Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 7 класі (2 години на тиждень). Календарно-тематичне планування-невід'ємна складова роботи всіх вчителів. Користуйтесь, дорогі колеги.
7 клас
№уроку |
Дата |
Тема Ситуативного мовлення |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
Соціокультурна компетенція |
|||||||||||||||||||
Лексика
|
Граматика |
Фонетика |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
|||||||||||||||||||
Unit 1. Introduction |
розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається (до традицій, досягнень, видатних особистостей); прилучатися до культури країни, мова якої вивчається (через читання художньої та публіцистичної літератури);
|
||||||||||||||||||||||||
1 |
|
Повернення до школи |
|
The Present Simple Tense. |
|
Ex. 1, p. 4 |
Ex. 2-4, p.5 |
Ex. 1, p.4 |
|
Ex. 5, p. 5 |
|||||||||||||||
2 |
|
В англійській мовній школі |
Leisure time, open-minded, flexible, diploma |
Present Indefinite, Present Continuous, Present Perfect. |
|
|
Ex. 1,3, p.6, Ex. 5, p.7 |
Ex. 1,2,5, p.6 |
Ex. 4, p.7 |
Ex. 6, p.7 |
|||||||||||||||
3 |
|
Мої друзі |
Fun-loving, patient, generous, to share secrets with |
Present Simple. |
|
Ex. 2, p.8 |
Ex. 1a, 1b, p.8 |
Ex. 2, p.8 |
|
Ex. 2, p.8 |
|||||||||||||||
4 |
|
Мої друзі |
Unique, sociologist, to be straight with smb personality, to let smb down, to keep a secret |
Present Simple |
|
|
Ex. 3-5, p.9 |
Ex. 6, p.9 |
Ex. 3, p.9 |
Ex. 7, p.10 |
|||||||||||||||
5 |
|
Англійська мова – мова міжнародногo оспілкування |
|
Present Simple |
|
Ex. 2, p.13 |
Ex. 1, p.12; Ex. 4a,b, p.14 |
Ex. 2, 3, p.13 |
|
Ex. 5, p.14 |
|
||||||||||||||
6 |
|
В літній школі англійської мови |
|
Present Simple, Present Perfect, Past Simple |
|
Ex. 4a, p.16 |
Ex. 2,3, p.15 Ex. 4b, p.17 |
Ex. 1, p.15 Ex. 4a, p.16 |
Ex. 4a, p.16 |
Ex. 6, p.17 |
|||||||||||||||
7 |
|
Ми вивчаємо англійську мову |
|
Present Simple. |
|
Ex. 2, p.17 |
Ex. 1, p.17 Ex. 4,5, p.18 |
Ex. 2, 3, p.17-18 |
|
Ex. 6, p.19 |
формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури; розуміти та поважно ставитися до стилю життя зарубіжних однолітків, людей іншої культури; брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки. розвивати здатність адекватного спілкування з представниками країни, мова якої вивчається. |
||||||||||||||
Unit 2. Family and Friends |
|
||||||||||||||||||||||||
8 |
|
Родинні звязки |
Ruby, beneath, treasure, to complain, to have smth at sbd’s disposal |
Present Simple, Past Simple. |
|
Ex. 1a, p.22 |
Ex. 1b, p.22 Ex. 3, p.23 |
Ex. 2, p.23 |
|
Ex. 2, p.23 |
|||||||||||||||
9 |
|
Золоте серце |
Skilful, hemisphere, embroidered, to occupy, war |
Used to |
|
Ex. 1a, p.26 |
Ex. 1b, p.26 Ex. 4, p.28 Ex. 6, p.29 |
Ex. 2, 3, p.27 |
Ex. 5, p.29 |
Ex. 7, p.29 |
|
||||||||||||||
10 |
|
Це чудове місце, чи не так? |
Cottage, to weed, flowerbed, to assist, to dig, lawn, to rake |
Tag Questions. |
|
|
Ex. 2, p.29 |
Ex. 1, p.29 Ex. 3, p.30 Ex. 4, p.31 |
|
Ex. 5, p.31 |
|||||||||||||||
11 |
|
Домашні обовязки |
To do the laundry, greenish-blue, tile, water lily |
Present Simple. |
|
Ex. 1a,b, p.33 |
Ex. 1c, 2, p.34 |
Ex. 3, p.35 |
|
Ex. 4, p.35 |
|
||||||||||||||
12 |
|
Домашні обовязки |
|
Present Simple, Past Simple, Present, Perfect, Present Continuous |
|
Ex. 5b, p.36 |
Ex. 4a, 6, 7, p.36 |
Ex. 5a, p.36 |
Ex. 5a, p.36 |
Ex. 8a, 8b, p.37 |
|||||||||||||||
13 |
|
Руки, що готові допомогти |
Sleepyhead, to sleep the day away, to mumble, to pull out, to deliver, to unload |
|
|
Ex. 2, p.38 |
Ex. 1a, b, p.37 |
Ex. 3, p.38 |
|
Ex. 4, p.39 |
|||||||||||||||
14 |
|
Руки, що готові допомогти |
|
|
|
|
Ex. 6, p.40 |
Ex. 5, p.39 |
Ex. 7, p.40 |
Ex. 7, p.40 |
|
||||||||||||||
15 |
|
Родинні традиції |
|
|
|
Ex. 2a, p.40 |
Ex. , p. Ex. , p. |
Ex. 2b, p.40 |
|
Ex. 2b, p.40 |
|||||||||||||||
16 |
|
Підростаємо |
Aborigines, storytelling, heritage |
|
|
Ex. 1a,b, p.43 |
Ex. 2, p.44 |
Ex. 3, p.44 |
|
Ex. 3, p.44 |
|
||||||||||||||
17 |
|
Про дружбу |
To pledge, chemical cleaning spray, stepfather |
Both..., either...or, neither...nor |
|
Ex. 2, p.46, Ex. 3, p.47 |
Ex.1b, p.46 Ex. 4a, b, p.48 |
Ex. 1a, p.46 |
Ex. 1a, p.46 |
Ex. 4b, p.48 |
|
||||||||||||||
18 |
|
Про дружбу моїх однокласників |
|
Both..., either...or, neither...nor |
|
|
Ex. 7a,b, p.50 |
Ex. 5, 6, p.49 |
|
Ex. 8, p.50 |
|||||||||||||||
19 |
|
Мати велике серце |
Walk-in closet, to make-up a story, to scream, to have common tastes, to be willing to do smth, to like a good joke |
|
|
Ex. 1, p.50 |
Ex. 3, 4a, 4b, 5a, 5b, p.52 |
Ex. 2, p.51 |
|
Ex. 6, p.53 |
|||||||||||||||
20 |
|
Наші улюблені свята |
Wisp, hay, sheaf of wheat, to represent, stalk, donation, ancestor, tablecloth, huge, size, an exchange of gifts |
|
|
Ex. 2, p.54 |
Ex. 1, p.53 |
Ex. 3, p.54 |
Ex. 5, p.55 |
Ex. 4, p.55 Ex. 7, p.56 |
|||||||||||||||
21 |
|
Свята, свята |
Festive ritual, backyard, gourmet food, glazed ham, cold deli meats, shortbread,etc. |
|
|
Ex. 1a, p.57 |
Ex. 1b, p.57 Ex. 5, p.59 |
Ex. 2, p.57 Ex. 3, p.58 |
Ex. 4, p.58 |
Ex. 6, p.59 |
|
||||||||||||||
Unit 3. Food. |
|
||||||||||||||||||||||||
22 |
|
Здорова їжа |
Balanced diet, a source of nutrients, combination |
|
|
Ex. 3, p.64 |
Ex. 1, 2a, 2b, p.63 |
Ex. 4, p.64 |
|
Ex. 4, p.64 |
|||||||||||||||
23 |
|
Чи смачний твій обід? |
Approach, junk food, fizzy drink, portion, fitness |
|
|
Ex. 5, p.68 |
Ex. , p. Ex., p. |
Ex. 6a, p.69 |
|
Ex. 8, p.69 |
|
||||||||||||||
24 |
|
Що ти береш з собою на обід? |
|
To let smb do smth, to be allowed to do smth |
|
Ex. 1a, p.70 |
Ex. 1b,c, p.70; Ex. 5, 6, p.72 |
Ex. 2, p.70 Ex. 3, p.71 |
Ex. 4, p.72 |
Ex. 7, p.72 |
|||||||||||||||
25 |
|
На кухні |
Paper towel holder, microwave oven, cutting board, ice maker, etc. |
|
|
|
Ex. 1b, p.73 Ex. 3a,b, p.74 |
Ex. 2, p.70 |
Ex. 4, p.74 |
Ex. 5, p.74 |
|||||||||||||||
26 |
|
Зараз... ти готуєш! |
A set of knives, a pot, a food processor, a grater, a ladle, a wok |
|
|
Ex. 1a, 3b, p.75 |
Ex. 1b, 2, p.75; Ex. 4, p.76 |
Ex. 3a, p.75 Ex. 4a, p.76 |
|
Ex. 4b, p.76 |
|||||||||||||||
27 |
|
Рецепти страв |
Bread flour, cinnamon, margarine, treacle |
|
|
Ex. 1b, p.78 |
Ex. 1c, 3a, p.79; Ex. 4, p.80 |
Ex. 1a, p.78 Ex. 2, 3b, p.79 |
|
Ex. 5, p.80 |
|
||||||||||||||
28 |
|
Рецепти страв |
To pour, to bake, to combine, to add, to mix, muffin, a paper baking cup, lumly, two-thirds nill |
|
|
Ex. 4, p.83 |
Ex. 5, p.80; Ex. 6b, p.81 |
Ex. 2, p.82 |
Ex. 6a, p.80 Ex. 3a, p.83 |
Ex. 7, p.81 Ex. 5, p.84 |
|||||||||||||||
29 |
|
Чи ти любиш картоплю? |
Incas, to worship, purplish, plentiful, puree, fragrant, souffle, mouth-watering |
Present Indefinite Passive Voice |
|
Ex. 1, p.84 |
Ex. 3, p.85 |
Ex. 3, p.85 |
Ex. 4, p.87 |
Ex. 5, p.87 |
|||||||||||||||
30 |
|
Харчуємося в ресторанах швидкої їжі |
Chain, giant, to offer, service, value, extensive, takeaway box, logo Standard, service, value. |
|
|
Ex. 1, p.87 |
Ex. 2a,b, p.88 Ex. 4, p.90 |
Ex. 2a, b, p.88 Ex. 4, p.90 |
|
Ex. 3, p.88 Ex. 5, p.90 |
|||||||||||||||
31 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
||||||||||||||||||||
32 |
|
Контроль письма |
|
|
|||||||||||||||||||||
33 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|||||||||||||||||||||
34 |
|
Контроль читання |
|
|
|||||||||||||||||||||
35 |
|
Повторення граматики |
|
Question Tags, Countable and Uncountable Nouns, Present Indefinite Passive Voice |
|
|
Ex. 5, p.91 |
Ex. 5, p.91 |
Ex. 2, p.90 Ex. 3, 4, p. 91 |
Ex. 7, p.92 Підготовка до проекту «Cuisines of the Word» |
|
||||||||||||||