Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва у 3 класі

Про матеріал
Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва у 3 класі (НУШ ) за підручником Л.Кондратової
Перегляд файлу

Орієнтовне календарне планування уроків музичного мистецтва у 3 класі

до підручника «Мистецтво» ( 1 год. на тиждень)

Автор Л. Г. Кондратова за типовою освітньою програмою О.Я.Савченко

Тернопіль. Навчальна книга Богдан 2020 р.

№ п/п

 

дата

Тема

уроку

Мистецькі  поняття для ознайомлення

Сприймання та інтерпретація мистецтва

Художньо-творча діяльність

Комунікація через мистецтво

Тема 1. У майстернях митців

1.

Мистецька мандрівка

Мелодія, мистецтва, з якими «товаришує» музика

А.Рубінштейн «Мелодія» у виконанні  ансамблю скрипалів

Перегляд відеоролику «Музична скарбничка України»

 

Вокальна діяльність:

Виконання поспівки «Ми третьокласники»,  пісня М.Мазур «Кольоровий світ» - розучування.

Творча діяльність:

Малюнок до музичного твору, колаж на тему «Мальовнича Україна»

Ігрова діяльність:

Танець «Покажи пісню».

Музикування:

Гра «Ритмічний портрет пісні»

Обговорення на теми «Музика серед інших мистецтв», «Як музика передає настрій»

Оцінювання власної творчої діяльності та діяльності інших учнів

Визначення власних емоцій від уроку

2.

В гостях у митців

Композитор. Авторські пісні. Звукорежисер. Звукозапис . Засоби виразності музики.

Візуальні види мистецтва ( картини за вибором вчителя),

Відеоролик «Музика розповідає…»

М.Лисенко «Експромт ля-мінор»

Вокальна діяльність:

Виконання поспівки «Ми третьокласники, ми хлопчики, дівчатка ми»», пісні М.Мазур. «Кольоровий світ»- виконання.

Творча діяльність:

Підібрати слова –характеристики до прослуханого твору,

Вигадати історію, як музика розвеселила білочок у лісі

Ігрова діяльність:

 Гра «Я- композитор /композиторка»,

Музикування:

Об’єднатись у групи і обрати музичні інструменти (металофон, синтезатор тощо) створити музику «Веселий дощик», «Слон крокує», «Мишка біжить». «Увага: тривога!»

 

Гра «Музичні звуки»

Запис виконання пісні «Кольоровий світ» на диктофон, оцінювання творчої діяльності.

Визначення власних емоцій від творчої діяльності

 

3.

Зустріч з композицією

Композиція музичного твору. Вокальні твори. Інструментальні твори. Куплетна форма

 

 

Українська народна пісня «Ой ходить сон»,

«Віночок українських народних пісень»

 

Вокальна діяльність:

Сл.А Орел , муз.О.Антоняк « Школа – весела сім’я».- розучування

Творча діяльність:

Під мелодію пісні «Ой ходить сон» вигадати танок та виконати його лише  руками, сидячи за партою;

Визначити форму /побудову запропонованих творів ( на вибір вчителя),

Створити схему пісні «Школа- весела сім’я» за допомогою  шаблонів - підказок

Ігрова діяльність:

Гра «Пантоміма» – зобразити зміст першого та другого заспівів та приспіву

Музикування:

Ритмізація мелодії пісні долонями.

Обговорення на тему «Види пісень»

Оцінювання творчої діяльності

Визначення власних емоцій від творчої діяльності

4.

Форма у творі

Одночастинна форма музики. Двочастинна форма музики. Контраст

Відеоролик за мотивами музики П.Чайковського

П.Чайковський «Старовинна французька пісенька» та «Італійська пісенька» з «Дитячого альбому» (у виконанні оркестру)

Вокальна діяльність:

Сл.А Орел , муз.О.Антоняк « Школа – весела сім’я» - виконання

Творча діяльність:

Створити танець-імпровізацію на прослухані твори, виконання  на клавесах ритмічного малюнку пісні;

Ігрова діяльність:

Гра «Сонечко і дощик» (музиканти і танцюристи);

Музикування:

Створення музичного супроводу  до пісні на улюбленому музичному інструменті.

Обговорення на тему

 «Вираження характеру у одночастинному  та двочастинному творі. Значення контрасту»

Оцінювання творчої вокальної діяльності та музикування

Визначення власних емоцій від творчої діяльності

5.

Різновиди форм у мистецьких творах

Тричастинна форма музики. Схеми диригування

С.Рахманінов «Італійська полька»

Вокальна діяльність:

Сл. Л.Солонька, муз.Н.Савка «Дружба» - розучування

Творча діяльність:

Диригування твору, змагання диригентів

Ігрова діяльність:

Створення танцю-імпровізації до пісні. Інсценізація.

Вигадування казки і запис її в зошиті. Ілюстрація до казки.

Музикування:

Музично-ритмічний супровід до польки.

 

Обговорення на тему «Танець. Вальс. Полька»

Оцінювання творчої  діяльності та музикування

Визначення власних емоцій від творчої діяльності

6.

Корисні уроки від майстрів

Вокальне мистецтво Аранжування.

Фонограма.

 

 

Відеоролик «Як правильно дихати під час співу».

Фото студії звукозапису, процесу запису фонограми

 

 

Вокальна діяльність:

Виконання поспівки:

унп «Діду мій дударику » 

Сл. Л.Солонька, муз.Н.Савка «Дружба» - виконання

Творча діяльність:

Записати виконання пісні на диктофон;

Ігрова діяльність:

Гра «Надуваємо кульку»

Гра «Веселий потяг»

Обговорення на тему

« Сучасна музика і її створення»

Оцінювання творчої  діяльності та музикування

Визначення власних емоцій від творчої діяльності

Колективна творча робота (позаурочно) – створення аплікації «Барвистий луг»

7.

Осінь щедра, осінь золотава

Жанри народних пісень. Жниварські пісні. Динаміка. Оркестр. Варіації.

Відеоролик «Давні народні обряди українців»

Унп «Ой на горі жито» (у виконанні дитячого хору).

М.Різоль «Варіації на тему унп « Ой на горі жито».

 

Вокальна діяльність:

Виконання поспівки «Осінь знов прийшла»

Унп «Ой на горі жита много»в обробці В.Косенка - розучування.

Пластична імпровізація під пісню.

Творча діяльність:

Визначити жанр народної пісні ( за вибором вчителя)

Ігрова діяльність:

Гра «Оркестр»(виконання на муз. інструментах з різною динамікою)

Музикування:

Відтворення ритму пісні на музичних інструментах.

Обговорення на тему «Осінь у музиці і живописі»

Оцінювання творчої  діяльності та музикування

Визначення власних емоцій від творчої діяльності

8.

Подорож країною мистецтв

Повторення матеріалу «Мистецький потяг» - уявна мандрівка станціями: «Пісенна скарбничка», «Пісенний калейдоскоп», «Музичні розумники»,»Музично-ритмічна», «Ігрова».

 

Завдання згідно станцій

Узагальнюючі завдання

Теоретичне завдання: музична вікторина з теми.

Вокальна діяльність:

Виконання пісні на вибір за малюнками.

Виконання ритму пісні на вибір.

Музичне сприймання:

музична вікторина, відгадування музичного твору за малюнками. Робота з підручником.

Творча діяльність:

Музичні загадки. Підбір ритмічного та музичного супроводу до одного з творів.

Ігрова діяльність

Гра «Пантоміма»

Обговорення на тему «Твої досягнення в країні мистецтва»

Оцінювання творчої  діяльності. Визначення власних емоцій від творчої діяльності.

 

 

 

Тема 2. Сюжет у музиці

9.

Сюжет у творах

Програмна музика. Сюжет.

Зображення риб у морі та акваріумних рибок. Ескізи до казки Петра Єршова «Горбоконик».

Уривки  з казки у перекладі М.Рильського.

Відеозапис танцю золотих рибок із балету «Горбоконик» Родіона Щедріна.

Уривок з мультфільму, де звучить музика Щедріна  «Золоті рибки»

Вокальна діяльність:

Поспівка «Відгадай хто співає»

Слова і муз. Н.Май «Промінчик» - розучування

Пластична імпровізація під пісню.

Творча діяльність:

Створення власних образів казкових героїв

Ігрова діяльність:

Гра «Рибаки й рибки»

Музикування:

Відтворення ритму  та характеру музичного образу  інструментального твору на музичних інструментах.

Обговорення на тему «Казка і музика. Музичний образ героя

казки»

Оцінювання творчої  діяльності та музикування

Визначення власних емоцій від творчої діяльності

10.

Казкові персонажі

Поняття «лірична п’єса». Казкові герої – ельфи, гноми, тролі.

Е. Ґріґ. «Танець ельфів»

Уривок з мультфільму, де звучить «танець ельфів»

Вокальна діяльність:

Виконання поспівки

 «Казка в готсі прийшла» - розучування.

Слова і муз. Н.Май «Промінчик» - виконання, відтворюючи рух мелодії рукою.

Творча діяльність:

Перегляд мультфільму, озвучений музикою Е. Ґріґа.

Створити танець-імпровізацію.

Придумати мелодію на поспівку «Літають ельфи поряд з нами»

   Ігрова діяльність:

Гра театр тіней «Танець ельфів».

Музикування:

Відтворення музичного супроводу до пісні на шумових інструментах

Створення колективної казки «У країні ельфів»

Оцінювання творчої  діяльності з театралізації

Визначення власних емоцій від творчої діяльності

11.

Осінній день

Лад. Рондо. Схема диригування.

В. Моцарт. «Рондо у турецькому стилі».

А.Петров. Мелодія з фільму «Осінній марафон» (у виконанні оркестру естрадної музики).

Тематичні зображення осінного пейзажу.

Вокальна діяльність:

Виконання поспівки  «Осінь» - виконання, пісенне змагання.

А.Олейнікова «Диво-осінь» - розучування

Творча діяльність:

Підібрати характеристики до прослуханого твору

Створення плакату (зі словами –характерис-тиками) до реклами концерту, на якому звучатиме твір

В. Моцарта «Рондо у турецькому стилі».

Ігрова діяльність:

Гра «Мажор-мінор(голосно-тихо)». Музикування:

Створення музичного супроводу на дзвіночках до пісні

Гра «Ритмічний ланцюжок»

Ознайомлення з творістю В.А. Моцарта. Перегляд мультфільму. Оцінювання творчої  діяльності та музикування

Визначення власних емоцій від творчої діяльності

12.

В ігровому колі 

«Програма» музичного твору. Програмна музика, значення назви у творі.

 

В.Гартман. Ескіз костюму для балету «Трільбі»

М.Мусоргський  « Ба-лет не вилуплених пташенят»: п’єса №5 з фортепіанної сюїти «Картинки з виставки»

 Уривок з мульфільму, де звучить п’єса №5

Вокальна діяльність:

Виконання поспівки «Осінь- чарівниця»,

А.Олейнікова «Диво-осінь» -  виконання

Ігрова діяльність:

Гра «Птахи і пташенята»

Творча діяльність:

Створити «Театр пісні» - виконання пісні «Осінь» в ролях.

Характеристика музики за словами-підказками. Робота з підручником.

Визначення ладу, темпу, мелодії твору.

Музикування:

Створення музичного супроводу до пісні на дзвіночках і трикутниках.

Створення сюжету до  «Танцю не вилуплених пташенят»

Оцінювання творчої  діяльності та музикування

Визначення власних емоцій від творчої діяльності

13.

Зустрічі з героями сюжетних втворів

Засоби музичної виразності: темп, лад, динаміка, мелодія.

Микола Римський-Корсаков «Політ джмеля» (фрагмент з опери « Казка про царя Салтана»).

Уривок з мультфільму, в якому звучить «Політ джмеля»,

М.Римський-Корсаков «Політ джмеля» (у виконанні баяніста, саксофоніста, гітариста)

Вокальна діяльність:

Виконання поспівки «Добрий день» в різних варіантах.

Польська народна пісня «Зозуля» ( переклад М.Фіненка) – розучування

Творча діяльність:

Характеристика мелодії твору за поданими словами. Визначення динаміки музичного твору

Підбір малюнків до музичного твору.

Ігрова діяльність:

Гра «Оркестр» Музикування:

Ритмічна вправа «Море » Музичний супровід до пісні на духових інструментах(сопілки, окаріни)

Обговорення на тему «Динаміка в музичному творі»

Оцінювання творчої  діяльності та музикування

Визначення власних емоцій від творчої діяльності

14.

Портрет у мистецтві

Музичний портрет, характер музичного твору, танець, піцикато

Е. Ґріг «Танець Анітри» з сюїти Пер Ґюнт (у виконанні оркестру)

 

Вокальна діяльність:

Виконання поспівки «Зозуля» - виконання. 

«Польська народна пісня «Зозуля» ( переклад М.Фіненка) – виконання

(караоке, хлопці-дівчата, ритмічна і пластична імпровізація під звучання пісні).

Творча діяльність:

Підібрати слова для характеристики  музичного твору.

Намалювати «танок Анітри» з домопогою сілуетних ліній.

Ігрова діяльність:

Гра «Танцюємо східний танок» (пластична імпровізація)

Музикування:

Відтворення ритму пісні та створення музичного супроводу до пісні та  інструментального твору.

Обговорення на тему  «Як музика створює образ?»

Оцінювання творчої  діяльності та музикування

Визначення власних емоцій від творчої діяльності

15.

Напередодні свята

Музичні традиції до свята святого Миколая та зимових свят

 

 

Уривок із мультфільму «Святий Миколай» з циклу «Різдвяна казка» (реж.С.Гармаш)

Уривки зі збірки дитячих пісень про святого Миколая

Вокальна діяльність:

І.Шевчук «Вже надходить ніч чарівна» - розучування

Творча діяльність: Створення листівки – поздоровлення зі святом святого Миколая.

Ігрова діяльність :

Гра «Колядники» - конкурс на кращого виконанавця колядок та щедрівок

Музикування :

 Створення музичного супроводу на брязкальцях і дзвіночках

Обговорення традицій зимових свят.

Оцінювання творчої  діяльності та музикування

Визначення власних емоцій від творчої діяльності

16.

Новорічна подорож

Повторення та узагальнення матеріалу.

 

 

Вокальна діяльність:

«Впізнай пісню за малюнком». Виконання улюблених пісень за вибором.

«Розпізнання музичних творів за фрагментами та світлинами. Музична вікторина.

Музичні загадки розпізнавання музичних інструментів. Робота з підручником.

Творча діяльність:

Вигадування пісні за віршом

Виконання тестових завдань.

Ігрова діяльність:

Гра «Скоро Новий рік» (танець імпровізація) Новорічний подарунок другу. Пантоміма.

Музикування:

Відтворення ритму музики на вибір

 

Тема 3. Народне мистецтво

 

17.

У народних майстрів

Українські народні інструменти : духові, струнні, ударні

Відеоролик «Зроблено в Україні: трембіта»

«Коломийки» (у виконанні ансамблю «Троїсті  музики»; соло на дводенцівці)

Л.Дичко Уривок з IV частини («Зима») хорової кантати «Пори року»

Вокальна діяльність:

Виконання святкових зимових пісень, колядок та щедрівок.

«Добрий вечір тобі, пане господарю» - розучування.

Творча діяльність:

Пластична імпровізація на інструментальний твір

Ігрова діяльність:

Впізнай пісню за картинкою

Музикування

Створити супровід пісні на духових музичних інструментах

 

 

Обговорення традицій зимових свят.

Оцінювання творчої  діяльності та музикування

Визначення власних емоцій від творчої діяльності

18.

Народні мотиви

Струнні народні інструменти: струнно-смичкові, струнно-щипкові, струнно-ударні, гуслі, кобза. Бандура; кобзарі.

Соло, солісти

Картина невідомого автора «Козак Мамай»,

Звучання кобзи «Вечірня»

Віночок українських народних пісень (у виконанні бандуристів)

Вокальна діяльність:

Колядка «Добрий вечір тобі, пане господарю» - виконання обряду колядування у супроводі народних музичних інструменів

Творча діяльність:

Пластична імпровізація на інструментальний твір

Ігрова діяльність:

Гра «Упізнай музичний інструмент»

Музикування

Створити супровід пісні на духових музичних інструментах

 

Сприймання та обговорення особливостей сучасних музичних творів у стилі фольк, з використанням струнних народних музичних інструментів.

Оцінювання творчої  діяльності та музикування

Визначення власних емоцій від творчої діяльності

19.

Таємниці майстрів

Троїсті музики, струнно-ударні інструменти (цимбали), струнно-смичкові (гудок, скрипка, басоля), колісна ліра

Гуцульська мелодія (у виконанні ансамблю «Троїсті музики»)

Відеоролик  «Гордій Старух. Триста лір»

Ю.Щуровський «Розповідь старого кобзаря»

Вокальна діяльність:

З.Красуляк «Я малюю синє небо» - розучування

Творча діяльність:

Пластична імпровізація на вокальний  твір

Ігрова діяльність:

Гра «Упізнай музичний інструмент»

Музикування

Створити супровід пісні на духових, струнних та ударних  музичних інструментах

 

Обговорення на тему «Народні інструменти і майстри» - перегляд фоторепортажу з виставки «Народні музичні інструменти» у м.Новомосковськ.

Оцінювання творчої  діяльності та музикування

Визначення власних емоцій від творчої діяльності

20.

Народні ритми

Ритм, марш, виразні характеристики маршу, ударні  укр.нар. інструменти : бубон, літаври, бугай, пісня-марш

Відеоролик «Ударні українські  музичні інструменти», презентація «Ударні народні інструменти»

П.Майборода . Марш «Засвіт встали козаченьки»

Сл. В.Крищенка муз. Г.Татарченка «Гей ви, козаченьки»

Вокальна діяльність:

З.Красуляк «Я малюю» - виконання, пластична імпровізація

 Творча діяльність:

Порівняти два марші (пісенний і інструментальний), вибрати картинку з відповідною характеристикою, доповнити.

Ігрова діяльність:

Гра « Ритмічний оркестр»

Музикування

Створити супровід інструментального твору та пісні на ударних  музичних інструментах

 

Обговорення на тему «Козацькі пісні»

Оцінювання творчої  діяльності та музикування

Визначення власних емоцій від творчої діяльності

21.

Народні традиції

Народна пісня, а капела;

строфічні ( з повтором останньої строфи) та куплетні (із заспівом та приспівом) народні пісні; думи;

Віночок українських народних пісень, у.н.п «Ой роде наш красний ( у виконанні Н.Матвієнко).

М.Лисенко «Дума кобзаря» з опери «Тарас Бульба»

Вокальна діяльність:

В.Лисенко «Зимонька жартує» - розучування

Творча діяльність:

Вибрати слова-характеристики мелодії пісні,

доповнити.

Ігрова діяльність:

Гра « Зимові розваги»

Музикування

Створити супровід інструментального твору та пісні на улюблених музичних інструментах

 

Обговорення на тему «Давні пісенні традиції українців»

Оцінювання творчої  діяльності та музикування

Визначення власних емоцій від творчої діяльності

22.

Характер твору

Вокальна музика, соло, дует, тріо, хор; пісні за характером : ліричні, драматичні, героїчні, жартівливі

Укр. нар. Пісня «Гра в зайчика» в обробці

М. Леонтовича (у виконанні дитячого хору)

С.Гулак-Артемовський  Дует Одарки і Карася з опери «Запорожець за Дунаєм»

Вокальна діяльність:

В.Лисенко «Зимонька жартує» - виконання (різним складом виконавців)

Творча діяльність:

Підібрати слова-характеристики мелодії пісні.

Передати характер пісні  пластичними рухами

Придумати мелодію на слова поспівки

Ігрова діяльність:

Гра « Зайчики»

Музикування

Створити  музично-шумовий супровід до пісні

 

Обговорення на тему «Жанри народних пісень»

Оцінювання творчої  діяльності та музикування

Визначення власних емоцій від творчої діяльності

23.

Народна творчість

Народні танці : гопак, козачок, метелиця, аркан

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А.Хачатурян  Гопак з балету «Гаяне» (у виконанні оркестру)

Відеозапис «Гопак» (у виконанні Національного заслуженого академічного ансамблю танцю України імені Павла Вірського)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вокальна діяльність:

Сл. Л.Ямкового, муз. О.Злотника «Гопак» - розучування

Творча діяльність:

Підібрати слова-характеристики мелодії пісні.

Виконати гопак  традиційними танцювальними рухами, виконати  імпровізацію

Ігрова діяльність:

Танцювальний  «батл», створення сучасного гопака.

Музикування

Створити  музично-шумовий супровід до пісні

 

Обговорення на тему «Українські народні танці»

Оцінювання творчої  діяльності та музикування

Визначення власних емоцій від творчої діяльності

24.

Стежками українського мистецтва

Український народний танець козачок;  укр. нар. інструменти - тріскачка

Український народний танець  козачок (у виконанні оркестру народних інструментів)

А. Коломієць «Український танок»

Вокальна діяльність:

Сл. Л.Ямкового, муз. О.Злотника «Гопак» - виконання з рухами у супроводі музичних інструменів.

Творча діяльність:

Підібрати слова-характеристики мелодії прослуханого твору

Ігрова діяльність:

Гра «Упізнай мелодію»

Гра «Урок танців: гопачок»

Музикування

Створити  ритмічний  супровід  до прослуханої музики (групова робота)

 

 

Обговорення на тему

«Народний танець у творчості українських композиторів »

Оцінювання творчої  діяльності та музикування

Визначення власних емоцій від творчої діяльності

25.

Весняні мотиви

 

А.Муха «Весна»

І.Марчук «Весна вже в дорозі»

М. Лисенко. Хор «А вже весна» з дитячої опери «Зима і Весна»

 Сл. Ю.Рибчинського,  муз. Ніколо Петраша «Дівчина-весна» (у виконанні Н. Бучинської)

Вокальна діяльність:

І. Танчак «Прийди, весно» - розучування

Творча діяльність:

Підібрати слова-характеристики мелодії прослуханого твору

Придумати мелодію, якою можна озвучити картинау  І.Марчука

Намалювати ілюстрацію до пісні «Прийди, весно»

Ігрова діяльність:

Гра «Настрої весни»

 

Обговорення на тему

«Весняниі настрої у художніх та музичних творах»

Оцінювання творчої  діяльності та музикування

Визначення власних емоцій від творчої діяльності

26.

Весняна мандрівка

Повторення та узагальнення матеріалу.

 

 

Вокальна діяльність:

«Впізнай пісню за малюнком». Виконання улюблених пісень за вибором.

«Розпізнання музичних творів за фрагментами та світлинами. Музична вікторина.

Музичні загадки розпізнавання музичних інструментів. Робота з підручником.

Творча діяльність:

Впізнати пісню за ілюстрацією та виконати одну (на вибір)

Ігрова діяльність:

Виконати весняні хороводи  на пісню «Подоляночка»  та «Вийди, вийди, сонечко»

Музикування:

Створити музично-ритмічний супровід до мелодій гопака і козачка

 

 

Тема 4. У театрі та кіно

27.

Екскурсія в театр

Види театру : драматичний.  Музичний,  музично-драматичний, театр  ляльок; п’єса, балет, опера, оперета; оркестрова яма, увертюра; челеста

Світлини Національний академічний драматичний театр ім. М.Заньковецької. м.Львів; Запорізький музично-драматичний театр ім. Володимира Магара

М.Глінка Увертюра до опери «Руслан і Людмила»

М.Глінка «Марш Чорномора» з опери «Руслан і Людмила»

Відеофрагмент з фільму «Руслан і Людмила», де звучить «Марш Чорномора»

Вокальна діяльність:

Н. Май «Шкільна пісня» - розучування

- розучування

Творча діяльність:

Назвати види театрів та їх особливості

Підібрати слова-характеристики мелодії прослуханого твору

Ігрова діяльність:

Гра «Ми в театрі»

Музикування:

Створити музично-ритмічний супровід до пісні

Обговорення на тему

«Види театру»

Оцінювання творчої  діяльності та музикування

Визначення власних емоцій від творчої діяльності

28.

У театрі ляльок

Різновиди театру ляльок: театр маріонеток, театр ляльок, театр вертепний, театр пантоміми; рукавичні ляльки, пальчикові ляльки, ростові ляльки, тростинні ляльки; майстри-лялькарі, актори - ляльководи

М.Каландьонок. Музика до лялькової вистави «Троє поросят і сірий вовк»

Уривок із відеозапису лялькової вистави «Троє поросят і сірий вовк»

Вокальна діяльність:

Сл. і муз. Н. Май «Шкільна пісня» - виконання з пластичною імпровізацією

Творча діяльність:

Пантоміма на сюжет казки «Троє поросят і сірий вовк»

 Ігрова діяльність:

Гра «Актори і співаки»

Музикування:

Створити ритмічний супровід до пісні

 

Обговорення на тему

«Ляльковий театр»

Оцінювання творчої  діяльності та музикування

Визначення власних емоцій від творчої діяльності

29.

У музичному театрі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дитяча опера, вокальна музика, інструментальна музика

 

 

 

 

 

 

 

 

К.Стеценко Пісня Котика «Ти мій братику Півнику», пісня Лисички «Півнику-братику, ясний соколику», пісня Півника «Котику -братику, несе мене Лисичка» із дитячої опери «Лисичка, Котик і Півник»

Уривок з мульфільму «Котик та Півник»

 

 

 

Вокальна діяльність:

Ук.нар. пісня «Грицю, Грицю, до роботи» в обробці Л.Єлагіної  - розучування

Творча діяльність:

Переглянути нотний запис гаївки «Ой дзвони дзвонять» та проплескати її ритмічний малюнок

Добрати слова для  визначення характеру Гриця

Ігрова діяльність:

Гра «Музичний спектакль»

Музикування:

Створити музичний супровід на шумових інструментах і передати грайливий  характер пісні

 

 

 

 

Інсценізація уривку з казки «Лисичка, котик і Півник»з музичний супроводом,

Оцінювання творчої  діяльності та музикування,

Визначення власних емоцій від творчої діяльності

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30.

Балет

Балет, лібрето, хореографія,

Світлини: У балетному класі,  Катерина Кухар. Сцена з балету «Жизель».

Р.Федосенко «Урок»

С.Прокоф’єв. Вальс із  балету «Попелюшка» (за мотивами казки Ш.Перро)

Відеофрагмент вальсу з мульфільму «Попелюшка» та одноіменного балету С.Прокоф’єва

Мульфільм, створений за мотивами народної пісні «Грицю, Грицю, до роботи»

Вокальна діяльність:

Ук.нар. пісня «Грицю, Грицю, до роботи» в обробці Л.Єлагіної  - виконання групами та соло

Творча діяльність:

Обрати пару, та затанцювати під музику вальсу з балету С.Прокоф’єва танець Попелюшки та Принца

Ігрова діяльність:

Об’єднатись у групи :  музикантів, співаків та танцюристів та виконати пісню разом

Музикування:

Створити ритмічний супровід (пульс)  до інструментального твору

 

Обговорення на тему «Балет та особливості його мови»

Оцінювання творчої  діяльності та музикування,

Визначення власних емоцій від творчої діяльності

 

31.

Бальний танець

Бальний танець, види бальних танців, конкурсна програма

Світлини  танців,

Ф.Везін «Під час балу»

Уривки з європейської та латиноамериканської конкурсної програми бальних танців

Уривок із мультфільму «Овечки танцюють ча-ча-ча»

Вокальна діяльність:

Сл. М. Ясакової , муз О.Янушкевич «Весняні котики» - розучування

Творча діяльність:

Впізнати на світлинах види танців та назвати їх

Ігрова діяльність:

Гра «Музична скарбничка»

Гра «Танцюють усі»

 

Обговорення на тему «Бальні танці – від давнини до сучасності»

Оцінювання творчої  діяльності

(визначення кращого танцюриста, пари танцюристів тощо),

Визначення власних емоцій від творчої діяльності

32.

Дитячий кінофільм

Музичний  фільм. «німе» кіно, тапер, композитор, титри

Світлини з фільмів «Книга джунглів», «Пітер Пен», «Хранитель часу»,

«Чарлі  і шоколадна фабрика», «Мері попінс, до побачення», «Три горішки для Попелюшки»  та ін.

Уривок із фільму «Попелюшка» (реж. К.Бран ,2015 р.). з музичний супроводом

 

Вокальна діяльність:

Сл. М. Ясакової , муз О.Янушкевич «Весняні котики» - спів соло, групами, хором

Творча діяльність:

Гра «Музична скарбничка»

Ігрова діяльність:

Гра «Весела ритмічна галявинка»

 

Обговорення на тему «Музика в кіномистецтві»

Оцінювання творчої  діяльності

Визначення власних емоцій від творчої діяльності

33.

У країні мультфільмів

Анімація, види анімації :мальована, пластилінова, лялькова, комп’ютерна

Кадри з мультиплікаційний стрічок,

Уривок з мультфільму «Лис Микита». Серія 1. «Вовк  Неситий» (реж. В.Кметик)

Уривок з мультфільму «Замбезія» (реж.В.Торнлі)

Вокальна діяльність:

Сл.В.Жука (переклад Р.Кисельова), муз. В.Богатирьова «Пісенька про чистоту» (із мультсеріалу «Маша і Ведмідь». Серія 18. «Велике прання») - розучування

Творча діяльність:

Переглянути кадри з мультфільмів та визначати до якого виду анімації вони належать

Ігрова діяльність:

Гра «Впізнай героя» за музичним уривком

 

 

 

Обговорення на тему «Мультфільми в нашому житті»

Оцінювання творчої  діяльності

Визначення власних емоцій від творчої діяльності

34.

Мандрівка у літо

Повторення та узагальнення матеріалу.

 

 

Підсумковий квест :

«Музична скарбничка» - впізнати інструментальні  твори та підібрати відповідну картинку;

«Музичні розумники» - вікторина за вивченими темами

«Пісенний калейдоскоп» - впізнати пісню за ілюстрацією, заспівати один  куплет з кожної пісні:

«Музично-ритмічна  гавань» - створити ритмічний супровід до пісні «Про чистоту» із мультсеріалу "Маша та Ведмідь"

«Ігрова гавань» - придумати мелодію до вірша А.Загрудного «Літо» і виконати танець.

Обговорення на тему «Музичні зустрічі на уроках у 3 класі»

 

docx
Додано
2 вересня 2020
Переглядів
6613
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку