Презентація на тему "Планування та проведення інтегрованих уроків у 2 класі"

Про матеріал

Презентація містить поради для вчителів початкової школи з питань: що таке інтегроване планування, яка мета інтегрованих уроків. Вона містить зразки тем з певних предметів.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Снігурівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 Снігурівської районної ради Миколаївської області Вчитель початкових класів Воскобойнікова Тетяна Валентинівна Планування та проведення інтегрованих уроків у 2 класі

Номер слайду 2

Інтегрований урок – шлях до цілісного сприйняття учнями навколишнього середовища.

Номер слайду 3

Інтеграція – це процес взаємодії, об’єднання, взаємовпливу, взаємопроникнення , взаємозближення, відновлення єдності двох або більше систем, результатом якого є утворення нової цілісної системи, яка набуває нових властивостей та взаємозв’язків між оновленими елементами системи.

Номер слайду 4

Інтегроване планування: завчасно проаналізувати навчальні програми; визначити пов’язані за змістом теми; за потреби змінити послідовність їх викладу, передбачивши місце інтегрованого уроку в системі уроків за календарно-тематичним плануванням; встановити зв’язки між об’єктами вивчення; визначити ключові та предметні компетентності, які формуватимуться в учнів на інтегрованому уроці; визначити цілі інтегрованого уроку з урахуванням того, що на цих заняттях розв’язуються дидактичні завдання усіх предметів, зміст яких інтегрується. (Методичні рекомендації лист Міністерства освіти і науки України від 09.08.2017 р. № 1/9-436)

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Інтегрований урок: 1. Розв’язує конкретні перспективні завдання. 2. Створює передумови для різнобічного розгляду об’єкта, поняття, явища. 3. Органічно поєднаний із попереднім та наступним уроками. 4. Є єдиним цілим, має один «колір». 5. Формує загальнонаукові знання, навички та вміння. 6. Активізує мисленнєву діяльність школяра. 7. Збільшує інформативну наповнюваність уроку, але запобігає перенавантаженню. 8. Формує особистість, яка здатна розв’язувати складні життєві ситуації.

Номер слайду 7

За проектом Державного стандарту початкової загальної освіти передбачено: 1. Компетентнісний підхід. 2. Інтегрований підхід. 3. Особистісно-орієнтований підхід.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Сучасний урок: 1. Демократичний. 2. Не для учнів, а разом з ними. 3. Діти здобувають знання, а не отримують готові.

Номер слайду 10

«Як свідчить практика, найчастіше інтегровані уроки проводять з метою узагальнення та систематизації навчального матеріалу з певної теми. До того ж переважно на таких уроках інтегрують матеріал навчальних предметів однієї освітньої галузі (наприклад, мови і літератури) або предметів певного циклу (приміром, природничо-математичного). Натомість не менш ефективною є інтеграція на уроках засвоєння нових знань, умінь і навичок, застосування знань, умінь і навичок та комбінованих уроків, а також з різних навчальних предметів » (Методичні рекомендації лист Міністерства освіти і науки України від 09.08.2017 р. № 1/9-436)

Номер слайду 11

Тема уроку : Природознавство Як тварини готуються до зими. Комахи восени. Літературне читання Урок позакласного читання. Казка вчить,як на світі жить. Трудове навчання Згинання та складання паперу. Аплікація з паперу і картону. Сорти картону. Властивості картону.Послідовність дій під час виготовлення аплікаціі із паперу і картону.Виготовлення сюжетної аплікаціі із паперу і картону.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Тема уроку : Літературне читання: Скринька лічилок. Опрацювання лічилок. Складання лічилок за поданим початком. Математика: Випадки додавання і віднімання в межах 20, пов’язані з нумерацією чисел. Порівняння місткості посуди. Рік і місяць. Розв’язування задач. Основи здоров’я Режим дня школяра. Порядок і дисципліна. Практична робота: складання розпорядку дня,планування вихідного дня.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Інтегровані уроки є потужними стимуляторами розумової діяльності дитини. Діти починають аналізувати, зіставляти, порівнювати, шукати зв'язки між предметами і явищами. Інтегровані уроки часто супроводжуються відкриттями і знахідками. Це, в якомусь сенсі, наукова діяльність. Особлива цінність цього явища в тому, що роль дослідників виконують учні.

Номер слайду 16

Сьогодні педагогіка схиляється до того, що в основі інтегрованих уроків повинна бути гуманістична спрямованість. Це означає, що знання набувають характеру особистісно важливих, близьких кожному учневі. Стирається знеособленість знань, на перший план виходить соціальна важливість навчального матеріалу. Це спрямовує вчителя на пошук яскравих, живих прикладів, на адаптацію до актуальним інтересам учня, на особисту значимість матеріалу для дитини.

Номер слайду 17

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Кузнєцов Артур Олександрович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Олєйник Ірина Сергіїва
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Савчук Світлана В'ячеславівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Семидєтова Світлана Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
ppt
Додано
24 лютого 2018
Переглядів
1033
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку