Календарно-тематичне планування уроків української мови на ІІ семестр за підручником «Українська мова та читання. Автори: К. Пономарьова та О. Савченко (2019)» для 2 класу з адапта

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків української мови на ІІ семестр за підручником «Українська мова та читання. Автори: К. Пономарьова та О. Савченко (2019)» для 2 класу з адаптаціями для дітей з ООП
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків

української мови за підручником «Українська мова та читання. Автори: К. Пономарьова та О. Савченко (2019)» для 2 класу

Види діагностувальних

 робіт

Робота з мовними одиницями

Диктант

Спису-

вання

Усний твір

Діалог

Загальна

кількість

2 клас,  І семестр

1

2

1

 

 

4

2 клас,  ІІ семестр

2

2

1

1

1

7

 

№п

Тема уроку

Ст-ки.

Дата

Адаптація

56.

Формування уявлення про слова – назви ознак. Розрізнення їх за питаннями який? яка? яке? які?. Знаходження слів – назв ознак у тексті, поширення ними речень. Складання розповіді за запитаннями

72-73

 

Чітка інструкція та покроковий алгоритм виконання завдань

Використання схем -підказок

57.

Ознайомлення з терміном «прикметники». Добір прикметників для опису пір року. Складання розповіді про улюблену пору року

74-75

 

Спрощена (адаптована) інструкція, повторення, переформулювання завдань асистентом вчителя

   Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі)

 

58.

Утворення прикметників від поданих іменників. Знаходження прикметників у тексті. Складання розповіді з використанням прикметників

76-77

 

Завдання меншої тривалості(зменшення кількості письмових завдань. Робота усно з асистентом вчителя)

 

59.

Встановлення зв’язку між іменниками і прикметниками. Утворення словосполучень іменника з прикметником. Складання розповіді на основі прочитаного тексту

77-78

 

Завдання меншої тривалості(зменшення кількості письмових завдань. Робота усно з асистентом вчителя)

 

60.

Змінювання прикметників за числами. Утворення словосполучень іменника з прикметником. Знаходження потрібної інформації в тексті за поданими  запитаннями. Написання тексту з використанням прикметників

79-80

 

Спрощена (адаптована) інструкція, повторення, переформулювання завдань асистентом вчителя

   Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі)

 

61.

Розпізнавання і добір близьких за значенням прикметників. Складання речень з близькими за значенням прикметниками

80-81

 

Завдання меншої тривалості(зменшення кількості письмових завдань. Робота усно з асистентом вчителя)

 

62.

Розвиток зв’язного мовлення№9. Складання розповіді про власні вподобання. Побудова діалогу з дотриманням правил мовленнєвого етикету. Тема для спілкування: «Зимові розваги»

28-30

 

Чітка інструкція та покроковий алгоритм виконання завдань Використання "нетипових" методик (відео супровід)

 

63.

Розпізнавання і добір прикметників, протилежних за значенням. Перетворення тексту шляхом заміни прикметників на протилежні за значенням

82-83

 

Спрощена (адаптована) інструкція, повторення, переформулювання завдань асистентом вчителя

   Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі)

 

64.

Розрізнення прикметників, ужитих у прямому і переносному значеннях. Складання загадок з прикметниками. Побудова і записування речень з прикметниками, вжитими в прямому і переносному значеннях

83-84

 

 

Спрощена (адаптована) інструкція, повторення, переформулювання завдань асистентом вчителя

   Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі)

 

65.

Повторення і закріплення знань про прикметник

 

 

Тестові завдання

66.

Діагностувальна робота з теми «Прикметник»: диктант із завданням

 

 

Чітка інструкція та покроковий алгоритм виконання завдань

67.

Аналіз діагностувальної роботи. Закріплення вивченого матеріалу.

 

 

 

68.

Формування уявлення про слова – назви дій. Розпізнавання їх за питаннями що робить? що роблять?. Знаходження слів – назв дій у тексті, доповнення ними речень. Обговорення форми, змісту і призначення реклами

85-86

 

Спрощена (адаптована) інструкція, повторення, переформулювання завдань асистентом вчителя

   Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі)

 

69.

Розвиток зв’язного мовлення.№10 Складання розповіді за серією малюнків та запитаннями. Тема для спілкування: «Допомога птахам взимку»

31-33

 

Чітка інструкція та покроковий алгоритм виконання завдань

Використання "нетипових" методик (відео супровід)

 

70.

Ознайомлення з терміном «дієслово». Добір дієслів до поданих іменників. Пошук потрібної інформації в запрошенні. Складання розповіді за світлинами

87-88

 

Завдання меншої тривалості(зменшення кількості письмових завдань. Робота усно з асистентом вчителя)

Використання схем -підказок

 

71.

Вправляння у розпізнаванні, утворенні і використанні дієслів у мовленні. Читання діалогу в ролях. Пошук інформації в текстах різних форматів. Побудова речень за світлинами. Складання розповіді про власні вподобання

89-90

 

Завдання меншої тривалості(зменшення кількості письмових завдань. Робота усно з асистентом вчителя)

 

72.

Змінювання дієслів за числами. Прогнозування змісту книжки за її обкладинкою й анотацією. Складання розповіді на основі власного досвіду

90-91

 

Завдання меншої тривалості(зменшення кількості письмових завдань. Робота усно з асистентом вчителя)

 

73.

Розпізнавання близьких за значенням дієслів. Складання розповіді за світлинами

92-93

 

Спрощена (адаптована) інструкція, повторення, переформулювання завдань асистентом вчителя

   Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі)

 

74

Розпізнавання і добір протилежних за значенням дієслів. Написання смс-повідомлення. Складання розповіді за світлинами. Висловлення власного ставлення

93-94

 

Спрощена (адаптована) інструкція, повторення, переформулювання завдань асистентом вчителя

   Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі)

 

75.

Спостереження за багатозначними дієсловами. Побудова речень з багатозначними дієсловами. Пошук інформації на схемі. Складання розповіді про власне бажання

95-96

 

Завдання меншої тривалості(зменшення кількості письмових завдань. Робота усно з асистентом вчителя)

 

76

Розвиток зв’язного мовлення. №11Складання розповіді за серією малюнків та запитаннями. Тема для спілкування: «Домашні улюбленці»

 

34-36

 

Чітка інструкція та покроковий алгоритм виконання завдань Використання "нетипових" методик (відео супровід)

 

77.

Розрізнення дієслів, ужитих у прямому і переносному значеннях. Аналіз інформації в рекламному тексті. Висловлення власної думки

96-97

 

Спрощена (адаптована) інструкція, повторення, переформулювання завдань асистентом вчителя

   Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі)

 

78.

Повторення і закріплення знань про дієслово

 

 

Тестові завдання

79.

Діагностувальна робота з теми «Дієслово» : робота з мовними одиницями

 

 

Чітка інструкція та покроковий алгоритм виконання завдань

80.

Аналіз діагностувальної роботи. Закріплення вивченого матеріалу.

 

 

 

81.

Формування уявлення про слова – назви чисел. Розпізнавання їх за питанням скільки?. Доповнення речень словами – назвами чисел. Добір близьких за значенням слів до поданих

98-99

 

Спрощена (адаптована) інструкція, повторення, переформулювання завдань асистентом вчителя

   Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі)

Використання схем -підказок

 

82.

Ознайомлення з терміном «числівник». Розпізнавання числівників у тексті. Записування відповідей на подані запитання

100-101

 

Завдання меншої тривалості(зменшення кількості письмових завдань. Робота усно з асистентом вчителя)

 

83

Розвиток зв’язного мовлення. №12Складання розповіді за кадрами фільму. Тема для спілкування: « У бібліотеці»

37-39

 

Чітка інструкція та покроковий алгоритм виконання завдань Використання "нетипових" методик (відео супровід)

 

84

Вправляння у правильному написанні і наголошуванні числівників п’ять, шість, дев’ять, одинадцять, чотирнадцять, шістнадцять. Складання розповіді на основі власного досвіду

102-103

 

Завдання меншої тривалості(зменшення кількості письмових завдань. Робота усно з асистентом вчителя)

 

85

Встановлення зв’язку між іменниками і числівниками. Утворення словосполучень числівника з іменником. Застосування числівників у зв’язних висловленнях

103-104

 

Спрощена (адаптована) інструкція, повторення, переформулювання завдань асистентом вчителя

   Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі)

 

86

Діагностувальна робота : списування із творчим завданням

 

 

 

Чітка інструкція та покроковий алгоритм виконання завдань

87

Формування уявлення про службові слова. Розпізнавання їх у реченнях і текстах. Складання розповіді за малюнком з використанням службових слів

105-106

 

Завдання меншої тривалості(зменшення кількості письмових завдань. Робота усно з асистентом вчителя)

Використання схем -підказок

 

88

Написання службових слів окремо від інших. Редагування тексту шляхом добору службових слів. Побудова тексту з використанням службових слів Діагностувальна робота:   складання діалогу (усно)

106-107

 

Завдання меншої тривалості(зменшення кількості письмових завдань. Робота усно з асистентом вчителя)

 

89.

Використання службових слів у мовленні. Висловлення свого ставлення до книжки. Складання розповіді про прочитану книжку Діагностувальна робота:   складання діалогу (усно)

108-109

 

Спрощена (адаптована) інструкція, повторення, переформулювання завдань асистентом вчителя

   Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі)

 

90.

Розвиток зв’язного мовлення.№13 Складання розповіді за малюнком. Тема для спілкування: « Весна»

40-42

 

Чітка інструкція та покроковий алгоритм виконання завдань

Використання "нетипових" методик (відео супровід)

 

91.

Повторення і закріплення знань про службові слова Діагностувальна робота:   складання діалогу (усно)

 

 

Завдання меншої тривалості(зменшення кількості письмових завдань. Робота усно з асистентом вчителя)

 

92.

Ознайомлення з терміном «частини мови». Розрізнення частин мови за питаннями. Написання розповіді про улюблене заняття Діагностувальна робота:   складання діалогу (усно)

110-111

 

Завдання меншої тривалості(зменшення кількості письмових завдань. Робота усно з асистентом вчителя)

 

93.

Узагальнення знань про частини мови. Розподіл частин мови на групи. Діагностувальна робота:   складання діалогу (усно)

 

 

Завдання меншої тривалості(зменшення кількості письмових завдань. Робота усно з асистентом вчителя)

Використання схем -підказок

 

94.

Розрізнення груп слів і речень. Розпізнавання речень за основними ознаками. Встановлення межі речень у тексті. Написання тексту на задану тему з опорою на малюнки

112-113

 

Спрощена (адаптована) інструкція, повторення, переформулювання завдань асистентом вчителя

   Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі) Використання схем -підказок

 

95.

Ознайомлення з терміном «розповідні речення». Побудова і записування розповідних речень за поданими запитаннями, малюнками. Вправляння у визначенні межі речень у тексті. Складання розповіді за коміксами.

114-115

 

Спрощена (адаптована) інструкція, повторення, переформулювання завдань асистентом вчителя

   Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі)

 

96.

Ознайомлення з терміном «питальні речення». Розпізнавання питальних речень у тексті. Побудова питальних речень за малюнками

115-116

 

Спрощена (адаптована) інструкція, повторення, переформулювання завдань асистентом вчителя

   Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі)

 

97.

Розвиток зв’язного мовлення. №14Складання тексту для вітальної листівки. Тема для спілкування: « Вітання зі святом»

43-45

 

Чітка інструкція та покроковий алгоритм виконання завдань

Використання "нетипових" методик (відео супровід)

 

98

Ознайомлення з терміном «спонукальні речення». Розпізнавання спонукальних речень у тексті. Побудова спонукальних речень з поданих слів. Написання рекламного тексту з використанням спонукальних речень

117-118

 

Спрощена (адаптована) інструкція, повторення, переформулювання завдань асистентом вчителя

   Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі)

 

99.

Ознайомлення з терміном «окличні речення». Розрізнення окличних і неокличних речень. Побудова окличних речень за малюнками. Складання розповіді за малюнком

118-119

 

Спрощена (адаптована) інструкція, повторення, переформулювання завдань асистентом вчителя

   Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі)

 

100.

Визначення головних слів у реченні. Встановлення зв’язку між головними словами в реченні за питаннями. Складання розповіді за малюнком і опорними словами

120-121

 

Завдання меншої тривалості(зменшення кількості письмових завдань. Робота усно з асистентом вчителя)

 

101.

Поширення речень за питаннями. Встановлення зв’язку слів у реченні. Складання розповіді за малюнком і поданими словами

122-123

 

Завдання меншої тривалості(зменшення кількості письмових завдань. Робота усно з асистентом вчителя)

 

102.

Складання речень за малюнком. Розпізнавання і побудова речень, різних за метою висловлювання. Поширення речень за питаннями. Складання розповіді на задану тему

123-124

 

Завдання меншої тривалості(зменшення кількості письмових завдань. Робота усно з асистентом вчителя)

 

103.

Повторення і закріплення знань про речення

 

 

Завдання меншої тривалості(зменшення кількості письмових завдань. Робота усно з асистентом вчителя)

 

104.

Розвиток зв’язного мовлення.№15 Складання опису весняної квітки. Тема для спілкування: « Весняні квіти»

46-48

 

Чітка інструкція та покроковий алгоритм виконання завдань Використання "нетипових" методик (відео супровід)

 

105.

Діагностувальна робота з теми «Речення» : робота з мовними одиницями

 

 

Чітка інструкція та покроковий алгоритм виконання завдань

106

Аналіз діагностувальної роботи. Закріплення вивченого матеріалу.

 

 

Тестові завдання

107.

Розпізнавання тексту за основними ознаками. Редагування деформованого тексту. Вилучення з тексту «зайвого» речення. Пошук потрібної інформації у квитку до театру. Складання тексту за малюнком

125-126

 

Спрощена (адаптована) інструкція, повторення, переформулювання завдань асистентом вчителя

   Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі)

Використання ілюстрацій при поясненні

 

108.

Добір заголовка до тексту. Прогнозування змісту тексту за поданим заголовком. Редагування деформованого тексту. Побудова тексту за поданим заголовком і малюнком

127-128

 

Завдання меншої тривалості(зменшення кількості письмових завдань. Робота усно з асистентом вчителя) Використання ілюстрацій при поясненні

 

109.

Дослідження будови тексту. Визначення в тексті зачину, основної частини і кінцівки. Відновлення деформованого тексту. Складання тексту за серією малюнків Діагностувальна робота: складання усного твору

129-130

 

Чітка інструкція та покроковий алгоритм виконання завдань

110.

Розрізнення тексту-розповіді і тексту-опису. Визначення типу поданого тексту. Пошук потрібної інформації в оголошенні. Розпізнавання тварини за її описом. Написання оголошення про загублену тварину з її описом Діагностувальна робота: складання усного твору

131-132

 

Робота з індивідуальною карткою

Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі)

Використання ілюстрацій при поясненні

 

 

111.

Розвиток зв’язного мовлення. №16Складання розповіді за кадрами мультфільму . Тема для спілкування: « Звідки взявся дубок?»

49-51

 

Чітка інструкція та покроковий алгоритм виконання завдань Використання "нетипових" методик (відео супровід)

 

112.

Спостереження за виражальними засобами мови в тексті. Збагачення тексту виражальними засобами. Написання тексту за малюнком і запитаннями Діагностувальна робота: складання усного твору

133-134

 

Робота з індивідуальною карткою

Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі)

 

113.

Добір виражальних засобів мови для поширення речень. Відновлення деформованих речень. Використання виражальних засобів під час побудови текстів. Складання тексту за малюнком і поданим початком

135-136

 

Спрощена (адаптована) інструкція, повторення, переформулювання завдань асистентом вчителя

   Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі)

Використання ілюстрацій при поясненні

 

 

114.

Удосконалення тексту шляхом усунення невиправданих лексичних повторів. Складання усної розповіді за малюнком. Добір заголовка до тексту. Написання тексту про події з власного життя

137-138

 

Робота з індивідуальною карткою

Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі)

 

115.

Діагностувальна робота з теми «Текст» : диктант із завданням

 

 

Чітка інструкція та покроковий алгоритм виконання завдань

116.

Аналіз діагностувальної роботи. Закріплення вивченого матеріалу

 

 

Робота з індивідуальною карткою

Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі)

 

117.

Повторення вивчених тем

139-140

 

Тестові завдання

118.

Розвиток зв’язного мовлення№17. Складання розповіді про власні мрії і бажання. Тема для спілкування: «Мрію про канікули»

52-55

 

Чітка інструкція та покроковий алгоритм виконання завдань Використання "нетипових" методик (відео супровід)

 

119.

Закріплення вивченого

141-142

 

Використання наочності та робота з індивідуальною карткою

120.

Повторення теми «Досліджую прикметники»

 

 

Використання наочності та робота з індивідуальною карткою

121.

Закріплення знань з теми «Досліджую дієслова»

 

 

Використання наочності та робота з індивідуальною карткою

122.

Вдосконалення знань з теми «Досліджую числівники»

 

 

Використання наочності та робота з індивідуальною карткою

123.

Підсумковий урок за 2 семестр

 

 

Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі)

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Планування
Інкл
Додано
10 серпня
Переглядів
135
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку