Календарно-тематичне планування уроків
Зарубіжної літератури за підручником «Зарубіжна література». Автор
Н. Міляновська для 7 класу за програмою НУШ
(до підручника 2024 року випуску)
№ |
7-В |
7-Г |
Зміст навчального матеріалу |
I семестр
|
|||
ВСТУП
|
|||
1 |
|
|
Оригінал і переклад. Види перекладів. Художній переклад як різновид міжкультурної комунікації. Пам’ятки архітектури давніх часів
|
Очікувані результати: Учень (учениця):
розуміє значення опанування творів в оригіналі (іноземною мовою), роль художніх перекладів у розвитку культури, взаємин між народами, становленні особистості.
|
|||
Герої та героїні балад |
|||
2 |
|
|
Балада як жанр усної народної творчості. Характерні ознаки балади. Англійська балада «Як Робін Гуд став розбійником». |
3 |
|
|
Ідеї свободи й служіння народові в баладах про Робіна Гуда. Образи народного захисника Робіна Гуда і його ворогів. |
4 |
|
|
Літературна балада та її ознаки. Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер (1759–1805). «Рукавичка». Випробування головного героя балади. Образ справжнього лицаря, оспівування мужності, відваги, людської гідності. |
5 |
|
|
Роберт Льюїс Стівенсон. «Балада про вересовий трунок». Утвердження духовної сили пиктів, їхнього героїзму в захисті національних цінностей. |
Очікувані результати: Учень (учениця):
Наскрізні змістовні лінії: Учень (учениця): поважає загальнолюдські чесноти, родинні цінності, героїзм і відданість вітчизні (НЛ-2); самокритично оцінює власні рішення та поведінку (НЛ-3).
|
|||
Лицарство в літературі |
|||
6 |
|
|
В. Скотт – засновник історичного роману. Історія і художній вимисел у романі «Айвенго». |
7 |
|
|
Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря, художні засоби створення образу. РМ №1 (у) Порівняльна характеристика персонажів |
8 |
|
|
КПР |
ПАМ’ЯТАЄМО ПРО МИНУЛЕ |
|||
9 |
|
|
Друга світова війна у європейській поезії: К. І. Галчинський (1905–1953) «Пісня про солдатів з Вестерплятте», «Лист із полону» |
10 |
|
|
Відображення антигуманної сутності війни у віршах. Ідеї збереження життя та людських цінностей попри трагічні обставини |
Очікувані результати: Учень (учениця):
висловлює враження про ліричні твори про Другу світову війну. Наскрізні змістовні лінії: Учень (учениця): усвідомлює загрозу зникнення людства внаслідок війн на планеті Земля (НЛ-1); цінує любов до ближнього, виявпатріотизму (НЛ-2); висловлює судження щодо переваг мирного співіснування народів світу (НЛ-3) усвідомлює важливість креативності та переваги спільної дільності задля досягненні мети (НЛ-4)
|
|||
Сила дружби і кохання |
|||
11 |
|
|
О. Генрі – майстер новели. Моральні цінності в новелі «Дари волхвів». |
12 |
|
|
Новела «Останній листок» – гімн людині, що здатна на самопожертву заради ближнього. |
13 |
|
|
Специфіка розкриття образу Бермана. Образи дівчат, їхня динаміка (Сью, Джонсі). |
14 |
|
|
Вірші зарубіжних поетів про дружбу і кохання: Р. Бернс (1759–1796) «Моя любов…» |
15 |
|
|
Г. Гейне (1797–1856) «Коли настав чудовий май...». Поетизація високого почуття кохання, розкриття у віршах його впливу на людину |
16 |
|
|
Урок виразного читання поезій. РМ №2 (п) Твір на тему «Сила дружби і кохання в житті людини» ( за прочитаними текстами) |
17 |
|
|
КПР |
18 |
|
|
ПЧ О. Генрі «Останній листок», «Вождь червоношкірих» |
Очікувані результати: Учень (учениця):
Наскрізні змістовні лінії: Учень (учениця): аналізує трагічні наслідки ризикованого втручання людини у світ природи (НЛ-1); набуває навичок ухвалювати життєво важливі рішення, усвідомлює цінність родинних стосунків (НЛ-2); цінує професіоналізм, навчається долати труднощі, критично оцінює ризики підприємницької діяльності в екстремальних умовах (НЛ-4).
|