Календарно-тематичне планування уроків української літератури у 9 класі

Про матеріал
Успішне вивчення української мови у великій мірі залежить від того, як сплановано навчальний матеріал. Календарно-тематичний план – певний порядок розміщення навчального матеріалу та визначення послідовності дій, спрямованих на досягнення освітньої мети.
Перегляд файлу

 

УПРАВЛІННЯ  ОСВІТИ

АДМІНІСТРАЦІЇ  МОСКОВСЬКОГО  РАЙОНУ

ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

 

Календарно-тематичне  планування

української мови

 

за програмою для загальноосвітніх навчальних закладів

«Українська мова. 5 - 9 класи»,(www.mon.gov.ua, 2017)

інваріантної складової робочого навчального плану гімназії

у 9-Б, 9-В, 9-Г класах

на 2019/2020 навчальний рік

 

 

 

 

Учитель української мови

та літератури

вищої  кваліфікаційної категорії,

старший учитель

Жданова Наталя Олександрівна

 

 

Розглянуто

на засіданні методичного об'єднання

вчителів філології «Обрії»

від ___ ___2019, протокол №____

від ___ ___ 2020, протокол № ___

Голова ШМО ______О.М. Шпаковська

 

 

«ПОГОДЖУЮ»

Заступник  директора з НВР  гімназії

_________Г.Ю. Полонська

 ____ ____ 2019

_________Г.Ю.  Полонська

____ _____ 2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичний план

за навчальною програмою з української мови   5-9 класи

 для загальноосвітніх навчальних закладів з російською мовою навчання»

www.mon.gov.ua 

Українська мова, 9 клас

(2 год  на тиждень,70   год на рік )    (2/2 тематичних оцінювання)

 

 

І

ІІ

РМ

14

11

КР

2

2

КП

1

1

КТ

1

1

КД

1

1

УП

1

-

Д

1

-

УТ

-

1

ЧГ

-

1

 

 

№ уроку

Зміст уроку

Дата проведення уроку

І семестр

УСНИЙ ПЕРЕКАЗ. ДІАЛОГ

 

9-Б

 

9-В

9-Г

1

 

 

Вступ. Розвиток української мови. Ознайомлення

з найбільш авторитетними онлайн-словниками

04.09

02.09

02.09

Тема. Повторення та узагальнення вивченого у 8 класі.

Синтаксис. Пунктуація.

Пряма і непряма мова  Складне речення. Складносурядне  речення

2

 

 

Речення. Просте неускладнене речення, розділові знаки в ньому

06.09

05

04

3

 

 

Просте ускладнене речення, розділові знаки в ньому. Односкладне речення

11.09

09

09

4

 

 

Діагностичний диктант

13.09

12

11

5

 

 

Аналіз написання диктанту

РМ 1 Повторення  й узагальнення  відомостей  про мовлення і  спілкування, про текст, стилі й типи мовлення(повторення). Критичне аудіювання.   

18.09

16

16

6

 

 

Пряма і непряма мова як засоби передачі чужої мови

20.09

19

18

7

 

 

Синоніміка різних способів передачі прямої мови.

Заміна прямої мови непрямою.

25.09

23

23

8

 

 

Діалог. Інтонація речень з діалогом.

Використання цитування, уособлення як виражальних. Цитата як спосіб передачі чужої мови.

27.09

26

25

9

 

 

РМ 2. Складання  і розігрування  діалогів

02.10

30

30

10

 

 

Складне речення, його ознаки. Складні речення без сполучників, з сурядним і підрядним зв΄язком.

04.10

03.10

02.10

11

 

 

РМ 3 Стисли усний  переказ тексту публіцистичного стилю

09.10

07

07

12

 

 

Складносурядне речення, його будова і засоби зв'язку в ньому. Смислові зв'язки між компонентами складносурядного речення. Інтонація складносурядного речення

11.10

10

09

13

 

 

РМ 4    Письмовий стислий переказ тексту публіцистичного стилю

16.10

17

16

14

 

 

Розділові знаки між частинами складносурядного речення:кома, крапка з комою між компонентами складносурядного речення

18.10

21

15

 

 

РМ 5    Контрольний докладний переказ тексту публіцистичного стилю

23.10

24

21

16

 

 

Тире між компонентами складносурядного речення.Самостійна робота        

25.10

04.11

23

17

 

 

Синонімічність складносурядних речень з різними сполучниками, а також складносурядного речення і ряду простих речень.Синтаксичний розбір складносурядного речення.

06.11

07

04.11

18

 

 

Контрольна робота 1

 

08.11

11

06

Тема. Складнопідрядне речення

 

19

 

 

Аналіз контрольної роботи.

Складнопідрядне речення та його будова. Засоби зв’язку в ньому. Інтонація складнопідрядного речення

13.11

14

11

20

 

 

Основні види підрядних речень з підрядними частинами: означальними, з’ясувальними, обставинними. Розрізнення сполучників і сполучних слів

15.11

18

13

21

 

 

РМ 6 Ділові папери. Заява. Резюме

20.11

21

18

22

 

 

Складнопідрядні речення з підрядними означальними.Розділові знаки між головними і підрядними частинами речення

22.11

 

20

23

 

 

Складнопідрядні речення з підрядними з'ясувальними

27.11

25

25

24

 

 

Обставинні  підрядні частини.

Складнопідрядні речення з підрядними частинами ступеня, способу дії та з підрядними порівняння

29.11

28

27

25

 

 

Складнопідрядні речення з підрядними частинами місця і часу

04.12

02.12

02

26

 

 

Складнопідрядні речення з підрядними частинами  причини, мети,наслідку,  умови та допусту.

06.12

05

04

27

 

 

РМ 7 Письмовий твір у публіцистичному стилі на морально-етичну тему

11.12

09

09

28

 

 

РМ 8 Контрольний твір у публіцистичному стилі на    морально-етичну тему

13.12

12

11

29

 

 

Контрольний диктант

18.12

16

16

30

 

 

Контрольна робота

20.12

19

18

31

 

 

РМ  9  Твір-есе  на самостійно обрану тему  

27.12

23

23

32

 

 

Узагальнення і систематизація вивченого за семестр

26

 

 

ІІ семестр

УСНИЙ ТВІР . ЧИТАННЯ ВГОЛОС

Тема. Безсполучникове складне речення. Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку

 

 

9-Б

9-В

9-Г

33

 

 

Безсполучникове складне речення, його будова. Смислові відношення між простими реченнями в безсполучниковому складному реченні.

15.01

13.01

13.01

34

 

 

Розділові знаки між частинами безсполучникового складного речення (кома, крапка з комою).

17.01

16

15

35

 

 

РМ 10 Контрольний усний твір-роздум на суспільну тему

в публіцистичному стилі

22.01

20

20

36

 

 

Двокрапка у складному безсполучниковому реченні.

24.01

23

22

37

 

 

Тире у складному безсполучниковому реченні.

29.01

27

27

38

 

 

РМ 11. Вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю (з використанням складних речень з різними видами зв’язку).

31.01

30

29

39

 

 

Розділові знаки в безсполучниковому реченні. Тренувальні вправи.

05.02

03.02

03.02

40

 

 

РМ 12 Письмовий докладний переказ тексту

публіцистичного стилю з творчим завданням

07.02

06

05

41

 

 

Узагальнення вивченого про безсполучникове речення.

12.02

10

10

42

 

 

Складні речення із сполучниковим і безсполучниковим звʼязком.

14.02

13

12

43

 

 

Складне речення із сурядним і підрядним зв’язком.

19.02

17

17

44

 

 

РМ13 Контрольний переказ тексту публіцистичного стилю із творчим завданням.

21.02

20

19

45

 

 

Розділові знаки в складному реченні з різними видами зв’язку.

26.02

24

24

46

 

 

Контрольна робота

28.02

27

26

 

Тема. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності.

Узагальнення й систематизація вивченого

 

 

47

 

 

Текст, його основні ознаки.

04.03

02.03

02.03

48

 

 

Будова  тексту. Мікротема й абзац. Ключові слова в тексті й абзаці. Види й засоби міжфразового зв’язку.

06.03

05

04

49

 

 

РМ 14 Тези прочитаної науково-пізнавальної статті

11.03

09

09

50

 

 

Види й засоби міжфразового зв’язку

13.03

12

11

51

 

 

РМ 15 Конспект сприйнятого на слух науково-навчального тексту

18.03

16

16

52

 

 

Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях.

20.03

19

18

53

 

 

РМ 16 Письмовий  твір-роздум на морально-етичну

тему в публіцистичному стилі

25.03

23

23

54

 

 

Мовні аспекти вивчення речення (види речень)

27.03

26

25

55

 

 

РМ 17 Контрольний твір-розповідь про спілкування  з  людиною, яку ви вважаєте взірцем інтелігентності, з поясненням, які чесноти цієї особи є, на вашу думку, найціннішими для суспільства

01.04

30

30

56

 

 

РМ 18 Контрольний твір-розповідь про спілкування  з  людиною, яку ви вважаєте взірцем інтелігентності, з поясненням, які чесноти цієї особи є, на вашу думку, найціннішими для суспільства

03.04

02

01

57

 

 

Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні)

15.04

13.04

13.04

58

 

 

Мовні аспекти вивчення речення (граматична основа речення)

17.04

16

15

59

 

 

Мовні аспекти вивчення речення (другорядні члени речення)

22.04

23

22

60

 

 

Правопис. Орфографія. Написання речень (текстів) з поясненням орфограм.

24.04

27

27

61

 

 

Правопис. Пунктуація. Написання речень (текстів) з поясненням орфограм і вживанням розділових знаків.

29.04

30

29

62

 

 

Контрольний диктант

06.05

04.05

04.05

63

 

 

Аналіз контрольного диктанту. Робота над помилками.

Читання вголос

08.05

07

06

64

 

 

Синтаксичний розбір складного речення з різними видами зв’язку

13.05

11

11

65

 

 

Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях.

15.05

14

13

66

 

 

Контрольна робота

20.05

18

18

67

 

 

Редагування словосполучень у яких допущено граматичні помилки.

22.05

21

20

68

 

 

Редагування речень, у яких допущено граматичні помилки.

27.05

25

25

69

 

 

Складання діалогів-рефлексій на основі аналізу власних навчальних досягнень.

29.05

28

27

70

 

 

Узагальнення і систематизація вивченого у 5-9-х класах Підсумковий урок за рік

 

doc
До підручника
Українська мова 9 клас (Глазова О.П.)
Додано
7 лютого 2020
Переглядів
3966
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку