ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
за підручником В.О.Науменко
(4 год. на тиждень)
ІІ семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
Прим |
|||
Поетична збірка 3
|
||||||
60 |
Творчість Миколи Вороного. Про Миколу Вороного. «Сніжинки». Вірш напам’ять.С.68-69 |
09.01.2018р |
|
|||
61 |
Творчість Любові Забашти. Про Любов Забашту. Любов Забашта «Біли свято зими». С.70 |
10.01. |
|
|||
62 |
Творчість Любові Забашти. «Берізонька» . Складання вірша-вітання з Новим роком. 70-71 |
12.01. |
|
|||
63 |
Урок позакласного читання. «Батьківщина — рідний край» |
15.01. |
|
|||
Поетична збірка 4
|
||||||
64 |
Вступ до розділу. Про Платона Воронька. Платон Воронько «Казка про рукавичку». С.72-73 |
16.01. |
|
|||
65 |
Про Платона Воронька. Платон Воронько «Причина», «Картина». С.73-74 |
17.01. |
|
|||
66 |
Художній образ. Інтонація. Платон Воронько «В лісі є зелена хата». С.75-76 |
19.01. |
|
|||
67 |
Діалог. Платон Воронько «Суничка-сестричка». С.76 |
22.01. |
|
|||
68 |
Природа відкриває свої таємниці. Володимир Лучук. «На блакитних заплавах» С.77 |
23.01. |
|
|||
69 |
Творчість Володимира Лучука. Білий вірш. Володимир Лучук, «Білий вірш». Складання білого вірша. С.78 |
24.01. |
|
|||
70 |
Коли твір відкриває свої таємниці. Володимир Лучук «Дикий мак». С.79 |
26.01. |
|
|||
71 |
Урок позакласного читання. «Країна дитячих журналів» |
29.01. |
|
|||
72 |
Коли твір відкриває свої таємниці. Зірка Мензатюк «Мак» |
30.01. |
|
|||
73 |
Контрольна робота № 5. Аудіювання
|
31.01. |
|
|||
74 |
Творчість Сергія Пантюка. Про Сергія Пантюка. Сергій Пантюк «Зимова синичка». С.58 |
02.02. |
|
|||
75 |
Творчість Ліни Костенко. Лісові дива. Ліна Костенко «Білочка восени». С.81 Ліна Костенко «Телеграма-блискавка» С.51 |
05.02. |
|
|||
76 |
Творчість Ліни Костенко. Про Ліну Костенко. Ритм заметілі. Ліна Костенко «Баба Віхола». С.82 Ліна Костенко «Вербові сережки» С.52 |
06.02. |
|
|||
77 |
Творчість Ліни Костенко. Про Ліну Костенко. Ритм заметілі. Ліна Костенко «Пряля». С.83 Вірш напам’ять (за вибором учнів) Ліна Костенко «Сунички» С.52 |
07.02. |
|
|||
78 |
Ліна Костенко «Соловейко застудився». Складання казки С.84 Ліна Костенко «Веселий дощ» С.53 |
09.02. |
|
|||
79 |
Творчість Вадима Скомаровського. Про Вадима Скомаровського. Вадим Скомаровський «Клени». С.85-86 |
12.02. |
|
|||
80 |
Урок позакласного читання. «Хліб — усьому голова». |
13.02. |
|
|||
81 |
Настрій персонажа. Вадим Скомаровський «Щиглик», Віктор Терен «Захотілося щиглику покрасуватися». С.86-87 |
14.02. |
|
|||
82 |
Настрій персонажа. Вадим Скомаровський «Козубок-колобок». С.87-88 Вадим Скомаровський «Сплять над озером ялинки». С.38 |
16.02. |
|
|||
83 |
Творчість Ганни Чубач. Про Ганну Чубач. Ганна Чубач «У лісочку на пеньочку». С.88-89 |
19.02. |
|
|||
84 |
Коли твір відкриває свої таємниці. Ганна Чубач «Роса». Василь Сухомлинський «Зійшло сонце». Порівняння образів. Створення власних образів. С.90 Ганна Чубач «Йшласиничка до кринички». С.35 |
20.02. |
|
|||
85 |
Творчість Анатолія Костецького. Про Анатолія Костецького. Анатолій Костецький «Починається весна». С.91 |
21.02. |
|
|||
86 |
А. Костецький «Рибалка-дивак». Розігрування сценки за змістом вірша. С.92-93 |
23.02. |
|
|||
87 |
Збережемо красу разом. Анатолій Костецький «Не хочу». С.93 |
26.02. |
|
|||
88 |
Урок позакласного читання. «А вже весна, а вже красна…» |
27.02. |
|
|||
89 |
Творчість Анатолія Камінчука. Про Анатолія Камінчука. Анатолій Камінчук «Баба-Віхола» С.94 |
28.02. |
|
|||
90 |
Музика весни у віршах. Анатолій Камінчук «Котики вербові», «Береза розвивається», «Ремез». Звуконаслідування. С.95-96 |
02.03. |
|
|||
91 |
Творчість Тамари Коломієць. Про Тамару Коломієць. Тамара Коломієць «Нагідка». Розігрування міні-вистави за змістом вірша. С.97-98 |
05.03. |
|
|||
92 |
Контрольна робота № 6. Аудіювання
|
06.03. |
|
|||
93 |
Художній образ вишитого рушника. Тамара Коломієць «Біле поле полотняне». С.98 |
07.03. |
|
|||
94 |
Чи знаєш ти? Рушник. |
09.03. |
|
|||
95 |
Коли твір відкриває свої таємниці. Ігор Калинець «Про що розповіла нагідка» |
12.03. |
|
|||
96 |
Творчість Ігоря Січовика. Про Ігоря Січовика. Гумористичний вірш. Ігор Січовик «Віддячила», «Хитра Киця». Характеристика персонажів. С.101-105 |
13.03. |
|
|||
97 |
Урок позакласного читання. «Мамо люба, добра, мила...» |
14.03. |
|
|||
98 |
Творчість Івана Світличного. Про Івана Світличного. Іван Світличний «Півень-горлопан», «Слухала лисичка солов’я». с.106-107 |
16.03. |
|
|||
99 |
Творчість Мар’яни Савки. Мар’яна Савка «Гноми», «Босоніжки для стоніжки». С.59 |
19.03. |
|
|||
100 |
Творчість Сашка Дерманського. Сашко Дерманський «Крамничка тітоньки Мальви Тишко». С.91 |
20.03. |
|
|||
101 |
Контрольна робота № 7. Робота з літературним твором (письмово) |
21.03. |
|
|||
102 |
Повтори і пригадай. Підсумок за темою. |
23.03. |
|
|||
Оповідання
|
||||||
103 |
Вступ до теми. Завдання зі скриньок оповідань. Скринька цікавих і повчальних історій. Творчість Олександра Копиленка. Про Олександра Копиленка. Олександр Копиленко «Хоробре кошеня». С.109-111 |
02.04. |
|
|||
104 |
Така маленька зозулька. Про Юрія Старостенка. Юрій Старостенко «Смілива зозулька». С.111-113 Юрій Старостенко «Хто ж винен?». С.65 |
03.04. |
|
|||
105 |
Подвиг малого цуценяти. Про Миколу Трублаїні. Микола Трублаїні «Тико і Волохан». С.113-114 |
04.04. |
|
|||
106 |
Урок позакласного читання. Оповідання про природу |
06.04. |
|
|||
107 |
Хвилі бувають різними. Микола Трублаїні «Хвиля -напасниця». Опис тундри, прибою. С.115-116 |
10.04. |
|
|||
108 |
Чарівний ранок. Про Василя Сухомлинського. Основна думка твору. В.Сухомлинський «Які вони бідні», «Верба – мов дівчина золотокоса». С.117-119 |
11.04. |
|
|||
109 |
Учися прислухатися до природи. Про Віру Артамонову. Характер персонажа. В.Артамонова «Ясенок». С.120-121 |
13.04. |
|
|||
110 |
Візьміть мене внуком. Про Володимира Сенцовського. Портрет у художньому творі. В.Сенцовський «Бабусин онучок». Створення усного портрета. С.121-124 |
16.04. |
|
|||
111 |
Старання і труд уміння дають. Про Андрія М’ястківського. Андрій М’ястківський «Мудра голка». Читання за особами. С.124-126 |
17.04. |
|
|||
112 |
Людина і природа єдині. Василь Струтинський «Як дихає верба». С.126-127 |
18.04. |
|
|||
113 |
Скринька сміху. Творчість Анатолія Григорука. Про Анатолія Григорука. А. Григорук «З курами лягай, з півнями вставай». С.128-130 |
20.04. |
|
|||
114 |
Урок позакласного читання. Казки народів світу |
23.04. |
|
|||
115 |
Пригоди зовсім поруч. Про Всеволода Нестайка. Всеволод Нестайко «Як ми літали в космос» (скорочено). С.130-135 |
24.04. |
|
|||
116 |
Повтори і пригадай. Підсумок за розділом. С.136 |
25.04. |
|
|||
Літературні казки
|
||||||
117 |
Вступ до розділу. Завдання зі скриньок літературних казок .Хитрий лис. Про Івана Франка. Іван Франко «Лис Микита». Розповідь за малюнком. С.137-140 |
27.04. |
|
|||
118 |
Роби добро – добро буде. Лариса Ніцой «Дві бабуськи в незвичайній школі, або Скарб у візочку». С.120 |
30.04. |
|
|||
119 |
Берись дружно, не буде сутужно. Юрій Ярмиш «Та сама мишка». С. 141-142 |
02.05. |
|
|||
120 |
Скупий, аж синій. Василь Чухліб «Заячий холодок». С.143-145 |
04.05. |
|
|||
121 |
Урок позакласного читання. «І вкрились луки цвітом, вітаючись із літом» |
07.05. |
|
|||
122 |
Цікавий світ навколо тебе. Катерина Міхаліцина «Хто росте у парку» |
08.05. |
|
|||
123 |
Марина та Сергій Дяченки «Габріель і сталевий лісоруб». С.128 |
11.05. |
|
|||
124 |
Марина Павленко «Домовичок повертається». С.99 |
14.05. |
|
|||
125 |
Контрольна робота № 8. Читання вголос
|
15.05. |
|
|||
Казки зарубіжних письменників
|
||||||
126 |
Скринька казок зарубіжних письменників. Про Шарля Перро. Складання казки за малюнками .Шарль Перро «Попелюшка, або Соболевий черевичок». С.146-149 |
16.05. |
|
|||
127 |
Скринька казок зарубіжних письменників. Про Шарля Перро. Складання казки за малюнками .Шарль Перро «Попелюшка, або Соболевий черевичок». С.149-151 |
18.05. |
|
|||
128 |
Скринька казок. Творчість Ганса Крістіана Андерсена. Ганс Крістіан Андерсен «Принцеса на горошині». С.151-153 |
21.05. |
|
|||
129 |
Урок-гра «Літературна вікторина» |
22.05. |
|
|||
130 |
Урок позакласного читання. Скринька казок. Казки народів світу. Презентація казки |
23.05. |
|
|||
131 |
Підсумковий урок за рік. |
25.05. |
|
|||