Образотворче мистецтво
За програмою О.Я.Савченко
Демчак С.Альбом-посібник «Маленький художник». Образотворче мистецтво 1 клас /
Демчак С., Чернявська Т. – Тернопіль : Підручники і посібники, 2020. – 64 с.
1 год на тиждень
№ п/п |
Тема уроку |
Очікувані результати здобувачів освіти |
Дата |
Примі тка |
17 |
Цирк. Малювання веселого циркового клоуна |
|
13.01 |
|
18 |
Ляльковий театр. Малювання ляльки до казки “Лисичка, Котик і Півник”(фломастери або кольорові олівці) |
відтворює прості форми предметів і об’єктів довкілля фарбами (акварель, гуаш), графічними та пластичними матеріалами; розміщує пропорційно зображення, використовуючи всю площину аркуша; компонує (з допомогою учителя) зображення у форматі (вертикальний, горизонтальний); створює елементарний стрічковий візерунок, прості декоративні розписи;; використовує в роботі основні, похідні, теплі й холодні кольори; змішує фарби для отримання нових кольорів; отримує насичені та ненасичені відтінки, розбавляючи фарбу водою; користується фарбами (акварель, гуаш), олівцями (кольоровими, восковими), пластиліном, фломастерами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо; спостерігає різноманітність і красу природних форм, рослин, птахів, тварин у навколишньому середовищі; досліджує і виявляє цікаве, незвичайне у довкіллі; наводить приклади геометричної подібності природних та штучних об’єктів; працює (вирізує, конструює) з папером, з природнім матеріалом; дотримується правил техніки безпеки; експериментує з кольорами, лініями, формами тощо; прикрашає (за допомогою дорослого) середовище, в якому живе і навчається; виконує нескладні ролі, етюди-наслідування; вправляється над інтонацією мовлення, чіткістю дикції, виразністю міміки і жесту, перевтілюючись у різних персонажів; рухається в ритмі і темпі музики, узгоджує свої рухи з музичним супроводом (співом); орієнтується у просторі; придумує образи і створює їх знайомими засобами мистецької виразності; імпровізує засобами пантоміми (міміка, жести); називає свої уподобання у мистецтві розуміє правила поведінки в театрі |
20.01 |
|
19 |
Сценічні костюми. Створення сценічних костюмів для балету та малювання їх за шаблоном (фломастери або кольорові олівці) |
27.01 |
|
|
20 |
Грим акторів. Створення образів казкових гномів (гуаш, акварель) |
03.02 |
|
|
21 |
Декорації. Створення декорації (акварельні фарби) |
10.02 |
|
|
22 |
Ляльководи. Створення з пластиліну одного з персонажів казки “Колобок”(пластилін) |
17.02 |
|
|
23 |
Малювання або ліплення одного з героїв казки “ Івасик-Телесик”(матеріали за вибором) |
24.02 |
|
|
24 |
Створення вітальної листівки для мами |
03.03 |
|
|
25 |
Розміщення елементів зображення з дотриманням їх просторового взаєморозташування. Малювання первоцвітів. |
10.03 |
|
|
26 |
Теплі кольори. Натюрморт. Малювання композиції з квітів. |
17.03 |
|
|
27 |
Орнамент. Створення орнаменту для розпису чашки (акварельні фарби) |
24.03 |
|
|
28 |
Українські народні іграшки. Ліплення і прикрашання весняної іграшки-свищика (пластилін) |
07.04 |
|
|
29 |
Скульптори. Ліплення котика (пластилін або солоне тісто) |
14.04 |
|
|
30 |
Кольори: світлі й темні. Розбіл і замутнення спектральних кольорів. Малювання гілочки яблуні (тонований папір, гуаш) |
21.04 |
|
|
31 |
Візерунки на писанках. Створення Великодньої писанки або ескізу писанки за зразком. |
28.04 |
|
|
32 |
Створення чарівного птаха на калині, прикрашення його яскравими візерунками (акварель) |
05.05 |
|
|
33 |
Сувеніри. Сувенірна коробочка. |
12.05 |
|
|
34 |
Сувеніри. Ліплення тортика. Підсумок за рік. |
19.05 |
|
|
35 |
Підсумок за рік. |
|
26.05 |
|