Календарно-тематичне планування уроків української мови для 6 класу

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків української мови для 6 класу на 2018/2019н. р. Розрахунок - 4 години на тиждень. 2 колонки для дати та 2 колонки для номеру уроку. На 2 семестри.

Перегляд файлу

 

 

УКРАЇНСЬКА МОВА

6 КЛАС

За програмою - 122 год, 3,5 год на тиждень.

За навчальним планом – 140 год, 4 год на тиждень.

 

Мовленнєва змістова лінія – 23+4 год

Програма: Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання»  (затверджено Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 №804 зі змінами)

 

Контрольні роботи

Форми

контролю

І семестр

Дата

ІІ семестр

Дата

Фронтальні види контрольних робіт

Перевірка мовної теми*

4

 

5

 

Письмо:

переказ

 

1

 

 

1

 

твір

-

 

1

 

Правопис:

диктант

 

1

 

 

1

 

 

 

 

 

 

Читання мовчки

-

 

1

 

Індивідуальні види контрольних робіт

Говоріння:

діалог

 

-

 

 

1

 

переказ

1

 

-

 

твір

-

 

1

 

Читання вголос

-

 

1

 

Перевірка

зошитів

4

 

5

 

 

 

І СЕМЕСТР

 

Дата

Тема уроку

Примітки

1

 

 

 

Тема №1. Вступ.

 

 

Краса і багатство української мови.

2

 

 

 

РМ№1. Повторення вивченого про мовлення. Загальне уявлення про ситуацію спілкування (у).

РМ №1

3

 

 

 

Повторення, узагальнення та поглиблення вивченого.  Словосполучення і речення. Головні чле­ни речення. Однорідні члени речення.

 

4

 

 

 

Просте речення. Складне речення. Розділові знаки в простому і складному реченні.

 

5

 

 

 

Звертання, вставні слова.

 

6

 

 

 

РМ №2. Навчальне аудіювання тексту художнього стилю (п).

РМ №2

7

 

 

 

Пряма мова. Діалог. Розділові знаки при прямій мові та діалозі.

 

8

 

 

 

РМ №3. Навчальне читання мовчки тексту художнього стилю (п).

РМ №3

9

 

 

 

Структура тексту: зачин, основна частина, кінцівка; відоме й нове. Тема й основна думка  тексту, мікротема, тематичне речення.

 

10

 

 

 

Види зв’язку речень у тексті: послідовний, паралельний (практично). Типи і стилі тексту.

 

11

 

 

 

РМ№4. Особливості опису приміщення. Складний план готового тексту. Усний до­кладний переказ художнього тексту розповідного хара­ктеру з елементами опису приміщення.

РМ №4

12

 

 

 

РМ№5. Письмовий докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису приміщення.

РМ №5

13

 

 

 

Орфограми в коренях, префіксах, суфіксах і на межі значущих частин слова та основ.

 

14

 

 

 

Контрольна робота №1 (діагностична) за темою „Повторення, узагальнення та поглиблення вивченого" (диктант).

 

КР №1

ТЕМАТИЧНА

15

 

 

 

Тема №2. Лексикологія. Фразеологія.

 

 

Групи слів за їх походженням: власне українські й за­позичені (іншомовного походження) слова. Тлумачний словник, словник іншомовних слів.

16

 

 

 

Активна і пасивна лексика української мови.

 

17

 

 

 

Застарілі слова (архаїзми й істори­зми), неологізми.

 

18

 

 

 

РМ№6. Простий план власного висловлювавння. Усний твір-опис приміщення на основі особи­стих вражень у художньому стилі.

РМ №6

19

 

 

 

РМ№7. Письмовий твір-опис приміщення на основі особистих вражень у науковому стилі.

РМ №7

20

 

 

 

Групи слів за вживанням: загальновживані і стилістич­но забарвлені слова.

 

21

 

 

 

Діалектні, професійні слова й терміни, просторічні сло­ва.

 

22

 

 

 

Офіційно-ділова лексика.

 

23

 

 

 

РМ№8. Поняття про офіційно-діловий стиль. Ділові папери. План роботи. Оголошення (п).

РМ №8

24д

 

 

 

Доречне вживання вивчених пластів лексики у власному мовленні; визначення їх ролі в текстах різних стилів.

 

25

 

 

 

Поняття про фразеологізм, його лексичне значення. Ознайомлення із фразеологічним словником.

 

26

 

 

 

Джерела українських фразеологізмів. Прислівя, приказки, крилаті вирази, афоризми як різновиди фразеологізмів.

 

27

 

 

 

Джерела українських фразеологізмів. Прислівя, приказки, крилаті вирази, афоризми як різновиди фразеологізмів.

 

28

 

 

 

Фразеологізми в ролі членів речення.

 

29

 

 

 

Узагальнення і систематизація вивченого з теми «Лексикологія. Фразеологія».

 

30

 

 

 

Контрольна робота №2 за темою „Лексикологія. Фразеологія" (тестові завдання, запитання).

 

КР №2

ТЕМАТИЧНА

31

 

 

 

Тема №3. Словотвір. Орфографія.

 

Змінювання і творення слів. Твірне слово – база для утворення іншого слова.

32

 

 

 

РМ №9. Усний вибірковий переказ тексту наукового стилю.

РМ №9

33

 

 

 

Основні способи словотво­рення: префіксальний, суфіксальний, префіксально-суфіксальний, безафіксний (відкидання від твірного слова префіксів, суфіксів і закінчення).

 

34

 

 

 

Основні способи словотво­рення: складання основ (або слів), абревіатури, перехід слів з однієї частини мови в іншу.

 

35

 

 

 

Словотвірний ланцюжок. Словотвірний розбір слова. Словотвірний словник.

 

36

 

 

 

Зміни приголосних при творенні слів: іменників із су­фіксом -ин (а) від прикметників на -ський, -цький; буквосполученням -чн- (-шн-).

 

37

 

 

 

Зміни приголосних при творенні відносних прикметни­ків із суфіксами -ськ-, -цьк-, -зьк- та іменників із суфі­ксами -ств(о), -зтв(о), -цтв(о).

 

38

 

 

 

РМ №10. Говоріння. Контрольний усний докладний переказ художнього тексту розпо­відного характеру з елементами опису природи.

РМ №10

39д

 

 

 

Складні слова.

 

40

 

 

 

Сполучні о, е в складних словах.

 

41

 

 

 

Право­пис складних слів разом і через дефіс.

 

42

 

 

 

Творення і правопис складноскорочених слів. Написан­ня слів з пів-.

 

43д

 

 

 

Узагальнення й систематизація знань з теми «Словотвір. Орфографія».

 

44

 

 

 

Контрольна робота №3 за темою „Словотвір. Орфографія"(тестові завдання, запитання).

 

КР №3

ТЕМАТИЧНА

45

 

 

 

Тема №4. Морфологія. Орфографія.

 

 

Загальна характеристика частин мови.

46

 

 

 

Іменник як частина мови: загальне значення, морфоло­гічні ознаки, синтаксична роль. Іменники - назви істот і неістот (повторення).

 

47

 

 

 

Іменники загальні й власні, конкретні та абстрактні. Збірні іменники.

 

48

 

 

 

Велика буква і лапки у власних назвах.

 

49

 

 

 

Рід іменників (повторення). Іменники спільного роду.

 

50

 

 

 

Число іменників (повторення). Іменники, що мають фо­рми тільки однини або тільки множини.

 

51

 

 

 

Відмінки іменників, їх значення. Особливості написання іменників у кличному відмінку.

 

52

 

 

 

РМ №11. Контрольний письмовий вибірковий пе­реказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи.

РМ №11

53д

 

 

 

РМ №11. Контрольний письмовий вибірковий пе­реказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи.

РМ №11

54

 

 

 

Відмінювання іменників. Поділ іменників на відміни й групи. Навчальний диктант.

 

55

 

 

 

Відмінювання іменників І відміни.

 

56

 

 

 

Відмінювання іменників II відміни.

 

57

 

 

 

Особливості відмінювання іменників чоловічого роду в родовому відмінку. Букви -а (-я), -у (-ю) в закінченнях іменників чоловічого роду другої відміни.

 

58

 

 

 

Відмінювання іменників III відміни.

 

59

 

 

 

Відмінювання іменників IV відміни.

 

60

 

 

 

Контрольний диктант за І се­местр.

Диктант

61д

 

 

 

Використання у мовленні іменників-синонімів, омонімів. Уживання відмінкових форм іменників, кличного відмінка при звертанні. Синонімічність деяких відмінкових закінчень.

 

62д

 

 

 

Узагальнення й систематизація знань з теми «Іменник».

 

63

 

 

 

Контрольна робота №4 за темою „Іменник" (тестові завдання, запитання).

КР №4

64

 

 

 

Повторення вивченого за І семестр.

 

ЗОШИТ

ТЕМАТИЧНА

І СЕМЕСТР

СКОРИГОВАНО

 

 

ІІ СЕМЕСТР

 

65

 

 

 

Тема №5.  Іменник (продовження).

 

 

Незмінювані іменники. Рід незмінюваних іменників.

66

 

 

 

Відмінювання іменників, що мають форму лише мно­жини.

 

67

 

 

 

РМ №12. Усний твір-опис  природи на основі особистих вражень у художньому стилі.

РМ №12

68

 

 

 

РМ №13. Письмовий твір-опис природи за карти­ною у художньому стилі.

РМ №13

69

 

 

 

Особливості творення іменників.

 

70

 

 

 

Букви е, и, і в суфіксах -ечок, -ечк, -ичок, -ичк, -інн (я), -енн(я), -н(я), -инн(я), -ив(о), -ев(о).

 

71д

 

 

 

Правопис складних іменників.

 

72

 

 

 

Написання і відмінювання чоловічих та жіночих імен по батькові.

 

73

 

 

 

Не з іменниками.

 

74д

 

 

 

Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Іменник».

 

75

 

 

 

Контрольна робота №5 за темою „Іменник" (тестові завдання, запитання).

 

КР №5

ТЕМАТИЧНА

76

 

 

 

Тема №6. Прикметник.

 

 

 Прикметник: загальне значення, морфологічні озна­ки, синтаксична роль.

77

 

 

 

Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні. Перехід прикметників з однієї групи в ін­шу.

 

78

 

 

 

РМ №16. Навчальне читання вголос науково-популярного тексту (у).

РМ №14

 

79

 

 

 

Ступені порівняння якісних прикметників, їх творен­ня.

 

80

 

 

 

Ступені порівняння якісних прикметників, їх творен­ня.

 

81д

 

 

 

Використання в мовленні прикметників-синонімів. Правильне вживання в мовленні вищого і найвищого ступенів порівняння прикметників.

 

82

 

 

 

РМ №17. Повідомлення на лінгвістичну тему в нау­ковому стилі (у).

РМ №15

83

 

 

 

Повні й короткі форми прикметників.

 

84

 

 

 

РМ №16. Контрольний письмо­вий докладний переказ тексту художнього стилю із творчим завданням (опис природи).

РМ №16

85д

 

 

 

РМ №16. Контрольний письмо­вий докладний переказ тексту художнього стилю із творчим завданням (опис природи).

РМ №16

86

 

 

 

Прикметники твердої і м'якої груп. Відмінювання прикметників.

 

87

 

 

 

Творення прикметників.

 

88

 

 

 

Перехід прикметників в іменники.

 

89

 

 

 

Контрольна робота №6 за темою „Прикметник" (тестові завдання, запитання).

 

 

ТЕМАТИЧНА

90

 

 

 

Тема №7. Прикметник (продовження).

 

 

 Написання прикметників із суфіксами: -еньк-, -есеньк-, -ісіньк-, -юсіньк-, -ськ-, -цьк-, -зьк-.

91

 

 

 

Букви е, о, и у прикметникових суфіксах -ев- (-єв-),   -ов- (-йов-, -ьов-), -ин-, -ін-, -ичн-.

 

92

 

 

 

Зміни приголосних при творенні відносних прикметників за допомогою суфіксів –ськ-, -ств(о), -цьк-,  -цтв(о), -зьк-, -зтв(о).

 

93д

 

 

 

Контрольне читання вголос тексту художнього стилю.

КЧ

94

 

 

 

Написання не з прикметниками.

 

95

 

 

 

Написання -н- і -нн- у прикметниках.

 

96

 

 

 

Написання складних прикметників разом і через де­фіс.

 

97

 

 

 

Написання складних прикметників разом і через де­фіс.

 

98

 

 

 

РМ №17. Говоріння. Контрольний діалог відповідно до запропонованої ситуації.

РМ №17

99д

 

 

 

Правопис прикметників.

 

100

 

 

 

РМ №18. Особливості побудови роздуму. Письмовий докладний переказ худо­жнього тексту-роздуму.

РМ №18

101

 

 

 

Написання прізвищ прикметникової форми.

 

102д

 

 

 

Узагальнення й систематизація знань з теми «Прикметник».

 

103

 

 

 

Контрольна робота №7  за темою „Прикме­тник" (тестові завдання). Контрольне читання мовчки тексту художнього стилю (опис природи).

КР №7

ТЕМАТИЧНА

104

 

 

 

Тема №8. Числівник

 

 

Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

105

 

 

 

Числівники кількісні (на позначення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові.

 

106

 

 

 

РМ №19. Письмовий твір-роздум про вчинки людей на основі власних спостережень і вражень у художньому стилі.

РМ №19

107

 

 

 

Числівники прості, скла­дні і складені.

 

108

 

 

 

Роздільне написання складених числі­вників.

 

109

 

 

 

РМ №20. Замітка в газету типу роздуму про вчинки людей (п).

РМ №20

110

 

 

 

Відмінювання кількісних числівників.

 

111

 

 

 

Буква ь на кін­ці числівників і перед закінченням у непрямих відмі­нках.

 

112

 

 

 

Відмінювання дробових і збірних кількісних числів­ників.

 

113

 

 

 

РМ №21. Говоріння. Контрольний усний твір-оповідання за жанровою кар­тиною.

РМ №21

114д

 

 

 

РМ №21. Говоріння. Контрольний усний твір-оповідання за жанровою кар­тиною.

РМ №21

115

 

 

 

Відмінювання порядкових числівників. Написання разом порядкових числівників з          -тисячний.

 

116д

 

 

 

Відмінювання числівників. Навчальний диктант.

 

117

 

 

 

Творення числівників.

 

118д

 

 

 

Правильне вживання кількісних числівників з іменниками у всіх відмінках. Уживання числівників для позначення дат, часу.

 

119

 

 

 

Узагальнення й систематизація знань з теми „Числів­ник".

 

120

 

 

 

Контрольна робота  №8 (тестові завдання, запитання) за темою „ Числів­ник".

 

 

ТЕМАТИЧНА

121

 

 

 

Тема №9. Займенник

 

 

Займенник :загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

122

 

 

 

Розряди займенників за значенням. Написання займенників із прийменниками окремо.

 

123

 

 

 

Особові займенники, зворотний займенник себе, від­мінювання їх. Приставний н у формах особових займенників.

 

124

 

 

 

Питальні й відносні займенники, їх відмінювання.

 

125

 

 

 

РМ №22. Контрольний письмовий твір-оповідання на основі побаченого.

РМ №22

126

 

 

 

Неозначені займенники, їх відмінювання.

 

127

 

 

 

Написання разом і через дефіс неозначених займенників.

 

128

 

 

 

Заперечні займенники, їх відмінювання. Правопис  заперечних займенників.

 

129

 

 

 

Присвійні займенники, їх від­мінювання.

 

130

 

 

 

РМ №23. Навчальне аудіювання тексту розмовного стилю (п).

РМ №23

131

 

 

 

Вказівні й означальні займенники, їх відмінювання. Приставний н у формах вказівних займенників.

 

132

 

 

 

Вказівні й означальні займенники, їх відмінювання. Навчальний диктант.

 

133д

 

 

 

Уживання займенників для зв’язку речень у тексті. Використання особового займенника Ви у ввічливому значенні при звертанні до однієї особи.

 

134

 

 

 

Узагальнення й систематизація знань з теми „Займенник".

 

135

 

 

 

Контрольна робота №9 (тестові завдання, запитання) за темою «Займенник».

КР №9

136

 

 

 

Контрольний диктант за ІІ семестр.

Диктант

137

 

 

 

Повторення й узагальнення вивченого з тем „Лекси­кологія", „Слово­твір і орфографія".

 

138

 

 

 

Повторення й узагальнення вивченого з тем «Іменник», «Прикметник».

 

139

 

 

 

Повторення й узагальнення вивченого з тем „Числівник", «Займенник».

 

140

 

 

 

Узагальнення й систематизація вивченого за рік.

 

 ЗОШИТ

ТЕМАТИЧНА

ІІ СЕМЕСТР

СКОРИГОВАНО

РІЧНА                                                                        

 

 

 

 

 

Звірено з програмою,

вказаною в плануванні: ____________

 

 

 

docx
Додано
16 вересня 2018
Переглядів
1683
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку