УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ
АДМІНІСТРАЦІЇ МОСКОВСЬКОГО РАЙОНУ
ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Календарно-тематичне планування
української мови
за програмою для загальноосвітніх навчальних закладів
«Українська мова. 5 - 9 класи»,(www.mon.gov.ua, 2017)
інваріантної складової робочого навчального плану гімназії
у 9-Б, 9-В, 9-Г класах
на 2019/2020 навчальний рік
Учитель української мови
та літератури
вищої кваліфікаційної категорії,
старший учитель
Жданова Наталя Олександрівна
Розглянуто
на засіданні методичного об'єднання
вчителів філології «Обрії»
від ___ ___2019, протокол №____
від ___ ___ 2020, протокол № ___
Голова ШМО ______О.М. Шпаковська
«ПОГОДЖУЮ»
Заступник директора з НВР гімназії
_________Г.Ю. Полонська
____ ____ 2019
_________Г.Ю. Полонська
____ _____ 2020
Календарно-тематичний план
за навчальною програмою з української мови 5-9 класи
для загальноосвітніх навчальних закладів з російською мовою навчання»
www.mon.gov.ua
Українська мова, 9 клас
(2 год на тиждень,70 год на рік ) (2/2 тематичних оцінювання)
|
І |
ІІ |
РМ |
14 |
11 |
КР |
2 |
2 |
КП |
1 |
1 |
КТ |
1 |
1 |
КД |
1 |
1 |
УП |
1 |
- |
Д |
1 |
- |
УТ |
- |
1 |
ЧГ |
- |
1 |
№ уроку |
Зміст уроку |
Дата проведення уроку |
|||||
І семестр УСНИЙ ПЕРЕКАЗ. ДІАЛОГ |
|||||||
|
9-Б
|
9-В |
9-Г |
||||
1 |
|
|
Вступ. Розвиток української мови. Ознайомлення з найбільш авторитетними онлайн-словниками |
04.09 |
02.09 |
02.09 |
|
Тема. Повторення та узагальнення вивченого у 8 класі. Синтаксис. Пунктуація. Пряма і непряма мова Складне речення. Складносурядне речення |
|||||||
2 |
|
|
Речення. Просте неускладнене речення, розділові знаки в ньому |
06.09 |
05 |
04 |
|
3 |
|
|
Просте ускладнене речення, розділові знаки в ньому. Односкладне речення |
11.09 |
09 |
09 |
|
4 |
|
|
Діагностичний диктант |
13.09 |
12 |
11 |
|
5 |
|
|
Аналіз написання диктанту РМ 1 Повторення й узагальнення відомостей про мовлення і спілкування, про текст, стилі й типи мовлення(повторення). Критичне аудіювання. |
18.09 |
16 |
16 |
|
6 |
|
|
Пряма і непряма мова як засоби передачі чужої мови |
20.09 |
19 |
18 |
|
7 |
|
|
Синоніміка різних способів передачі прямої мови. Заміна прямої мови непрямою. |
25.09 |
23 |
23 |
|
8 |
|
|
Діалог. Інтонація речень з діалогом. Використання цитування, уособлення як виражальних. Цитата як спосіб передачі чужої мови. |
27.09 |
26 |
25 |
|
9 |
|
|
РМ 2. Складання і розігрування діалогів |
02.10 |
30 |
30 |
|
10 |
|
|
Складне речення, його ознаки. Складні речення без сполучників, з сурядним і підрядним зв΄язком. |
04.10 |
03.10 |
02.10 |
|
11 |
|
|
РМ 3 Стисли усний переказ тексту публіцистичного стилю |
09.10 |
07 |
07 |
|
12 |
|
|
Складносурядне речення, його будова і засоби зв'язку в ньому. Смислові зв'язки між компонентами складносурядного речення. Інтонація складносурядного речення |
11.10 |
10 |
09 |
|
13 |
|
|
РМ 4 Письмовий стислий переказ тексту публіцистичного стилю |
16.10 |
17 |
16 |
|
14 |
|
|
Розділові знаки між частинами складносурядного речення:кома, крапка з комою між компонентами складносурядного речення |
18.10 |
21 |
||
15 |
|
|
РМ 5 Контрольний докладний переказ тексту публіцистичного стилю |
23.10 |
24 |
21 |
|
16 |
|
|
Тире між компонентами складносурядного речення.Самостійна робота |
25.10 |
04.11 |
23 |
|
17 |
|
|
Синонімічність складносурядних речень з різними сполучниками, а також складносурядного речення і ряду простих речень.Синтаксичний розбір складносурядного речення. |
06.11 |
07 |
04.11 |
|
18 |
|
|
Контрольна робота 1
|
08.11 |
11 |
06 |
|
Тема. Складнопідрядне речення
|
|||||||
19 |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Складнопідрядне речення та його будова. Засоби зв’язку в ньому. Інтонація складнопідрядного речення |
13.11 |
14 |
11 |
|
20 |
|
|
Основні види підрядних речень з підрядними частинами: означальними, з’ясувальними, обставинними. Розрізнення сполучників і сполучних слів |
15.11 |
18 |
13 |
|
21 |
|
|
РМ 6 Ділові папери. Заява. Резюме |
20.11 |
21 |
18 |
|
22 |
|
|
Складнопідрядні речення з підрядними означальними.Розділові знаки між головними і підрядними частинами речення |
22.11 |
|
20 |
|
23 |
|
|
Складнопідрядні речення з підрядними з'ясувальними |
27.11 |
25 |
25 |
|
24 |
|
|
Обставинні підрядні частини. Складнопідрядні речення з підрядними частинами ступеня, способу дії та з підрядними порівняння |
29.11 |
28 |
27 |
|
25 |
|
|
Складнопідрядні речення з підрядними частинами місця і часу |
04.12 |
02.12 |
02 |
|
26 |
|
|
Складнопідрядні речення з підрядними частинами причини, мети,наслідку, умови та допусту. |
06.12 |
05 |
04 |
|
27 |
|
|
РМ 7 Письмовий твір у публіцистичному стилі на морально-етичну тему |
11.12 |
09 |
09 |
|
28 |
|
|
РМ 8 Контрольний твір у публіцистичному стилі на морально-етичну тему |
13.12 |
12 |
11 |
|
29 |
|
|
Контрольний диктант |
18.12 |
16 |
16 |
|
30 |
|
|
Контрольна робота |
20.12 |
19 |
18 |
|
31 |
|
|
РМ 9 Твір-есе на самостійно обрану тему |
27.12 |
23 |
23 |
|
32 |
|
|
Узагальнення і систематизація вивченого за семестр |
26 |
|
||
ІІ семестр УСНИЙ ТВІР . ЧИТАННЯ ВГОЛОС Тема. Безсполучникове складне речення. Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку
|
|||||||
|
9-Б |
9-В |
9-Г |
||||
33 |
|
|
Безсполучникове складне речення, його будова. Смислові відношення між простими реченнями в безсполучниковому складному реченні. |
15.01 |
13.01 |
13.01 |
|
34 |
|
|
Розділові знаки між частинами безсполучникового складного речення (кома, крапка з комою). |
17.01 |
16 |
15 |
|
35 |
|
|
РМ 10 Контрольний усний твір-роздум на суспільну тему в публіцистичному стилі |
22.01 |
20 |
20 |
|
36 |
|
|
Двокрапка у складному безсполучниковому реченні. |
24.01 |
23 |
22 |
|
37 |
|
|
Тире у складному безсполучниковому реченні. |
29.01 |
27 |
27 |
|
38 |
|
|
РМ 11. Вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю (з використанням складних речень з різними видами зв’язку). |
31.01 |
30 |
29 |
|
39 |
|
|
Розділові знаки в безсполучниковому реченні. Тренувальні вправи. |
05.02 |
03.02 |
03.02 |
|
40 |
|
|
РМ 12 Письмовий докладний переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням |
07.02 |
06 |
05 |
|
41 |
|
|
Узагальнення вивченого про безсполучникове речення. |
12.02 |
10 |
10 |
|
42 |
|
|
Складні речення із сполучниковим і безсполучниковим звʼязком. |
14.02 |
13 |
12 |
|
43 |
|
|
Складне речення із сурядним і підрядним зв’язком. |
19.02 |
17 |
17 |
|
44 |
|
|
РМ13 Контрольний переказ тексту публіцистичного стилю із творчим завданням. |
21.02 |
20 |
19 |
|
45 |
|
|
Розділові знаки в складному реченні з різними видами зв’язку. |
26.02 |
24 |
24 |
|
46 |
|
|
Контрольна робота |
28.02 |
27 |
26 |
|
Тема. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності. Узагальнення й систематизація вивченого
|
|||||||
47 |
|
|
Текст, його основні ознаки. |
04.03 |
02.03 |
02.03 |
|
48 |
|
|
Будова тексту. Мікротема й абзац. Ключові слова в тексті й абзаці. Види й засоби міжфразового зв’язку. |
06.03 |
05 |
04 |
|
49 |
|
|
РМ 14 Тези прочитаної науково-пізнавальної статті |
11.03 |
09 |
09 |
|
50 |
|
|
Види й засоби міжфразового зв’язку |
13.03 |
12 |
11 |
|
51 |
|
|
РМ 15 Конспект сприйнятого на слух науково-навчального тексту |
18.03 |
16 |
16 |
|
52 |
|
|
Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях. |
20.03 |
19 |
18 |
|
53 |
|
|
РМ 16 Письмовий твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі |
25.03 |
23 |
23 |
|
54 |
|
|
Мовні аспекти вивчення речення (види речень) |
27.03 |
26 |
25 |
|
55 |
|
|
РМ 17 Контрольний твір-розповідь про спілкування з людиною, яку ви вважаєте взірцем інтелігентності, з поясненням, які чесноти цієї особи є, на вашу думку, найціннішими для суспільства |
01.04 |
30 |
30 |
|
56 |
|
|
РМ 18 Контрольний твір-розповідь про спілкування з людиною, яку ви вважаєте взірцем інтелігентності, з поясненням, які чесноти цієї особи є, на вашу думку, найціннішими для суспільства |
03.04 |
02 |
01 |
|
57 |
|
|
Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні) |
15.04 |
13.04 |
13.04 |
|
58 |
|
|
Мовні аспекти вивчення речення (граматична основа речення) |
17.04 |
16 |
15 |
|
59 |
|
|
Мовні аспекти вивчення речення (другорядні члени речення) |
22.04 |
23 |
22 |
|
60 |
|
|
Правопис. Орфографія. Написання речень (текстів) з поясненням орфограм. |
24.04 |
27 |
27 |
|
61 |
|
|
Правопис. Пунктуація. Написання речень (текстів) з поясненням орфограм і вживанням розділових знаків. |
29.04 |
30 |
29 |
|
62 |
|
|
Контрольний диктант |
06.05 |
04.05 |
04.05 |
|
63 |
|
|
Аналіз контрольного диктанту. Робота над помилками. Читання вголос |
08.05 |
07 |
06 |
|
64 |
|
|
Синтаксичний розбір складного речення з різними видами зв’язку |
13.05 |
11 |
11 |
|
65 |
|
|
Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях. |
15.05 |
14 |
13 |
|
66 |
|
|
Контрольна робота |
20.05 |
18 |
18 |
|
67 |
|
|
Редагування словосполучень у яких допущено граматичні помилки. |
22.05 |
21 |
20 |
|
68 |
|
|
Редагування речень, у яких допущено граматичні помилки. |
27.05 |
25 |
25 |
|
69 |
|
|
Складання діалогів-рефлексій на основі аналізу власних навчальних досягнень. |
29.05 |
28 |
27 |
|
70 |
|
|
Узагальнення і систематизація вивченого у 5-9-х класах Підсумковий урок за рік |
||||