Календарно-тематичне планування уроків математики в 6 -9класах

Про матеріал
Розробка календарно-тематичного планування до уроків математики в 6класі , та уроків алгебри й геометрії в 7-9 класах
Перегляд файлу

                                  Календарно-тематичне планування

уроків  математики в 6 класі

Тема1:Подільність чисел.--- 10год

Тема2: Звичайні дроби--- 26год

Тема3: Відношення і пропорції--- 24год

Тема4:Раціональні числа та дії над ними ---40год

Резерв-40год

Тема1.

Учень:

наводить приклади: простих і складених чисел; парних і непарних чисел; чисел, що діляться націло на 2, 3, 5, 9, 10;

розрізняє: прості і складені числа; дільники і кратні натурального числа;

формулює означення понять: дільник, кратне, просте число, складене число, спільний дільник; ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10;

розв’язує вправи, що передбачають: використання ознак подільності чисел на 2, 3, 5, 9, 10; розкладання натуральних чисел на прості множники; знаходження спільних дільників двох чисел; найбільшого спільного дільника (НСД) двох чисел в межах ста; знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел в межах ста.

Тема2.

Учень:

наводить приклади: скінченних та нескінченних періодичних десяткових дробів; взаємно обернених чисел;

розрізняє: скінченні та нескінченні періодичні десяткові дроби;

читає і записує: нескінченні періодичні дроби;

розуміє правила: порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів; знаходження дробу від числа та числа за його дробом;

формулює основну властивість дробу;

розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; порівняння дробів; додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів; запис звичайного дробу у вигляді десяткового дробу; знаходження дробу від числа та числа за його дробом.

Тема3.

Учень:

наводить приклади пропорційних величин;

розрізняє: коло і круг; пряму та обернену пропорційність; види діаграм;

розуміє, що таке: відношення; пряма та обернена пропорційна залежність; масштаб; коло, круг, круговий сектор; діаграма;

формулює: означення пропорції; основну властивість пропорції;

зображує та знаходить на малюнках: коло і круг; круговий сектор; стовпчасті та кругові діаграми;

розв’язує вправи, що передбачають: знаходження відношення чисел і величин; використання масштабу; знаходження невідомого члена пропорції; запис відсотків у вигляді звичайного і десяткового дробів; знаходження довжини кола і площі круга; аналіз стовпчастих та кругових діаграм;

розв’язує: основні задачі на відсотки; задачі на пропорційні величини і пропорційний поділ.

Тема4.

Учень:наводить приклади: додатних та від’ємних чисел; протилежних чисел; цілих та раціональних чисел;

розуміє, що таке: модуль числа; протилежні числа; цілі числа; раціональні числа; координатна пряма; координатна площина; подібні доданки;

будує: координатну пряму; координатну площину; перпендикулярні й паралельні прямі за допомогою лінійки і косинця; графіки залежностей між величинами по точках;

розв’язує вправи, що передбачають: знаходження модуля числа; порівняння раціональних чисел; додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел; обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа; розкриття дужок, зведення подібних доданків; знаходження координат точки на координатній площині та побудову точки за її координатами; аналіз графіків залежностей між величинами (відстань, час; температура, час тощо);

розв’язує: рівняння з використанням правил, що ґрунтуються на основних властивостях рівняння; текстові задачі за допомогою рівнянь.

Розв'язує сюжетні задачі на:розрахунок відсоткового відношення різних величин (наприклад, працездатного населення регіону, калорій тощо); прийняття рішень у сфері фінансових операцій, розрахунок власних та родинних фінансів, комунальних платежів; вміння розпоряджатись власними коштами, в простих ситуаціях оцінювати очікувані та реальні витрати тощо.

 

Тема уроку

К-сть годин

Дата провед.

Примітка

Тема1.

1

Повторення вивченого в 5класі

1

 

 

2

Розв’язування вправ і задач

1

 

 

3

Розв’язування вправ і задач

1

 

 

4

Дільники та кратні  натурального числа. Ознаки подільності на 10,5,2.

1

 

 

5

Ознаки подільності на 3 і 9.

1

 

 

6

Прості та складені числа. Розкладання чисел на прості множники.

1

 

 

7

Найбільший спільний дільник .

1

 

 

8

Найменше спільне кратне

1

 

 

9

Розв’язування вправ

1

 

 

10

Розв’язування вправ

1

 

 

11

Розв’язування вправ

Самостійна робота

1

 

 

12

Розв’язування вправ.

1

 

 

13

Контрольна робота  з теми «Подільність чисел»

1

 

 

Тема2.

14

Аналіз контрольної роботи            Основна властивість дробу. Скорочення дробу.

1

 

 

15

Розв’язування  вправ

1

 

 

16

Найменший спільний знаменник дробів. Зведення дробів до спільного знаменника

1

 

 

17

Порівняння дробів

1

 

 

18

Розв’язування вправ

1

 

 

19

Розв’язування вправ

 Самостійна робота

1

 

 

20

Додавання і віднімання звичайних дробів

1

 

 

21

Розв’язування вправ

1

 

 

22

Розв’язування вправ і задач

1

 

 

23

Розв’язування вправ і задач

1

 

 

24

Розв’язування вправ і задач    Самостійна робота

1

 

 

25

Розв’язування вправ і задач

1

 

 

26

Контрольна робота  з теми «Скорочення дробів . Додавання і віднімання звичайних дробів»

1

 

 

27

Аналіз контрольної роботи       Множення звичайних дробів

1

 

 

28

Ділення звичайних дробів

1

 

 

29

Розв’язування вправ

1

 

 

30

Розв’язування вправ і задач    Самостійна робота

1

 

 

31

Знаходження дробу від числа Знаходження числа за його дробом

1

 

 

32

Розв’язування вправ і задач.

1

 

 

33

Розв’язування вправ і задач.   Самостійна робота.

1

 

 

34

Перетворення звичайних дробів у десяткові. Нескінченні періодичні десяткові дроби. Десяткове наближення звичайного дробу

1

 

 

35

Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами

1

 

 

36

Розв’язування вправ і задач.

1

 

 

37

Розв’язування  вправ і задач

1

 

 

38

Розв’язування вправ і задач    Самостійна робота

1

 

 

39

Розв’язування вправ і задач

1

 

 

40

Контрольна робота  з теми «Дії зі звичайними дробами»

1

 

 

Тема3.

41

Аналіз контрольної роботи       Відношення .

1

 

 

42

Масштаб

1

 

 

43

Пропорція. Основна властивість пропорції .

1

 

 

44

Розв’язування вправ

 Самостійна робота

1

 

 

45

Пряма та обернена пропорційна залежність

1

 

 

46

Поділ числа у даному відношенні

1

 

 

47

Розв’язування вправ і задач

1

 

 

48

Розв’язування вправ і задач        Самостійна робота

1

 

 

49

Відсоткове відношення двох чисел. Відсоткові розрахунки

1

 

 

50

Розв’язування вправ і задач

1

 

 

51

Розв’язування вправ і задач

1

 

 

52

Розв’язування вправ і задач     Самостійна робота

1

 

 

53

 Розв’язування вправ і задач

1

 

 

54

Контрольна робота  з теми «Відношення і пропорція»

1

 

 

55

Аналіз контрольної роботи.                 Коло. Довжина кола.

1

 

 

56

Круг. Площа круга.

1

 

 

57

Круговий сектор.

1

 

 

58

Розв’язування вправ і задач       Самостійна робота

1

 

 

59

Стовпчасті та кругові діаграми

1

 

 

60

Розв’язування вправ і задач

1

 

 

61

Розв’язування вправ і задач

1

 

 

62

Розв’язування вправ і задач    Самостійна робота

1

 

 

63

Розв’язування вправ і задач

1

 

 

64

Контрольна робота   з теми «Коло.Круг.»

1

 

 

Тема4.

65

Аналіз контрольної роботи             Додатні та від’ємні числа. Число нуль.

1

 

 

66

Координатна пряма

1

 

 

67

Розв’язування вправ

1

 

 

68

Розв’язування вправ

 Самостійна робота

1

 

 

69

Протилежні числа .Модуль числа

1

 

 

70

Цілі числа. Раціональні числа

1

 

 

71

Розв’язування вправ

1

 

 

72

Порівняння раціональних чисел

1

 

 

73

Розв’язування вправ

1

 

 

74

Розв’язування вправ

 Самостійна робота

1

 

 

75

Розв’язування вправ

1

 

 

76

Розв’язування вправ

1

 

 

77

Розв’язування вправ

1

 

 

78

Розв’язування вправ

Самостійна робота

1

 

 

79

Розв’язування вправ

1

 

 

80

Контрольна робота   з теми «Додатні і відємні числа»

1

 

 

81

Аналіз контрольної роботи       Додавання раціональних чисел

1

 

 

82

Віднімання раціональних чисел

1

 

 

83

Розв’язування вправ

1

 

 

84

Розв’язування вправ

Самостійна робота

1

 

 

85

Множення раціональних чисел

1

 

 

86

Ділення раціональних чисел

1

 

 

87

Розв’язування вправ

1

 

 

88

Розв’язування вправ

Самостійна робота

1

 

 

89

Властивості  додавання і множення раціональних чисел

1

 

 

90

Розв’язування вправ

1

 

 

91

Розв’язування вправ

 Самостійна робота

1

 

 

92

Розв’язування вправ і задач

1

 

 

93

Розв’язування вправ і задач

1

 

 

94

Розв’язування вправ і задач

1

 

 

95

Розв’язування вправ і задач

1

 

 

96

Контрольна робота  з теми «Арифметичні дії з раціональними числами»

1

 

 

97

 Аналіз контрольної роботи       Розкриття дужок. Подібні доданки та їх зведення

1

 

 

98

Розв’язування вправ

1

 

 

99

Розв’язування вправ

 Самостійна робота

1

 

 

100

Рівняння. Основні властивості рівнянь

1

 

 

101

Розв’язування рівнянь

1

 

 

102

Розв’язування рівнянь

1

 

 

103

Розв’язування рівнянь

1

 

 

104

Розв’язування  вправ

Самостійна робота

1

 

 

105

Розв’язування задач

1

 

 

106

Розв’язування задач

1

 

 

107

Розв’язування задач

1

 

 

108

Розв’язування задач

1

 

 

109

Розв’язування задач

1

 

 

110

Розв’язування задач

Самостійна робота

1

 

 

111

Розв’язування  вправ і задач

1

 

 

112

 Контрольна робота  з теми «Рівняння»

1

 

 

113

Аналіз контрольної роботи Перпендикулярні прямі та їх побудова за допомогою косинця і лінійки.

1

 

 

114

Паралельні прямі та їх побудова  за допомогою косинця і лінійки.

1

 

 

115

Розв’язування вправ

1

 

 

116

Розв’язування вправ

 Самостійна робота

1

 

 

117

Координатна площина

1

 

 

118

Розв’язування вправ

1

 

 

119

Розв’язування вправ

1

 

 

120

Розв’язування вправ

1

 

 

121

Розв’язування вправ

 Самостійна робота

1

 

 

122

Графіки. Приклади графіків залежностей між величинами

1

 

 

123

Розв’язування вправ і задач

1

 

 

124

Розв’язування вправ і задач

1

 

 

125

Розв’язування вправ і задач  

1

 

 

126

Розв’язування вправ і задач

1

 

 

127

Розв’язування вправ і задач

1

 

 

128

Контрольна робота  з теми «Координатна площина»

1

 

 

129

Аналіз контрольної роботи           Звичайні дроби та дії над ними

1

 

 

130

Відношення і пропорції

1

 

 

131

Раціональні числа та дії над ними

1

 

 

132

Раціональні числа та дії над ними

1

 

 

133

Рівняння

1

 

 

134

Рівняння

1

 

 

135

Розвязування текстових задач

1

 

 

136

Розвязування текстових задач

1

 

 

137

 Розвязування текстових задач

1

 

 

138

Підсумкова контрольна робота за рік

1

 

 

139

Аналіз контрольної роботи

1

 

 

140

Підсумковий урок

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

 уроків   алгебри в 7 класі

 

Тема1: Цілі вирази---30год

Тема2: Функції ---10год

Тема3: Лінійні рівняння та їх системи-18год

Резерв -12год

Тема І.

Учень:

наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів

пояснює:

·як знайти числове значення виразу зі змінними при заданих значеннях

змінних;

· що таке: тотожні вирази, тотожне перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт;

формулює:

·означення: одночлена, степеня з натуральним показником; многочлена, подібних членів многочлена, степеня многочлена;

·властивості степеня з натуральним показником;

·правила: множення одночлена і многочлена, множення двох многочленів;

розв’язує вправи, що передбачають: обчислення значень виразів зі змінними; зведення одночлена до стандартного вигляду; перетворення добутку одночлена і многочлена, суми, різниці, добутку двох многочленів у многочлен; розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки, способом групування, за формулами скороченого множення та із застосуванням декількох способів; використання зазначених перетворень у процесі розв’язування рівнянь, доведення тверджень.

Тема2.

Учень:

наводить приклади: функціональних залежностей; лінійних функцій;

пояснює, що таке:аргумент; функція; область визначення функції; область значень функції; графік функції;

формулює означення понять: функція; графік функції; лінійна функція; пряма пропорційність;

називає та ілюструє на прикладах способи  задання функції;

описує побудову графіка функції, зокрема лінійної та її окремого виду – прямої пропорційності;

розв’язує вправи, що передбачають: знаходження області визначення функції; знаходження значення функції за даним значенням аргументу; побудову графіка лінійної функції; знаходження за графіком функції значення функції за даним значенням аргументу і навпаки; визначення окремих характеристик функції за її графіком (додатні значення, від’ємні значення, нулі);

складає та розв'язує задачі на: пряму пропорційність на основі життєвого досвіду; побудову графіків при моделюванні реальних процесів з використанням лінійної функції тощо.

Тема3.

Учень:

наводить приклади: рівняння з однією та двома змінними; лінійних рівнянь з однією та двома змінними; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними;

пояснює:

· що таке система двох лінійних рівнянь з двома змінними;

· скільки розв’язків може мати система двох лінійних рівнянь з двома змінними;

формулює означення: лінійних рівнянь з однією та двома змінними; розв’язку рівняння з двома змінними; розв’язку системи двох лінійних рівнянь з двома змінними;

будує графіки лінійних рівнянь із двома змінними;

описує способи розв’язування системи двох лінійних рівнянь з двома змінними;

характеризує випадки,коли система двох лінійних рівнянь з двома змінними має один розв’язок; має безліч розв’язків; не має розв’язків;

складає: рівняння та системи рівнянь за умовою текстової задачі;

розв’язує: лінійні рівняння з однією змінною і рівняння, що зводяться до них; розв’язує: лінійні рівняння з однією змінною і рівняння, що зводяться до них;; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними, вказаними у змісті способами; текстові задачі за допомогою систем двох лінійних рівнянь з двома змінними.

Розв'язує сюжетні задачі: на рух з точки зору його безпеки; на розпорядження власними та родинними фінансами; фінансового змісту крізь призму історичних подій тощо.

Тема уроку

К-сть годин

Дата провед.

Примітка

Тема1.

1

Вступ до  алгебри 7 класу.

Розв'язування вправ і   задач.

1

 

 

2

Розв’язання вправ і задач.

1

 

 

3

Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази. Тотожність. Тотожні перетворення виразу

1

 

 

4

Степінь з натуральним показником. Властивості степеня з натуральним показником

1

 

 

5

Розв’язування вправ

1

 

 

6

Одночлен. Піднесення одночленів до степеня. Множення одночленів.

1

 

 

7

Розв’язування вправ

1

 

 

8

Розв’язування вправ

Самостійна робота

1

 

 

9

Розв’язування вправ

1

 

 

10

Контрольна робота з теми «Одночлен»

1

 

 

11

Аналіз контрольної роботи

 Многочлен.. Подібні члени многочлена та їх зведення. Степінь многочлена.

1

 

 

12

Розв’язування вправ

1

 

 

13

Додавання і віднімання многочленів

1

 

 

14

Розв’язування вправ

1

 

 

15

Множення многочленів

1

 

 

16

Розв’язування вправ

1

 

 

17

Розв’язування вправ

Самостійна робота

1

 

 

18

Розв’язування вправ

1

 

 

19

Контрольна робота з теми

 «Многочлен»

1

 

 

20

Аналіз контрольної роботи           Формули квадрата  двочлена

1

 

 

21

Розв’язування вправ

1

 

 

22

Формули різниці квадратів двох виразів

1

 

 

23

Формула суми і різниці кубів двох виразів

1

 

 

24

Розв’язування вправ

1

 

 

25

Розв’язування вправ

 Самостійна робота.

1

 

 

26

Розв’язування вправ

1

 

 

27

Контрольна робота з теми «Формули скороченого множення»

1

 

 

28

Аналіз контрольної роботи

Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки

1

 

 

29

Розв’язування вправ

1

 

 

30

Розкладання многочленів на множники способом групування

1

 

 

31

Розв’язування вправ

1

 

 

32

Розв’язування вправ

Самостійна робота.

1

 

 

33

Застосування кількох способів для розкладання многочленів на множники

1

 

 

34

Розв’язування вправ

1

 

 

35

Розв’язування вправ

1

 

 

36

Контрольна робота з теми “Розкладання многочлена на множники”

1

 

 

Тема2

37

Аналіз контрольної роботи

Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних процесів.

1

 

 

38

Функція. Область визначення та область значень функції. Способи задання функції.

1

 

 

39

Графік функції

1

 

 

40

Розв’язування вправ 

Самостійна робота

1

 

 

41

Лінійна функція, її графік та властивості

1

 

 

42

Розв’язування вправ

1

 

 

43

Розв’язування вправ

Самостійна робота

1

 

 

44

Розв’язування вправ

1

 

 

45

Розв’язування вправ

1

 

 

46

Контрольна робота з теми: “Функції”

1

 

 

Тема3

47

Аналіз контрольної роботи  

Лінійне рівняння з однією змінною.

1

 

 

48

Лінійне рівняння з двома змінними та його графік

1

 

 

49

Розв’язування вправ

1

 

 

50

Розв’язування вправ

Самостійна робота

1

 

 

51

Система двох лінійних рівнянь з двома змінними

1

 

 

52

Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними графічним способом

1

 

 

53

Розв’язування вправ

1

 

 

54

Розв’язування вправ

Самостійна робота

1

 

 

55

Контрольна робота з теми : “Лінійні рівняння та їх системи”

1

 

 

56

Аналіз контрольної роботи

Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки

1

 

 

57

Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання

1

 

 

58

Розв’язування вправ

1

 

 

59

Розв’язування вправ

Самостійна робота

1

 

 

60

Лінійні рівняння та їх системи як математичні моделі текстових задач

1

 

 

61

Розв’язування задач

1

 

 

62

Розв’язування задач

1

 

 

63

Розв’язування задач і вправ

1

 

 

64

Контрольна робота з теми : “Лінійні рівняння та їх системи”

1

 

 

65

Аналіз контрольної роботи

Повторення теми «Цілі вирази»

1

 

 

66

Повторення теми «Функції»

1

 

 

67

Розв’язування текстових задач

1

 

 

68

Розв’язування текстових задач

1

 

 

69

Контрольна робота за рік

1

 

 

70

Підсумковий урок

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

 уроків    геометрії в 7 класі

Тема1: Елементарні  геометричні фігури та їх властивості ---8год

Тема2: Взаємне розташування прямих на площині--12год

Тема3: Трикутники. Ознаки рівності трикутників---22год

Тема4:Коло і круг..–8год

Резерв-20год

Тема 1.

Учень:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

пояснює, що таке: точка, пряма, належати, лежати між, відрізок, промінь, кут, довжина відрізка, градусна міра кута, рівні відрізки, рівні кути, бісектриса кута, відстань між точками;

формулює: властивості: розміщення точок на прямій; вимірювання й відкладання відрізків і кутів;

класифікує кути (гострі, прямі, тупі, розгорнуті);

вимірює та обчислює: довжину відрізка, градусну міру кута, використовуючи властивості їх вимірювання;

зображує і знаходить на малюнках геометричні фігури, вказані у змісті

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач.

Тема 2.

Учень:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті

співвідносить з об'єктами навколишньої дійсності: суміжні та вертикальні кути, паралельні та перпендикулярні прямі;

пояснює:

·що таке теорема, означення, ознака, наслідок, умова і вимога теореми, пряме і обернене твердження, доведення теореми;

·суть доведення від супротивного;

формулює:

··означення: суміжних і вертикальних кутів, паралельних і перпендикулярних прямих, перпендикуляра, відстані від точки до прямої;

··властивості: суміжних і вертикальних кутів; паралельних і перпендикулярних прямих, кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною;

··ознаки паралельності прямих

вимірює та обчислює відстань від точки до прямої;

зображує та знаходить на малюнках: паралельні й перпендикулярні прямі; перпендикуляр; кути, утворені при перетині двох прямих січною;

обґрунтовує паралельність і перпендикулярність прямих;

доводить: властивості суміжних і вертикальних кутів; паралельних прямих; перпендикулярних прямих;

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач.

Тема 3.

Учень:

наводить приклади: геометричних фігур, указаних у змісті; рівних фігур;

пояснює, що таке рівні фігури;

формулює:

··означення: зовнішнього кута трикутника; різних видів трикутників; бісектриси, висоти, медіани трикутника;

··властивості: рівнобедреного і прямокутного трикутників;

· ознаки: рівності трикутників, рівнобедреного трикутника;

класифікує трикутники за сторонами і за кутами;

зображує та знаходить на малюнках: рівносторонні, рівнобедрені, прямокутні трикутники та їх елементи; зовнішній кут трикутника; рівні трикутники;

обґрунтовує: належність трикутника до певного виду; рівність трикутників;

доводить: властивості й ознаки рівнобедреного трикутника; властивість кутів трикутника; властивість зовнішнього кута трикутника;

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач практичного змісту.

Тема 4.

Учень:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

формулює:

·означення: кола, круга, їх елементів; дотичної до кола; серединного перпендикуляра до відрізка; кола, описаного навколо трикутника, і кола, вписаного в трикутник;

·властивості: серединного перпендикуляра до відрізка; бісектриси кута; дотичної до кола; діаметра і хорди кола; серединних перпендикулярів до сторін трикутника; бісектрис кутів трикутника;

Зображує та знаходить на малюнках: коло та його елементи; дотичну до кола; коло, вписане в трикутник; коло, описане навколо трикутника;

виконує циркулем і лінійкою задачі на побудову вказані у змісті;

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту.

Розв’язує задачі практичного змісту на: знаходження відстані до недоступної точки; встановлення рівновіддаленості об’єктів на поверхні Землі; використання жорсткості трикутника в будівництві тощо.

Тема уроку

К-сть годин

Дата провед.

Примітка

1

Вступ до геометрії. Розв’язування задач.

1

 

 

2

Розв’язування задач

1

 

 

 

Тема1.

3

Геометричні фігури. Точка , пряма , відрізок , промінь кут та їх властивості.

1

 

 

4

Розв’язування  задач

1

 

 

5

Вимірювання відрізків і кутів. Бісектриса кута.

1

 

 

6

Відстань між двома точками

1

 

 

7

Розв’язування  задач

1

 

 

8

Розв’язування  задач

 Самостійна робота

1

 

 

9

Розв’язування  задач

1

 

 

10

Контрольна робота з теми “Елементарні геометричні фігури та їх властивості”

1

 

 

Тема2.

11

Аналіз контрольної роботи            Суміжні кути , їх властивості

1

 

 

12

Вертикальні кути , їх властивості. Кути між двома прямими , що перетинаються

1

 

 

13

Перпендикулярні прямі , їх властивості.  Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої .

1

 

 

14

Паралельні прямі , їх властивості.

1

 

 

15

Розв’язування задач

1

 

 

16

Розв’язування задач

 Самостійна робота

1

 

 

17

Розв’язування задач

1

 

 

18

Контрольна робота з теми “Суміжні та вертикальні кути”

1

 

 

19

Аналіз контрольної роботи                    Кути утворені при перетині двох прямих січною

1

 

 

20

Ознаки паралельності прямих. Властивості кутів  утворених при перетині паралельних прямих січною

1

 

 

21

Розв’язування задач

1

 

 

22

Розв’язування задач

1

 

 

23

Розв’язування задач

1

 

 

24

Розв’язування задач

1

 

 

25

Розв’язування задач

1

 

 

26

Розв’язування задач

Самостійна робота

1

 

 

27

Розв’язування задач

1

 

 

28

Контрольна робота з теми «Взаємне розташування прямих на площині»

1

 

 

Тема3.

29

Аналіз контрольної роботи    Трикутник і його елементи. Нерівність трикутника.

1

 

 

30

Види трикутників.

1

 

 

31

Висота , бісектриса і медіана трикутника.

1

 

 

32

Рівнобедрений трикутник , його властивості та ознаки

1

 

 

33

Сума кутів трикутника

1

 

 

34

Зовнішній кут трикутника та його властивості.

1

 

 

35

Розв’язування задач

1

 

 

36

Розв’язування задач

1

 

 

37

Розв’язування задач

Самостійна робота

1

 

 

38

Розв’язування задач

1

 

 

39

Контрольна робота з теми «Трикутник.Сума кутів трикутника.»

1

 

 

40

Аналіз контрольної роботи.          Рівність геометричних фігур.

1

 

 

41

Ознаки рівності трикутників: перша і друга ознака рівності трикутників

1

 

 

42

Розв’язування задач

1

 

 

43

Третя ознака рівності трикутників

1

 

 

44

Розв’язування задач

1

 

 

45

Розв’язування задач

Самостійна робота

1

 

 

46

Властивості прямокутних трикутників

1

 

 

47

Розв’язування задач

1

 

 

48

Розв’язування задач

Самостійна робота

1

 

 

49

Розв’язування задач

1

 

 

50

Контрольна робота з теми «Ознаки рівності трикутників»

1

 

 

Тема4.

51

Аналіз контрольної роботи           

Коло. Круг.

1

 

 

52

Дотична до кола, її властивість.

1

 

 

53

Основні задачі на побудову:

побудова трикутника за трьома сторонами;

побудова кута, що дорівнює даному;

побудова бісектриси даного кута;

1

 

 

54

Основні задачі на побудову:

поділ даного відрізка навпіл;

побудова прямої, перпендикулярної до даної

1

 

 

55

Розв’язування задач

Самостійна робота

1

 

 

56

Коло вписане в трикутник. Коло описане навколо трикутника

1

 

 

57

Розв’язування задач

1

 

 

58

Розв’язування задач

 Самостійна робота

1

 

 

59

Розв’язування задач

1

 

 

60

Контрольна робота з теми     «Коло і круг . »

1

 

 

61

Аналіз контрольної роботи

 Повторення теми : «Елементарні  геометричні фігури на площині»

1

 

 

62

Повторення теми : «Елементарні  геометричні фігури на площині»

1

 

 

63

Повторення теми : «Взаємне розміщення прямих на площині»

1

 

 

64

Повторення теми : «Взаємне розміщення прямих на площині»

1

 

 

65

Повторення теми : «Трикутники»

1

 

 

66

Повторення теми : «Трикутники»

1

 

 

67

Повторення теми : «Коло і круг.»

1

 

 

68

Повторення теми : «Коло і круг.»

1

 

 

69

Контрольна робота за рік

1

 

 

70

Підсумковий урок

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

уроків   алгебри в 8 класі

Тема1: Раціональні вирази--- 24год

Тема2: Квадратні корені . Дійсні числа.--- 10год

Тема3: Квадратні рівняння---16год

Резерв-20год

Тема 1.

Учень:

наводить приклади: раціонального виразу;раціонального дробу; степеня із цілим показником;

розпізнає: цілі раціональні вирази; дробові раціональні вирази;

пояснює:

·як виконати скорочення дробу; як звести дріб до нового знаменника; як звести дроби до спільного знаменника;

·що таке стандартний вигляд числа;

формулює:

·основну властивість дробу; властивості степеня з цілим показником;

·правила: додавання, віднімання, множення, ділення дробів, піднесення дробу до степеня;

·умову рівності дробу нулю;

·означення: степеня з нульовим показником; степеня з цілим від’ємним показником;

описує властивості функції за її графіком;

розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; знаходження суми, різниці, добутку, частки дробів; тотожні перетворення раціональних виразів; розв’язування рівнянь зі змінною в знаменнику дробу; перетворення степенів з цілим показником; запис числа в стандартному вигляді; побудову графіка функції 

Тема 2.

Учень:

наводить приклади: раціональних чисел; ірраціональних чисел;

пояснює, що таке: раціональне число; ірраціональне число; дійсне число;

формулює: означення арифметичного квадратного кореня з числа; властивості арифметичного квадратного кореня;

характеризує: властивості функцій  ,за їх графіками;

розв’язує вправи, що передбачають: застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв’язування рівнянь, порівняння значень виразів; перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу; побудову графіків функцій .

Тема 3.

Учень:

наводить приклади: квадратних рівнянь; квадратних тричленів;

формулює:

·означення квадратного рівняння та квадратного тричлена; кореня квадратного рівняння;

·теорему Вієта;

записує: формулу коренів квадратного рівняння; формулу розкладання квадратного тричлена на лінійні множники;

складає квадратне рівняння за умовою текстової задачі;

розв’язує вправи, що передбачають: знаходження коренів квадратних рівнянь; розкладання квадратного тричлена на множники; знаходження коренів рівнянь, що зводяться до квадратних; складання і розв’язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до них, як математичних моделей прикладних задач.

Розв'язує сюжетні задачі на: використання взаємозв'язків економічних явищ; види та розрахунки податків, платежів; рух; продуктивність праці; вартість товару; сумісну роботу; суміші та сплави тощо.

Тема уроку

К-сть

Годин

Дата

провед.

Примітка

1

Повторення і узагальнення навчального матеріалу з курсу алгебри 7 класу.

1

 

 

2

Розв’язування задач і вправ.

1

 

 

Тема1.

3

Степінь з цілим показником  і його властивості

1

 

 

4

Стандартний вигляд числа

1

 

 

5

Розв’язування вправ

1

 

 

6

Розв’язування вправ

Самостійна робота

1

 

 

7

Раціональні вирази . Раціональні дроби.

1

 

 

8

Функція , її графік і властивості

1

 

 

9

Додавання і віднімання раціональних   дробів з однаковими знаменниками.

1

 

 

10

Додавання і віднімання раціональних дробів з різними знаменниками.

1

 

 

11

Розв’язування вправ

1

 

 

12

Розв’язування вправ

1

 

 

13

Розв’язування вправ

1

 

 

14

Розв’язування вправ

Самостійна робота

1

 

 

15

Розв’язування вправ

1

 

 

16

Контрольна робота з теми «Додавання і віднімання алгебраїчних дробів»

1

 

 

17

Аналіз контрольної роботи

Множення дробів. Піднесення дробу до степеня

1

 

 

18

Ділення дробів

1

 

 

19

Розв’язування вправ

1

 

 

20

Розв’язування вправ

Самостійна робота

1

 

 

21

Тотожні перетворення раціональних виразів

1

 

 

22

Розв’язування вправ

1

 

 

23

Розв’язування вправ

1

 

 

24

Розв’язування вправ

Самостійна робота

1

 

 

25

Раціональні рівняння. Рівносильні рівняння

1

 

 

26

Розв’язування вправ

1

 

 

27

Розв’язування вправ

1

 

 

28

Розв’язування вправ

 Самостійна робота

1

 

 

29

Розв’язування вправ

1

 

 

30

Контрольна робота з теми «Множення і ділення алгебраїчних дробів

1

 

 

Тема2.

31

Аналіз контрольної роботи

Функція y = x2, її графік і властивості

1

 

 

32

Арифметичний квадратний корінь.

1

 

 

33

Раціональні числа. Ірраціональні числа. Дійсні числа.

1

 

 

34

Властивості арифметичного квадратного кореня

1

 

 

35

Розв’язування вправ

1

 

 

36

Розв’язування вправ

 Самостійна робота

1

 

 

37

Тотожні перетворення виразів , що містять квадратний корінь

1

 

 

38

Розв’язування вправ

1

 

 

39

Розв’язування вправ

1

 

 

40

Функція , її графік і властивості

1

 

 

41

Розв’язування вправ

Самостійна робота

1

 

 

42

Розв’язування вправ

1

 

 

43

Контрольна робота з теми «Квадратні корені»

1

 

 

Тема3.

44

Аналіз контрольної роботи.

Квадратні рівняння.

1

 

 

45

Формула коренів квадратного рівняння

1

 

 

46

Розв’язування вправ

Самостійна робота

1

 

 

47

Теорема Вієта

1

 

 

48

Квадратне рівняння як математична модель прикладних задач

1

 

 

49

Розв’язування задач

1

 

 

50

Розв’язування задач

 Самостійна робота

1

 

 

51

Розв’язування вправ і задач

1

 

 

52

Контрольна робота з теми «Розв’язування квадратних рівнянь»

1

 

 

53

Аналіз контрольної роботи

 Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники.

1

 

 

54

Розв’язування рівнянь , які зводяться до квадратних

1

 

 

55

Розв’язування вправ     

1

 

 

56

Рівняння яке зводиться до квадратного як математична модель прикладної задачі

1

 

 

57

Розв’язування задач

1

 

 

58

Розв’язування вправ 

    Самостійна робота

1

 

 

59

Розв’язування вправ і задач

1

 

 

60

Контрольна робота з теми «Розв’язування рівнянь які зводяться до квадратних»

1

 

 

61

Аналіз контрольної роботи

1

 

 

62

Розв’язування вправ на тотожні перетворення виразів

1

 

 

63

Розв’язування вправ на тотожні перетворення виразів

1

 

 

64

Розв’язування рівнянь

1

 

 

65

Розв’язування рівнянь

1

 

 

66

Розв’язування задач

1

 

 

67

Розв’язування задач

1

 

 

68

Розв’язування вправ на побудову графіків

1

 

 

69

Підсумкова контрольна робота за рік

1

 

 

70

Підсумковий урок

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

 уроків   геометрії в 8 класі

 

Тема1: Чотирикутники-- 22год

Тема2:Подібність трикутників.--- 10год

Тема3: Розв’язування прямокутних трикутників ---14год

Тема 4: Многокутники. Площі многокутників12год

Резерв -12год

Тема І.

Учень:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

пояснює, що таке: чотирикутник; опуклий і неопуклий чотирикутник; елементи чотирикутника;

формулює:

·означення і властивості вказаних у змісті чотирикутників; центральних і вписаних кутів; вписаного і описаного чотирикутників; середньої лінії трикутника і трапеції;

·ознаки паралелограма; вписаного і описаного чотирикутників;

·теорему: Фалеса; про суму кутів чотирикутника;

класифікує чотирикутники;

зображуєта знаходить на малюнках чотирикутники різних видів та їх елементи;

обґрунтовує належність чотирикутника до певного виду;

доводить:властивості й ознаки паралелограма; властивості прямокутника, ромба, квадрата;

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту.

Тема 2.

Учень:

наводить приклади подібних трикутників;

пояснює зв’язок між рівністю і подібністю геометричних фігур;

формулює:

·теорему: про медіани трикутника; про властивість бісектриси трикутника;

·означення подібних трикутників;

·ознаки подібності трикутників;

·узагальнену теорему Фалеса;

зображує та знаходить на малюнках подібні трикутники;

обґрунтовує подібність трикутників;

застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач, зокрема при знаходженні відстаней на місцевості.

Тема3.

Учень:

наводить приклади геометричних фігур та співвідношень, указаних у змісті;

пояснює: що таке похила та її проекція; що означає «розв’язати прямокутний трикутник»;

формулює:

·властивості перпендикуляра і похилої;

·означення синуса, косинуса, тангенса гострого кута прямокутного трикутника;

·теорему Піфагора;

·співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника;

знаходить на малюнках сторони прямокутного трикутника, відношення яких дорівнює синусу, косинусу, тангенсу вказаного гострого кута;

обчислює значення синуса, косинуса, тангенса для кутів 30°, 45°, 60°;

доводить теорему Піфагора;

розв’язує прямокутні трикутники

застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту.

Тема4.

Учень:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

пояснює, що таке: многокутник та його елементи; площа многокутника; многокутник, вписаний у коло та описаний навколо кола;

формулює:

·означення: многокутника, вписаного у коло; многокутника, описаного навколо кола;

·теорему: про площу прямокутника, паралелограма, трикутника, трапеції;

записуєта пояснює формули площі геометричних фігур, указаних у змісті;

зображуєта знаходить на малюнках: многокутник і його елементи; многокутник, вписаний у коло; многокутник, описаний навколо кола;

співвідносить з об'єктами навколишньої дійсності вказані у змісті фігури;

обчислює площі вказаних у змісті фігур;

застосовує вивчені означення, властивості та формули до розв’язування задач, зокрема знаходження площ реальних об’єктів;

розв’язує задачі на: розбиття многокутника на рівновеликі; дослідження рівноскладеності многокутників тощо

Розв’язує задачі практичного змісту на: визначення відстані до недоступної точки; висоти предмета; знаходження кутів (кута підйому дороги, відкосу, кута, під яким видно деякий предмет) тощо.

 

Тема уроку

К-сть

годин

Дата

провед.

примітка

1

Повторення і узагальнення навчального матеріалу з курсу геометрії 7 класу.

1

 

 

2

Розв’язування задач.

1

 

 

 

Тема1.

 

 

 

3

Чотирикутник , його елементи  Сума кутів чотирикутника

1

 

 

4

Паралелограм , його властивості.

1

 

 

5

Розв’язування задач

1

 

 

6

Розв’язування задач

Самостійна робота

1

 

 

7

Прямокутник та його властивості

1

 

 

8

Ромб та його властивості

1

 

 

9

Квадрат та його властивості

1

 

 

10

Розв’язування задач

1

 

 

11

Розв’язування задач

Самостійна робота

1

 

 

12

Розв’язування задач

1

 

 

13

Контрольна робота  з теми «Чотирикутники»

1

 

 

14

Аналіз контрольної роботи

Теорема Фалеса

1

 

 

15

Середня лінія трикутника , її властивості

1

 

 

16

Розв’язування задач

1

 

 

17

Трапеція. Середня лінія трапеції та її властивості

1

 

 

18

Розв’язування задач

Самостійна робота

1

 

 

19

Вписані та центральні кути

1

 

 

20

Вписані та описані чотирикутники

1

 

 

21

Розв’язування задач

1

 

 

22

Розв’язування задач

Самостійна робота

1

 

 

23

Розв’язування задач

1

 

 

24

Контрольна робота з теми «Трапеція. »

1

 

 

 

Тема2

 

 

 

25

Аналіз контрольної роботи

Узагальнена теорема Фалеса

1

 

 

26

Подібні трикутники.

Ознаки подібності трикутників

1

 

 

27

Розв’язування задач

1

 

 

28

Розв’язування задач

Самостійна робота

1

 

 

29

Властивість медіани та бісектриси трикутника

1

 

 

30

Розв’язування задач

1

 

 

31

Розв’язування задач

1

 

 

32

Розв’язування задач

Самостійна робота

1

 

 

33

Розв’язування задач

1

 

 

34

Контрольна робота з теми «Подібність трикутників»

1

 

 

 

Тема 3.

 

 

 

35

Аналіз контрольної роботи

Теорема Піфагора

1

 

 

36

Перпендикуляр і похила , їх властивості.

1

 

 

37

Розв’язування задач

1

 

 

38

Розв’язування задач

Самостійна робота

1

 

 

39

Синус , косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника.

1

 

 

40

Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника.

1

 

 

41

Значення синуса , косинуса і тангенса деяких кутів.

1

 

 

42

Розв’язування задач

1

 

 

43

Розв’язування задач

Самостійна робота

1

 

 

44

Розв’язування прямокутних трикутників.

1

 

 

45

Розв’язування задач

1

 

 

46

Розв’язування задач

Самостійна робота

1

 

 

47

Розв’язування задач

1

 

 

48

Контрольна робота з теми «Розв’язування прямокутних трикутників»

1

 

 

 

Тема4.

 

 

 

49

Аналіз контрольної роботи

Многокутник та його елементи.

1

 

 

50

 Многокутник, вписаний у коло,

 і многокутник, описаний навколо кола

1

 

 

51

Розв’язування задач

1

 

 

52

Поняття площі многокутника.

Площа прямокутника.

1

 

 

53

Площа паралелограма. Площа ромба

1

 

 

54

Площа трикутника

1

 

 

55

Площа трапеції

1

 

 

56

Розв’язування задач

1

 

 

57

Розв’язування задач

1

 

 

58

Розв’язування задач

Самостійна робота

1

 

 

59

Розв’язування задач

1

 

 

60

Контрольна робота з теми «Многокутники. Площі многокутників»

1

 

 

61

Розв’язування задач з теми : «Чотирикутники»

1

 

 

62

Розв’язування задач з теми : «Чотирикутники

1

 

 

63

Розв’язування задач з теми : «Подібність трикутників»

1

 

 

64

Розв’язування задач з теми : «Подібність трикутників»

1

 

 

65

Розв’язування задач з теми : «Розв’язування прямокутних трикутників»

1

 

 

66

Розв’язування задач з теми : «Розв’язування прямокутних трикутників»

1

 

 

67

Розв’язування задач з теми : «Многокутники. Площі многокутників»

1

 

 

68

Розв’язування задач з теми : «Многокутники. Площі многокутників»

1

 

 

69

Контрольна робота за рік

1

 

 

70

Підсумковий урок

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

 уроків   алгебри в 9 класі

Тема1: Нерівності--- 14год

Тема2:Квадратична функція.--- 20год

Тема3: Числові послідовності---10год

Тема 4:Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики.-8год

Резерв-18год

Тема 1.

Учень:

наводить приклади: числових нерівностей; нерівностей зі змінними; лінійних нерівностей з однією змінною; подвійних нерівностей;

пояснює що таке об’єднання та перетин числових проміжків;

формулює:

· властивостічислових нерівностей, властивості нерівностей зі змінною;

·означення: розв’язку лінійної нерівності з однією змінною, рівносильних нерівностей;

обґрунтовує властивості числових нерівностей;

зображує на координатній прямій: об’єднання та перетин числових проміжків, задані нерівностями числові проміжки; виконує обернене завдання;

записує розв’язки нерівностей та їх систем у вигляді об’єднання числових проміжків або у вигляді відповідних нерівностей;

розв’язує: лінійні нерівності з однією змінною; системи лінійних нерівностей з однією змінною.

Тема 2.

Учень:

наводить приклади квадратичної функції;

обчислює значення функції в точці

пояснює перетворення графіків функції: f(x)→f(x)+а;  f (x) →f (x+а); f(x) → kf(x), f (x) → – f(x); алгоритм побудови графіка квадратичної функції;

характеризує функцію за її графіком

розв’язує вправи, що передбачають: побудову графіка квадратичної функції; розв’язування квадратних нерівностей; знаходження розв’язків систем двох рівнянь з двома змінними, з яких хоча б одне рівняння другого степеня; складання і розв’язування систем рівнянь з двома змінними як математичних моделей прикладних задач.

Тема 3.

Учень:

наводить приклади: числової послідовності; арифметичної та геометричної прогресій;

формулює означення і властивості арифметичної та геометричної прогресій;

записує і пояснює:

·формули: n-го  члена арифметичної та геометричної прогресій, суми перших n членів цих прогресій;

·властивості арифметичної та геометричної прогресій

розв’язує вправи, що передбачають: обчислення членів прогресії; задання прогресій за даними їх членами або співвідношеннями між ними; обчислення сум перших n членів арифметичної й геометричної прогресій; використання формул загальних членів і сум прогресій для знаходження невідомих елементів прогресій.

Тема 4.

Учень:

наводить приклади: випадкових подій, подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків, застосування правил комбінаторики

пояснює, що таке: частота випадкової події, ймовірність випадкової події

знаходить, відбирає і впорядковує інформацію з доступних джерел

розв’язує задачі, що передбачають:

використання комбінаторних правил суми та добутку; знаходження ймовірності випадкової події; обчислення частоти випадкової події; подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків.

Розв’язує сюжетні задачі на: розрахунок та аналіз фінансової спроможності родини; розрахунок обсягу сплачених податків; прийняття рішень стосовно особистих та колективних фінансових питань тощо.

Тема уроку

К-сть годин

Дата провед.

Примітка

1

Повторення і узагальнення навчального матеріалу з курсу алгебри 8 класу.

1

 

 

2

Розв’язування вправ і задач.

1

 

 

Тема1.

3

Числові нерівності. Основні властивості числових нерівностей

1

 

 

4

Розв’язування вправ

1

 

 

5

Нерівності зі змінними. Лінійні нерівності з однією змінною.

1

 

 

6

Числові проміжки. Рівносильні нерівності.

1

 

 

7

Розв’язування вправ

1

 

 

8

Розв’язування вправ

Самостійна робота

1

 

 

9

Розв’язування вправ

1

 

 

10

Контрольна робота з теми «Лінійні нерівності з однією змінною»

1

 

 

11

 Аналіз контрольної роботи

 Системи лінійних нерівностей з однією змінною .

1

 

 

12

Розв’язування вправ

1

 

 

13

Розв’язування вправ

1

 

 

14

Розв’язування вправ

1

 

 

15

Розв’язування вправ

1

 

 

16

Розв’язування вправ

Самостійна робота

1

 

 

17

Розв’язування вправ

1

 

 

18

Контрольна робота з теми «Системи лінійних нерівностей з однією змінною»

1

 

 

ТЕМА2

19

Аналіз контрольної роботи

Властивості функції: нулі функції , проміжки знакосталості, зростання і спадання функції, найменше та найбільше значення функції.

1

 

 

20

Розв’язування вправ

1

 

 

21

Розв’язування вправ

Самостійна робота

1

 

 

22

Перетворення графіків функцій

1

 

 

23

Розв’язування вправ

1

 

 

24

Розв’язування вправ

Самостійна робота

1

 

 

25

Квадратична функція,  її графік і властивості

1

 

 

26

Розв’язування вправ

1

 

 

27

Розв’язування вправ

Самостійна робота

1

 

 

28

Розв’язування вправ

1

 

 

29

Контрольна робота з теми «Квадратична функція»

1

 

 

30

Аналіз контрольної роботи Квадратна нерівність.

1

 

 

31

Розв’язування вправ

1

 

 

32

Розв’язування вправ

Самостійна робота

1

 

 

33

Система двох рівнянь з двома змінними

1

 

 

34

Розв’язування вправ

1

 

 

35

Розв’язування вправ

1

 

 

36

Система двох рівнянь з двома змінними як математична модель прикладної задачі

1

 

 

37

Розв’язування задач

1

 

 

38

Розв’язування задач

Самостійна робота

1

 

 

39

Розв’язування задач

1

 

 

40

Контрольна робота з теми : «Система  двох рівнянь з двома змінними»

1

 

 

Тема3.

41

Аналіз контрольної роботи

 Числові послідовності Арифметична прогресія, її властивості Формула п-го члена арифметичної прогресії.

1

 

 

42

Сума перших п-х членів арифметичної прогресії

1

 

 

43

Розв’язування вправ

1

 

 

44

Геометрична прогресія , її властивості Формула п-го члена геометричної прогресії

1

 

 

45

Сума перших п-х членів геометричної прогресії

1

 

 

46

Розв’язування вправ

1

 

 

47

Розв’язування вправ

1

 

 

48

Розв’язування вправ

Самостійна робота

1

 

 

49

Розв’язування впав

1

 

 

50

Контрольна робота  з теми : «Числові послідовності»

1

 

 

Тема4.

51

 Аналіз контрольної роботи

Основні правила комбінаторики.

1

 

 

52

Частота та ймовірність випадкової події.

1

 

 

53

Розв’язування впав

1

 

 

54

Початкові відомості про статистику.

Способи подання даних та їх обробки

1

 

 

55

Розв’язування впав

1

 

 

56

Розв’язування вправ

Самостійна робота

1

 

 

57

Розв’язування впав

1

 

 

58

Контрольна робота  з теми : «Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики»

1

 

 

59

Аналіз контрольної роботи

Розв’язування вправ з теми : «Нерівності»

1

 

 

60

Розв’язування вправ з теми : «Нерівності»

1

 

 

61

Розв’язування вправ з теми: «Квадратична функція»

1

 

 

62

Розв’язування вправ з теми: «Квадратична функція»

1

 

 

63

Розв’язування вправ з теми: «Квадратична функція»

1

 

 

64

Розв’язування вправ з теми : «Числові послідовності»

1

 

 

65

Розв’язування вправ з теми : «Числові послідовності»

1

 

 

66

Розв’язування вправ з теми : «Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики»

1

 

 

67

Розв’язування вправ з теми : «Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики»

1

 

 

68

Розв’язування рівнянь.

1

 

 

69

Підсумкова контрольна робота за рік

1

 

 

70

Підсумковий урок

1

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

 уроків    геометрії в 9 класі

Тема1: Метод координат на площині---8год

Тема2: Вектори на площині --12год

Тема3: Розв’язування трикутників --10год

Тема4: Правильні многокутники. Довжина кола . Площа круга .--10год

Тема5: Геометричні переміщення 6год

Резерв-24год

Тема 1.

Учень:

наводить приклади співвідношень, указаних у змісті;

пояснює:

·   що таке синус, косинус, тангенс кутів від 0° до 180°; рівняння фігури;

·як можна задати на координатній площині: пряму; коло;

формулює теореми про:
відстань між двома точками; координати середини відрізка;

записуєта пояснює:

·формули координат середини відрізка, відстані між двома точками;

·рівняння кола, прямої;

зображує та знаходить на малюнках геометричну фігуру (пряму, коло) за її рівнянням у заданій системі координат;

обчислює:

·координати середини відрізка;

·відстань між двома точками, заданих своїми координатами;

доводить теорему про: відстань між двома точками; координати середини відрізка;

застосовує вивчені формули й рівняння фігур до розв’язування задач.

Тема 2.

Учень:

наводитьприклади: рівних, протилежних, колінеарних векторів;

пояснює:

·що таке: вектор; модуль і напрям вектора; одиничний вектор; нуль-вектор; колінеарні вектори; протилежні вектори; координати вектора; сума і різниця векторів; добуток вектора на число;

·як задати вектор;

·як відкласти вектор від заданої точки;

·за якими правиламизнаходять: суму векторів; добуток вектора на число;

формулює:

·означення: рівних векторів; скалярного добутку векторів;

·властивості:дій над векторами;

зображує і знаходить на малюнках: вектор; вектор, рівний або протилежний даному, колінеарний із даним, у т. ч. за його координатами; вектор, що дорівнює сумі (різниці) векторів, добутку вектора на число;

обчислює:

· координати вектора,суми (різниці) векторів, добутку вектора на число;

· довжину вектора, кут між двома векторами;

обґрунтовує:рівність, колінеарність векторів;

застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач.

Тема3.

Учень:

пояснює,що означає «розв’язати трикутник»;

формулює теорему: косинусів; синусів;

записуєта пояснює формули площі трикутника (Герона; за двома сторонами і кутом між ними);

зображує та знаходить на малюнках елементи трикутника, необхідні для обчислення його невідомих елементів;

обчислює: довжини невідомих сторін та градусні міри невідомих кутів трикутника; площі трикутників;

застосовує вивчені формули й властивості до розв’язування задач.

Тема4.

Учень:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

пояснює, що таке: дуга кола; довжина кола; площа круга; правильний многокутник (трикутник, чотирикутник, шестикутник), вписаний у коло та описаний навколо кола;

співвідносить з об'єктами навколишньої дійсності вказані у змісті фігури;

обчислює: радіус кола за стороною вписаного в нього правильного многокутника (трикутника, чотирикутника, шестикутника) і навпаки; радіус кола за стороною описаного навколо нього правильного многокутника (трикутника, чотирикутника, шестикутника) і навпаки; довжини кола і дуги кола; площі круга, сектора

будує; правильний трикутник, чотирикутник, шестикутник;

застосовує вивчені означення, властивості та формули до розв’язування задач.

Тема5.

Учень:

наводить приклади:·фігур та їх образів при геометричних переміщеннях, указаних у змісті; фігур, які мають центр симетрії, вісь симетрії; рівних фігур;

пояснює, що таке: переміщення (рух); образ фігури при геометричному переміщенні; фігура, симетрична даній відносно точки (прямої); симетрія відносно точки (прямої); паралельне перенесення; поворот; рівність фігур;

формулює:

·означення:рівних фігур;

·властивості: переміщення; симетрії відносно точки (прямої); паралельного перенесення; повороту;

зображує і знаходить на малюнках фігури, в які переходять дані фігури при різних видах переміщень;

обґрунтовує: симетричністьдвох фігур відносно точки (прямої); наявність у фігури центра (осі) симетрії; рівність фігур із застосуванням переміщень;

застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач.

Розв’язує задачі на: знаходження невідомих елементів реальних об’єктів; знаходження площ реальних об’єктів, покриття площини правильними многокутниками тощо

Тема уроку

К-сть

годин

Дата

провед.

примітка

1

Повторення і узагальнення навчального матеріалу з курсу геометрії 8 класу.

1

 

 

2

Розв’язування вправ і задач.

1

 

 

 

Тема1.

3

Синус , косинус , тангенс кутів від 00до 1800 .Тотожності :

sin (180° – α) = sin α;

cos (180° – α) = – cos α;

1

 

 

4

Розв’язування  вправ

1

 

 

5

Координати середини відрізка

1

 

 

6

Відстань між двома точками із заданими координатами

1

 

 

7

Розв’язування задач

1

 

 

8

Розв’язування задач

Самостійна робота

1

 

 

9

Рівняння кола

1

 

 

10

Рівняння прямої

1

 

 

11

Розв’язування задач

1

 

 

12

Розв’язування задач

 Самостійна робота

1

 

 

13

Розв’язування задач

1

 

 

14

Контрольна робота  з теми : «Метод координат на площині»

1

 

 

 

Тема2.

15

 Аналіз контрольної роботи

Вектор. Модуль і напрям вектора. Рівність векторів.

1

 

 

16

Координати вектора. Додавання і віднімання векторів

1

 

 

17

Розв’язування вправ

1

 

 

18

Розв’язування вправ

1

 

 

19

Розв’язування задач

Самостійна робота

1

 

 

20

Множення вектора на число. Колінеарні вектори

1

 

 

21

Скалярний добуток векторів

1

 

 

22

Розв’язування вправ

1

 

 

23

Розв’язування вправ

1

 

 

24

Розв’язування задач

Самостійна робота

1

 

 

25

Розв’язування вправ

1

 

 

26

Контрольна робота  з теми : «Вектори на площині»

1

 

 

 

Тема3.

27

Аналіз контрольної роботи

Теорема косинусів

1

 

 

28

Теорема синусів

1

 

 

29

Розв’язування задач

1

 

 

30

Розв’язування задач

1

 

 

31

Розв’язування задач

Самостійна робота

1

 

 

32

Формули для заходження площі трикутника

1

 

 

33

Розв’язування задач

1

 

 

34

Розв’язування задач

1

 

 

35

Розв’язування задач

1

 

 

36

Розв’язування задач

Самостійна робота

1

 

 

37

Розв’язування задач

1

 

 

38

Контрольна робота  з теми : «Розв’язування трикутників»

1

 

 

 

Тема4.

39

Аналіз контрольної роботи

 Правильний многокутник , його види та властивості

1

 

 

40

Правильний многокутник вписаний у коло та описаний навколо кола

1

 

 

41

Довжина кола. Довжина дуги кола.

1

 

 

42

Розв’язування задач

1

 

 

43

Площа круга та його частин.

1

 

 

44

Розв’язування задач

1

 

 

45

Розв’язування задач

1

 

 

46

Розв’язування задач

Самостійна робота

1

 

 

47

Розв’язування задач

1

 

 

48

Контрольна робота  з теми : «Правильні многокутники .Довжина кола . Площа круга.»

1

 

 

 

Тема5.

49

Аналіз контрольної роботи

Переміщення (рух) та його властивості

1

 

 

50

Симетрія відносно точки і прямої

1

 

 

51

Поворот

1

 

 

52

Розв’язування задач

1

 

 

53

Паралельне перенесення. Рівність фігур.

1

 

 

54

Розв’язування задач

1

 

 

55

Розв’язування задач

1

 

 

56

Розв’язування задач

Самостійна робота

1

 

 

57

Розв’язування задач

1

 

 

58

Контрольна робота  з теми : «Геометричні переміщення»

1

 

 

59

Аналіз контрольної роботи

Розв’язування вправ і задач з теми : «Координати на площині»

1

 

 

60

Розв’язування вправ і задач з теми : «Координати на площині»

1

 

 

61

Розв’язування вправ і задач з теми : «Вектори на площині»

1

 

 

62

Розв’язування вправ і задач з теми : «Вектори на площині»

1

 

 

63

Розв’язування вправ і задач з теми : «Розв’язування трикутників»

1

 

 

64

Розв’язування вправ і задач з теми : «Розв’язування трикутників»,

1

 

 

65

Розв’язування вправ і задач з теми : «Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга.»

1

 

 

66

Розв’язування вправ і задач з теми : «Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга.»

1

 

 

67

Розв’язування вправ і задач з теми : «Геометричні переміщення» 

1

 

 

68

Розв’язування вправ і задач з теми : «Геометричні переміщення» 

1

 

 

69

Контрольна робота за рік

1

 

 

70

Підсумковий урок

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Планування
Додано
22 березня 2023
Переглядів
120
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку