |
|||||||||||||||||||||||||||||||
1. |
01.09 |
Повторення. Знову до школи. |
обмінюватися думками, висловлювати свої враження, почуття та емоції |
Повторення лексики |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
|
Ex.5 (b), p.6 |
|
||||||||||||||||||||
2. |
03.09 |
Повторення. У школі. |
описувати шкільні кімнати, використовувати прийменники місця |
A canteen, a gym, a headmaster, a library, a locker, a science lab, stuff |
Prepositions of Place |
|
Ѵ |
|
|
Вивчити нові слова Ex.4 p.9 |
|
||||||||||||||||||||
3. |
08.09 |
Шкільна діяльність. Розвиток навичок ауд. |
описувати шкільну діяльність, використовувати конструкції There is / There are |
A сourt, pitch, an activity, an aid, a facility, a choir, an orchestra, |
There is / There are |
|
Ѵ |
|
|
Скласти 5 речень із конструкціями There is / There are |
|
||||||||||||||||||||
4. |
10.09 |
Що для тебе школа? Розвиток навичок чит. |
надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям, аргументувати свій вибір, точку зору |
Boarding school, fair, shabby, spacious, to mean, be close to, to show around |
|
|
Ѵ |
|
|
Ex.4, p.14
|
|
||||||||||||||||||||
5. |
15.09 |
Обовʼязки. Розвиток грам.навичок. Модальні дієслова |
правильно вживати модальні дієслова |
|
Modal Verbs: have to, must (n’t), need (n’t) |
|
|
|
|
Скласти 7 речень із модальними дієсловами. |
|
||||||||||||||||||||
6. |
17.09 |
Шкільні правила. Розвиток навичок усного мовлення |
розповідати про шкільні правила, надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям |
|
|
|
Ѵ |
|
|
Скласти твір-опис. про свою школу/клас (Ex.1,2 p.21)
|
|
||||||||||||||||||||
7. |
22.09 |
Після школи. Введення і активізація ЛО теми. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації, розповідати про заняття після школи
|
take part in, go for, practice, surf the net |
Словотворення |
Ѵ |
Ѵ |
|
|
Вивчити нові слова Ex.5 p.25 |
|
||||||||||||||||||||
8. |
24.09 |
Знайомство он-лайн. Розвиток навичок аудіювання |
висловлювати свої враження, почуття та емоції від спілкування онлайн |
Vocabulary box, p.26 |
|
|
Ѵ |
|
|
Вивчити слова, вивч. пісню (ex.5 p.29) |
|
||||||||||||||||||||
9. |
29.09 |
Соціальні мережі . Розвиток граматичних навичок |
Утворювати речення з словами too / enough |
|
too / enough |
|
Ѵ |
|
|
Ex.5, p.30 |
|
||||||||||||||||||||
10 |
01.10 |
Позашкільна діяльність. Розвиток навичок говоріння |
обмінюватись думками про види позашкільної діяльності
|
dull, tiring, awful, boring, brilliant, fantastic |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
|
Ex.4 p.33 |
|
||||||||||||||||||||
11 |
06.10 |
Моя школа. Вдосконалення навичок читання. |
оцінювати стан речей, події, факти
|
ЛО теми |
Модальні дієслова must/ mustn’t |
|
Ѵ |
|
|
Ex.5(b) p.37-38
|
|
||||||||||||||||||||
12 |
08.10 |
Нові технології та діти. Вдосконалення нав.ауд. |
оцінювати стан речей, події, факти
|
ЛО теми |
|
|
Ѵ |
|
|
Ex.10 p.41 (п.) |
|
||||||||||||||||||||
13 |
13.10 |
Урок дом. читання. Узагальнення теми |
висловлювати свої враження від прочитаного |
ЛО теми |
|
|
|
|
|
Ex.4 p.43 (у.) |
|
||||||||||||||||||||
ТЕМА 2 . Я, моя родина, мої друзі (7 год.) |
|||||||||||||||||||||||||||||||
14 |
15.10 |
Моя сім’я. Розвиток діалогічного мовлення |
розповідати про членів своєї родини |
To consist of, to like/likes to do, don’t/doesn’t like |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
|
Скласти розповідь про сім’ю |
|
||||||||||||||||||||
15 |
20.10 |
Домашні справи. Ведення і активізація ЛО теми. |
використовувати нові ЛО у мовленні |
A mess, to pick up, to tidy up, cozy, to get upset, a broom, a mop, share |
|
|
Ѵ |
|
|
Вивчити нові слова
Ex.7 p.50-51 |
|
||||||||||||||||||||
16 |
22.10 |
Домашні обов’язки. Розвиток навичок читання |
розповідати про своїдомашні обов’язки |
To boil, to cut, to dry, to fry, to pour, to |
|
|
Ѵ |
|
|
Ex.3 p.54 |
|
||||||||||||||||||||
17 |
03.11 |
Роби це сам . Розвиток грам. навичок |
правильно вживати в реченні неозначені займенники |
ЛО теми |
Еverybody, somebody, anybody,etc. |
|
|
|
|
Ex.4 p. 58
|
|
||||||||||||||||||||
18 |
05.11 |
Хто, що робить у твой сім’ї? Розв. нав. говоріння. |
обмінюватись думками про обов’язки у родині
|
ЛО теми |
|
|
Ѵ |
Ѵ |
|
Перекласти речення |
|
||||||||||||||||||||
19 |
10.11 |
Мій звичайний день. Вдосконалення навичок монолог. мов. |
надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям
|
Ex.5 p.51 Vocabulary box,p.51, to switch on/ off, turn on / off |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
|
Ex.2 p.63 |
|
||||||||||||||||||||
20 |
12.11 |
Домашні обов’язки членів родини? Узагальнення теми |
підсумовують знання по темі |
ЛО теми |
Modal verbs |
|
Ѵ |
|
|
Ex.7, p.83 |
|
||||||||||||||||||||
ТЕМА 3. Харчування (12 год.) |
|||||||||||||||||||||||||||||||
21 |
17.11 |
Все про їжу. Розвиток навичок читання. |
аргументувати свою точку зору щодо вибору їжі, обмінюватися думками |
Acid, to repair, to smell, to increase, carbohydrate, immunity, zinc, organic, etc. |
|
|
|
Ѵ |
|
Ex.5 p.67 |
|
||||||||||||||||||||
22 |
19.11 |
Ми те, що ми їмо. Введення і активізація ЛО теми. |
використовувати нові ЛО у мовленні, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
peel, slice, mash, mix, boil, chop, pepper, vinegar, napkin, bowl, fork, knife, spoon |
|
|
|
Ѵ |
|
Вивчити нові слова
Ex. 5 p.71 |
|
||||||||||||||||||||
23 |
24.11 |
Сервірування столу. Розвиток навичок аудіювання. |
описувати правила сервірування столу |
dish, method, set, to spread, festive, lay the table |
|
|
|
Ѵ |
|
Ex.4 p. 73 |
|
||||||||||||||||||||
24 |
26.11 |
Багато чи мало. Розвиток грам. навичок |
правильно вживати в реченні a lot of / lots of, a little, a few |
ЛО теми |
a lot of / lots of, a little, a few |
|
|
|
Ѵ |
Ex.4 p. 75 (у.)
|
|
||||||||||||||||||||
25 |
01.12 |
Рецепти. Розвиток комунікативних навичок |
описувати рецепти, аргументувати свій вибір
|
An experience, to arrange, to follow |
|
|
|
Ѵ |
Ѵ |
Ex.1 p. 79 Написати рецепт |
|
||||||||||||||||||||
26 |
03.12 |
Моя улюблена страва. Вдосконалення навичок чит. та гов. |
розповідати про свою улюблену страву, використовуючи нову лексику теми |
ЛО тексту |
Еverybody, somebody, anybody,etc a lot of / lots of, a little, a few |
|
|
Ѵ |
|
Ex.4b, p.80 Ex.5(6-10), p.81 |
|
||||||||||||||||||||
27 |
08.12 |
Правильне харчування. Вдоск.нав.чит. |
висловлювати свою точку зору щодо правильного харчування |
ЛО теми |
|
|
|
Ѵ |
|
Перекласти речення |
|
||||||||||||||||||||
28 |
10.12 |
Здорова та нездорова їжа. Вдоскон.нав.ауд. Контроль аудіювання |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації
|
ЛО теми |
|
|
|
Ѵ |
|
Зробити проект по темі “Healthy /Unhealthy food”.
|
|
||||||||||||||||||||
29 |
15.12 |
Моя повсякденна їжа. Вдоск. навичок монолог. мов. Контроль читання |
запитувати та надавати інформацію, обмінюватися думками
|
ЛО теми |
|
|
|
Ѵ |
|
Повторити лексико-грам. матеріал теми |
|
||||||||||||||||||||
30 |
17.12 |
Традиції харчування України та Великобританії Контроль письма |
надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям
|
|
|
|
|
Ѵ |
|
Повторити слова |
|
||||||||||||||||||||
31 |
22.12 |
В кафе. Розігрування діалогів. Контроль говоріння |
пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію
|
|
|
|
|
Ѵ |
|
Вивчити один з діалогів |
|
||||||||||||||||||||
32 |
24.12 |
Харчування. Узагальнення і систематизація вивченого. |
підсумовують знання по темі |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
||||||||||||||||||||
ІІ СЕМЕСТР
ТЕМА 4. Спорт. Охорона здоров’я (14 год.) |
||||||||||||
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний компонент |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
|||||||
Лексичний матеріл |
Граматичний матеріал |
Еколо- гічна безпека та сталий розви- ток |
Грома- дянсь- ка відповідальні- сть |
Здоро- в’я та безпека |
Промис- ловість та фінансо- ва грамотність |
|||||||
33 |
12.01 |
Спорт – це цікаво. Введення і активіз. ЛО теми |
характеризувати різні види спорту, правильно вживати Go, play, do |
Kinds of sport Descriptions of the sports |
Вживання play/go/do |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
Розповідати про улюблений вид спорту |
|
|
34 |
14.01 |
Олімпійські ігри. Розвиток навичок читання |
розповідати загальну інформацію про Олімпійські ігри |
Vocabulary box, p.97 |
|
|
Ѵ |
|
|
Вивчити слова Ex. 6 p.97 (п.) |
|
|
35 |
19.01 |
Ви займаєтесь спортом? Роз.грам.навичок. Розділові запитання |
утворювати розділові запитання |
ЛО теми |
Tag-questions |
|
|
|
|
Ex.5 p. 100 (п.) |
|
|
36 |
21.01 |
Приєднуйся до спортклубів. Вдоск.грам.нав. Розвиток навичок аудіювання |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації
|
Chimp, competition, freestyle, junior, fabulous |
Tag-questions |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
Скласти 7 розділових запитань |
|
|
37 |
26.01 |
Водне поло. Введення ЛО теми. |
використовувати нові ЛО у мовленні |
Ex.4 p.102 |
|
|
Ѵ |
Ѵ |
|
Ex. 7(b)p. 105 (п.) |
|
|
38 |
28.01 |
Відомі спортсмени. Розвиток навичок говоріння |
обмінюватись думками про відомих спортсменів, аргументувати свій вибір, точку зору |
ЛО теми |
|
|
Ѵ |
|
|
Підгот. презентацію про улюблен. спортсмена. |
|
|
39 |
02.02 |
Спорт. Узагальнення теми. |
підсумовують знання по темі |
ЛО теми |
Past Simple |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
Повторити слова |
|
|
40 |
04.02 |
Види болю. Введення і активізація ЛО теми. |
називати види болю, використовувати нові ЛО у мовленні |
Headache, toothache, stomachache, earache, backache |
Present Simple |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
Ex.6 p.110 (у.) |
|
|
41 |
09.02 |
Медичне обслуговування. Розвиток нав.чит |
надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям |
Vocabulary box, p.113 |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
|
Ex.6p.114 (п.) Ex.8p.115 (у.) |
|
|
42 |
11.02 |
Я захворів. Розвиток грам. навичок: Past Perfect |
утворювати та вживати Past Perfect Tense |
Before, after, already, just, till/until, by |
Past Perfect |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
Ex.7p.119 (п.) |
|
|
43 |
16.02 |
Візит до лікаря. Розвиток навичок аудіювання |
оцінювати стан речей, події, факти, просити про допомогу |
get worse, terriblecough, nurse, to take medicine\pills, to see a doctor |
Past Perfect |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
Ex.4 p. 120, вивчити діалог |
|
|
44 |
18.02 |
Як надати першу допомогу. Вдосконалення навичок говоріння |
пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію, просити про допомогу |
ЛО теми |
Past Perfect |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
Ex.1p.124 (п.) |
|
|
45 |
23.02 |
Історія про хворого друга. Урок домаш. читання |
висловлювати свої враження від прочитаного |
Vocabulary box, p.133 |
|
|
|
|
|
Ex.3 p.126 |
|
|
46 |
25.02 |
Твоє здоров’я - у твоїх руках! Узагальнення теми. |
підсумовують знання по темі |
Vocabulary box, p.127 |
Past Perfect |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
Ex.9p.130 (п.) |
|
|
ТЕМА 5. Кіно і театр (8 год.) |
||||||||||||
47 |
02.03 |
Жанри кінофільмів. Введення і активізація ЛО теми. |
називати жанри фільмів, використовувати нові ЛО у мовленні |
Ex.1 p.138 thriller, entertainment, leisure, to entertain |
|
|
|
|
|
Ex.7 p.139 (п.)
|
|
|
48 |
04.03 |
Улюблені фільми. Розвиток навичок аудіювання |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації про улюблені фільми |
Vocabulary box, p.143 |
|
|
Ѵ |
|
|
Ex.7 p.142 (у.) |
|
|
49 |
09.03 |
Характеристика фільмів. Розвиток навичок читання |
об’єднувати речення за допомогою відносних займенників/ Relative pronouns |
Vocabulary box, p.145 |
Relative pronouns |
|
Ѵ |
|
|
Ex.4 p. 145 (п.) |
|
|
50 |
11.03 |
Ти любиш ходити в кіно? Розвиток грам.навичок. Зворотні займен. |
утворювати та вживати зворотні займенники/ Reflexive pronouns
|
Myself, yourself, himself, herself etc. |
Reflexive pronouns
|
|
Ѵ |
|
|
Cкласти 10 речення зі зворотними займенниками
|
|
|
51 |
16.03 |
Театр Шекспіра у Лондоні. Розвиток нав. чит та говорін. |
надавати загальну інформацію про театр Шекспіра |
Vocabulary box, p.149 |
|
|
Ѵ |
|
|
Вивчити слова Ex. 6 p. 151 (п.) |
|
|
52 |
18.03 |
Улюблені фільми молоді. Розвиток монолог. мовлення |
обмінюватись думками
|
|
|
|
Ѵ |
|
|
Ex. 9 p,176 (п.) |
|
|
53 |
30.03 |
Фільм. Рецензія на фільм. Розвиток навичок письма. |
вміти написати рецензію на фільм |
Learning tip, p.152 |
Tag questions |
|
|
|
|
Написати рецензію на фільм (p.152) |
|
|
54 |
01.04 |
Актори приходять в місто. Урок дом.читання. |
висловлювати свої враження від прочитаного |
Twins, a thief, a criminal, to scream, a merchant |
|
|
|
|
|
Написати ессе «Мій улюблений актор» |
|
|
ТЕМА 6. Велика Британія. Україна (16 год.) |
||||||||||||
55 |
06.04 |
Організація відпочинку. Введення і активізація ЛО теми. |
Використовувати нові ЛО у мовленні |
Guide book, go sightseeing, look around, get lost, take photos, tour, |
|
|
|
Ѵ |
|
Ex.3 p. 154 (п.) |
|
|
56 |
08.04 |
Визначні місця Лондону. Розвиток навичок читання |
знати інформацію про Лондон і його визначні пам'ятки |
Vocabulary box, p.156 |
|
|
Ѵ |
|
|
Вивчити текст про Лондон |
|
|
57 |
13.04 |
Визначні місця Києва. Вдоск.нав.чит. |
знати інформацію про Київ і його визначні пам'ятки |
ЛО теми |
|
|
Ѵ |
|
|
Ex.5 p.161 (п.) |
|
|
58 |
15.04 |
Вітання з Австралії. Розвиток навичок аудіюв. |
надати загальну інформацію про Австралію |
wax, height, giant, to take a ride on the wheel |
|
|
Ѵ |
|
|
Ex.2 p.163 (п.) |
|
|
59 |
20.04 |
Нові враження. Розвиток грам. навичок |
утворювати та використовувати минулі часи/ Past Tenses |
ЛО теми |
Review of Past Tenses |
|
|
|
|
Ex.4 p.166 (п.) |
|
|
60 |
22.04 |
Відомі мости Лондона. Розвиток нав. читання та гов. |
назвати та надати загальну інформацію про відомі мости Лондона |
observation, to afford, to observe, impressive, magnificent |
|
|
Ѵ |
|
|
Ex.3 p.167 (п.) |
|
|
61 |
|
Лондон – культур. центр. Вдосконалення нав. письма. |
розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
ЛО теми |
|
|
Ѵ |
|
|
Написати листівку (ex.1 p.171) |
|
|
62 |
27.04 |
Театр «Глобус». Вдосконалення нав. аудіювання. |
висловлювати свої враження, почуття та емоції
|
ЛО теми |
|
|
Ѵ |
|
|
Ex.5 (b) p.175 (п.) |
|
|
63 |
29.04 |
Запрошуємо в Канаду. Вдосконалення навичок читання |
надати загальну інформацію про Канаду |
Rocky Mountains, theCN Tower, Kitchener Oktoberfest |
Reflexive pronouns |
|
Ѵ |
|
|
Перекласти речення на англ..мову |
|
|
64 |
06.05 |
Україна: географічне полож та клімат. Вдос.нав.гов. |
надати загальну інформацію про Україну |
ЛО теми |
Tag-questions |
|
Ѵ |
|
|
Вивчити текст про Україну |
|
|
65 |
11.05 |
Великі міста України. Вдоск.нав.ауд. |
обмінюватись думками
|
ЛО теми |
Reflexive pronouns. |
Ѵ |
Ѵ |
Ѵ |
|
Створити презентацію по темі |
|
|
66 |
13.05 |
Подорож визначними місцями України та Великобрит. Контроль аудіювання. |
оцінювати стан речей, події, факти
|
ЛО теми |
The Past tenses |
Ѵ |
Ѵ |
Ѵ |
|
Повторити грамат. матеріал |
|
|
67 |
18.05 |
Необхідні речі для подорожі. Контроль письма |
Скласти список необхідних речей для подорожі. |
ЛО теми |
|
|
Ѵ |
|
|
Повторити лексичний матеріал |
|
|
68 |
20.05 |
У літньому мовному таборі. Контроль читання |
висловлювати свої враження, почуття та емоції |
ЛО теми |
|
|
Ѵ |
|
|
Повторити вивчені теми |
|
|
69 |
25.05 |
Ура! Канікули! Планування відпочинку. Подорожування. Контроль говоріння |
висловлювати свої враження, почуття та емоції, обмінюватися думками |
ЛО теми |
|
|
Ѵ |
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
|
70 |
27.05 |
Велика Британія. Україна. Узагальнення та систематизація вивченого. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
|