Орієнтовне календарне планування уроків музичного мистецтва у 3 класі
до підручника «Мистецтво» ( 1 год. на тиждень)
Автор Л. Г. Кондратова за типовою освітньою програмою О.Я.Савченко
Тернопіль. Навчальна книга Богдан 2020 р.
№ п/п
дата |
Тема уроку |
Мистецькі поняття для ознайомлення |
Сприймання та інтерпретація мистецтва |
Художньо-творча діяльність |
Комунікація через мистецтво |
Тема 1. У майстернях митців |
|||||
1. |
Мистецька мандрівка |
Мелодія, мистецтва, з якими «товаришує» музика |
А.Рубінштейн «Мелодія» у виконанні ансамблю скрипалів Перегляд відеоролику «Музична скарбничка України»
|
Вокальна діяльність: Виконання поспівки «Ми третьокласники», пісня М.Мазур «Кольоровий світ» - розучування. Творча діяльність: Малюнок до музичного твору, колаж на тему «Мальовнича Україна» Ігрова діяльність: Танець «Покажи пісню». Музикування: Гра «Ритмічний портрет пісні» |
Обговорення на теми «Музика серед інших мистецтв», «Як музика передає настрій» Оцінювання власної творчої діяльності та діяльності інших учнів Визначення власних емоцій від уроку |
2. |
В гостях у митців |
Композитор. Авторські пісні. Звукорежисер. Звукозапис . Засоби виразності музики. |
Візуальні види мистецтва ( картини за вибором вчителя), Відеоролик «Музика розповідає…» М.Лисенко «Експромт ля-мінор» |
Вокальна діяльність: Виконання поспівки «Ми третьокласники, ми хлопчики, дівчатка ми»», пісні М.Мазур. «Кольоровий світ»- виконання. Творча діяльність: Підібрати слова –характеристики до прослуханого твору, Вигадати історію, як музика розвеселила білочок у лісі Ігрова діяльність: Гра «Я- композитор /композиторка», Музикування: Об’єднатись у групи і обрати музичні інструменти (металофон, синтезатор тощо) створити музику «Веселий дощик», «Слон крокує», «Мишка біжить». «Увага: тривога!»
|
Гра «Музичні звуки» Запис виконання пісні «Кольоровий світ» на диктофон, оцінювання творчої діяльності. Визначення власних емоцій від творчої діяльності
|
3. |
Зустріч з композицією |
Композиція музичного твору. Вокальні твори. Інструментальні твори. Куплетна форма
|
Українська народна пісня «Ой ходить сон», «Віночок українських народних пісень»
|
Вокальна діяльність: Сл.А Орел , муз.О.Антоняк « Школа – весела сім’я».- розучування Творча діяльність: Під мелодію пісні «Ой ходить сон» вигадати танок та виконати його лише руками, сидячи за партою; Визначити форму /побудову запропонованих творів ( на вибір вчителя), Створити схему пісні «Школа- весела сім’я» за допомогою шаблонів - підказок Ігрова діяльність: Гра «Пантоміма» – зобразити зміст першого та другого заспівів та приспіву Музикування: Ритмізація мелодії пісні долонями. |
Обговорення на тему «Види пісень» Оцінювання творчої діяльності Визначення власних емоцій від творчої діяльності |
4. |
Форма у творі |
Одночастинна форма музики. Двочастинна форма музики. Контраст |
Відеоролик за мотивами музики П.Чайковського П.Чайковський «Старовинна французька пісенька» та «Італійська пісенька» з «Дитячого альбому» (у виконанні оркестру) |
Вокальна діяльність: Сл.А Орел , муз.О.Антоняк « Школа – весела сім’я» - виконання Творча діяльність: Створити танець-імпровізацію на прослухані твори, виконання на клавесах ритмічного малюнку пісні; Ігрова діяльність: Гра «Сонечко і дощик» (музиканти і танцюристи); Музикування: Створення музичного супроводу до пісні на улюбленому музичному інструменті. |
Обговорення на тему «Вираження характеру у одночастинному та двочастинному творі. Значення контрасту» Оцінювання творчої вокальної діяльності та музикування Визначення власних емоцій від творчої діяльності |
5. |
Різновиди форм у мистецьких творах |
Тричастинна форма музики. Схеми диригування |
С.Рахманінов «Італійська полька» |
Вокальна діяльність: Сл. Л.Солонька, муз.Н.Савка «Дружба» - розучування Творча діяльність: Диригування твору, змагання диригентів Ігрова діяльність: Створення танцю-імпровізації до пісні. Інсценізація. Вигадування казки і запис її в зошиті. Ілюстрація до казки. Музикування: Музично-ритмічний супровід до польки.
|
Обговорення на тему «Танець. Вальс. Полька» Оцінювання творчої діяльності та музикування Визначення власних емоцій від творчої діяльності |
6. |
Корисні уроки від майстрів |
Вокальне мистецтво Аранжування. Фонограма.
|
Відеоролик «Як правильно дихати під час співу». Фото студії звукозапису, процесу запису фонограми
|
Вокальна діяльність: Виконання поспівки: унп «Діду мій дударику » Сл. Л.Солонька, муз.Н.Савка «Дружба» - виконання Творча діяльність: Записати виконання пісні на диктофон; Ігрова діяльність: Гра «Надуваємо кульку» Гра «Веселий потяг» |
Обговорення на тему « Сучасна музика і її створення» Оцінювання творчої діяльності та музикування Визначення власних емоцій від творчої діяльності Колективна творча робота (позаурочно) – створення аплікації «Барвистий луг» |
7. |
Осінь щедра, осінь золотава |
Жанри народних пісень. Жниварські пісні. Динаміка. Оркестр. Варіації. |
Відеоролик «Давні народні обряди українців» Унп «Ой на горі жито» (у виконанні дитячого хору). М.Різоль «Варіації на тему унп « Ой на горі жито».
|
Вокальна діяльність: Виконання поспівки «Осінь знов прийшла» Унп «Ой на горі жита много»в обробці В.Косенка - розучування. Пластична імпровізація під пісню. Творча діяльність: Визначити жанр народної пісні ( за вибором вчителя) Ігрова діяльність: Гра «Оркестр»(виконання на муз. інструментах з різною динамікою) Музикування: Відтворення ритму пісні на музичних інструментах. |
Обговорення на тему «Осінь у музиці і живописі» Оцінювання творчої діяльності та музикування Визначення власних емоцій від творчої діяльності |
8. |
Подорож країною мистецтв |
Повторення матеріалу «Мистецький потяг» - уявна мандрівка станціями: «Пісенна скарбничка», «Пісенний калейдоскоп», «Музичні розумники»,»Музично-ритмічна», «Ігрова».
|
Завдання згідно станцій |
Узагальнюючі завдання Теоретичне завдання: музична вікторина з теми. Вокальна діяльність: Виконання пісні на вибір за малюнками. Виконання ритму пісні на вибір. Музичне сприймання: музична вікторина, відгадування музичного твору за малюнками. Робота з підручником. Творча діяльність: Музичні загадки. Підбір ритмічного та музичного супроводу до одного з творів. Ігрова діяльність Гра «Пантоміма» |
Обговорення на тему «Твої досягнення в країні мистецтва» Оцінювання творчої діяльності. Визначення власних емоцій від творчої діяльності. |
Тема 2. Сюжет у музиці |
|||||
9. |
Сюжет у творах |
Програмна музика. Сюжет. |
Зображення риб у морі та акваріумних рибок. Ескізи до казки Петра Єршова «Горбоконик». Уривки з казки у перекладі М.Рильського. Відеозапис танцю золотих рибок із балету «Горбоконик» Родіона Щедріна. Уривок з мультфільму, де звучить музика Щедріна «Золоті рибки» |
Вокальна діяльність: Поспівка «Відгадай хто співає» Слова і муз. Н.Май «Промінчик» - розучування Пластична імпровізація під пісню. Творча діяльність: Створення власних образів казкових героїв Ігрова діяльність: Гра «Рибаки й рибки» Музикування: Відтворення ритму та характеру музичного образу інструментального твору на музичних інструментах. |
Обговорення на тему «Казка і музика. Музичний образ героя казки» Оцінювання творчої діяльності та музикування Визначення власних емоцій від творчої діяльності |
10. |
Казкові персонажі |
Поняття «лірична п’єса». Казкові герої – ельфи, гноми, тролі. |
Уривок з мультфільму, де звучить «танець ельфів» |
Вокальна діяльність: Виконання поспівки «Казка в готсі прийшла» - розучування. Слова і муз. Н.Май «Промінчик» - виконання, відтворюючи рух мелодії рукою. Творча діяльність: Перегляд мультфільму, озвучений музикою Е. Ґріґа. Створити танець-імпровізацію. Придумати мелодію на поспівку «Літають ельфи поряд з нами» Ігрова діяльність: Гра театр тіней «Танець ельфів». Музикування: Відтворення музичного супроводу до пісні на шумових інструментах |
Створення колективної казки «У країні ельфів» Оцінювання творчої діяльності з театралізації Визначення власних емоцій від творчої діяльності |
11. |
Осінній день |
Лад. Рондо. Схема диригування. |
В. Моцарт. «Рондо у турецькому стилі». А.Петров. Мелодія з фільму «Осінній марафон» (у виконанні оркестру естрадної музики). Тематичні зображення осінного пейзажу. |
Вокальна діяльність: Виконання поспівки «Осінь» - виконання, пісенне змагання. А.Олейнікова «Диво-осінь» - розучування Творча діяльність: Підібрати характеристики до прослуханого твору Створення плакату (зі словами –характерис-тиками) до реклами концерту, на якому звучатиме твір В. Моцарта «Рондо у турецькому стилі». Ігрова діяльність: Гра «Мажор-мінор(голосно-тихо)». Музикування: Створення музичного супроводу на дзвіночках до пісні Гра «Ритмічний ланцюжок» |
Ознайомлення з творістю В.А. Моцарта. Перегляд мультфільму. Оцінювання творчої діяльності та музикування Визначення власних емоцій від творчої діяльності |
12. |
«Програма» музичного твору. Програмна музика, значення назви у творі.
|
В.Гартман. Ескіз костюму для балету «Трільбі» М.Мусоргський « Ба-лет не вилуплених пташенят»: п’єса №5 з фортепіанної сюїти «Картинки з виставки» Уривок з мульфільму, де звучить п’єса №5 |
Вокальна діяльність: Виконання поспівки «Осінь- чарівниця», А.Олейнікова «Диво-осінь» - виконання Ігрова діяльність: Гра «Птахи і пташенята» Творча діяльність: Створити «Театр пісні» - виконання пісні «Осінь» в ролях. Характеристика музики за словами-підказками. Робота з підручником. Визначення ладу, темпу, мелодії твору. Музикування: Створення музичного супроводу до пісні на дзвіночках і трикутниках. |
Створення сюжету до «Танцю не вилуплених пташенят» Оцінювання творчої діяльності та музикування Визначення власних емоцій від творчої діяльності |
|
13. |
Зустрічі з героями сюжетних втворів |
Засоби музичної виразності: темп, лад, динаміка, мелодія. |
Микола Римський-Корсаков «Політ джмеля» (фрагмент з опери « Казка про царя Салтана»). Уривок з мультфільму, в якому звучить «Політ джмеля», М.Римський-Корсаков «Політ джмеля» (у виконанні баяніста, саксофоніста, гітариста) |
Вокальна діяльність: Виконання поспівки «Добрий день» в різних варіантах. Польська народна пісня «Зозуля» ( переклад М.Фіненка) – розучування Творча діяльність: Характеристика мелодії твору за поданими словами. Визначення динаміки музичного твору Підбір малюнків до музичного твору. Ігрова діяльність: Гра «Оркестр» Музикування: Ритмічна вправа «Море » Музичний супровід до пісні на духових інструментах(сопілки, окаріни) |
Обговорення на тему «Динаміка в музичному творі» Оцінювання творчої діяльності та музикування Визначення власних емоцій від творчої діяльності |
14. |
Портрет у мистецтві |
Музичний портрет, характер музичного твору, танець, піцикато |
Е. Ґріг «Танець Анітри» з сюїти Пер Ґюнт (у виконанні оркестру)
|
Вокальна діяльність: Виконання поспівки «Зозуля» - виконання. «Польська народна пісня «Зозуля» ( переклад М.Фіненка) – виконання (караоке, хлопці-дівчата, ритмічна і пластична імпровізація під звучання пісні). Творча діяльність: Підібрати слова для характеристики музичного твору. Намалювати «танок Анітри» з домопогою сілуетних ліній. Ігрова діяльність: Гра «Танцюємо східний танок» (пластична імпровізація) Музикування: Відтворення ритму пісні та створення музичного супроводу до пісні та інструментального твору. |
Обговорення на тему «Як музика створює образ?» Оцінювання творчої діяльності та музикування Визначення власних емоцій від творчої діяльності |
15. |
Напередодні свята |
Музичні традиції до свята святого Миколая та зимових свят
|
Уривок із мультфільму «Святий Миколай» з циклу «Різдвяна казка» (реж.С.Гармаш) Уривки зі збірки дитячих пісень про святого Миколая |
Вокальна діяльність: І.Шевчук «Вже надходить ніч чарівна» - розучування Творча діяльність: Створення листівки – поздоровлення зі святом святого Миколая. Ігрова діяльність : Гра «Колядники» - конкурс на кращого виконанавця колядок та щедрівок Музикування : Створення музичного супроводу на брязкальцях і дзвіночках |
Обговорення традицій зимових свят. Оцінювання творчої діяльності та музикування Визначення власних емоцій від творчої діяльності |
16. |
Новорічна подорож |
Повторення та узагальнення матеріалу.
|
|
Вокальна діяльність: «Впізнай пісню за малюнком». Виконання улюблених пісень за вибором. «Розпізнання музичних творів за фрагментами та світлинами. Музична вікторина. Музичні загадки розпізнавання музичних інструментів. Робота з підручником. Творча діяльність: Вигадування пісні за віршом Виконання тестових завдань. Ігрова діяльність: Гра «Скоро Новий рік» (танець імпровізація) Новорічний подарунок другу. Пантоміма. Музикування: Відтворення ритму музики на вибір |
|
Тема 3. Народне мистецтво
|
|||||
17. |
У народних майстрів |
Українські народні інструменти : духові, струнні, ударні |
Відеоролик «Зроблено в Україні: трембіта» «Коломийки» (у виконанні ансамблю «Троїсті музики»; соло на дводенцівці) Л.Дичко Уривок з IV частини («Зима») хорової кантати «Пори року» |
Вокальна діяльність: Виконання святкових зимових пісень, колядок та щедрівок. «Добрий вечір тобі, пане господарю» - розучування. Творча діяльність: Пластична імпровізація на інструментальний твір Ігрова діяльність: Впізнай пісню за картинкою Музикування Створити супровід пісні на духових музичних інструментах
|
Обговорення традицій зимових свят. Оцінювання творчої діяльності та музикування Визначення власних емоцій від творчої діяльності |
18. |
Народні мотиви |
Струнні народні інструменти: струнно-смичкові, струнно-щипкові, струнно-ударні, гуслі, кобза. Бандура; кобзарі. Соло, солісти |
Картина невідомого автора «Козак Мамай», Звучання кобзи «Вечірня» Віночок українських народних пісень (у виконанні бандуристів) |
Вокальна діяльність: Колядка «Добрий вечір тобі, пане господарю» - виконання обряду колядування у супроводі народних музичних інструменів Творча діяльність: Пластична імпровізація на інструментальний твір Ігрова діяльність: Гра «Упізнай музичний інструмент» Музикування Створити супровід пісні на духових музичних інструментах
|
Сприймання та обговорення особливостей сучасних музичних творів у стилі фольк, з використанням струнних народних музичних інструментів. Оцінювання творчої діяльності та музикування Визначення власних емоцій від творчої діяльності |
19. |
Таємниці майстрів |
Троїсті музики, струнно-ударні інструменти (цимбали), струнно-смичкові (гудок, скрипка, басоля), колісна ліра |
Гуцульська мелодія (у виконанні ансамблю «Троїсті музики») Відеоролик «Гордій Старух. Триста лір» Ю.Щуровський «Розповідь старого кобзаря» |
Вокальна діяльність: З.Красуляк «Я малюю синє небо» - розучування Творча діяльність: Пластична імпровізація на вокальний твір Ігрова діяльність: Гра «Упізнай музичний інструмент» Музикування Створити супровід пісні на духових, струнних та ударних музичних інструментах
|
Обговорення на тему «Народні інструменти і майстри» - перегляд фоторепортажу з виставки «Народні музичні інструменти» у м.Новомосковськ. Оцінювання творчої діяльності та музикування Визначення власних емоцій від творчої діяльності |
20. |
Народні ритми |
Ритм, марш, виразні характеристики маршу, ударні укр.нар. інструменти : бубон, літаври, бугай, пісня-марш |
Відеоролик «Ударні українські музичні інструменти», презентація «Ударні народні інструменти» П.Майборода . Марш «Засвіт встали козаченьки» Сл. В.Крищенка муз. Г.Татарченка «Гей ви, козаченьки» |
Вокальна діяльність: З.Красуляк «Я малюю» - виконання, пластична імпровізація Творча діяльність: Порівняти два марші (пісенний і інструментальний), вибрати картинку з відповідною характеристикою, доповнити. Ігрова діяльність: Гра « Ритмічний оркестр» Музикування Створити супровід інструментального твору та пісні на ударних музичних інструментах
|
Обговорення на тему «Козацькі пісні» Оцінювання творчої діяльності та музикування Визначення власних емоцій від творчої діяльності |
21. |
Народні традиції |
Народна пісня, а капела; строфічні ( з повтором останньої строфи) та куплетні (із заспівом та приспівом) народні пісні; думи; |
Віночок українських народних пісень, у.н.п «Ой роде наш красний ( у виконанні Н.Матвієнко). М.Лисенко «Дума кобзаря» з опери «Тарас Бульба» |
Вокальна діяльність: В.Лисенко «Зимонька жартує» - розучування Творча діяльність: Вибрати слова-характеристики мелодії пісні, доповнити. Ігрова діяльність: Гра « Зимові розваги» Музикування Створити супровід інструментального твору та пісні на улюблених музичних інструментах
|
Обговорення на тему «Давні пісенні традиції українців» Оцінювання творчої діяльності та музикування Визначення власних емоцій від творчої діяльності |
22. |
Характер твору |
Вокальна музика, соло, дует, тріо, хор; пісні за характером : ліричні, драматичні, героїчні, жартівливі |
Укр. нар. Пісня «Гра в зайчика» в обробці М. Леонтовича (у виконанні дитячого хору) С.Гулак-Артемовський Дует Одарки і Карася з опери «Запорожець за Дунаєм» |
Вокальна діяльність: В.Лисенко «Зимонька жартує» - виконання (різним складом виконавців) Творча діяльність: Підібрати слова-характеристики мелодії пісні. Передати характер пісні пластичними рухами Придумати мелодію на слова поспівки Ігрова діяльність: Гра « Зайчики» Музикування Створити музично-шумовий супровід до пісні
|
Обговорення на тему «Жанри народних пісень» Оцінювання творчої діяльності та музикування Визначення власних емоцій від творчої діяльності |
23. |
Народна творчість |
Народні танці : гопак, козачок, метелиця, аркан
|
А.Хачатурян Гопак з балету «Гаяне» (у виконанні оркестру) Відеозапис «Гопак» (у виконанні Національного заслуженого академічного ансамблю танцю України імені Павла Вірського)
|
Вокальна діяльність: Сл. Л.Ямкового, муз. О.Злотника «Гопак» - розучування Творча діяльність: Підібрати слова-характеристики мелодії пісні. Виконати гопак традиційними танцювальними рухами, виконати імпровізацію Ігрова діяльність: Танцювальний «батл», створення сучасного гопака. Музикування Створити музично-шумовий супровід до пісні
|
Обговорення на тему «Українські народні танці» Оцінювання творчої діяльності та музикування Визначення власних емоцій від творчої діяльності |
24. |
Стежками українського мистецтва |
Український народний танець козачок; укр. нар. інструменти - тріскачка |
Український народний танець козачок (у виконанні оркестру народних інструментів) А. Коломієць «Український танок» |
Вокальна діяльність: Сл. Л.Ямкового, муз. О.Злотника «Гопак» - виконання з рухами у супроводі музичних інструменів. Творча діяльність: Підібрати слова-характеристики мелодії прослуханого твору Ігрова діяльність: Гра «Упізнай мелодію» Гра «Урок танців: гопачок» Музикування Створити ритмічний супровід до прослуханої музики (групова робота)
|
Обговорення на тему «Народний танець у творчості українських композиторів » Оцінювання творчої діяльності та музикування Визначення власних емоцій від творчої діяльності |
25. |
Весняні мотиви |
|
А.Муха «Весна» І.Марчук «Весна вже в дорозі» М. Лисенко. Хор «А вже весна» з дитячої опери «Зима і Весна» Сл. Ю.Рибчинського, муз. Ніколо Петраша «Дівчина-весна» (у виконанні Н. Бучинської) |
Вокальна діяльність: І. Танчак «Прийди, весно» - розучування Творча діяльність: Підібрати слова-характеристики мелодії прослуханого твору Придумати мелодію, якою можна озвучити картинау І.Марчука Намалювати ілюстрацію до пісні «Прийди, весно» Ігрова діяльність: Гра «Настрої весни»
|
Обговорення на тему «Весняниі настрої у художніх та музичних творах» Оцінювання творчої діяльності та музикування Визначення власних емоцій від творчої діяльності |
26. |
Весняна мандрівка |
Повторення та узагальнення матеріалу.
|
|
Вокальна діяльність: «Впізнай пісню за малюнком». Виконання улюблених пісень за вибором. «Розпізнання музичних творів за фрагментами та світлинами. Музична вікторина. Музичні загадки розпізнавання музичних інструментів. Робота з підручником. Творча діяльність: Впізнати пісню за ілюстрацією та виконати одну (на вибір) Ігрова діяльність: Виконати весняні хороводи на пісню «Подоляночка» та «Вийди, вийди, сонечко» Музикування: Створити музично-ритмічний супровід до мелодій гопака і козачка
|
|
Тема 4. У театрі та кіно |
|||||
27. |
Екскурсія в театр |
Види театру : драматичний. Музичний, музично-драматичний, театр ляльок; п’єса, балет, опера, оперета; оркестрова яма, увертюра; челеста |
Світлини Національний академічний драматичний театр ім. М.Заньковецької. м.Львів; Запорізький музично-драматичний театр ім. Володимира Магара М.Глінка Увертюра до опери «Руслан і Людмила» М.Глінка «Марш Чорномора» з опери «Руслан і Людмила» Відеофрагмент з фільму «Руслан і Людмила», де звучить «Марш Чорномора» |
Вокальна діяльність: Н. Май «Шкільна пісня» - розучування - розучування Творча діяльність: Назвати види театрів та їх особливості Підібрати слова-характеристики мелодії прослуханого твору Ігрова діяльність: Гра «Ми в театрі» Музикування: Створити музично-ритмічний супровід до пісні |
Обговорення на тему «Види театру» Оцінювання творчої діяльності та музикування Визначення власних емоцій від творчої діяльності |
28. |
У театрі ляльок |
Різновиди театру ляльок: театр маріонеток, театр ляльок, театр вертепний, театр пантоміми; рукавичні ляльки, пальчикові ляльки, ростові ляльки, тростинні ляльки; майстри-лялькарі, актори - ляльководи |
М.Каландьонок. Музика до лялькової вистави «Троє поросят і сірий вовк» Уривок із відеозапису лялькової вистави «Троє поросят і сірий вовк» |
Вокальна діяльність: Сл. і муз. Н. Май «Шкільна пісня» - виконання з пластичною імпровізацією Творча діяльність: Пантоміма на сюжет казки «Троє поросят і сірий вовк» Ігрова діяльність: Гра «Актори і співаки» Музикування: Створити ритмічний супровід до пісні
|
Обговорення на тему «Ляльковий театр» Оцінювання творчої діяльності та музикування Визначення власних емоцій від творчої діяльності |
29. |
У музичному театрі
|
Дитяча опера, вокальна музика, інструментальна музика
|
К.Стеценко Пісня Котика «Ти мій братику Півнику», пісня Лисички «Півнику-братику, ясний соколику», пісня Півника «Котику -братику, несе мене Лисичка» із дитячої опери «Лисичка, Котик і Півник» Уривок з мульфільму «Котик та Півник»
|
Вокальна діяльність: Ук.нар. пісня «Грицю, Грицю, до роботи» в обробці Л.Єлагіної - розучування Творча діяльність: Переглянути нотний запис гаївки «Ой дзвони дзвонять» та проплескати її ритмічний малюнок Добрати слова для визначення характеру Гриця Ігрова діяльність: Гра «Музичний спектакль» Музикування: Створити музичний супровід на шумових інструментах і передати грайливий характер пісні
|
Інсценізація уривку з казки «Лисичка, котик і Півник»з музичний супроводом, Оцінювання творчої діяльності та музикування, Визначення власних емоцій від творчої діяльності
|
30. |
Балет |
Балет, лібрето, хореографія, |
Світлини: У балетному класі, Катерина Кухар. Сцена з балету «Жизель». Р.Федосенко «Урок» С.Прокоф’єв. Вальс із балету «Попелюшка» (за мотивами казки Ш.Перро) Відеофрагмент вальсу з мульфільму «Попелюшка» та одноіменного балету С.Прокоф’єва Мульфільм, створений за мотивами народної пісні «Грицю, Грицю, до роботи» |
Вокальна діяльність: Ук.нар. пісня «Грицю, Грицю, до роботи» в обробці Л.Єлагіної - виконання групами та соло Творча діяльність: Обрати пару, та затанцювати під музику вальсу з балету С.Прокоф’єва танець Попелюшки та Принца Ігрова діяльність: Об’єднатись у групи : музикантів, співаків та танцюристів та виконати пісню разом Музикування: Створити ритмічний супровід (пульс) до інструментального твору
|
Обговорення на тему «Балет та особливості його мови» Оцінювання творчої діяльності та музикування, Визначення власних емоцій від творчої діяльності
|
31. |
Бальний танець |
Бальний танець, види бальних танців, конкурсна програма |
Світлини танців, Ф.Везін «Під час балу» Уривки з європейської та латиноамериканської конкурсної програми бальних танців Уривок із мультфільму «Овечки танцюють ча-ча-ча» |
Вокальна діяльність: Сл. М. Ясакової , муз О.Янушкевич «Весняні котики» - розучування Творча діяльність: Впізнати на світлинах види танців та назвати їх Ігрова діяльність: Гра «Музична скарбничка» Гра «Танцюють усі»
|
Обговорення на тему «Бальні танці – від давнини до сучасності» Оцінювання творчої діяльності (визначення кращого танцюриста, пари танцюристів тощо), Визначення власних емоцій від творчої діяльності |
32. |
Дитячий кінофільм |
Музичний фільм. «німе» кіно, тапер, композитор, титри |
Світлини з фільмів «Книга джунглів», «Пітер Пен», «Хранитель часу», «Чарлі і шоколадна фабрика», «Мері попінс, до побачення», «Три горішки для Попелюшки» та ін. Уривок із фільму «Попелюшка» (реж. К.Бран ,2015 р.). з музичний супроводом
|
Вокальна діяльність: Сл. М. Ясакової , муз О.Янушкевич «Весняні котики» - спів соло, групами, хором Творча діяльність: Гра «Музична скарбничка» Ігрова діяльність: Гра «Весела ритмічна галявинка»
|
Обговорення на тему «Музика в кіномистецтві» Оцінювання творчої діяльності Визначення власних емоцій від творчої діяльності |
33. |
У країні мультфільмів |
Анімація, види анімації :мальована, пластилінова, лялькова, комп’ютерна |
Кадри з мультиплікаційний стрічок, Уривок з мультфільму «Лис Микита». Серія 1. «Вовк Неситий» (реж. В.Кметик) Уривок з мультфільму «Замбезія» (реж.В.Торнлі) |
Вокальна діяльність: Сл.В.Жука (переклад Р.Кисельова), муз. В.Богатирьова «Пісенька про чистоту» (із мультсеріалу «Маша і Ведмідь». Серія 18. «Велике прання») - розучування Творча діяльність: Переглянути кадри з мультфільмів та визначати до якого виду анімації вони належать Ігрова діяльність: Гра «Впізнай героя» за музичним уривком
|
Обговорення на тему «Мультфільми в нашому житті» Оцінювання творчої діяльності Визначення власних емоцій від творчої діяльності |
34. |
Мандрівка у літо |
Повторення та узагальнення матеріалу.
|
|
Підсумковий квест : «Музична скарбничка» - впізнати інструментальні твори та підібрати відповідну картинку; «Музичні розумники» - вікторина за вивченими темами «Пісенний калейдоскоп» - впізнати пісню за ілюстрацією, заспівати один куплет з кожної пісні: «Музично-ритмічна гавань» - створити ритмічний супровід до пісні «Про чистоту» із мультсеріалу "Маша та Ведмідь" «Ігрова гавань» - придумати мелодію до вірша А.Загрудного «Літо» і виконати танець. |
Обговорення на тему «Музичні зустрічі на уроках у 3 класі» |