календарне планування уроків
образотворчого мистецтва НУШ 1
у 1 класі до підручника Л.Г. Кондратова
№ |
Тема. Зміст уроків мистецтва |
Дата |
|
1 семестр Мистецька абетка |
|||
1 |
Ми і мистецтво. Матеріали та інструменти художника. Композиція «Осінь» |
|
|
2 |
Світ мистецтва навкруги . Види мистецтва. Створення композиції «Глечик» |
|
|
3 |
Віконце у мистецтво. Різновиди ліній. Створення композиції «Моє сонечко» (графіка) |
|
|
4 |
Ритм у творі . Ритм у візерунках (шрихи, лінії, крапки). Створення квіткового орнаменту |
|
|
5 |
Казка в лісі .Форми предметів. Створення аплікації « Пташка » |
|
|
6 |
У світі звуків і кольорів. Настрій картини. Плямографія. Створення композиції « Осінній ліс» ( за допомогою відбитків листя) |
|
|
7 |
В гостях у осені . Теплі та холодні кольори . Виготовлення кораблика-сувеніру з природних матеріалів. |
|
|
8 |
Мистецька подорож . Узагальнення вивченого. Виготовлення закладки за власним задумом . |
|
|
9 |
Сім нот-сім кольорів. Основні та похідні кольори . Створення композиції « Веселка » |
|
|
10 |
Віконце у мистецтво. Натюрморт. Поняття про композицію. Виготовлення аплікації «Запрошую на чай» |
|
|
11 |
Дари осені. Плоскі та об’ємні форми . Виготовлення композиції «Родичі гарбузові» (на вибір) |
|
|
12 |
Стежками мистецтва . Лінія горизонту. Створення композиції « Хатинка під горою » |
|
|
13 |
Весело-Сумно. Кольористика: теплі й холодні кольори, основні й похіді. Створення композиції: «Чарівні будиночки». |
|
|
14 |
Різні інструменти. Інструменти скульптора. Створення композиції «Вуханьчик» |
|
|
15. |
Мистецька зимова країна . Симетрія. Витинанка як вид мистецтва. Створення святкової витинанки за власним задумом |
|
|
16. |
Мистецька подорож . Підсумок розділу. Виготовлення витинанки « Сніжинка » |
|
|
Календарно-тематичне планування уроків
ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА (НУШ1 ) 1 клас ІІ семестр
№ |
Тема |
Дата |
|
1. |
Народні зимові свята. Вертикальне і горизонтальне положення аркуша. Виготовлення поробки «Янгол». |
|
|
2. |
У театрі. Декорації в театрі. Створення зимових декорацій до лялькової вистави(аплікація). |
|
|
3. |
Танцювальні барви. Балет. Створення об’ємної аплікації «Балерина». |
|
|
4. |
Ми мандруємо по землі. Пейзаж. Зимовий пейзаж. Створення зимового пейзажу – техніка виконання акварель. |
|
|
5. |
Настрій у творі. . Засоби виразності. Малюємо обличчя з емоціями. |
|
|
6. |
Казкові пригоди. Музична казка. Дрібна пластика. Ліплення героїв казки «Рукавичка» (мишка, ведмідь тощо). |
|
|
7. |
В гостях у майстрів. Інструменти гончарів. Гончар. Орнамент. Геометричні та рослинні орнаменти. Створення дрібної пластики «Дзвіночок». |
|
|
8. |
Свято весни. Весняні пейзажі. Передній, середній та задній план в картинах. Створення весняного пейзажу. |
|
|
9. |
У світі іграшок. Різновиди народних іграшок. Створення дрібної пластики «Пташка», техніка виконання- пластилін. |
|
|
10. |
Стежками мистецтва. Повторення матеріалу. Створення аплікації «Весняні котики». |
|
|
11. |
Весняні мотиви. Писанка. Символи та кольори писанки. Писанка на картонному шаблоні. |
|
|
12. |
У країні мультфільмів. Мультфільм. Замок. Створення малюнку чудового замку за зразком. |
|
|
13. |
У світі кінофільмів. Знайомство з кіномистецтвом. Роль художника в кіномистецтві. Афіша. Виготовлення паперового літака за зразком |
|
|
14. |
У цирку. Циркові костюми. Створення аплікації з кольорового паперу «Веселий клоун», техніка виконання- кольоровий папір. |
|
|
15. |
Як створюють мистецтво. Процес створення твору образотворчого мистецтва. Витинанка. Створення витинанки «Метелик». |
|
|
16. |
Як ми бачимо мистецтво. Сприймання мистецтва. Весняний пейзаж. Створення малюнку з букетів тюльпанів. |
|
|
17. |
Твій мистецький край. Видатні люди та майстри мистецтва рідного краю. Петриківський розпис. Елементи і значення петриківського розпису. Створення розпису на паперових тарілочках. |
|
|
18. |
Світ мистецтва навколо нас. Повторення матеріалу. Створення пейзажу «Моє веселе літо». |
|
|
19. |
Повторення вивченого матеріалу за навчальний рік. |
|
|