Календарно-тематичне планування уроків
української мови за підручником «Українська мова та читання. Автори: К. Пономарьова та О. Савченко (2019)» для 2 класу
Види діагностувальних робіт |
Робота з мовними одиницями |
Диктант |
Спису- вання |
Усний твір |
Діалог |
Загальна кількість |
2 клас, І семестр |
1 |
2 |
1 |
|
|
4 |
2 клас, ІІ семестр |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
7 |
№№п |
Тема уроку |
Ст-ки. |
Дата |
Адаптація |
56. |
Формування уявлення про слова – назви ознак. Розрізнення їх за питаннями який? яка? яке? які?. Знаходження слів – назв ознак у тексті, поширення ними речень. Складання розповіді за запитаннями |
72-73 |
|
Чітка інструкція та покроковий алгоритм виконання завдань Використання схем -підказок |
57. |
Ознайомлення з терміном «прикметники». Добір прикметників для опису пір року. Складання розповіді про улюблену пору року |
74-75 |
|
Спрощена (адаптована) інструкція, повторення, переформулювання завдань асистентом вчителя Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі)
|
58. |
Утворення прикметників від поданих іменників. Знаходження прикметників у тексті. Складання розповіді з використанням прикметників |
76-77 |
|
Завдання меншої тривалості(зменшення кількості письмових завдань. Робота усно з асистентом вчителя)
|
59. |
Встановлення зв’язку між іменниками і прикметниками. Утворення словосполучень іменника з прикметником. Складання розповіді на основі прочитаного тексту |
77-78 |
|
Завдання меншої тривалості(зменшення кількості письмових завдань. Робота усно з асистентом вчителя)
|
60. |
Змінювання прикметників за числами. Утворення словосполучень іменника з прикметником. Знаходження потрібної інформації в тексті за поданими запитаннями. Написання тексту з використанням прикметників |
79-80 |
|
Спрощена (адаптована) інструкція, повторення, переформулювання завдань асистентом вчителя Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі)
|
61. |
Розпізнавання і добір близьких за значенням прикметників. Складання речень з близькими за значенням прикметниками |
80-81 |
|
Завдання меншої тривалості(зменшення кількості письмових завдань. Робота усно з асистентом вчителя)
|
62. |
Розвиток зв’язного мовлення№9. Складання розповіді про власні вподобання. Побудова діалогу з дотриманням правил мовленнєвого етикету. Тема для спілкування: «Зимові розваги» |
28-30 |
|
Чітка інструкція та покроковий алгоритм виконання завдань Використання "нетипових" методик (відео супровід)
|
63. |
Розпізнавання і добір прикметників, протилежних за значенням. Перетворення тексту шляхом заміни прикметників на протилежні за значенням |
82-83 |
|
Спрощена (адаптована) інструкція, повторення, переформулювання завдань асистентом вчителя Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі)
|
64. |
Розрізнення прикметників, ужитих у прямому і переносному значеннях. Складання загадок з прикметниками. Побудова і записування речень з прикметниками, вжитими в прямому і переносному значеннях |
83-84
|
|
Спрощена (адаптована) інструкція, повторення, переформулювання завдань асистентом вчителя Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі)
|
65. |
Повторення і закріплення знань про прикметник |
|
|
Тестові завдання |
66. |
Діагностувальна робота з теми «Прикметник»: диктант із завданням |
|
|
Чітка інструкція та покроковий алгоритм виконання завдань |
67. |
Аналіз діагностувальної роботи. Закріплення вивченого матеріалу. |
|
|
|
68. |
Формування уявлення про слова – назви дій. Розпізнавання їх за питаннями що робить? що роблять?. Знаходження слів – назв дій у тексті, доповнення ними речень. Обговорення форми, змісту і призначення реклами |
85-86 |
|
Спрощена (адаптована) інструкція, повторення, переформулювання завдань асистентом вчителя Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі)
|
69. |
Розвиток зв’язного мовлення.№10 Складання розповіді за серією малюнків та запитаннями. Тема для спілкування: «Допомога птахам взимку» |
31-33 |
|
Чітка інструкція та покроковий алгоритм виконання завдань Використання "нетипових" методик (відео супровід)
|
70. |
Ознайомлення з терміном «дієслово». Добір дієслів до поданих іменників. Пошук потрібної інформації в запрошенні. Складання розповіді за світлинами |
87-88 |
|
Завдання меншої тривалості(зменшення кількості письмових завдань. Робота усно з асистентом вчителя) Використання схем -підказок
|
71. |
Вправляння у розпізнаванні, утворенні і використанні дієслів у мовленні. Читання діалогу в ролях. Пошук інформації в текстах різних форматів. Побудова речень за світлинами. Складання розповіді про власні вподобання |
89-90 |
|
Завдання меншої тривалості(зменшення кількості письмових завдань. Робота усно з асистентом вчителя)
|
72. |
Змінювання дієслів за числами. Прогнозування змісту книжки за її обкладинкою й анотацією. Складання розповіді на основі власного досвіду |
90-91 |
|
Завдання меншої тривалості(зменшення кількості письмових завдань. Робота усно з асистентом вчителя)
|
73. |
Розпізнавання близьких за значенням дієслів. Складання розповіді за світлинами |
92-93 |
|
Спрощена (адаптована) інструкція, повторення, переформулювання завдань асистентом вчителя Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі)
|
74 |
Розпізнавання і добір протилежних за значенням дієслів. Написання смс-повідомлення. Складання розповіді за світлинами. Висловлення власного ставлення |
93-94 |
|
Спрощена (адаптована) інструкція, повторення, переформулювання завдань асистентом вчителя Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі)
|
75. |
Спостереження за багатозначними дієсловами. Побудова речень з багатозначними дієсловами. Пошук інформації на схемі. Складання розповіді про власне бажання |
95-96 |
|
Завдання меншої тривалості(зменшення кількості письмових завдань. Робота усно з асистентом вчителя)
|
76 |
Розвиток зв’язного мовлення. №11Складання розповіді за серією малюнків та запитаннями. Тема для спілкування: «Домашні улюбленці»
|
34-36 |
|
Чітка інструкція та покроковий алгоритм виконання завдань Використання "нетипових" методик (відео супровід)
|
77. |
Розрізнення дієслів, ужитих у прямому і переносному значеннях. Аналіз інформації в рекламному тексті. Висловлення власної думки |
96-97 |
|
Спрощена (адаптована) інструкція, повторення, переформулювання завдань асистентом вчителя Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі)
|
78. |
Повторення і закріплення знань про дієслово |
|
|
Тестові завдання |
79. |
Діагностувальна робота з теми «Дієслово» : робота з мовними одиницями |
|
|
Чітка інструкція та покроковий алгоритм виконання завдань |
80. |
Аналіз діагностувальної роботи. Закріплення вивченого матеріалу. |
|
|
|
81. |
Формування уявлення про слова – назви чисел. Розпізнавання їх за питанням скільки?. Доповнення речень словами – назвами чисел. Добір близьких за значенням слів до поданих |
98-99 |
|
Спрощена (адаптована) інструкція, повторення, переформулювання завдань асистентом вчителя Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі) Використання схем -підказок
|
82. |
Ознайомлення з терміном «числівник». Розпізнавання числівників у тексті. Записування відповідей на подані запитання |
100-101 |
|
Завдання меншої тривалості(зменшення кількості письмових завдань. Робота усно з асистентом вчителя)
|
83 |
Розвиток зв’язного мовлення. №12Складання розповіді за кадрами фільму. Тема для спілкування: « У бібліотеці» |
37-39 |
|
Чітка інструкція та покроковий алгоритм виконання завдань Використання "нетипових" методик (відео супровід)
|
84 |
Вправляння у правильному написанні і наголошуванні числівників п’ять, шість, дев’ять, одинадцять, чотирнадцять, шістнадцять. Складання розповіді на основі власного досвіду |
102-103 |
|
Завдання меншої тривалості(зменшення кількості письмових завдань. Робота усно з асистентом вчителя)
|
85 |
Встановлення зв’язку між іменниками і числівниками. Утворення словосполучень числівника з іменником. Застосування числівників у зв’язних висловленнях |
103-104 |
|
Спрощена (адаптована) інструкція, повторення, переформулювання завдань асистентом вчителя Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі)
|
86 |
Діагностувальна робота : списування із творчим завданням |
|
|
Чітка інструкція та покроковий алгоритм виконання завдань |
87 |
Формування уявлення про службові слова. Розпізнавання їх у реченнях і текстах. Складання розповіді за малюнком з використанням службових слів |
105-106 |
|
Завдання меншої тривалості(зменшення кількості письмових завдань. Робота усно з асистентом вчителя) Використання схем -підказок
|
88 |
Написання службових слів окремо від інших. Редагування тексту шляхом добору службових слів. Побудова тексту з використанням службових слів Діагностувальна робота: складання діалогу (усно) |
106-107 |
|
Завдання меншої тривалості(зменшення кількості письмових завдань. Робота усно з асистентом вчителя)
|
89. |
Використання службових слів у мовленні. Висловлення свого ставлення до книжки. Складання розповіді про прочитану книжку Діагностувальна робота: складання діалогу (усно) |
108-109 |
|
Спрощена (адаптована) інструкція, повторення, переформулювання завдань асистентом вчителя Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі)
|
90. |
Розвиток зв’язного мовлення.№13 Складання розповіді за малюнком. Тема для спілкування: « Весна» |
40-42 |
|
Чітка інструкція та покроковий алгоритм виконання завдань Використання "нетипових" методик (відео супровід)
|
91. |
Повторення і закріплення знань про службові слова Діагностувальна робота: складання діалогу (усно) |
|
|
Завдання меншої тривалості(зменшення кількості письмових завдань. Робота усно з асистентом вчителя)
|
92. |
Ознайомлення з терміном «частини мови». Розрізнення частин мови за питаннями. Написання розповіді про улюблене заняття Діагностувальна робота: складання діалогу (усно) |
110-111 |
|
Завдання меншої тривалості(зменшення кількості письмових завдань. Робота усно з асистентом вчителя)
|
93. |
Узагальнення знань про частини мови. Розподіл частин мови на групи. Діагностувальна робота: складання діалогу (усно) |
|
|
Завдання меншої тривалості(зменшення кількості письмових завдань. Робота усно з асистентом вчителя) Використання схем -підказок
|
94. |
Розрізнення груп слів і речень. Розпізнавання речень за основними ознаками. Встановлення межі речень у тексті. Написання тексту на задану тему з опорою на малюнки |
112-113 |
|
Спрощена (адаптована) інструкція, повторення, переформулювання завдань асистентом вчителя Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі) Використання схем -підказок
|
95. |
Ознайомлення з терміном «розповідні речення». Побудова і записування розповідних речень за поданими запитаннями, малюнками. Вправляння у визначенні межі речень у тексті. Складання розповіді за коміксами. |
114-115 |
|
Спрощена (адаптована) інструкція, повторення, переформулювання завдань асистентом вчителя Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі)
|
96. |
Ознайомлення з терміном «питальні речення». Розпізнавання питальних речень у тексті. Побудова питальних речень за малюнками |
115-116 |
|
Спрощена (адаптована) інструкція, повторення, переформулювання завдань асистентом вчителя Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі)
|
97. |
Розвиток зв’язного мовлення. №14Складання тексту для вітальної листівки. Тема для спілкування: « Вітання зі святом» |
43-45 |
|
Чітка інструкція та покроковий алгоритм виконання завдань Використання "нетипових" методик (відео супровід)
|
98 |
Ознайомлення з терміном «спонукальні речення». Розпізнавання спонукальних речень у тексті. Побудова спонукальних речень з поданих слів. Написання рекламного тексту з використанням спонукальних речень |
117-118 |
|
Спрощена (адаптована) інструкція, повторення, переформулювання завдань асистентом вчителя Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі)
|
99. |
Ознайомлення з терміном «окличні речення». Розрізнення окличних і неокличних речень. Побудова окличних речень за малюнками. Складання розповіді за малюнком |
118-119 |
|
Спрощена (адаптована) інструкція, повторення, переформулювання завдань асистентом вчителя Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі)
|
100. |
Визначення головних слів у реченні. Встановлення зв’язку між головними словами в реченні за питаннями. Складання розповіді за малюнком і опорними словами |
120-121 |
|
Завдання меншої тривалості(зменшення кількості письмових завдань. Робота усно з асистентом вчителя)
|
101. |
Поширення речень за питаннями. Встановлення зв’язку слів у реченні. Складання розповіді за малюнком і поданими словами |
122-123 |
|
Завдання меншої тривалості(зменшення кількості письмових завдань. Робота усно з асистентом вчителя)
|
102. |
Складання речень за малюнком. Розпізнавання і побудова речень, різних за метою висловлювання. Поширення речень за питаннями. Складання розповіді на задану тему |
123-124 |
|
Завдання меншої тривалості(зменшення кількості письмових завдань. Робота усно з асистентом вчителя)
|
103. |
Повторення і закріплення знань про речення |
|
|
Завдання меншої тривалості(зменшення кількості письмових завдань. Робота усно з асистентом вчителя)
|
104. |
Розвиток зв’язного мовлення.№15 Складання опису весняної квітки. Тема для спілкування: « Весняні квіти» |
46-48 |
|
Чітка інструкція та покроковий алгоритм виконання завдань Використання "нетипових" методик (відео супровід)
|
105. |
Діагностувальна робота з теми «Речення» : робота з мовними одиницями |
|
|
Чітка інструкція та покроковий алгоритм виконання завдань |
106 |
Аналіз діагностувальної роботи. Закріплення вивченого матеріалу. |
|
|
Тестові завдання |
107. |
Розпізнавання тексту за основними ознаками. Редагування деформованого тексту. Вилучення з тексту «зайвого» речення. Пошук потрібної інформації у квитку до театру. Складання тексту за малюнком |
125-126 |
|
Спрощена (адаптована) інструкція, повторення, переформулювання завдань асистентом вчителя Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі) Використання ілюстрацій при поясненні
|
108. |
Добір заголовка до тексту. Прогнозування змісту тексту за поданим заголовком. Редагування деформованого тексту. Побудова тексту за поданим заголовком і малюнком |
127-128 |
|
Завдання меншої тривалості(зменшення кількості письмових завдань. Робота усно з асистентом вчителя) Використання ілюстрацій при поясненні
|
109. |
Дослідження будови тексту. Визначення в тексті зачину, основної частини і кінцівки. Відновлення деформованого тексту. Складання тексту за серією малюнків Діагностувальна робота: складання усного твору |
129-130 |
|
Чітка інструкція та покроковий алгоритм виконання завдань |
110. |
Розрізнення тексту-розповіді і тексту-опису. Визначення типу поданого тексту. Пошук потрібної інформації в оголошенні. Розпізнавання тварини за її описом. Написання оголошення про загублену тварину з її описом Діагностувальна робота: складання усного твору |
131-132 |
|
Робота з індивідуальною карткою Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі) Використання ілюстрацій при поясненні
|
111. |
Розвиток зв’язного мовлення. №16Складання розповіді за кадрами мультфільму . Тема для спілкування: « Звідки взявся дубок?» |
49-51 |
|
Чітка інструкція та покроковий алгоритм виконання завдань Використання "нетипових" методик (відео супровід)
|
112. |
Спостереження за виражальними засобами мови в тексті. Збагачення тексту виражальними засобами. Написання тексту за малюнком і запитаннями Діагностувальна робота: складання усного твору |
133-134 |
|
Робота з індивідуальною карткою Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі)
|
113. |
Добір виражальних засобів мови для поширення речень. Відновлення деформованих речень. Використання виражальних засобів під час побудови текстів. Складання тексту за малюнком і поданим початком |
135-136 |
|
Спрощена (адаптована) інструкція, повторення, переформулювання завдань асистентом вчителя Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі) Використання ілюстрацій при поясненні
|
114. |
Удосконалення тексту шляхом усунення невиправданих лексичних повторів. Складання усної розповіді за малюнком. Добір заголовка до тексту. Написання тексту про події з власного життя |
137-138 |
|
Робота з індивідуальною карткою Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі)
|
115. |
Діагностувальна робота з теми «Текст» : диктант із завданням |
|
|
Чітка інструкція та покроковий алгоритм виконання завдань |
116. |
Аналіз діагностувальної роботи. Закріплення вивченого матеріалу |
|
|
Робота з індивідуальною карткою Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі)
|
117. |
Повторення вивчених тем |
139-140 |
|
Тестові завдання |
118. |
Розвиток зв’язного мовлення№17. Складання розповіді про власні мрії і бажання. Тема для спілкування: «Мрію про канікули» |
52-55 |
|
Чітка інструкція та покроковий алгоритм виконання завдань Використання "нетипових" методик (відео супровід)
|
119. |
Закріплення вивченого |
141-142 |
|
Використання наочності та робота з індивідуальною карткою |
120. |
Повторення теми «Досліджую прикметники» |
|
|
Використання наочності та робота з індивідуальною карткою |
121. |
Закріплення знань з теми «Досліджую дієслова» |
|
|
Використання наочності та робота з індивідуальною карткою |
122. |
Вдосконалення знань з теми «Досліджую числівники» |
|
|
Використання наочності та робота з індивідуальною карткою |
123. |
Підсумковий урок за 2 семестр |
|
|
Застосування методів релаксації, відновлення(при потребі)
|