Календарно-тематичне планування уроків української мови для 6 класу на 2018/2019н. р. Розрахунок - 4 години на тиждень. 2 колонки для дати та 2 колонки для номеру уроку. На 2 семестри.
УКРАЇНСЬКА МОВА
6 КЛАС
За програмою - 122 год, 3,5 год на тиждень.
За навчальним планом – 140 год, 4 год на тиждень.
Мовленнєва змістова лінія – 23+4 год
Програма: Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання» (затверджено Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 №804 зі змінами)
Контрольні роботи
Форми контролю |
І семестр |
Дата |
ІІ семестр |
Дата |
Фронтальні види контрольних робіт |
||||
Перевірка мовної теми* |
4 |
|
5 |
|
Письмо: переказ |
1 |
|
1 |
|
твір |
- |
|
1 |
|
Правопис: диктант |
1 |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
Читання мовчки |
- |
|
1 |
|
Індивідуальні види контрольних робіт |
||||
Говоріння: діалог |
- |
|
1 |
|
переказ |
1 |
|
- |
|
твір |
- |
|
1 |
|
Читання вголос |
- |
|
1 |
|
Перевірка зошитів |
4 |
|
5 |
|
І СЕМЕСТР
№ |
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
||||
1 |
|
|
|
Тема №1. Вступ. |
|
|||
Краса і багатство української мови. |
||||||||
2 |
|
|
|
РМ№1. Повторення вивченого про мовлення. Загальне уявлення про ситуацію спілкування (у). |
РМ №1 |
|||
3 |
|
|
|
Повторення, узагальнення та поглиблення вивченого. Словосполучення і речення. Головні члени речення. Однорідні члени речення. |
|
|||
4 |
|
|
|
Просте речення. Складне речення. Розділові знаки в простому і складному реченні. |
|
|||
5 |
|
|
|
Звертання, вставні слова. |
|
|||
6 |
|
|
|
РМ №2. Навчальне аудіювання тексту художнього стилю (п). |
РМ №2 |
|||
7 |
|
|
|
Пряма мова. Діалог. Розділові знаки при прямій мові та діалозі. |
|
|||
8 |
|
|
|
РМ №3. Навчальне читання мовчки тексту художнього стилю (п). |
РМ №3 |
|||
9 |
|
|
|
Структура тексту: зачин, основна частина, кінцівка; відоме й нове. Тема й основна думка тексту, мікротема, тематичне речення. |
|
|||
10 |
|
|
|
Види зв’язку речень у тексті: послідовний, паралельний (практично). Типи і стилі тексту. |
|
|||
11 |
|
|
|
РМ№4. Особливості опису приміщення. Складний план готового тексту. Усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису приміщення. |
РМ №4 |
|||
12 |
|
|
|
РМ№5. Письмовий докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису приміщення. |
РМ №5 |
|||
13 |
|
|
|
Орфограми в коренях, префіксах, суфіксах і на межі значущих частин слова та основ. |
|
|||
14 |
|
|
|
Контрольна робота №1 (діагностична) за темою „Повторення, узагальнення та поглиблення вивченого" (диктант).
|
КР №1 |
|||
ТЕМАТИЧНА |
||||||||
15 |
|
|
|
Тема №2. Лексикологія. Фразеологія. |
|
|||
Групи слів за їх походженням: власне українські й запозичені (іншомовного походження) слова. Тлумачний словник, словник іншомовних слів. |
||||||||
16 |
|
|
|
Активна і пасивна лексика української мови. |
|
|||
17 |
|
|
|
Застарілі слова (архаїзми й історизми), неологізми. |
|
|||
18 |
|
|
|
РМ№6. Простий план власного висловлювавння. Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень у художньому стилі. |
РМ №6 |
|||
19 |
|
|
|
РМ№7. Письмовий твір-опис приміщення на основі особистих вражень у науковому стилі. |
РМ №7 |
|||
20 |
|
|
|
Групи слів за вживанням: загальновживані і стилістично забарвлені слова. |
|
|||
21 |
|
|
|
Діалектні, професійні слова й терміни, просторічні слова. |
|
|||
22 |
|
|
|
Офіційно-ділова лексика. |
|
|||
23 |
|
|
|
РМ№8. Поняття про офіційно-діловий стиль. Ділові папери. План роботи. Оголошення (п). |
РМ №8 |
|||
24д |
|
|
|
Доречне вживання вивчених пластів лексики у власному мовленні; визначення їх ролі в текстах різних стилів. |
|
|||
25 |
|
|
|
Поняття про фразеологізм, його лексичне значення. Ознайомлення із фразеологічним словником. |
|
|||
26 |
|
|
|
Джерела українських фразеологізмів. Прислів᾽я, приказки, крилаті вирази, афоризми як різновиди фразеологізмів. |
|
|||
27 |
|
|
|
Джерела українських фразеологізмів. Прислів᾽я, приказки, крилаті вирази, афоризми як різновиди фразеологізмів. |
|
|||
28 |
|
|
|
Фразеологізми в ролі членів речення. |
|
|||
29 |
|
|
|
Узагальнення і систематизація вивченого з теми «Лексикологія. Фразеологія». |
|
|||
30 |
|
|
|
Контрольна робота №2 за темою „Лексикологія. Фразеологія" (тестові завдання, запитання).
|
КР №2 |
|||
ТЕМАТИЧНА |
||||||||
31 |
|
|
|
Тема №3. Словотвір. Орфографія. |
|
|||
Змінювання і творення слів. Твірне слово – база для утворення іншого слова. |
||||||||
32 |
|
|
|
РМ №9. Усний вибірковий переказ тексту наукового стилю. |
РМ №9 |
|||
33 |
|
|
|
Основні способи словотворення: префіксальний, суфіксальний, префіксально-суфіксальний, безафіксний (відкидання від твірного слова префіксів, суфіксів і закінчення). |
|
|||
34 |
|
|
|
Основні способи словотворення: складання основ (або слів), абревіатури, перехід слів з однієї частини мови в іншу. |
|
|||
35 |
|
|
|
Словотвірний ланцюжок. Словотвірний розбір слова. Словотвірний словник. |
|
|||
36 |
|
|
|
Зміни приголосних при творенні слів: іменників із суфіксом -ин (а) від прикметників на -ський, -цький; буквосполученням -чн- (-шн-). |
|
|||
37 |
|
|
|
Зміни приголосних при творенні відносних прикметників із суфіксами -ськ-, -цьк-, -зьк- та іменників із суфіксами -ств(о), -зтв(о), -цтв(о). |
|
|||
38 |
|
|
|
РМ №10. Говоріння. Контрольний усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи. |
РМ №10 |
|||
39д |
|
|
|
Складні слова. |
|
|||
40 |
|
|
|
Сполучні о, е в складних словах. |
|
|||
41 |
|
|
|
Правопис складних слів разом і через дефіс. |
|
|||
42 |
|
|
|
Творення і правопис складноскорочених слів. Написання слів з пів-. |
|
|||
43д |
|
|
|
Узагальнення й систематизація знань з теми «Словотвір. Орфографія». |
|
|||
44 |
|
|
|
Контрольна робота №3 за темою „Словотвір. Орфографія"(тестові завдання, запитання).
|
КР №3 |
|||
ТЕМАТИЧНА |
||||||||
45 |
|
|
|
Тема №4. Морфологія. Орфографія.
|
|
|||
Загальна характеристика частин мови. |
||||||||
46 |
|
|
|
Іменник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Іменники - назви істот і неістот (повторення). |
|
|||
47 |
|
|
|
Іменники загальні й власні, конкретні та абстрактні. Збірні іменники. |
|
|||
48 |
|
|
|
Велика буква і лапки у власних назвах. |
|
|||
49 |
|
|
|
Рід іменників (повторення). Іменники спільного роду. |
|
|||
50 |
|
|
|
Число іменників (повторення). Іменники, що мають форми тільки однини або тільки множини. |
|
|||
51 |
|
|
|
Відмінки іменників, їх значення. Особливості написання іменників у кличному відмінку. |
|
|||
52 |
|
|
|
РМ №11. Контрольний письмовий вибірковий переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи. |
РМ №11 |
|||
53д |
|
|
|
РМ №11. Контрольний письмовий вибірковий переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи. |
РМ №11 |
|||
54 |
|
|
|
Відмінювання іменників. Поділ іменників на відміни й групи. Навчальний диктант. |
|
|||
55 |
|
|
|
Відмінювання іменників І відміни. |
|
|||
56 |
|
|
|
Відмінювання іменників II відміни. |
|
|||
57 |
|
|
|
Особливості відмінювання іменників чоловічого роду в родовому відмінку. Букви -а (-я), -у (-ю) в закінченнях іменників чоловічого роду другої відміни. |
|
|||
58 |
|
|
|
Відмінювання іменників III відміни. |
|
|||
59 |
|
|
|
Відмінювання іменників IV відміни. |
|
|||
60 |
|
|
|
Контрольний диктант за І семестр. |
Диктант |
|||
61д |
|
|
|
Використання у мовленні іменників-синонімів, омонімів. Уживання відмінкових форм іменників, кличного відмінка при звертанні. Синонімічність деяких відмінкових закінчень. |
|
|||
62д |
|
|
|
Узагальнення й систематизація знань з теми «Іменник». |
|
|||
63 |
|
|
|
Контрольна робота №4 за темою „Іменник" (тестові завдання, запитання). |
КР №4 |
|||
64 |
|
|
|
Повторення вивченого за І семестр. |
|
|||
ЗОШИТ
ТЕМАТИЧНА
І СЕМЕСТР
СКОРИГОВАНО
ІІ СЕМЕСТР
65 |
|
|
|
Тема №5. Іменник (продовження).
|
|
||
Незмінювані іменники. Рід незмінюваних іменників. |
|||||||
66 |
|
|
|
Відмінювання іменників, що мають форму лише множини. |
|
||
67 |
|
|
|
РМ №12. Усний твір-опис природи на основі особистих вражень у художньому стилі. |
РМ №12 |
||
68 |
|
|
|
РМ №13. Письмовий твір-опис природи за картиною у художньому стилі. |
РМ №13 |
||
69 |
|
|
|
Особливості творення іменників. |
|
||
70 |
|
|
|
Букви е, и, і в суфіксах -ечок, -ечк, -ичок, -ичк, -інн (я), -енн(я), -н(я), -инн(я), -ив(о), -ев(о). |
|
||
71д |
|
|
|
Правопис складних іменників. |
|
||
72 |
|
|
|
Написання і відмінювання чоловічих та жіночих імен по батькові. |
|
||
73 |
|
|
|
Не з іменниками. |
|
||
74д |
|
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Іменник». |
|
||
75 |
|
|
|
Контрольна робота №5 за темою „Іменник" (тестові завдання, запитання).
|
КР №5 |
||
ТЕМАТИЧНА |
|||||||
76 |
|
|
|
Тема №6. Прикметник.
|
|
||
Прикметник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
|||||||
77 |
|
|
|
Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні. Перехід прикметників з однієї групи в іншу. |
|
||
78 |
|
|
|
РМ №16. Навчальне читання вголос науково-популярного тексту (у). |
РМ №14
|
||
79 |
|
|
|
Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення. |
|
||
80 |
|
|
|
Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення. |
|
||
81д |
|
|
|
Використання в мовленні прикметників-синонімів. Правильне вживання в мовленні вищого і найвищого ступенів порівняння прикметників. |
|
||
82 |
|
|
|
РМ №17. Повідомлення на лінгвістичну тему в науковому стилі (у). |
РМ №15 |
||
83 |
|
|
|
Повні й короткі форми прикметників. |
|
||
84 |
|
|
|
РМ №16. Контрольний письмовий докладний переказ тексту художнього стилю із творчим завданням (опис природи). |
РМ №16 |
||
85д |
|
|
|
РМ №16. Контрольний письмовий докладний переказ тексту художнього стилю із творчим завданням (опис природи). |
РМ №16 |
||
86 |
|
|
|
Прикметники твердої і м'якої груп. Відмінювання прикметників. |
|
||
87 |
|
|
|
Творення прикметників. |
|
||
88 |
|
|
|
Перехід прикметників в іменники. |
|
||
89 |
|
|
|
Контрольна робота №6 за темою „Прикметник" (тестові завдання, запитання).
|
|
||
ТЕМАТИЧНА |
|||||||
90 |
|
|
|
Тема №7. Прикметник (продовження).
|
|
||
Написання прикметників із суфіксами: -еньк-, -есеньк-, -ісіньк-, -юсіньк-, -ськ-, -цьк-, -зьк-. |
|||||||
91 |
|
|
|
Букви е, о, и у прикметникових суфіксах -ев- (-єв-), -ов- (-йов-, -ьов-), -ин-, -ін-, -ичн-. |
|
||
92 |
|
|
|
Зміни приголосних при творенні відносних прикметників за допомогою суфіксів –ськ-, -ств(о), -цьк-, -цтв(о), -зьк-, -зтв(о). |
|
||
93д |
|
|
|
Контрольне читання вголос тексту художнього стилю. |
КЧ |
||
94 |
|
|
|
Написання не з прикметниками. |
|
||
95 |
|
|
|
Написання -н- і -нн- у прикметниках. |
|
||
96 |
|
|
|
Написання складних прикметників разом і через дефіс. |
|
||
97 |
|
|
|
Написання складних прикметників разом і через дефіс. |
|
||
98 |
|
|
|
РМ №17. Говоріння. Контрольний діалог відповідно до запропонованої ситуації. |
РМ №17 |
||
99д |
|
|
|
Правопис прикметників. |
|
||
100 |
|
|
|
РМ №18. Особливості побудови роздуму. Письмовий докладний переказ художнього тексту-роздуму. |
РМ №18 |
||
101 |
|
|
|
Написання прізвищ прикметникової форми. |
|
||
102д |
|
|
|
Узагальнення й систематизація знань з теми «Прикметник». |
|
||
103 |
|
|
|
Контрольна робота №7 за темою „Прикметник" (тестові завдання). Контрольне читання мовчки тексту художнього стилю (опис природи). |
КР №7 |
||
ТЕМАТИЧНА |
|||||||
104 |
|
|
|
Тема №8. Числівник
|
|
||
Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
|||||||
105 |
|
|
|
Числівники кількісні (на позначення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові. |
|
||
106 |
|
|
|
РМ №19. Письмовий твір-роздум про вчинки людей на основі власних спостережень і вражень у художньому стилі. |
РМ №19 |
||
107 |
|
|
|
Числівники прості, складні і складені. |
|
||
108 |
|
|
|
Роздільне написання складених числівників. |
|
||
109 |
|
|
|
РМ №20. Замітка в газету типу роздуму про вчинки людей (п). |
РМ №20 |
||
110 |
|
|
|
Відмінювання кількісних числівників. |
|
||
111 |
|
|
|
Буква ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках. |
|
||
112 |
|
|
|
Відмінювання дробових і збірних кількісних числівників. |
|
||
113 |
|
|
|
РМ №21. Говоріння. Контрольний усний твір-оповідання за жанровою картиною. |
РМ №21 |
||
114д |
|
|
|
РМ №21. Говоріння. Контрольний усний твір-оповідання за жанровою картиною. |
РМ №21 |
||
115 |
|
|
|
Відмінювання порядкових числівників. Написання разом порядкових числівників з -тисячний. |
|
||
116д |
|
|
|
Відмінювання числівників. Навчальний диктант. |
|
||
117 |
|
|
|
Творення числівників. |
|
||
118д |
|
|
|
Правильне вживання кількісних числівників з іменниками у всіх відмінках. Уживання числівників для позначення дат, часу. |
|
||
119 |
|
|
|
Узагальнення й систематизація знань з теми „Числівник". |
|
||
120 |
|
|
|
Контрольна робота №8 (тестові завдання, запитання) за темою „ Числівник".
|
|
||
ТЕМАТИЧНА |
|||||||
121 |
|
|
|
Тема №9. Займенник
|
|
||
Займенник :загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
|||||||
122 |
|
|
|
Розряди займенників за значенням. Написання займенників із прийменниками окремо. |
|
||
123 |
|
|
|
Особові займенники, зворотний займенник себе, відмінювання їх. Приставний н у формах особових займенників. |
|
||
124 |
|
|
|
Питальні й відносні займенники, їх відмінювання. |
|
||
125 |
|
|
|
РМ №22. Контрольний письмовий твір-оповідання на основі побаченого. |
РМ №22 |
||
126 |
|
|
|
Неозначені займенники, їх відмінювання. |
|
||
127 |
|
|
|
Написання разом і через дефіс неозначених займенників. |
|
||
128 |
|
|
|
Заперечні займенники, їх відмінювання. Правопис заперечних займенників. |
|
||
129 |
|
|
|
Присвійні займенники, їх відмінювання. |
|
||
130 |
|
|
|
РМ №23. Навчальне аудіювання тексту розмовного стилю (п). |
РМ №23 |
||
131 |
|
|
|
Вказівні й означальні займенники, їх відмінювання. Приставний н у формах вказівних займенників. |
|
||
132 |
|
|
|
Вказівні й означальні займенники, їх відмінювання. Навчальний диктант. |
|
||
133д |
|
|
|
Уживання займенників для зв’язку речень у тексті. Використання особового займенника Ви у ввічливому значенні при звертанні до однієї особи. |
|
||
134 |
|
|
|
Узагальнення й систематизація знань з теми „Займенник". |
|
||
135 |
|
|
|
Контрольна робота №9 (тестові завдання, запитання) за темою «Займенник». |
КР №9 |
||
136 |
|
|
|
Контрольний диктант за ІІ семестр. |
Диктант |
||
137 |
|
|
|
Повторення й узагальнення вивченого з тем „Лексикологія", „Словотвір і орфографія". |
|
||
138 |
|
|
|
Повторення й узагальнення вивченого з тем «Іменник», «Прикметник». |
|
||
139 |
|
|
|
Повторення й узагальнення вивченого з тем „Числівник", «Займенник». |
|
||
140 |
|
|
|
Узагальнення й систематизація вивченого за рік. |
|
||
ЗОШИТ
ТЕМАТИЧНА
ІІ СЕМЕСТР
СКОРИГОВАНО
РІЧНА
Звірено з програмою,
вказаною в плануванні: ____________
|
|