Орієнтовне календарне планування уроків з предмету Мистецтво 3 клас
за програмою Мистецтво Л.Масол, О.Гайдамака
35 година на рік.
ІІ семестр
(за підручником Л.Масол,О.Гайдамака,О.Колотило)
Розділ ІІ. Фантастичні та комічні персонажі в мистецтві
№ |
Дата |
Тема уроку |
Сприйняття та інтерпретація творів музичного мистецтва |
Виконання творів музичного мистецтва |
Елементи інтеграції |
Основні поняття |
16 |
|
Мандрівка у світ фантастики. Роботи-музиканти |
M. Римський-Корсаков «Політ джмеля» (у виконанні дівчинки-піаністки Чен Анке і робота Тео Троніко). |
Д. Пташинська «Планета дитинства» |
пісня робота СЕ-Е («Oh, Oh, Oh, Watch CE-E go»); |
Динаміка |
17 |
|
Мандрівка у світ фантастики (продовження). |
Слухання: П. Чайковський «Баба-Яга»; Ю.Весняк «Карлсон». Перегляд Виконання: улюблена пісня в ансамблі |
|
мультфільм «Карлсон, який мешкає на даху» (фрагменти). |
Ансамбль |
18 |
|
Чарівні дива.
|
Ж. Колодуб «Троль. Герда. Снігова Королева» (з альбому «Снігова Королева»).» |
Виконання: М. Ровенко «Баба снігова |
Мультфільм «Снігова Королева» |
Знаки альтерації |
19 |
|
Чарівні дива (продовження). |
О. Шимко балет «Снігова Королева» (фрагменти).
|
Виконання мелодій у помірному й повільному темпах(ст.67). Створення контрастних звукових картин зими |
|
Темп і динаміка.
|
20 |
|
У світі реального та уявного. |
Українські народні Інструменти (слухання). «Створюємо оркестр» (у виконанні НАОНІ, фрагменти).
|
«Щебетала пташечка» (українська народна пісня) |
Руханка «Бедрик» |
Темп. |
21 |
|
У світі реального та уявного (продовження). |
М. Стецюн лірична фантазія «Калинонька» (фрагмент); «Українська в’язанка» (у виконанні НАОНІ); В. Джозеф «Фантазія» (у виконанні скрипки з оркестром). |
«Щебетала пташечка» (українська народна пісня |
|
Фантазії.
|
22 |
|
Картинки з виставки. |
М. Мусоргський сюїта для фортепіано «Картинки з виставки». |
А. Житкевич «Семеро гномів» |
мультфільм «Білосніжка і семеро гномів». |
Сюїта. |
23 |
|
Картинки з виставки (продовження). |
М. Мусоргський сюїта для фортепіано «Картинки з виставки».
|
Поспівка (с. 82-83). |
мультфільм «Картинки з виставки». |
Лади в музиці. |
24 |
|
Фантастичні пригоди у країні див. |
Дж. Талбот, К. Уілдон балет «Аліса в Країні Див» (фрагменти). |
Створення вокальних портретів героїв казки. Розігрування вокальної презентації персонажів мюзиклу в ролях (с. 86-87). |
|
Бутафорія |
25 |
|
Політ фантазії. |
А. Шнітке «Політ» (з мультфільму «Казка мандрів»; Р. Шуман «Фантастичний танець»; Ю. Щуровський «Фантастична п’єса». |
В. Бистряков, 0. Вратарьов «Давайте розбудимо радість» |
мультфільм «ВАЛЛ-І» (фрагмент). |
Імпровізація |
26 |
|
Гумор у мистецтві |
Дж. Россіні каватина Фігаро з опери «Севільський цирульник». |
«Грицю, Грицю, до роботи» (українська народна пісня |
|
Пародія. |
27 |
|
Гумор у мистецтві (продовження). |
Шамо «Скерцо»; П. Бриль «Українська гумореска». И.-С. Бах «Жарт» (у різних обробках).
|
Ритмічна гра «Ну-бо, дожени!». Створення гумористичних пісеньок на вірші й заданий ритм |
|
|
28 |
|
Ляльки-іграшки в житті та мистецтві. |
Д.Шостакович «Вальс- жарт» (із циклу «Танці ляльок»).
|
ритм вальсу-жарту на дитячих ударних інструментах. Руханка (с. 102-103). |
мультфільму «Танці ляльок» (фрагменти |
|
29 |
|
Ляльки-іграшки в житті та мистецтві (продовження).
|
Л. Моцарт «Симфонія іграшок, або Дитяча симфонія
|
М. Жабляк, Л. Повз «Канікули». Гра-поспівка «Створюємо контрасти» (с. 106-107). |
|
Симфонія. |
30 |
|
Мистецька подорож до Європи.
|
Стравинський балет «Пульчинелло» (фрагмент); Е. Вілла- Лобос «Полішинель»; В. Косенко «Петрушка».Порівняння творів. |
імпровізація танцю Полішинеля з дзвіночками і Петрушки з бубном (в парах) (с. 110-111) |
|
Шіснадцята нота |
31 |
|
Мистецька подорож до Європи (продовження).
|
К. Дебюсі «Серенада ляльці. Ляльковий» кекуок»; Е. Градецький «Морозиво»
|
А.Мігай, Н. Кулич «Подарунок».
|
«Смаколики» (муз. А. Кривути); мультфільм «Козаки. Навколо світу» (фрагмент) |
|
32 |
|
Перевір свої досягнення. Завдання Лясольки. Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 118-119). |
|
|
|
|
33 |
|
Урок- концерт «Я маю талант» |
|
|
|
|
34 |
|
Урок-гра «Угадай мелодію» |
|
|
|
|
35 |
|
Узагальнення знань учнів. Гра «Мистецький калейдоскоп» |
|
|
|
|