Календарно-тематичне планування складено відповідно до оновленої програми 3 класу. За підручником:. Рівкінд Ф.М. Математика: Підруч. для 3 кл. — К.: Освіта, 2013) по 4 години (136 годин). До кожного уроку вказані номери завдань підручника.
Математика
(І семестр)
(За підручником:. Рівкінд Ф.М.
Математика: Підруч. для 3 кл. — К.: Освіта, 2013)
по 4 години (60 годин)
№ | Тема уроку Дата Примітка |
||||||||||||||||||
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 2 клас |
||||||||||||||||||
1. |
Вступ. Нумерація чисел у межах 100. Додавання і віднімання чисел у межах 100 на основі нумерації. Додавання і віднімання 0, віднімання рівних чисел. Розпізнавання геометричних фігур. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць (№№ 1-12). |
|
|
|||||||||||||||
2. |
Нумерація чисел у межах 100. Переставний і сполучний закони додавання. Довжина, маса, місткість, час як властивості предметів навколишнього світу. Вимірювання. Задачі на знаходження суми трьох доданків (№№ 13-23). |
|
|
|||||||||||||||
3. |
Прийоми усного додавання і віднімання у межах 100. Додавання і віднімання чисел частинами. Позначення геометричних фігур буквами латинського алфавіту. Задачі на різницеве порівняння (№№ 24-35). |
|
|
|||||||||||||||
4. |
Взаємозв'язок між додаванням і відніманням. Рівняння. Задачі на знаходження невідомого доданка. Сантиметр, дециметр, метр. Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. Побудова відрізка заданої довжини (№№ 36-48). |
|
|
|||||||||||||||
5. |
Складання таблиці множення числа 6. Рівняння. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного, невідомого від'ємника. Коло і круг. Співвідношення між одиницями довжини. Порівняння іменованих чисел. Дії з іменованими числами (№№ 49-60). |
|
|
|||||||||||||||
6. |
Складання таблиці ділення на 6. Додавання і віднімання чисел у межах 100 з переходом через розряд. Залежність результатів додавання й віднімання від зміни одного з компонентів дій. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі. Периметр многокутника (№№ 61-71). |
|
|
|||||||||||||||
7. |
Складання таблиці множення числа 7. Перевірка додавання відніманням. Обчислення значень виразів зі змінними. Обернені задачі. Кілограм, центнер (№№ 72-81). |
|
|
|||||||||||||||
8. |
Складання таблиці ділення на 7. Додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Додавання суми до числа. Задачі на 2 дії. Доба, тиждень, місяць, рік. Порівняння іменованих чисел. Дії з іменованими числами (№№ 82-91). |
|
|
|||||||||||||||
9. |
Складання таблиці множення числа 8. Віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Віднімання суми від числа. Задачі на різницеве порівняння. Співвідношення між одиницями вимірювання величин. Порівняння іменованих чисел. Визначення часу за годинником (№№ 92-102). |
|
|
|||||||||||||||
10. |
Складання таблиці ділення на 8. Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Задачі на 2 дії. Дії з іменованими числами (№№103-113). |
|
|
|||||||||||||||
11. |
Складання таблиці множення числа 9. Взаємозв'язок між множенням і діленням. Назви компонентів і результату дії множення. Переставний закон множення. Обчислення значень числових виразів, які містять кілька арифметичних дій одного ступеня. Розв'язування задач. Периметр квадрата (№№ 114-125). |
|
|
|||||||||||||||
12. |
Складання таблиці ділення на 9. Назви компонентів і результату дії ділення. Числові рівності та нерівності. Задачі на збільшення (зменшення) числа у кілька разів. Задачі на кратне порівняння двох чисел. Периметр прямокутника. Самостійна робота (№№ 126-137). |
|
|
|||||||||||||||
13. |
Рівняння на знаходження невідомих компонентів дій множення і ділення. Задачі на знаходження невідомих множника, діленого, дільника. Залежність результатів множення і ділення від зміни одного з компонентів дій. (№№ 138—148). |
|
|
|||||||||||||||
14. |
Множення на 1 і на 0; ділення на 7; ділення 0. Обчислення значень числових виразів, які містять кілька арифметичних дій одного або різних ступенів без дужок і з дужками. Задачі на 2-3 дії різних ступенів. Підготовка до контрольної роботи (№№ 149-159). |
|
|
|||||||||||||||
15. |
Контрольна робота № 1 «Табличне множення і ділення» |
|
|
|||||||||||||||
16. |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів (№№ 160-173). Тема |
|
|
|||||||||||||||
Нумерація чисел у концентрі «Тисяча». Усне та письмове додавання чисел у межах 1000 Сотня. Усна та письмова нумерація чисел у межах 1000 |
||||||||||||||||||
17. |
Трицифрові числа. Утворення трицифрового числа (101-199). Читання і запис трицифрових чисел. Задачі на 2-3 дії різних ступенів (№№ 174-183). |
|
|
|||||||||||||||
18. |
Трицифрове число. Утворення трицифрового числа. Читання і запис трицифрових чисел. Лічильна одиниця — сотня. Лічба сотнями. Порівняння сотень. Додавання і віднімання сотнями. Задачі на 2-3 дії різних ступенів (№№ 184-193). |
|
|
|||||||||||||||
19. |
Місце числа у натуральному ряді. Попереднє і наступне число в натуральному ряді. Порівняння чисел на основі порядку їх слідування у натуральному ряді. Задачі на 2-3 дії різних ступенів (№№ 194-204). |
|
|
|||||||||||||||
20. |
Читання і запис чисел у розрядній таблиці. Розряд сотень. Позиційне значення цифри в записі трицифрового числа. Порівняння чисел. Розрядні числа. Додавання і віднімання на основі розрядного складу числа. Задачі на 2-3 дії різних ступенів (№№ 205-214). |
|
|
|||||||||||||||
21. |
Читання і запис чисел у розрядній таблиці. Розрядний склад числа. Запис числа у вигляді суми розрядних доданків. Загальна кількість одиниць, десятків, сотень у трицифровому числі. Міліметр. Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. Порівняння іменованих чисел. Задачі на 2-3 дії (№№ 215-225). |
|
|
|||||||||||||||
22. |
Додавання і віднімання на основі розрядного складу числа. Кілометр. Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. Ознайомлення з групами взаємопов'язаних величин, які перебувають у пропорційній залежності: загальна довжина, довжина одного відрізка, кількість відрізків. Задачі на 2-3 дії різних ступенів (№№ 226-237). |
|
|
|||||||||||||||
23. |
Додавання і віднімання на основі розрядного складу числа. Додавання і віднімання іменованих чисел. Прості задачі, що містять групу взаємопов'язаних величин. Периметр прямокутника (квадрата). Самостійна робота (№№ 238-247). |
|
|
|||||||||||||||
24. |
Тонна. Співвідношення між одиницями вимірювання маси. Порівняння іменованих чисел. Ознайомлення з групами взаємопов'язаних величин, які перебувають у пропорційній залежності. Задачі на зведення до одиниці. Підготовка до контрольної роботи (№№ 248- 258). |
|
|
|||||||||||||||
25. |
Контрольна робота № 2 «Нумерація чисел у концентрі «Тисяча»» |
|
|
|||||||||||||||
26. |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. Тема |
|
|
|||||||||||||||
Усне додавання і віднімання чисел у межах 1000 |
||||||||||||||||||
27. |
Додавання і віднімання числа виду 170 + 1, 187 -1. Попереднє і наступне число. Істинні й хибні числові рівності, нерівності. Задачі на дві дії першого ступеня (№№259-268). |
|
|
|||||||||||||||
28. |
Додавання на основі десяткового складу числа. Знаходження значення виразу при заданих значеннях змінної. Задачі на дві дії першого ступеня (№№ 269-279). |
|
|
|||||||||||||||
29. |
Віднімання на основі десяткового складу числа. Ознайомлення з групами взаємопов'язаних величин, які перебувають у пропорційній залежності: загальний виробіток, продуктивність праці, час роботи (№№ 280-290). |
|
|
|||||||||||||||
ЗО |
Додавання і віднімання на основі десяткового складу числа. Рівняння, у яких права частина подана числовим виразом. Розширена задача на спосіб зведення до одиниці (№№ 291-300). |
|
|
|||||||||||||||
31. |
Порівняння сотень, додавання і віднімання сотнями. Уявлення про нерівності зі змінною. Складені задачі на 2-4 дії (№№301-310). |
|
|
|||||||||||||||
32. |
Додавання і віднімання способом округлення Складені задачі на 2-4 дії (№№ 311-320). |
|
|
|||||||||||||||
33. |
Додавання круглих чисел. Розширена задача на спосіб зведення до одиниці. Розв'язування задачі виразом, арифметичними діями з поясненням (№№ 321-330). |
|
|
|||||||||||||||
34. |
Віднімання круглих чисел. Задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків (№№ 331-339). |
|
|
|||||||||||||||
35. |
Додавання і віднімання круглих чисел виду 480 - 250. Задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків. Розв'язування нерівностей (№№ 340-348). |
|
|
|||||||||||||||
36. |
Додавання круглих чисел на основі правила додавання числа до суми виду 230 + 300, 230 + 50. Задачі, що містять величини, які перебувають у пропорційній залежності: загальний виробіток, продуктивність праці, час роботи (№№ 349-357). |
|
|
|||||||||||||||
37. |
Віднімання круглих чисел на основі правила віднімання числа від суми виду 530 - 200, 530 - 20. Прості та складені іменовані числа. Порівняння іменованих чисел. Задачі, які є комбінацією вивчених видів простих задач (№№ 358-366). |
|
|
|||||||||||||||
38. |
Додавання круглих чисел на основі правила додавання числа до суми виду 230 + 80. Розв'язування рівнянь. Складені задачі на 2-4 дії (№№ 367-377). |
|
|
|||||||||||||||
39. |
Віднімання круглих чисел на основі правила віднімання суми від числа виду 230 - 80. Розв'язування рівнянь Задачі на обчислення довжини сторони прямокутника за відомим периметром і довжиною іншої його сторони (№№ 378-389). |
|
|
|||||||||||||||
40. |
Додавання та віднімання вивчених видів. Задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків. Самостійна робота (№№ 390-400). |
|
|
|||||||||||||||
41. |
Додавання та віднімання вивчених видів. Складені задачі на 2-4 дії. Підготовка до контрольної роботи (№№ 401-409). |
|
|
|||||||||||||||
42. |
Контрольна робота № 3 «Арифметичні дії з числами на основі нумерації» |
|
|
|||||||||||||||
43. |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів Тема |
|
|
|||||||||||||||
Письмове додавання й віднімання чисел у межах 1000 |
||||||||||||||||||
44. |
Алгоритм виконання письмового додавання. Письмове додавання двоцифрових і трицифрових чисел без переходу через розряд. Розпізнавання кола і круга за істотними ознаками. Творча робота над задачею (№№ 410-419). |
|
|
|||||||||||||||
45. |
Алгоритм виконання письмового віднімання Письмове віднімання двоцифрових і трицифрових чисел без переходу через розряд Задачі, що містять числові дані в таблиці. Задачі на знаходження периметра прямокутника (№Ме 420-429). |
|
|
|||||||||||||||
46. |
Письмове додавання двоцифрових і трицифрових чисел з переходом через розряд. Коротка форма коментування письмового додавання. Складання задач на дві дії за даним виразом. Істинні та хибні висловлювання (№№ 430-438). |
|
|
|||||||||||||||
47. |
Письмове додавання двоцифрових і трицифрових чисел з переходом через розряд. Складені задачі на збільшення (зменшення) суми двох чисел на кілька одиниць (Ме№ 439-447). |
|
|
|||||||||||||||
48. |
Письмове віднімання двоцифрових і трицифрових чисел з переходом через розряд. Коротка форма коментування письмового віднімання. Рівняння, в яких один із компонентів є числовим виразом. Розв'язування простих задач способом складання рівняння (№№ 448-456). |
|
|
|||||||||||||||
49. |
Письмове віднімання двоцифрових і трицифрових чисел з переходом через розряд виду 400 - 125. Складені задачі на збільшення (зменшення) суми двох чисел на кілька одиниць (№№ 457-465). |
|
|
|||||||||||||||
50. |
Письмове додавання і віднімання двоцифрових і трицифрових чисел з переходом через розряд. Прості та складені задачі на визначення тривалості події, часу початку і часу закінчення події (№№ 466-475). |
|
|
|||||||||||||||
51. |
Перевірка правильності виконання дій додавання й віднімання двоцифрових і трицифрових чисел. Знаходження значення виразу при заданих значеннях змінної. Визначення тривалості події, часу початку і закінчення події. Розв'язування задачі виразом, арифметичними діями з поясненням (№№ 476-484). |
|
|
|||||||||||||||
52. |
Закріплення письмових прийомів додавання й віднімання чисел у межах 1000. Взаємозв'язок між діями додавання і віднімання Розв'язування рівнянь. Складені задачі на збільшення (зменшення) суми двох чисел на кілька одиниць. Розв'язування задачі виразом, арифметичними діями з поясненням. Самостійна робота. (№№ 485-494). |
|
|
|||||||||||||||
53. |
Усне та письмове додавання двоцифрових і трицифрових чисел. Розпізнавання геометричних фігур кресленні. Порівняння іменованого числа та суми іменованих чисел Задачі на знаходження периметра квадрата. Задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків. (№№ 495-505). |
|
|
|||||||||||||||
54. |
Усне та письмове додавання двоцифрових і трицифрових чисел. Рівняння, в яких один із компонентів є числовим виразом. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач. Підготовка до контрольної роботи (№№ 506-516). |
|
|
|||||||||||||||
55. |
Контрольна робота № 4 за завданнями адміністрації. |
|
|
|||||||||||||||
56. |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
|
|||||||||||||||
57. |
Переставний закон множення. Задачі на кратне порівняння добутків (№№ 517-524). |
|
|
|||||||||||||||
58. |
Сполучний закон множення. Розв'язування простих задач способом складання рівнянь (№№525-534). |
|
|
|||||||||||||||
59. |
Переставний і сполучний закони множення. Задачі на величини, які перебувають у пропорційній залежності: вартість, ціна, кількість (№№ 535-544). |
|
|
|||||||||||||||
60. |
Властивості множення і ділення на 1. Складені задачі на 2-3 дії. Креслення трикутника (№№ 545-554). Тема |
|
|
|||||||||||||||
Математика (ІІ семестр) (За підручником:. Рівкінд Ф.М. Математика: Підруч. для 3 кл. — К.: Освіта, 2013) по 4 години (76 годин)
|
||||||||||||||||||
61. |
Усне множення і ділення чисел у межах 1000. Властивості множення і ділення Властивості множення на нуль і нуля на число. Задачі на кратне порівняння двох часток (№№ 555-562). |
|
|
|||||||||||||||
62. |
Ділення числа на рівне йому число. Задачі на різницеве порівняння двох часток. Творча робота над задачею (№№ 563-571). |
|
|
|||||||||||||||
63. |
Множення та ділення на 10. Задачі на знаходження четвертого пропорційного. Розв'язування рівнянь (№№ 572-581). |
|
|
|||||||||||||||
64. |
Множення і ділення на 10. Задачі на кратне порівняння двох добутків Обернені до них задачі (№№ 582-588). |
|
|
|||||||||||||||
65. |
Множення на 100. Розв'язування простих задач способом складання рівнянь (№№ 589-598). |
|
|
|||||||||||||||
66. |
Ділення на 100. Задачі на подвійне зведення до одиниці (№№ 599-608). |
|
|
|||||||||||||||
67. |
Множення та ділення на 10 і 100. Числові рівності та нерівності. Істинні та хибні рівності й нерівності. Складені задачі на 2-4 дії (№№ 609-617). |
|
|
|||||||||||||||
68. |
Множення круглого числа на одноцифрове виду 40 • 2, 400 • 2. Складені задачі на 2-3 дії (№№618-628). |
|
|
|||||||||||||||
69. |
Ділення круглого числа на одноцифрове виду 40 : 2, 400 : 2. Складені задачі на 2-3 дії (№№629-640). |
|
|
|||||||||||||||
70. |
Ділення з остачею. Сутність ділення з остачею. Алгоритм виконання ділення з остачею. Задачі на різницеве порівняння двох часток (№№ 641-650). |
|
|
|||||||||||||||
71. |
Ділення з остачею. Властивість остачі. Задачі на подвійне зведення до одиниці (№№ 651-659) |
|
|
|||||||||||||||
72. |
Ділення з остачею. Перевірка ділення з остачею. Задачі на кратне порівняння двох добутків, складання за дачі за коротким записом (№№ 660-668). |
|
|
|||||||||||||||
73. |
Множення суми на число й числа на суму. Порядок виконання дій у виразах. Складені задачі на 2-4 дії (№№ 669-677). |
|
|
|||||||||||||||
74 |
Множення двоцифрового числа на одноцифрове виду 12 • 3. Задачі з даними, які перебувають у пропорційній залежності: вартість, ціна, кількість (№№ 678-687). |
|
|
|||||||||||||||
75. |
Множення одноцифрового числа на двоцифрове виду 3 • 15. Правило множення числа на суму. Задачі з даними, що перебувають у пропорційній залежності: вартість, ціна, кількість (№№ 688-695). |
|
|
|||||||||||||||
76. |
Множення трицифрового числа на одноцифрове виду 240 • 3. Розв'язування рівнянь. Пропорційна залежність величин: загальна маса, маса одного предмета, кількість предметів (№№ 696-704). |
|
|
|||||||||||||||
77. |
Множення трицифрового числа на одноцифрове виду 242 • 3. Рівняння, в яких один із компонентів є числовим виразом. Задачі на знаходження четвертого пропорційного (№№ 705-714) |
|
|
|||||||||||||||
78. |
Множення одноцифрового числа на трицифрове виду 3 • 240. Розв'язування простих задач способом складання рівняння (№№ 715-725). |
|
|
|||||||||||||||
79. |
Множення одноцифрового числа на трицифрове виду 3 • 242. Розв'язування задач вивчених типів (№№ 726-734). |
|
|
|||||||||||||||
80. |
Залежність результату множення від зміни одного з компонентів дії. Розв'язування задач вивчених типів. (№№ 735-742). Самостійна робота |
|
|
|||||||||||||||
81. |
Вивчені випадки множення двоцифрового і трицифрового числа на одноцифрове та множення одноцифрового числа на двоцифрове і трицифрове Розв'язування задач (№№ 743-751). Підготовка до контрольної роботи |
|
|
|||||||||||||||
82 |
Контрольна робота № 5 «Позатабличне множення й ділення» |
|
|
|||||||||||||||
83 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. Тема |
|
|
|||||||||||||||
84. |
Правило ділення суми на число. Задачі на ділення суми на число Розв'язування задачі двома способами (№№ 752- 760).
|
|
|
|||||||||||||||
85. |
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 26:2. Задачі на подвійне зведення до одиниці (№№ 761-769): |
|
|
|||||||||||||||
86. |
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 48:3. Розв'язування простих задач способом складання рівняння (№№ 770-779). |
|
|
|||||||||||||||
87 |
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове. Задачі на подвійне зведення до одиниці. (№№ 780-788). |
|
|
|||||||||||||||
88. |
Ділення трицифрового числа на одноцифрове виду 112: 7. Задачі з буквеними даними (№№ 789-798). |
|
|
|||||||||||||||
89 |
Вивчені випадки ділення двоцифрового і трицифрового числа на одноцифрове. Рівняння, в яких один із компонентів є числовим виразом. Задачі з даними, які перебувають у пропорційній залежності: вартість, ціна, кількість. (№№ 799-806). |
|
|
|||||||||||||||
90 |
Ділення круглого числа на одноцифрове число виду 120: 3. Задачі на розкриття змісту ділення (№№ 807-817). |
|
|
|||||||||||||||
91 |
Ділення круглого числа на кругле виду 420:20, 120: 60. Задачі з даними, які перебувають у пропорційній залежності:.вартість, ціна, кількість (№№ 818—827). |
|
|
|||||||||||||||
92. |
Ділення круглого числа на кругле виду 90 : ЗО способом добору. Розв'язування задач вивчених типів (№№- 828-837). |
|
|
|||||||||||||||
93. |
Ділення круглого числа на кругле виду 800:200 способом добору. Задачі на знаходження четвертого пропорційного (№№ 838-847). |
|
|
|||||||||||||||
94. |
Ділення круглого числа на кругле виду 180:60 способом добору. Задачі на знаходження четвертого пропорційного (.№№ 848-856). |
|
|
|||||||||||||||
95. |
Вивчені випадки ділення круглого числа на кругле способом добору. Складені задачі на 24 дії (№№ 857-865). |
|
|
|||||||||||||||
96. |
Ділення на двоцифрове число виду 51:17 способом добору. Задачі на знаходження четвертого пропорційного (№№ 866-875). |
|
|
|||||||||||||||
97. |
Ділення на двоцифрове число способом добору. Задачі на знаходження суми двох доданків з даними, позначеними буквами (№№ 876-884). |
|
|
|||||||||||||||
98. |
Правило ділення числа на добуток двох чисел. Складені задачі на 2 А дії першого та другого ступенів (№№ 885-893). |
|
|
|||||||||||||||
99. |
Ділення на двоцифрове число виду 64:16 способом послідовного ділення. Задачі наділення суми на число (№№ 894-903). |
|
|
|||||||||||||||
100. |
Ділення на двоцифрове число способом послідовного ділення Задачі на знаходження четвертого пропорційного. Розв'язування рівнянь (№№ 904-913). |
|
|
|||||||||||||||
101. |
Вивчені випадки ділення на двоцифрове число Побудова прямокутника за допомогою креслярських інструментів. Складені задачі на 2-4 дії (№№ 914-922). |
|
|
|||||||||||||||
102. |
Залежність результатів множення і ділення від зміни одного з компонентів при сталому іншому. Складені задачі на 2-4 дії (№№ 923-932). |
|
|
|||||||||||||||
103 |
Знаходження значень числових виразів, що містять кілька арифметичних дій одного чи різних ступенів без дужок і з дужками. Пропорційна залежність величин: загальна місткість, місткість однієї посудини, кількість посудин . Самостійна робота (№№ 933-942). |
|
|
|||||||||||||||
104. |
Вивчені випадки множення і ділення. Знаходження значень числових виразів, що містять кілька арифметичних дій одного чи різних ступенів без дужок і з дужками. Складені задачі на 2-4 дії. Підготовка до контрольної роботи. (№№ 943-951). |
|
|
|||||||||||||||
105. |
Контрольна робота № 6 з перевірки сформованості навичок усних обчислень |
|
|
|||||||||||||||
106 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. Тема |
|
|
|||||||||||||||
107. |
Частини
Поняття частини. Утворення частин способом ділення цілого на рівні частини й виділення однієї з них. Поняття про дріб, чисельник і знаменник дробу. (№№ 952—962). |
|
|
|||||||||||||||
108. |
Знаходження частини від числа. Складені задачі на 2-4 дії (№№ 952—962). |
|
|
|||||||||||||||
109 |
Утворення і запис частин. Визначення кількості частин у цілому. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач (№№ 963-972). |
|
|
|||||||||||||||
110 |
Поняття «чисельник», «знаменник». Риска дробу як знак ділення. Розв'язування складених задач на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач (№№ 973-981). |
|
|
|||||||||||||||
111 |
Порівняння дробів із чисельником 1. Побудова кола, користуючись шаблоном круга. Розв'язування складених задач на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач (№№ 982-993). |
|
|
|||||||||||||||
112 |
Знаходження частини від числа. Задачі на знаходження частини від числа, які пов'язані з іменованими числами (№№ 994-1003). |
|
|
|||||||||||||||
113. |
Знаходження частини від числа. Одиниці вимірювання довжини, маси, часу. Задачі на знаходження частини від числа, які пов'язані з іменованими числами (№№ 994-1003). |
|
|
|||||||||||||||
114. |
Знаходження частини від числа. Задачі на знаходження частини від числа (№№ 1004-1011). |
|
|
|||||||||||||||
115. |
Знаходження числа за його частиною. Задачі на знаходження числа за його частиною (№№ 1012-1021). |
|
|
|||||||||||||||
116. |
Знаходження числа за його частиною. Задачі на знаходження числа за його частиною. Самостійна робота (№№ 1022-1030). |
|
|
|||||||||||||||
117. |
Повторення і закріплення вивченого про частини. Розв'язування складених задач на 2-4 дії. Підготовка до контрольної роботи (№№1031-1039). |
|
|
|||||||||||||||
118. |
Контрольна робота № 7 «Частини» |
|
|
|||||||||||||||
119. |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. Тема |
|
|
|||||||||||||||
|
Повторення вивченого за рік |
|||||||||||||||||
120. |
Повторення нумерації трицифрових чисел. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. Порівняння іменованих чисел, поданих в одиницях довжини (№№ 1-10). |
|
|
|||||||||||||||
121. |
Читання і запис чисел у нумераційній таблиці. Розрядний склад числа. Запис числа у вигляді суми розрядних доданків Загальна кількість одиниць, десятків, сотень у трициф-ровому числі. Задачі на 2-3 дії (№№ 11-20). |
|
|
|||||||||||||||
122. |
Усне додавання і віднімання трицифрових чисел. Задачі на знаходження суми трьох доданків (№№ 21-30). |
|
|
|||||||||||||||
123. |
Усне додавання і віднімання трицифрових чисел. Задачі на різницеве порівняння (№№ 31-40). |
|
|
|||||||||||||||
124. |
Взаємозв'язок між додаванням і відніманням Рівняння. Розв'язування задач за допомогою рівнянь (№№ 41-49). |
|
|
|||||||||||||||
125. |
Додавання і віднімання іменованих чисел. Задачі, які пов'язані з пропорційними величинами: загальна маса, маса одного предмета, кількість предметів. Задачі на зведення до одиниці (№№ 50-58). |
|
|
|||||||||||||||
126. |
Додавання та віднімання вивчених видів. Задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків (№№ 59-67). |
|
|
|||||||||||||||
127. |
Письмове додавання і віднімання двоцифрових і трицифрових чисел (з переходом через розряд). Периметр прямокутника (№№ 68-77). |
|
|
|||||||||||||||
128. |
Усне і письмове додавання двоцифрових і трицифрових чисел. Рівняння, в яких один із компонентів є числовим виразом. Складені задачі на 2-4 дії. Самостійна робота (№№ 78-86). |
|
|
|||||||||||||||
129. |
Множення і ділення трицифрових чисел. Закони та властивості множення й ділення. Задачі на кратне порівняння двох добутків (№№ 87-96). |
|
|
|||||||||||||||
130. |
Вивчені випадки усного позатабличного множення і ділення двоцифрового і трицифрового чисел на одноцифрове число та множення одноцифрового числа на двоцифрове і трици-фрове числа. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи (№№ 97-105). |
|
|
|||||||||||||||
131. |
Контрольна робота № 8 за завданнями адміністрації
|
|
|
|||||||||||||||
132. |
Аналіз контрольної роботи. Повторення ділення з остачею. Властивість остачі. Задачі на подвійне зведення до одиниці (№№ 106-115). |
|
|
|||||||||||||||
133. |
Повторення прийомів раціональних обчислень. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінаціями вивчених видів простих задач (№№116-126). |
|
|
|||||||||||||||
134. |
Повторення і закріплення вивченого про частини. Знаходження частини від числа. Задачі на знаходження частини від числа. (№№ 127-136). |
|
|
|||||||||||||||
135. |
Знаходження числа за його частиною. Задачі на знаходження числа за його частиною (№№ 137-146). |
|
|
|||||||||||||||
136. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. «Цікаві задачі». Підсумок за рік. (№№ 147-159). Тема |
|
|
|||||||||||||||