Календарно-тематичне планування
уроків читання
I семестр
(3,5 години на тиждень)
За підручником О.Савченко
Зведений перелік діагностувальних робіт
Вид |
І с |
ІІ с |
Рік |
№1Аудіювання |
1 |
1 |
2 |
№2Читання мовчки |
1 |
1 |
2 |
№3Усний переказ прочитаного твору |
1 |
- |
1 |
№4Читання вголос |
1 |
1 |
2 |
- |
1 |
1 |
|
№6Читання напам`ять прозових творів (уривок оповідання) |
1 |
|
1 |
№7Читання напам’ять віршів |
4 |
4 |
8 |
Позакласне читання |
8 |
9 |
17 |
І семестр
№п\п |
Тема уроку |
Сторінки |
Дата |
Читаємо і розповідаємо про свої захоплення(5 год) |
|||
|
Осінній настрій. Л. Костенко «Вже брами літа замикає осінь..» О. Савченко «Як читають книжки» |
(с.5- 6) |
|
|
Марія Манеру «Читач Максимко». Василь Марсюк «Диктант» |
(с. 7-8) |
|
|
Медіавіконце «Інформація. Джерела та види інформації» |
(с. 9) |
|
|
Позакласне читання №1 «Похвала книзі» |
С.3-9 |
|
|
Перевіряю свої досягнення.Діагностувальна робота: читання напам`ять вірша Давид Гуліа «Розум, знання і сила» |
(с.10) с.11 |
|
Прагнемо зрозуміти своїх предків (8 год) |
|||
|
Українська народна обрядова пісня «Як ще не було початку світа». Стародавній Єгипет. «Створення світу» О. Бондарчук |
(с. 12-15) |
|
|
Стародавня Греція. «Дедал та Ікар» |
(с. 16-17) |
|
|
Слов’янські народи. О. Бондарук «Міфи про створення світу та людей» |
(с.20-22) |
|
|
О. Бондарук «Дана й Лада» |
(с. 23-24) |
|
|
Медіавіконце «Історія медіа» |
(с.25) |
|
|
Позакласне читання№2 «Казки і пісні» |
С.10-17 |
|
|
Діагностувальна робота № 1: аудіювання (письмово).За Іриною Прокопенко Хто розбудив ліс? |
|
|
|
Аналіз д.р. Перевіряю свої досягнення. Підсумок по темі. |
(с.26) |
|
Збагачуємося скарбами усної народної творчості(13год) |
|||
|
Аналіз д.р. С. Грица «Наші джерела» |
(с. 27-29) |
|
|
Українська народна казка «Заяче сало» |
(с. 29-31) |
|
|
Хорватська народна казка «Дев’ять братів – сіроманців» |
(с. 31-34) |
|
|
Народна байка «Жаба боязкіша від зайця» Народна притча «Без труда нема плода» |
(с.37- 38) |
|
|
Позакласне читання№3 «Українська минувщина в легендах і переказах» |
С.18-24 |
|
|
Українська народна пісня «Стоїть явір над водою» |
(с.39-40) |
|
|
Проєкт «Улюблена українська народна пісня моєї родини» |
(с. 40) |
|
|
Легенди. «Хліб і золото» Прислів’я і приказки |
(с. 41-44) |
|
|
Народні усмішки |
(с. 45) |
|
|
Медіавіконце «Колекції народної творчості» |
(с. 46) |
|
|
Діагностувальна робота№2: читання мовчки Іван Складанний «Покинуте гніздо» |
|
|
|
Позакласне читання№4 «Історичне минуле моєї країни» |
С.25-35 |
|
|
Перевіряю свої досягнення. Підсумок по темі |
(с.26) |
|
Захоплюємося сторінками історії України(10 год) |
|||
|
Аналіз д.р.О. Олесь «Наші предки – слов’яни» |
(с. 48-51) |
|
|
Діагностувальна робота: читання напам`ять прозових творів. Уривок з оповідання «Ярослав Мудрий» І. Крип’якевич «Книги за княжих часів» |
(с. 51-54). |
|
|
Медіавіконце «Кінофільми» |
(с. 55) |
|
|
Д.О. Герасимова «Несподіване знайомство» |
(с. 56-59) |
|
|
Білоус «У назвах міст», А. Коваль «Знайомі незнайомці» |
(с. 60-61) |
|
|
Позакласне читання№5 «Природа рідного краю» |
С.36-40 |
|
|
А. Коваль «Місто Харків». |
(с. 61-62) |
|
|
Діагностувальна робота: читання напам`ять вірша О. Лупій «22 січня». |
(с. 63) |
|
|
Брати Капранови «Незалежність України» |
(с. 64-66) |
|
|
Діагностувальна робота №3: усний переказ. «Комора вітамінів» Перевіряю свої досягнення. Підсумок по темі |
(с.67) |
|
Розуміємо красу і добро(12 год) |
|||
|
Діагностувальна робота: читання напам`ять вірша М. Рильський «Зима» |
(с. 68-69) |
|
|
Н. Бічуя «Чотири руді лисиці» (с. 69-70) |
|
|
|
Позакласне читання№6 «І Україна, бо в нас іншої нема» |
С.41-49 |
|
|
Казки Різдвяного Ангела В. Вздульська «Горобине гніздо» |
(с. 71-73) |
|
|
Казки Різдвяного Ангела В. Вздульська «Горобине гніздо» (продовження) |
(с. 74-76) |
|
|
Г. Кирпа «Мій ангел такий маленький» |
(с. 76-77) |
|
|
М. Людкевич «Пригода у хатинці лісника» |
(с. 77-81) |
|
|
Медіавіконце «Електронне листування» |
(с. 82). |
|
|
Веселе слово. Д. Білоус «Колядник» |
(с. 83-84) |
|
|
Позакласне читання№7 «Українці, які змінили світ» |
С.50-58 |
|
|
Діагностувальна робота№4: читання вголос. «Добре серце» Народна творчість |
|
|
|
Перевіряю свої досягнення. Підсумок по темі |
(с.85) |
|
Пишаємося рідною країною(8 год) |
|||
|
Вступ до теми. Діагностувальна робота: читання напам`ять вірша Володимир Сосюра «Як не любити той край...», Ліна Костенко «Усе моє, все зветься Україна» |
(с.87-88) |
|
|
Надія Кир’ян. Євшан». |
(с.88) |
|
|
Володимир Лучук «Скільки річок в Україні?» |
(с.89-90) |
|
|
Василь Сухомлинський. Не забувай про джерело. Галина Кирпа. Мова моя |
(с.90-92) |
|
|
Позакласне читання№8 «У світі тварин» |
С59-67 |
|
|
Медіавіконце: як стати поінформованою людиною? |
(с.93) |
|
|
Перевіряю свої досягнення. Підсумок по темі |
(с.94) |
|
|
Підсумковий урок за І семестр |
|
|