Календарно-тематичне планування уроків читання на І семестр 2024-2025 н.р. (3,5 години на тиждень)( за авторами О. Савченко, І.Красуцька)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків читання на І семестр 2024-2025 н.р. (3,5 години на тиждень)( за авторами О. Савченко, І.Красуцька) За типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Савченко О.Я.Використано посібник для позакласного читання «Сонячні вітрила» за авторами О. Лабащук, Т. Решетуха, видавництво «Підручники і посібники», Тернопіль, 2022
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

уроків читання

I семестр

(3,5 години на тиждень)

За підручником О.Савченко

 

           Зведений перелік  діагностувальних робіт

Вид

І с

ІІ с

Рік

№1Аудіювання

1

1

2

№2Читання мовчки

1

1

2

№3Усний переказ прочитаного твору

1

-

1

№4Читання вголос

1

1

2

№5Робота з літературним твором\медіа текстом

-

1

1

№6Читання напам`ять прозових творів (уривок оповідання)

1

 

1

№7Читання напам’ять віршів

4

4

8

Позакласне читання

8

9

17

 

І семестр

 

№п\п

Тема уроку

 

Сторінки

Дата 

Читаємо і розповідаємо про свої захоплення(5 год)

  1.                

Осінній настрій. Л. Костенко «Вже брами літа замикає осінь..» О. Савченко «Як читають книжки»

(с.5- 6)

 

  1.                

Марія Манеру «Читач Максимко». Василь Марсюк «Диктант»

(с. 7-8)

 

  1.                

Медіавіконце «Інформація. Джерела та види інформації»

(с. 9)

 

  1.                

Позакласне читання №1 «Похвала книзі»

С.3-9

 

  1.                

Перевіряю свої досягнення.Діагностувальна робота: читання напам`ять вірша  Давид Гуліа «Розум, знання і сила»

(с.10)

с.11

 

Прагнемо зрозуміти своїх предків (8 год)

  1.                

Українська народна обрядова пісня «Як ще не було початку світа». Стародавній Єгипет. «Створення світу» О. Бондарчук

(с. 12-15)

 

  1.                

Стародавня Греція. «Дедал та Ікар»

(с. 16-17)

 

  1.                

Слов’янські народи. О. Бондарук «Міфи про створення світу та людей»

(с.20-22)

 

  1.                

О. Бондарук «Дана й Лада»

(с. 23-24)

 

  1.           

Медіавіконце «Історія медіа»

(с.25)

 

  1.           

Позакласне читання№2 «Казки і пісні»

С.10-17

 

  1.           

Діагностувальна робота № 1: аудіювання (письмово).За Іриною Прокопенко Хто розбудив ліс?

 

 

  1.           

Аналіз д.р. Перевіряю свої досягнення. Підсумок по темі.

(с.26)

 

Збагачуємося скарбами усної народної творчості(13год)

  1.           

Аналіз д.р. С. Грица «Наші джерела»

(с. 27-29)

 

  1.           

Українська народна казка «Заяче сало»

(с. 29-31)

 

  1.           

Хорватська народна казка «Дев’ять братів – сіроманців»

(с. 31-34)

 

  1.           

Народна байка «Жаба боязкіша від зайця» Народна притча «Без труда нема плода»

(с.37- 38)

 

  1.           

Позакласне читання№3 «Українська минувщина в легендах і переказах»

С.18-24

 

  1.           

Українська народна пісня «Стоїть явір над водою»

(с.39-40)

 

  1.           

Проєкт «Улюблена українська народна пісня моєї родини»

(с. 40)

 

  1.           

Легенди. «Хліб і золото» Прислів’я і приказки  

(с. 41-44)

 

  1.           

Народні усмішки

(с. 45)

 

  1.           

Медіавіконце «Колекції народної творчості» 

(с. 46)

 

  1.           

Діагностувальна робота№2: читання мовчки Іван Складанний «Покинуте гніздо»

 

 

  1.           

 Позакласне читання№4 «Історичне минуле моєї країни»

С.25-35

 

  1.           

Перевіряю свої досягнення. Підсумок по темі

(с.26)

 

Захоплюємося сторінками історії України(10 год)

  1.           

Аналіз д.р.О. Олесь «Наші предки – слов’яни»

(с. 48-51)

 

  1.           

Діагностувальна робота: читання напам`ять прозових творів. Уривок з оповідання «Ярослав Мудрий» І. Крип’якевич «Книги за княжих часів»

(с. 51-54).

 

  1.           

Медіавіконце «Кінофільми»

(с. 55)

 

  1.           

Д.О. Герасимова «Несподіване знайомство»

(с. 56-59)

 

  1.           

Білоус «У назвах міст», А. Коваль «Знайомі незнайомці»

(с. 60-61)

 

  1.           

Позакласне читання№5 «Природа рідного краю»

С.36-40

 

  1.           

А. Коваль «Місто Харків».

(с. 61-62)

 

  1.           

Діагностувальна робота: читання напам`ять вірша О. Лупій «22 січня».

(с. 63)

 

  1.           

Брати Капранови «Незалежність України»

(с. 64-66)

 

  1.           

Діагностувальна робота №3: усний переказ. «Комора вітамінів» Перевіряю свої досягнення. Підсумок по темі

(с.67)

 

Розуміємо красу і добро(12 год)

  1.           

Діагностувальна робота: читання напам`ять вірша  М. Рильський «Зима»

(с. 68-69)

 

  1.           

Н. Бічуя «Чотири руді лисиці» (с. 69-70)

 

 

  1.           

Позакласне читання№6 «І Україна, бо в нас іншої нема»

С.41-49

 

  1.           

Казки Різдвяного Ангела В. Вздульська «Горобине гніздо»

(с. 71-73)

 

  1.           

Казки Різдвяного Ангела В. Вздульська «Горобине гніздо» (продовження)

(с. 74-76)

 

  1.           

Г. Кирпа «Мій ангел такий маленький»

(с. 76-77)

 

  1.           

М. Людкевич «Пригода у хатинці лісника»

(с. 77-81)

 

  1.           

Медіавіконце «Електронне листування»

(с. 82).

 

  1.           

Веселе слово. Д. Білоус «Колядник»

(с. 83-84)

 

  1.           

Позакласне читання№7 «Українці, які змінили світ»

 С.50-58

 

  1.           

Діагностувальна робота№4:  читання вголос. «Добре серце» Народна творчість

 

 

  1.           

Перевіряю свої досягнення. Підсумок по темі

(с.85)

 

Пишаємося рідною країною(8 год)

  1.           

Вступ до теми. Діагностувальна робота: читання напам`ять вірша Володимир Сосюра «Як не любити той край...», Ліна Костенко «Усе моє, все зветься Україна»

(с.87-88) 

 

  1.           

Надія Кир’ян. Євшан».

(с.88)

 

  1.           

Володимир Лучук «Скільки річок в Україні?»

(с.89-90)

 

  1.           

Василь Сухомлинський. Не забувай про джерело. Галина Кирпа. Мова моя

(с.90-92)

 

  1.           

Позакласне читання№8 «У світі тварин»

С59-67

 

  1.           

Медіавіконце: як стати поінформованою людиною?

(с.93)

 

  1.           

Перевіряю свої досягнення. Підсумок по темі

(с.94)

 

  1.           

Підсумковий урок за І семестр

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Планування
НУШ
Додано
10 серпня
Переглядів
329
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку