КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 6 КЛАСУ (І семестр, 4 год. на тиждень)
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 6 КЛАСУ
(140 год, 4 год на тиждень)
І семестр
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
К-сть год. |
Дата |
Примітка
|
Вступ |
||||
1 |
Краса й багатство української мови |
1 |
|
|
2 |
РМ Види мовленнєвої діяльності. Загальне уявлення про ситуацію спілкування та її складники: адресат мовлення, адресант мовлення, тема та основна думка висловлення, мета й місце спілкування |
1 |
|
|
3 |
РМ Повторення вивченого про типи мовлення |
1 |
|
|
4 |
РМ Складання й розігрування діалогу відповідно до ситуації спілкування, пов’язаної з обміном думками, життєвим досвідом учнів щодо безпеки спілкування телефоном та в мережі Інтернет |
1 |
|
|
Повторення, узагальнення й поглиблення вивченого |
||||
5 |
Словосполучення. Речення. Головні члени речення. Просте речення |
1 |
|
|
6 |
Звертання, вставні слова, однорідні члени речення в простому реченні |
1 |
|
|
7 |
Складне речення. Пряма мова. Діалог |
1 |
|
|
8 |
РМ Ділові папери. Оголошення для розміщення на шкільному веб-сайті (на шкільній дошці оголошень) про очікувану подію |
1 |
|
|
9 |
Основні орфограми та пунктограми (за вибором учителя) |
1 |
|
|
Лексикологія |
||||
10 |
Групи слів за походженням: власне українські й запозичені (іншомовного походження) слова. Тлумачний словник української мови. Словник іншомовних слів |
1 |
|
|
11 |
Лексична помилка (тавтологія, калькування, вживанняслів у невластивих значеннях тощо) та умовне позначення її (практично) |
1 |
|
|
12 |
Написання слів, що увійшли в українську мову з інших мов (слова іншомовного походження): букви и, і |
1 |
|
|
13 |
Написання слів, що увійшли в українську мову з інших мов (слова іншомовного походження): правопис знака м’якшення й апострофа |
1 |
|
|
14 |
Написання слів, що увійшли в українську мову з інших м ов (слова іншомовного походження): подвоєння букв у загальних і власних назвах іншомовного походження |
1 |
|
|
15 |
Активна і пасивна лексика української мови: застарілі слова (архаїзми й історизми), неологізми |
1 |
|
|
16 |
Групи слів за вживанням: загальновживані й стилістично забарвлені слова, діалектні, професійні слова й терміни, просторічні слова |
1 |
|
|
17 |
Пароніми (практично) |
1 |
|
|
18 |
Контрольна робота з теми «Повторення, узагальнення й поглиблення вивченого. Лексикологія» (тест) |
1 |
|
КР №1 |
Фразеологія |
||||
19
|
Фразеологізми. Поняття про фразеологізм, його лексичне значення. Фразеологічний словник |
1 |
|
|
20 |
Фразеологізми. Поняття про фразеологізм, його лексичне значення. Фразеологічний словник |
1 |
|
|
21 |
РМ Повторення вивченого про текст, його основні ознаки, особливості будови тексту, використання мовних засобів зв’язку між його частинами. Основні джерела матеріалу для твору (практично) |
1 |
|
|
22 |
РМ Складний план прослуханого або прочитаного тексту; простий план власного висловлення. Будова елементарного роздуму |
1 |
|
|
23 |
Джерела українських фразеологізмів |
1 |
|
|
24 |
РМ Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму |
1 |
|
|
25 |
Прислів’я, приказки, афоризми, крилаті вирази, афоризми як різновиди фразеологізмів |
1 |
|
|
26 |
РМ Письмовий твір-роздум про вчинки людей на основі власних спостережень і вражень у художньому стилі («Чому я пишаюся своїм товаришем», «Який вчинок можна вважати героїчним», «У яких вчинках виявляється людська шляхетність») з використанням фразеологізмів |
1 |
|
|
27 |
РМ Аналіз письмового твору |
1 |
|
|
28 |
Фразеологізми в ролі членів речення |
1 |
|
|
Словотвір. Орфографія |
||||
29 |
Змінювання і творення слів. Твірне слово |
1 |
|
|
30 |
Основні способи словотворення: префіксальний, суфіксальний, префіксально-суфіксальний, безафіксний (відкидання від твірного слова префіксів, суфіксів і закінчення), складання основ (або слів), абревіатури, перехід слів з однієї частини мови в іншу |
1 |
|
|
31 |
Словотвірний ланцюжок. Словотвірний розбір слова |
1 |
|
|
32 |
Зміни приголосних при творенні іменників із суфіксом–ин (а)від прикметників на –ський, -цький; буквосполученням –чн- (-шн-) |
1 |
|
|
33 |
Зміни приголосних при творенні відносних прикметників із суфіксами –ськ, -цьк, -зьк та іменників –ств(о), -цтв(о), -зтв(о) |
1 |
|
|
34 |
Контрольна робота (диктант) |
1 |
|
Диктант |
35 |
Складні слова. Сполучні –о, -е в складних словах |
1 |
|
|
36 |
Творення і правопис складноскорочених слів |
1 |
|
|
37 |
Правопис складних слів разом і через дефіс |
1 |
|
|
38 |
Написання слів з пів- |
1 |
|
|
39 |
Контрольна робота з теми «Фразеологія. Словотвір. Орфографія» (тест) |
1 |
|
КР №2 |
Морфологія. Орфографія Іменник |
||||
40 |
Іменник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль |
1 |
|
|
41 |
Іменники загальні й власні, конкретні та абстрактні (повторення й поглиблення). Збірні іменники |
1 |
|
|
42 |
РМ Будова опису приміщення. Визначення ролі іменників в описі приміщення |
1 |
|
|
43 |
Велика буква та лапки у власних назвах |
1 |
|
|
44 |
Рід іменників (повторення). Іменники спільного роду |
1 |
|
|
45 |
РМ Контрольний письмовий вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис приміщення |
1 |
|
Контр. переказ |
46 |
РМ Контрольний письмовий вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис приміщення |
1 |
|
|
47 |
Число іменників (повторення). Іменники, що мають форми тільки однини або тільки множини |
1 |
|
|
48 |
Відмінки іменників. Кличний відмінок. Відмінювання іменників |
1
|
|
|
49 |
Контрольна робота з теми «Морфологія. Орфографія. Іменник» (тест) |
1 |
|
КР №3
|
50 |
Поділ іменників на відміни й групи |
1 |
|
|
51 |
Відмінювання іменників І відміни |
1 |
|
|
52 |
Відмінювання іменників ІІ відміни. Особливості відмінювання іменників чоловічого роду в родовому відмінку. Букви -а (-я), -у (-ю) в закінченнях іменників чоловічого роду другої відміни |
1 |
|
|
53 |
Відмінювання іменників ІІ відміни. Особливості відмінювання іменників чоловічого роду в родовому відмінку. Букви –а (-я), -у (-ю) в закінченнях іменників чоловічого роду другої відміни |
1 |
|
|
54 |
РМ Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень або за картиною в художньому стилі |
1 |
|
|
55 |
Відмінювання іменників III відміни |
1 |
|
|
56 |
Відмінювання іменників IV відміни |
1 |
|
|
57 |
Незмінювані іменники. Рід незмінюваних іменників. Відмінювання іменників, що мають форму лише множини |
1 |
|
|
58 |
Особливості написання іменників у кличному відмінку |
1 |
|
|
59 |
Написання й відмінювання чоловічих і жіночих прізвищ, імен по батькові |
1 |
|
|
60 |
Не з іменниками |
1 |
|
|
61 |
Букви е, и, і в суфіксах –ечок, -ечк, -ичок, -ичк, -інн(я), -ення(я), -н(я), -инн(я), -ив(о), -ев(о) |
1 |
|
|
62 |
Правопис складних іменників (повторення й поглиблення) |
1 |
|
|
63 |
Контрольна робота з теми «Морфологія. Орфографія. Іменник» (тест) |
1 |
|
КР №4
|
64 |
Повторення вивченого за І семестр |
1 |
|
|