Календарно-тематичне планування уроків літературного читання за підручником «Українська мова ти читання. Автор О. Савченко (2020)» для 3 класу за програмою НУШ (2021-2022 н.р.)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків літературного читання за підручником «Українська мова ти читання. Автор О. Савченко (2020)» для 3 класу за програмою НУШ (2021-2022 н.р.)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків

літературного читання за підручником «Українська мова ти читання. Автор О. Савченко (2020)» для 3 класу за програмою НУШ (2021-2022 н.р.)

 

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

І семестр

Здрастуй, рідна школо і мій третій клас!

  1.  

01.09

Поезія про стан природи у різні пори року. Формування і розвиток якісних характеристик навички читання вголос і мовчки.

 

  1.  

02.09

Сприймання-розуміння усної інформації. Аналіз та інтерпретація почутого. Розвиток умінь самостійно ставити запитання за змістом тексту.

 

  1.  

03.09

Робота з дитячою книжкою. Розрізнення дитячих книжок, які містять різножанрові, різнотематичні художні твори, науково-пізнавальні тексти, довідкову літературу, дитячу періодику.

 

  1.  

06.09

Сприймання-розуміння усної інформації. Аналіз та інтерпретація почутого. Розвиток умінь самостійно ставити запитання за змістом тексту.

 

  1.  

08.09

Сприймання-розуміння усної інформації. Аналіз та інтерпретація почутого. Тлумачення значень незнайомих слів, висловів за допомогою виносок, тлумачного словника.

 

  1.  

09.09

Застосування різних видів читання. Аналіз та інтерпретація почутого. Формування умінь висловлювати оцінювальні судження.

 

  1.  

13.09

Застосування різних видів читання. Аналіз та інтерпретація почутого. Формування умінь висловлювати оцінювальні судження.

 

  1.  

15.09

Сприймання, аналіз, інтерпретація, рефлексія різних видів медіа-продукції: візуальної (текст, малюнок, фотографія).

 

  1.  

16.09

Застосування різних видів читання. Аналіз та інтерпретація почутого. Формування умінь висловлювати оцінювальні судження.

 

  1.  

17.09

Прогнозування орієнтовного змісту дитячої книжки з опорою на ключові слова, структурні елементи книжки, опрацьовані в попередніх класах, а також на анотацію, відомості про письменника, заголовки розділів (наприклад, в повісті-казці); вербалізація своїх припущень у короткому зв’язному висловленні.

 

 

  1.  

20.09

Сприймання і практичне розрізнення текстів різних видів (художні, науково-художні).

 

  1.  

22.09

Дослідження засобів художньої виразності. Застосовування під час читання вголос, декламування напам’ять відповідно до змісту

художнього твору інтонаційні мовленнєві засоби виразності (тон, сила голосу, логічний наголос, темп  мовлення).

Тлумачення значень незнайомих слів, висловів за допомогою виносок, тлумачного словника, а також спираючись на контекст.

 

  1.  

23.09

Аналіз та інтерпретація почутого. Тлумачення значень незнайомих слів, висловів за допомогою виносок, тлумачного словника, а також спираючись на контекст

 

  1.  

27.09

Смисловий і структурний аналіз тексту. Формування умінь знаходити в тексті слова, вислови, речення, які є ключовими для розуміння тексту, характеристики персонажів.

 

  1.  

29.09

Смисловий і структурний аналіз тексту. Формування умінь знаходити в тексті слова, вислови, речення, які є ключовими для розуміння тексту, характеристики персонажів.

 

  1.  

30.09

Сприймання, аналіз, інтерпретація, рефлексія різних видів медіа-продукції: візуальної (текст, малюнок, фотографія)

 

  1.  

01.10

Формування умінь усно оформляти свій читацький запит за таким алгоритмом: автор, назва книжки, енциклопедії; тема читання.

 

  1.  

04.10

Формування і розвиток якісних характеристик навички читання мовчки.

 

  1.  

06.10

Розвиток умінь самостійно визначати, усвідомлювати жанрові особливості творів. Інтерпретація ілюстрацій до текстів.

 

  1.  

07.10

Застосовування під час читання вголос відповідно до змісту художнього твору інтонаційні мовленнєві засоби виразності (тон, сила голосу, логічний наголос, темп мовлення).

 

  1.  

11.10

Розширення та поглиблення знань та умінь про жанрові особливості віршів (наявність рими, ритму, поділ на строфи – без вживання терміну)Інсценізація тексту.

 

  1.  

13.10

Формування умінь висловлювати оцінювальні судження.

Діагностувальна робота. Аудіювання.

 

  1.  

15.10

Прогнозування орієнтовного змісту дитячої книжки з опорою на ключові слова, структурні елементи книжки, опрацьовані в попередніх класах, а також на анотацію, відомості про письменника, заголовки розділів (наприклад, в повісті-казці); вербалізація своїх припущень у короткому зв’язному висловленні.

 

  1.  

18.10

Дослідження побудови і змісту науково-художнього тексту.

 

  1.  

20.10

Розвиток умінь самостійно визначати,

усвідомлювати жанрові особливості творів. Спостереження за структурними особливостями героїко-фантастичних казок. Розвиток умінь правильно визначати і називати

головного персонажа твору, аналізувати їхні

вчинки, мотиви поведінки.

 

  1.  

21.10

Розвиток умінь самостійно визначати,

усвідомлювати жанрові особливості творів. Спостереження за структурними особливостями героїко-фантастичних казок. Розвиток умінь правильно визначати і називати

головного персонажа твору, аналізувати їхні

вчинки, мотиви поведінки.

 

  1.  

01.11

Досліджуємо і взаємодіємо з медіапродукцією.Сприймання, аналіз, інтерпретація, рефлексія різних видів медіа-продукції.

 

  1.  

03.11

Досліджуємо і взаємодіємо з медіапродукцією.Сприймання, аналіз, інтерпретація, рефлексія різних видів медіа-продукції.

 

  1.  

04.11

Розвиток умінь самостійно визначати,

усвідомлювати жанрові особливості творів. Спостереження за структурними особливостями героїко-фантастичних казок. Розвиток умінь правильно визначати і називати

головного персонажа твору, аналізувати їхні

вчинки, мотиви поведінки. Самостійне визначення послідовності подій у творі.

 

  1.  

05.11

Робота з дитячою книжкою. Розрізнення дитячих книжок, які містять різножанрові, різнотематичні художні твори, науково-пізнавальні тексти, довідкову літературу, дитячу періодику.

 

  1.  

08.11

Розвиток умінь самостійно визначати,

усвідомлювати жанрові особливості творів. Спостереження за структурними особливостями героїко-фантастичних казок. Розвиток умінь правильно визначати і називати

головного персонажа твору, аналізувати їхні

вчинки, мотиви поведінки. Розвиток умінь застосовувати різні види переказу відповідно до мети.

 

  1.  

10.11

Усна народна творчість (пісні). Формування і розвиток якісних характеристик навички читання вголос.

 

  1.  

11.11

Усна народна творчість ( легенди). Знаходження в тексті конкретних відомостей, фактів, понять, пояснення їх змісту (суті); виділення та пояснення важливих думок, які висловив автор.

 

  1.  

15.11

Усна народна творчість (малі фольклорні форми: лічилки, приказки, прислів’я).Застосовування під час читання вголос, декламування напам’ять відповідно до змісту художнього твору інтонаційні мовленнєві засоби виразності (тон, сила голосу, логічний наголос, темп мовлення).

 

  1.  

17.11

Усна народна творчість (малі фольклорні форми: загадки).Застосовування під час читання вголос, декламування напам’ять відповідно до змісту художнього твору інтонаційні мовленнєві засоби виразності (тон, сила голосу, логічний наголос, темп мовлення).

 

  1.  

18.11

Усна народна творчість (малі фольклорні форми: скоромовки).Застосовування під час читання вголос, декламування напам’ять відповідно до змісту художнього твору інтонаційні мовленнєві засоби виразності (тон, сила голосу, логічний наголос, темп мовлення).

 

  1.  

19.11

Робота з дитячою книжкою.

Користування різнотематичними книжковими виставками, рекламними плакатами, Інтернетресурсами бібліотеки.

 

  1.  

22.11

Усна народна творчість.

 

 

  1.  

24.11

Знаходження в тексті конкретних відомостей, фактів, понять, пояснення їх змісту (суті); виділення та пояснення важливих думок, які висловив автор. Формування умінь самостійно визначати тему твору та основну думку з допомогою вчителя.

 

  1.  

25.11

Застосовування під час читання вголос, декламування напам’ять відповідно до змісту художнього твору інтонаційні мовленнєві засоби виразності (тон, сила голосу, логічний наголос, темп мовлення).

Діагностувальна робота. Читання напам’ять віршових творів.

 

  1.  

29.11

Сприймання і практичне розрізнення текстів різних видів. Дослідження жанрових особливостей.

 

  1.  

01.12

Самостійне визначення послідовності подій у творі.

 

  1.  

02.12

Індивідуальне і колективне складання нових кінцівок прочитаних оповідань.

 

  1.  

03.12

Розвиток умінь висловлювати власні враження щодо прочитаної книжки.

 

  1.  

06.12

Сприймання, аналіз, інтерпретація, рефлексія різних видів медіа-продукції: візуальної (текст, малюнок, фотографія). Практичні роботи з ілюстрування медіа текстів.

 

  1.  

08.12

Придумування словесних картин. Застосовування під час читання вголос, декламування напам’ять відповідно до змісту художнього твору інтонаційні мовленнєві засоби виразності (тон, сила голосу, логічний наголос, темп мовлення).

 

  1.  

09.12

Дослідження жанрових особливостей.

 

  1.  

13.12

Дослідження жанрових особливостей.  Придумування словесних картин. Індивідуальне і колективне складання нових кінцівок прочитаних казок.

 

  1.  

15.12

Сприймання, аналіз, інтерпретація, рефлексія різних видів медіа-продукції: візуальної (малюнок). Формування умінь висловлювати оцінювальні судження.

 

  1.  

16.12

Формування умінь знаходити в тексті слова, вислови, речення, які є ключовими для розуміння тексту, характеристики персонажів; самостійно визначати тему твору та основну думку з допомогою вчителя; співвідносити головну думку прочитаного із заголовком, прислів’ям, ілюстраціями.

 

  1.  

17.12

Розвиток умінь висловлювати власні враження щодо прочитаної книжки.

 

  1.  

20.12

Застосовування під час читання вголос,

декламування напам’ять відповідно до змісту

художнього твору інтонаційні мовленнєві

засоби виразності (тон, сила голосу, логічний

наголос, темп мовлення).

 

  1.  

22.12

Формування і розвиток якісних характеристик навички читання вголос і мовчки. Усна народна творчість (малі фольклорні форми: пісні).

 

  1.  

23.12

Формування і розвиток якісних характеристик навички читання вголос і мовчки. Усна народна творчість (малі фольклорні форми: пісні).

 

  1.  

27.12

Формування умінь висловлювати оцінювальні судження.

 

  1.  

29.12

Читання мовчки.

 

  1.  

30.12

Розширення та поглиблення знань та умінь про жанрові особливості віршів (наявність рими, ритму). Застосовування під час читання вголос, декламування напам’ять відповідно до змісту художнього твору інтонаційні мовленнєві засоби виразності (тон, сила голосу, логічний наголос, темп мовлення).

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Єфанова Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Справко Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Степанюк Екатерина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Шкура Татьяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Терешко Лілія
    Дуже дякую за Вашу працю!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
Додано
20 жовтня 2021
Переглядів
4624
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку