Календарно-тематичне планування
уроків хімії в 8-А та в 8-Б класах
на II семестр 2019-2020 навчального року
№ |
Тема уроку |
Практична частина |
Клас |
Дата |
Тема 4. Основні класи неорганічних сполук |
||||
31. |
Класифікація неорганічних сполук, їхні склад і номенклатура. |
|
8-А 8-Б |
|
32. |
Оксиди: фізичні властивості, поширеність та використання. |
Демонстрації: 7. Зразки оксидів. |
8-А 8-Б |
|
33. |
Хімічні властивості оксидів. Принцип кислотно-основних взаємодій. |
Демонстрації: 8. Взаємодія кислотних і основних оксидів з водою. |
8-А 8-Б |
|
34. |
Загальні способи одержання оксидів. |
|
8-А 8-Б |
|
35. |
Розрахунки за рівняннями хімічних реакцій. |
Розрахункові задачі: 10. Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій. |
8-А 8-Б |
|
36. |
Розвязування розрахункових задач. |
|
8-А 8-Б |
|
37. |
Кислоти: фізичні властивості, поширеність та використання.
|
Демонстрації: 9. Зразки кислот. 15. Таблиця розчинності кислот, основ, амфотерних гідроксидів і солей. Домашній експеримент: 1. Дія на сік буряка чи червоноголової капусти лимонного соку, оцту, розчину харчової соди, мильного розчину. |
8-А 8-Б |
|
38. |
Хімічні властивості кислот. Заходи безпеки під час роботи з кислотами. |
Демонстрації: 10. Хімічні властивості кислот. Лабораторний дослід: 3. Взаємодія хлоридної кислоти з металами.
|
8-А 8-Б |
|
39. |
Ряд активності металів. Реакції заміщення. |
|
8-А 8-Б |
|
40. |
Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій. |
|
8-А 8-Б |
|
41. |
Контроль знань з теми «Оксиди. Кислоти.» |
|
8-А 8-Б |
|
Тематична |
||||
42. |
Основи: фізичні властивості, застосування. |
Демонстрації: 11. Зразки основ.
|
8-А 8-Б |
|
43. |
Хімічні властивості основ. Реакція нейтралізації. Реакції обміну. |
Демонстрації: 12. Хімічні властивості лугів. Лабораторний дослід: 2. Взаємодія лугів з кислотами в розчині.
|
8-А 8-Б |
|
44. |
Хімічні властивості основ. Заходи безпеки під час роботи з лугами.
|
Демонстрації: 13. Добування і хімічні властивості нерозчинних основ. |
8-А 8-Б |
|
45. |
Амфотерні оксиди та гідроксиди. |
Демонстрації: 14. Доведення амфотерності цинк гідроксиду. |
8-А 8-Б |
|
46. |
Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій. |
. |
8-А 8-Б |
|
47. |
Солі: фізичні властивості, поширеність та застосування.
|
Демонстрації: 15. Таблиця розчинності кислот, основ, амфотерних гідроксидів і солей. 16. Зразки солей.
|
8-А 8-Б |
|
48. |
Хімічні властивості середніх солей. |
Демонстрації: 17. Хімічні властивості солей. Лабораторний дослід: 4. Взаємодія металів із солями у водному розчині; 5. Взаємодія солей з лугами у водному розчині.; 6. Реакція обміну між солями в розчині. |
8-А 8-Б |
|
49. |
Контроль знань з теми: «Основи. Солі». |
|
8-А 8-Б |
|
Тематична |
||||
50. |
Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.
|
Демонстрації: 18. Взаємодія кальцій оксиду з водою, дослідження добутого розчину індикатором, пропускання вуглекислого газу в розчин, що утворився. Лабораторний дослід: 7. Розв’язування експериментальної задачі на прикладі реакції обміну.
|
8-А 8-Б |
|
51. |
Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук. |
|
8-А 8-Б |
|
52. |
Практична робота №2. Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук. |
|
8-А 8-Б |
|
53. |
Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій. |
|
8-А 8-Б |
|
54. |
Розв’язування розрахункових задач. |
|
8-А 8-Б |
|
55. |
Практична робота №3. Розв’язування експериментальних задач. |
|
8-А 8-Б |
|
56. |
Узагальнююче повторення. |
Навчальний проєкт: 7. Неорганічні речовини – представники основних класів у будівництві й побуті. 8. Хімічний склад і використання мінералів. 9. Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров’я людини. |
8-А 8-Б |
|
57. |
Повторення. Будова електронної оболонки атома. |
|
8-А 8-Б |
|
58. |
Повторення. Характеристика хімічних елементів №1-20 за їх місцем у періодичній системі та будовою атома. |
|
8-А 8-Б |
|
59. |
Повторення. Ковалентний та йонний зв'язки, їх утворення. |
|
8-А 8-Б |
|
60. |
Повторення. Кількість речовини. Стала Авогадро. Молярна маса. |
|
8-А 8-Б |
|
61. |
Повторення. Молярний об’єм газу. Відносна густина газу. |
|
8-А 8-Б |
|
62. |
Повторення. Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук. |
|
8-А 8-Б |
|
63. |
Розв’язування розрахункових задач |
|
|
|
64. |
Розв’язування розрахункових задач |
|
8-А 8-Б |
|
65. |
Підсумкова контрольна робота. |
|
8-А 8-Б |
|
66. |
Урок корекції знань. |
|
8-А 8-Б |
|
67. |
Підсумковий урок. |
|
8-А 8-Б |
|
Тематична |
1