Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 7 класі (Ісем)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 7 класу за підручником «English» О. Д. Карп'юк І семестр
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 7 класу

 за підручником «English» О. Д. Карп'юк І семестр

 

Дата

Тема уроку

Очікуваний результат

Мовна  компетенція

Мовленнєва компетенція

Змістові лінії

Дом. завд.

Лексика

Граматика

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

 

Тема1 « Шкільне життя» (18г)

     1

 

Повторення

 

 

 

В.1 с.4

В.2 с.5

 

 

В.3 с.5

Громадянська відповідальність. Демонструє розуміння потреби працювати разом, свідчить на необхідності толерантного ставлення до людей з ООП, пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади, обговорює шкільні правила.

 

Здоров'я і безпека.

Впорядковує

власний робочий день із дотриманням здорового способу життя.

 

Т

В.5 с.6

     2

 

Шкільне життя

Розповідати про свою школу.

A canteen, a library, a gym, stuff,  a science lab, a headmaster, a locker

 

 

 

В.1 с.8

 

 

В.2 с.9

 

В 4 с.9

   3

 

Заняття у школі

 

A сourt, pitch, an aid, an activity, a facility, Biology, Chemistry, a choir, an orchestra, Physics, Technology

Конструкції “There is/ there are

В.2 с.11

 

В.3 с.11

 

В.1 с.10

В. 4 с.12

 

 

В.1 с.10

     4

 

Улюблені предмети

Розповідати про улюблений шкільний предмет.

Boarding school, be close to, fair, shabby, spacious, to mean, to show around

 

В.3 с.14

В.1 с.13

В.4 с.14

 

В.2 с.14

 

    5

 

Правила для учнів

Дискутувати щодо шкільних правил.

 

Modal Verbs

 

В.1с.16

 

В.3 с.17

 

В.4 с.17

     6

 

Шкільні правила

 

 

 

 

В.4 с.17

 

В.1 с.19

В.2 с.16

    7

 

Шкільні правила

Дискутувати щодо шкільних правил.

 

 

В.5 с.20

 

В.2 с.19

 

В.2 с.19

 

 

В.4 с.20

     8

 

Наш клас

Розповідати про улюблений кабінет.

 

 

В.1 с.21

В.1 с.18

 

В.5 с.15

 

В.2 с.21

    9

 

Шкільне життя

 

 

 

 

 

 

 

Написати листа про школу

 

    10

 

Після уроків

Описувати свої вподобання.

take part in, go for, practice, surf the net

 

В.1 с.22

В.2 с.23

В.4 с.24

 

 

Екологічна безпека та сталий розвиток.

Пояснює

необхідність

прибирання за

собою під час

відпочинку,

наводить

приклади з

власного досвіду.

Громадянська відповідальність

Пропонує

варіанти участі

школи/класу в

житті громади.

Дискутує довкола

питань про свою

роль і місце у

сучасному

мультилінгваль

ному та

полікультурному

середовищі.

Здоровʼя та безпека.

Демонструє

знання та

наводить приклади

дотримання

правил безпеки

руху та

користування

громадським

транспортом.

В.1 с.22

    11

 

Позакласна діяльність

 

An event, to try out, a member, to dream, to join to practice, handy, to be keen on, to get together, to hang around

 

 

В.6  с.25

В.5 с.25

 

 

Написати лист другу про дозвілля

    12

 

Нові технології та учні

 

Information, net-working, safety, to download,

to join, to post, online

Too/enough

В.1 с.26

В.3 с.27

 

В.2 с.26

 

В.5 с. 28

    13

 

Заняття після школи

 

 

Речення з too/enough

В.3 с.29

В.4 с.29

 

В.1 с.29

 

В.5 с.30

 

   14

 

Гуртки та клуби за інтересами

Вміти описувати дозвілля.

announcement, dull, tiring, awful, assembly hall

 

 

В.1 с.31

 

В.2 с.32

В.1 с.34

В.4 с.33

В.2 с.34

    15

 

Шкільні кабінети

 

 

 

 

 

В.1 с.35

 

В.2 с.35

В.3 с.35

 

    16

 

Шкільні гуртки

Ставити та відповідати на питання про дозвілля

 

 

 

 

В.5 с.36

В.4 с.36

В.5 с.38

    17

 

Повторення граматики

 

 

“There is/ there are Modal Verbs

Too/enough

В.6 с.38

 

В.2,4 с.43

 

В.9 с.40

 

В.10 с.41

   18

 

Узагальнення матеріалу  теми «Шкільне життя»

 

 

 

 

 

 

 

В.4 с.43

Тема 2  « Я, моя родина, мої друзі»(10г)

    19

 

Я, моя родина, мої друзі

 

A mess, to pick up, to tidy up, cozy, to get upset, a broom, a mop, share

 

В.1 с.48

 

 

В.2 с.49

 

В.4 с.49

 

Екологічна безпека та сталий розвиток. Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.

Громадянська відповідальність. Розповідає про розподіл обов’язків у родині, наводить приклади взаємодопомоги членам родини.

Здоров’я і безпека. Аргументує дотримання особистої гігієни, демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я, ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. Підприємливість та фінансова грамотність. Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту

В.3 с.49

 

    20

 

Домашні обов’язки

Розповідати про свої

обов’язки.

 

 

В.5 с.50

 

В.6 с.50

 

 

В.7с.50

 

    21

 

Справи по господарству

Розповідати про свої

обов’язки.

To boil, to cut,

to dry, to fry,

to pour, to prefer, to serve

 

 

 

В.1 с.52

 

В.2 с.54

В.3 с.54

    22

 

Обов’язки в моїй сім’ї

 

А pan, do chores, do house-holding, frying pan, kettle, teapot, tablecloth, dishwasher

 

 

В.4 с.55

В.5 с.55

 

Написати листа про щоденні справи в родині.

    23

 

Щоденні справи

Описувати щоденну діяльність

 

 

 

 

В.1 с.57

В.2 с.58

В.4 с.58

    24

 

Домашні обов’язки

 

 

Pronouns everybody, somebody, anybody, nobody

 

В.1 с.59

 

В.3 с.60

 

В.4 с.60

    25

 

Домашні справи

 

 

Pronouns everybody, somebody, anybody, nobody

 

В.2 с.59

В.3 с.60

 

Написати твір про обов’язки

    26

 

Помічники по господарству

 

washing machine, toaster, vacuum cleaner, hairdryer

 

 

В.5 с.61

 

 

 

В.6 с.62

    27

 

Мій звичайний день

 

 

 

 

В.7 с.62

В.1 с.63

 

В.2 с.63

    28

 

Узагальнення матеріалу з теми « Я, моя родина, мої друзі»

 

 

 

 

 

 

 

 

В.8 с.63

                                                  Тема 3 « Харчування» (14г)

    29

 

Харчування

Розповідати про свої уподобання.

 

 

 

В.2 с.65

В.1 с.64

 

Здоров’я і безпека. Обговорює вибір продуктів, корисних для здорового харчування, наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування, обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички, наводить приклади збалансованості власного раціону, обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки. Підприємливість та фінансова грамотність. Розподіляє кошти на продукти харчування, складає перелік покупок.

В.2 с.65

    30

 

Поживна їжа

 

Acid, to repair, to smell, to increase

 

 

В.4 с.67

В.3 с.65

 

В.5 с.67

 

    31

 

Ти – те, що ти їси

 

 

 

 

 

В.6 с.68

 

 

   32

 

Готуємо

 

peel, slice, knife, mix

 

 

В.1 с.69

В.2 с.69

 

В.3 с.70

    33

 

Сервірування столу

 

 

Множ. іменників

 

В.1 с.71

В.4 с.70

 

В.5 с.71

    34

 

Манери за столом

 

dish, method, set

 

В.2 с.72

 

В.3 с.72

 

В.4 с.73

    35

 

Допомагаємо на кухні

 

 

A lot/ lots of

A little, a few

В.3 с.75

 

В.4 с.75

 

В.2 с.74

    36

 

Допомагаємо на кухні

 

 

 

В.1 с.76

В.2 с.76

 

 

В.1 с.74

    37

 

Пишемо  рецепти

Обговорення приготування страв

experience, arrange, follow, dish recipe

 

 

В.4 с.78

В.3 с.77

 

 

    38

 

Улюблені рецепти

 

 

 

 

 

В.1с.79

 

В.2 с.79

    39

 

Готуємо разом

 

 

 

 

 

В.1с.80

В.4 с.81

В.3с.81

    40

 

Готуємо разом

 

 

 

В.7 с.82

В.8 с.84

 

 

Твір

    41

 

Повторення граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

В.1с.85

   42

 

Узагальнення матеріалу з теми «Харчування»

 

 

 

 

 

 

 

 

В.2 с.30

    43

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

В.3 с.34

    44

 

Контроль читання

 

 

 

В.8 с.51

 

В.1 с.42

 

 

 

В.8 с.39

 

    45

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

В.6 с.56

 

    46

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

В.1 с.85

В.5 с.81

 

 

    47

 

Підсумкове узагальнення

 

 

 

 

 

В.5 с 87

В.2 с.87

 

 

    48

 

Підсумкове узагальнення

 

 

 

 

В.4 с.87

 

В.6 с 87

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Шевелин Леся Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Семенюк Валентина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Приймаченко Валентина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Англійська мова (7-й рік навчання) 7 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
27 травня 2022
Переглядів
9499
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку